Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Hvilket kortspill er kulest?

jeg spiller desverre kort for sjeldent, men av de spillene jeg kan, som jeg kommer

på nå, er et spill som heter "500" (har bare møtt 1 person som også kan det faktisk!)..

det spiller jeg stadigvekk med familien :)

ellers liker jeg Amerikaner og Presidenten-...og GRIS!! :hoppe:

og Rummy!

Bandit: får du ofte PM`er? (med juicy/flørtende innhold vel og merke)

..jeg bare tenker at du skriver så mange ting her som jeg synes virker for godt

til å være sant, og det regner jeg med at det er fler som synes :P

drua: hva synes du om utenlandske flagg i 17.mai-toget?

maya: hvilke tv-serier kan du se om og om og om og om og om og om igjen uten å bli lei?

guybrush: Har du operert på sykehus? svar gjerne på hvorfor også, om det ikke er for privat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er det, og jeg er bosatt i bartehovedstaden :) Så du hengte i munkegata og har bevegd deg over til merqur altså ? ;) Jeg kjøper nok mest bøker i den engelske avdelinga. Brukte få endel gode tips hos han ene karen som jobba der lenge men som nå har slutta. Ellers er det gøy å se over brettspilla i ny og ne:)

Anoia: er du trønder? eller er det andre grunner til at du bor her i byen?

Nei, jeg er ikke trønder. Dvs, har trønderske aner, men er født og oppvokst på østlandet.

Men har hatt mye tilknytning til byen av forskjellige grunner, så er ikke tilfeldig at jeg endte opp her ;)

Ps. Ja, han fyren på Outland var kul, man kunne liksom alltid stole på at han fant frem noe bra :)

Anoia: Spelar du brettspel og om ja, kva er favoritten?

Jeg spiller ikke så mye brettspill, men når jeg først gjør det synes jeg at det er gøy.

Har ikke prøvd så mye forskjellig; Kokelimonke og Trivial Pursuit er foreløpig favorittene.

Forøvrig er jeg mest glad i kortspill, særlig Amerikaner og Hollywood.

Drue: Hva er din mest dyrebare materielle gjenstand?

NozMonster: Grøt eller tomatsuppe?

Skrevet

guybrush: Har du operert på sykehus? svar gjerne på hvorfor også, om det ikke er for privat.

Operert vet jeg ikke om jeg kan kalle det? Men iallefall måtte jeg på sykehuset da jeg kappa av meg (den hang i en skinnrest) fingertuppen 8 år gammel i døra. Dæggern som jeg blødde og muttern freaka ut helt.

Alkasil: er det et filosofisk spørsmål som fascinerer og interesserer deg? Isåfall hvilket?

Skrevet

Bandit: får du ofte PM`er? (med juicy/flørtende innhold vel og merke)

..jeg bare tenker at du skriver så mange ting her som jeg synes virker for godt

til å være sant, og det regner jeg med at det er fler som synes :P

Jeg får jo noen koselige PM innimellom, men altfor sjeldent, spør du meg. Og det er iallefall altfor få av dem som er juicy... hint, hint... :ler: Det er nok grunner til det og, tenker nå jeg... :ler:

Lillesiren: Hva trenger du for å komme deg gjennom dagen?

CadGurPreachJack: Hva gleder du deg mest til med høsten?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak: Hadde du mange kjæledyr som liten?

Foreldrene mine hadde en dachs når jeg ble født, når hun døde fikk vi en chivalier king charles spaniel, senere enda en dachs, så døde spanielen, og nå har vi fremdeles dachs nummer 2.

Thought-Fox: er du punkete av deg?(tenker på avataren din)

Anoia: har du vært på det noe stedet til outland, ved stortorvet, viss så hva syns du om det?

Skrevet

Anoia: har du vært på det noe stedet til outland, ved stortorvet, viss så hva syns du om det?

Det i Oslo, mener du?

Har vært der én gang og syntes det var kjempefint der, likte særlig godt utvalget i bøker om digital kunst :)

Bandit: Hvis du måtte leve i et annet århundre - hvilket ville du valgt? (1900-tallet er ikke lov :P)

Skrevet

CadGurPreachJack: Hva gleder du deg mest til med høsten?

å jobbe med musikk! definitivt. og, ikke minst få påbegynt mitt siste automotive prosjekt.

Wednesdarling: Vi var jo så vidt innom temaet bryllupet vårt, men det er en ting jeg glemte å spørre om. Hvor blir det naturlig at dette faktisk skjer? I dine hjemtrakter, i Osloområdet, er Bergen naturlig, eller skal vi ta det i den ville naturen i Nordland?

Skrevet

jeg spiller desverre kort for sjeldent, men av de spillene jeg kan, som jeg kommer

på nå, er et spill som heter "500" (har bare møtt 1 person som også kan det faktisk!)..

det spiller jeg stadigvekk med familien :)

ellers liker jeg Amerikaner og Presidenten-...og GRIS!! :hoppe:

og Rummy!

maya: hvilke tv-serier kan du se om og om og om og om og om og om igjen uten å bli lei?

