Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster
Skrevet

NozMonster: Grøt eller tomatsuppe?

den var vanskelig.. enkli så er jeg veldig glad i tomatsuppe med ekstra makaronni oppi (eller aller helst spagetti), men alikevell så tror jeg at jeg må velge grøt- om grøten kan være av typen risengryn vel og merke!

Jeg får jo noen koselige PM innimellom, men altfor sjeldent, spør du meg. Og det er iallefall altfor få av dem som er juicy... hint, hint... :ler: Det er nok grunner til det og, tenker nå jeg... :ler:

nei- det tror jeg absolutt ikke det finnes noen som helst grunn til banditt...

guybrush: synes du det er ekkelt om en jente slipper en promp? en jente du er på dealer`n med for eksempel..

maya: hva håper du blir det beste med denne kommende uka?

anoia: ler du med om alle rundt deg ler av en ting/hendelse? (sånn for.eks om dere er 5 venninner som skravler og noen sier noe som alle ler av, ler du uten at du synes det enkli er morsomt?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp

Svampelura: Har ikke sett deg før, kan du si noe som beskriver deg selv?

Wednesday: Hvorfor det nicket?

Jeg er nok en person som holder seg mest i bakgrunnen og observerer andre :)

Anoia: Er du en skravlete person?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak:hvilke felt/tidsepoker/tema innen live/reenactment liker du best?

Egenltig amerikanske borgerkrigen, fordi du får litt store reenactments med tusenvis av folk osv. Liker også Napoleonics,(egentlig bedre) Men det er aldri nok folk med til at det ser kult ut.

Hvorfor er du Gunfreak?

Når jeg lagde nicket for over 10 år siden hadde jeg en stor fasinasjon for våpen, nå ikke så mye, men jeg har brukt nicket så legne at det bare er en del av meg nå.

Sukkerspinnet: Snakker du bæærgensk?

Skrevet (endret)

Sukkerspinnet: hvis man spiser for mye sukkerspinn blir man gjerne ganske kvalm, er det slik med deg også ? ;)

Ingen menn som har spist meg har noensinne uttrykt ubehag etterpå. Men, jeg ser helst at ingen spiser meg opp, slik at jeg blir borte. Det hadde vært trist for dere!

Sukkerspinnet: Snakker du bæærgensk?

Nei.

Badit: Har du en sånn bart som på avataren?

Endret av Sukkerspinnet
Skrevet

Drue: hvor mange/hvem på KG har du møtt i sosialt samvær? :) Og hvor hyggelig var det isåfall ?

Kan da ikke røpe alle jeg har møtt! Men det er en 5-6 stykker. Med dem har jeg gjort alt fra jobbing til pisspreik på pub, og det har alltid vært fett. Har alltid dratt derfra og tenkt at det er overraskende at så allrighte mennesker henger på KG :laugh:

drua: hva synes du om utenlandske flagg i 17.mai-toget?

Jeg har egentlig inntrykk av at den saken ble blåst ut av proporsjoner. Er det så mange som ønsker å bruke det egentlig? Men uansett, når de flagger med utenlandske flagg for å vise at "vi kommer fra et annet land, men likevel er vi ute og feirer norske verdier", så ser jeg ikke problemer med det. Jeg tror ingen har hatt som hensikt å flagge med andre flagg for å feire at de holder på å ta over landet. Så altså, null stress. Utlendinger er ikke så skumle som mange skal ha det til.

Drue: Hva er din mest dyrebare materielle gjenstand?

Jeg har bil, men det teller kanskje ikke? Ellers har jeg et piano som var ganske dyrt. Det står nå og samler støv hos foreldrene mine, og mest sannsynlig må jeg selge det til en latterlig lav pris.

WildThing: fortell om da du mista jomfrudommen!

Skrevet

Maya76: har du noen gang gitt en person du er glad i en sjanse for mye og angret på det?

Svampelura: klarer du å se triste hundefilmer uten å grine?

Gunfreak:hvilke felt/tidsepoker/tema innen live/reenactment liker du best?

Sukkerspinnet: hvis man spiser for mye sukkerspinn blir man gjerne ganske kvalm, er det slik med deg også ? ;)

Anoia: hvilket inntrykk sitter du igjen med etter å ha bodd her i Trondheim? Er det noe du synes er litt morsomt/rart/tragisk med byen ? :)

Noz: er det noe du ikke gjorde i livet dom du har tenkt og angret på i ettertid?

Ja, ikke noe problem det, er jo bare filmtriks ;)

maja76: Hva er best, sommer eller vinter?

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz; Hva gjør du hvis du er skikkelig rastløs og har skikkelig maur i rompa?

jeg sliter nokså greit med ADHD`en min- så dette her med rastløshet erke et ukjent fenomen for å si det mildt...

vanligvis så går det over om jeg gjør mange ting på en gang- som for.eks så bruker jeg en del tid her på KG, men imellom innleggene mine så vasker jeg klær, henger opp klær, snakker i telefon, rydder, finner frem klær til dagen etter, pakker sekken, skifter på senga, støvsuger, ommøbelerer........ ja- jeg har bestandig 4-5-6-7 baller i lufta på en gang...

Noz: er det noe du ikke gjorde i livet dom du har tenkt og angret på i ettertid?

om jeg forsto spørsmålet ditt riktig- så må jeg svare at ting jeg ikke har fått gjort, er enda ikke for

sent å få gjort... :)

jeg skulle gjerne ha reist mer for eksempel!

når jeg tenker meg om, så angrer jeg faktisk på at jeg ikke startet med utdanning rett etter vgs..

lillesiren: har du abonoment på noen blader? isåfall hvilke?

hvilke blader kjøper du, om du ikke har abonoment på dem?

Skrevet

Maya76: har du noen gang gitt en person du er glad i en sjanse for mye og angret på det?

Ja, dessverre. Samme person, flere ganger. Jeg har nok litt for stor tro på mennesker av og til.....men nå har jeg lært.

Skrevet

Svampelura: Hvor stor fan av Audrey Hepburn?

Hun var ei utrolig flott dame, har fått høre at jeg er litt lik henne :fnise:

NozMonster: Syns du det er mye pelsstell på hunderasen din?

Gjest NerdMedSverd2
Skrevet

Nerd: hvor på Blindern får man kjøpt den beste maten?

No idea, de få gangene jeg kjøper mat på Blindern er det på SV eller Fredrikke. Er ikke så mye på skolen.

Stjerner og Planeter: Hva hører du på akkurat nå?

NozMonster: Er du religiøs? Hvilken religion er du mest interessert i?

Skrevet

den var vanskelig.. enkli så er jeg veldig glad i tomatsuppe med ekstra makaronni oppi (eller aller helst spagetti), men alikevell så tror jeg at jeg må velge grøt- om grøten kan være av typen risengryn vel og merke!

nei- det tror jeg absolutt ikke det finnes noen som helst grunn til banditt...

maya: hva håper du blir det beste med denne kommende uka?

At størstejenta får en super uke med klassen sin i Krakow:) (og at uken ikke blir for lang for meg her hjemme, er nok litt hønemor......)

Arabella; Hvem liker du best av Taube og Vreesjvik? Og hvilke sanger av de er ditt hjerte nærmest?

Skrevet

Ja, ikke noe problem det, er jo bare filmtriks ;)

maja76: Hva er best, sommer eller vinter?

Liker egentlig begge.....sommeren med varmen, kjoler, sandaler, bade i havet, ferie i flere uker... Men vinteren er fantastisk med snøen, gå på ski, jul, måke snø, den klare luften..

(men egentlig liker jeg høsten best, særlig tidlighøsten når luften får den skarpe luften og de fantastiske fargene i naturen.)

Guybrush; Hva er dine mål for 2013?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Stjerner og Planeter: Hva hører du på akkurat nå?

"Pickup truck" med KOL

Guybrush: Har du for vane å ikkje svara på spm?

Skrevet

WildThing: fortell om da du mista jomfrudommen!