Jeg elsker Big Bang theory:D Holder på å le meg skakk, og kjenner igjen endel personlighetstyper i det daglige liv:) Ellers så har jeg hatt min runde med True Blood..... Og Greys da, den er standart tirsdag!

Nå har jeg planer om å starte å se Games of thornes, etter sterk anbefaling av størstejenta mi.

Gunfreak; Om 30 år, hvor er du hen i livet da?

Skrevet

ThePreacher: Har du noe til meg?

Skrevet (endret)

ThePreacher: Har du noe til meg?

jeg har en mistanke om hva dette er, har jeg tilatelse til å sende dette til Dem?

Gia: har du lovet trollkvinnen noe jeg er i besittelse av?

Endret av ThePreacher
Skrevet

Wednesdarling: Vi var jo så vidt innom temaet bryllupet vårt, men det er en ting jeg glemte å spørre om. Hvor blir det naturlig at dette faktisk skjer? I dine hjemtrakter, i Osloområdet, er Bergen naturlig, eller skal vi ta det i den ville naturen i Nordland?

haha ja stemmer det!! :) ble vi ikke enige om klippebryllup ? jeg forslår hawaii, eller på stranden på st lucia ved solnedgang ? :) hva tror du?

Bandit: hva er det vakreste du noen gang har sett ? beskriv øyeblikket.

Skrevet

haha ja stemmer det!! :) ble vi ikke enige om klippebryllup ? jeg forslår hawaii, eller på stranden på st lucia ved solnedgang ? :) hva tror du?

Hva med gibraltar? Det er nydelig der, og det kan være en fordel med litt natur som er enestående siden bruden kommer til å gjøre alt annet ekstremt ubetydelig med sin skjønnhet.

Svampelura: Din største investering, og var det verd det?

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet (endret)

J

Gunfreak; Om 30 år, hvor er du hen i livet da?

Enten på go vei til å ta over verden, ellers så er jeg vel en 57 år gammel ungkar, som er alene.

Presten; Hva liker du minst med å bo i bergen

Maya76: Kommer du fra en stor by, eller en liten by/bygd

Endret av Gunfreak
Skrevet

Hva med gibraltar? Det er nydelig der, og det kan være en fordel med litt natur som er enestående siden bruden kommer til å gjøre alt annet ekstremt ubetydelig med sin skjønnhet.

Svampelura: Din største investering, og var det verd det?

Min største investering må nok ha vært da jeg kjøpte hunden min, og JA det var faktisk verdt hver eneste krone :rodmer:

Gunfreak: Er det du som er avbildet på avataren?

Skrevet

Enten på go vei til å ta over verden, ellers så er jeg vel en 57 år gammel ungkar, som er alene.

Maya76: Kommer du fra en stor by, eller en liten by/bygd

Jeg ble født og bodde mine første barneår på en liten plass, ei øy helt uten fastlandsforbindelse:) Men flyttet derifra da jeg var 10, og flyttet masse i årene fremover. Etter at jeg fikk barn så har jeg bosatt meg i en middels stor by.

Noz; Hva gjør du hvis du er skikkelig rastløs og har skikkelig maur i rompa?

Gjest Gunfreak
Skrevet (endret)

Min største investering må nok ha vært da jeg kjøpte hunden min, og JA det var faktisk verdt hver eneste krone :rodmer:

Gunfreak: Er det du som er avbildet på avataren?

Jepp

Svampelura: Har ikke sett deg før, kan du si noe som beskriver deg selv?

Wednesday: Hvorfor det nicket?

Endret av Gunfreak
Skrevet

jeg har en mistanke om hva dette er, har jeg tilatelse til å sende dette til Dem?

Gia: har du lovet superkvinnen noe jeg er i besittelse av?

Han har lovet meg ALT!
Skrevet

Maya76: har du noen gang gitt en person du er glad i en sjanse for mye og angret på det?

Svampelura: klarer du å se triste hundefilmer uten å grine?

Gunfreak:hvilke felt/tidsepoker/tema innen live/reenactment liker du best?

Sukkerspinnet: hvis man spiser for mye sukkerspinn blir man gjerne ganske kvalm, er det slik med deg også ? ;)

Anoia: hvilket inntrykk sitter du igjen med etter å ha bodd her i Trondheim? Er det noe du synes er litt morsomt/rart/tragisk med byen ? :)

Noz: er det noe du ikke gjorde i livet dom du har tenkt og angret på i ettertid?

Skrevet

Wednesday: Hvorfor det nicket?

Jeg og Wednesday Addams deler den samme fasinasjonen for døden, dog jeg er langt mindre dyster som person.

Hvorfor er du Gunfreak?

Bandit: fornøyd med laget vårt i dag ?

Skrevet (endret)

Thought-Fox: er du punkete av deg?(tenker på avataren din)

Nei, jeg er egentlig bare kjempenerdete.

Badabing: Har du ofte vurdert å slette deg fra forumet?

Endret av Thought-Fox

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...