Det var en mørk og stormfull aften. Høsten var allerede begynt og skoleåret var godt i gang for gymnasiast WT. Han satt som vanlig hjemme og lusket med EDB-maskinen sin og lekte med et spill som het Twilight 2000, et spill som tok alt for mye av hans nerdefritid. Utenfor pisket regnet mot kjellerstuevinduet på det store 50-tallshuset på Paradis. Inne i leiligheten satt WT lunt og varmt og hørte på Pet Shop Boys mens hunden hans lå på ryggen på en fillerye som bar preg av at her bodde det en 17 år gammel ung mann med sin enestående engelsk setter. Huset ellers var stille og mørkt, beboerene i etasjene over - WTs foreldre og tre yngre søsken - var på hytten på Voss for å gjøre denne klar etter en lang og hyggelig sommer. WT selv hadde nektet å være med, siden hytteturer hit på sommeren innebar total kjedsomhet, og den eneste formen for underholdning var en Nintendo NES som hans yngre søsken allikevel var i full ferd med å herpe. Han hadde insistert på å bli hjemme, og dette hadde blitt akseptert mot at alle nøkler til alle kjøretøy hjemme ble med til hytten - dette gjalt også WTs egen bil. Alt for fredens skyld.

Med et mens stillheten og Pet Shop Boys regjerte stuen, så ringte det på døren. WT var svært forundret, for klokken var langt forbi ni og han kunne i farten ikke komme på noen av hans venner som var idiotiske nok til å gå ut i slikt grisevær, og de som kunne tenkes å gjøre dette var jo allikevel ikke hjemme. Han gikk mot døren, mens husets setter knapt leet på bein, ører eller noen som helst andre organer. Det kom dog noen gryntelyder fra dette sjarmerende dyret, som om han sa "hvem faen forstyrrer oss i slikt et lykkens øyeblikk"

Utenfor stod en søkkvåt jente WT kjente godt. Dette var hans lille venninne som han hadde hatt et gpdt øye til siden de hadde begge begynt året før på Fana Gymnas. Hun smilte bak det gjennomvåte og rufsete blonde lange håret, mens hun resolutt vandret inn tett forbi ham, uten å vente på noe som helst invitasjon. Hun visste godt at hun ikke trengte.

Hun vrengte av seg en våt college-jakke som hun hadde hatt trukket delvis opp over bakhodet, det knelange foldeskjørtet hennes var vått og tungt og skoene hadde hun for lengs tatt av slik at hun hadde hastet opp det siste stykket til WT i bare strømpene. Selv bodde hun en 15 minutters gange fra ham, og han undret seg fælt hvordan den ellers så bedagelige jenten hadde kommet på den relativt spesielle ideen å gå hit til ham. I dette været. Så sent.

"er det noe galt?", spurte ham - vel vitende om at dette var et idiotisk spørsmål når hun smilte som solen. Men det var allikevel noe med smilet hennes, hun var spontan av natur og det var ikke alltid like greit å vite hen denne jenta satte sine ideer når hun først var i gang. Det var tross alt noen fler grunner enn at hun bare var søt, som gjorde at WT hadde et slikt godt øye til henne. Og hun hadde et godt øye til ham, uten at han selv kunne fatte hvorfor.

"hva gjør du på? nerder? jeg ville bare henge med deg i kveld, jeg."

Samtalen var noe søkende fra henne, og WT var intelligent nok til å forstå at hele sannheten ikke ble presentert.

"ja, jeg sitter nå her og..."

"er du alene?", avbrøt hun?

"ja, parenthooden er på hytten"

"perfekt. vil du ha sex?"

"hæ?"

WT ble tatt på sengen, pun intended. Dette hadde hele tiden vært uaktuelt når han før så klossete hadde forsøkt å bringe temaet på bane. Han hadde tidlig blitt plassert i friendzonen av sin utrolig søte venninne, og han hadde slukøret ofte sett henne dra på fest med både eldre og mer sjarmerende gutter enn han selv. Noe forhold hadde vært uaktuelt, og han var ikke interessert i å mase så mye for å få avslag etter avslag.

"jeg tenkte vi kunne ha sex. jeg har lyst å ha sex. vil ikke du ha sex?", hun var ganske målbevisst. Hun ventet ikke på noe svar, men kysset ham resolutt. WT kunne ikke nekte eller si noe, klosset la han hendene på hoftene hennes mens han vurderte og forsøkte finne ut av i sitt eget hode hvor lenge man skulle kysse slik. Han forbannet seg selv for å ikke ha studert dette nøyere. Klossete begynte hun å kle av ham, først buksene. Det hele virket ikke klosset for han, hun var en verdensmester i sex i hans øyne. Han var overbevist om at dette hadde hun gjort før. Nede i buksene hans våknet både hormoner ob lod, og når buksene gled av så blottet de et pulserende og svært tenårs-organ som med en viss redsel sannsynligvis lurte for seg selv over hva i helvete som skjedde nå.

Hun dro ham inn på soverommet. Hun hadde overnattet der før, men begge gangene hadde hun sovet med buksene på. Det som skjedde nå var heseblesende for WT, han selv satt bakoverlent i sengen mens hun kledde av seg de våte klærne. Hun var fantastisk fin, hennes faste og nydelige tenåringsbryster var noe av det vakreste han hadde sett, til og med vakrere enn noe av det som han hadde fingret på i Playboysamlingen sin. Han pustet tungt og strevet hard for å holde seg så kul som han antok var forventet av ham. Hun så på han hele tiden, og hun var fremdeles en verdensmester.

Hun klatret opp i vannsengen til ham og krøp bort til ham.

"Jeg tror det er best om jeg ligger", sa hun.

"o-o-ok", stotret WT frem. Tungen fungerte ikke lengre til å prate med. Han så at de mørkerøde brystvortene hennes hadde forandret seg litt, og for første gang så han et kvinnelig kjønnsorgan på kloss old og kunne ikke fatte åssn i helsikke han skulle komme seg inn der. Det så jo dødstrangt ut!

men inn kom han. Hun laget en myk sukkende stønnelyd, og han kunne se at hun vred seg.

"forsiktig, det er litt vondt", sa hun

"beklager", var alt han kunne si. Han følte seg som en struts på ballettdans.

"det er ikke din feil, jeg har jo aldri gjort dette før", svarte hun.

Han så på henne, forfjamset. Ordene bare glapp ut av ham.

"jeg trodde.. jeg.. hæ? har du ikke?"

Hun så på ham med hodet på skakke og en alvorlig mine.

"selvfølgelig har jeg ikke det, jeg er ikke sånn".

"åh..ja. nei. ok.", var alt han greide si mens hun fremdeles så på ham og smilte mens han forsøkte få til litt klossete og usannsynlig elendige manøvere.

"du vet jo at jeg liker deg, gjør du ikke?", de blå øynene så på ham på et vis han aldri hadde sett dem før. Han følte seg selv som en verdensmester nå.

og alt han greide si var "ok", før han bega seg ut i de neste fem minuttene.

Og ute høljet regnet, mens pet Shop Boys fremdeles sang i stuen, hunden lå sannsynligvis på rygg fremdeles der inne - og WT selv visste at verden ble aldri mer den samme igjen. Til helvete med Twilight 2000.

Gudene satt oppe i uendeligheten og kikket ned

på de to som lå der og delte deres første kjærlighet

Og de klappet seg på lårene og lo da hun kysset hans munn

mens hele universet gikk i stå i samme sekund.

Jorden står stille

månen kikket ned

På denne dagen

av deres første kjærlighet

Drue: din tur.

• Liker 5
Skrevet

jeg har en mistanke om hva dette er, har jeg tilatelse til å sende dette til Dem?

Gia: har du lovet trollkvinnen noe jeg er i besittelse av?

Det er helt iorden! Fire at will!

Stjerne og Planeter: Hva er din største pasjon i livet?

• Liker 1
Skrevet

Det er helt iorden! Fire at will!

engaging defensive, be adviced. stand clear!

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Min pasjon i livet er at sonen min veks opp med eit godt sjølvbilete og med respekt for kvinner. Og at alle elevane mine får den respekten dei fortener.

ThePreacher: Jobbar du på ein utestad i sentrum?

Skrevet

Min pasjon i livet er at sonen min veks opp med eit godt sjølvbilete og med respekt for kvinner. Og at alle elevane mine får den respekten dei fortener.

ThePreacher: Jobbar du på ein utestad i sentrum?

Det hender nå og da at jeg dukker opp på noen av utestedene i Bergen, ja. En tid drev jeg til og med en. Men jeg har lagt opp og er på langt nær like involvert som før. Noe i meg forsøker bli voksen og ansvarlig.

(ok, jeg innser hvor dumt det ser ut når jeg faktisk holder på å satse på musikklivet)

Anoia: beste chick flick?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...