TheHairyToothfairy Skrevet 2. juli 2012 #721 Skrevet 2. juli 2012 (endret) Gunvald: har du prøvd å spille solo over den her før? Har nok ikke det, jazz er ikke helt min gate. dette ligger langt nærmere min spillestil og sjanger og nei, det vil ta noen lysår før jeg er like dyktig som Knopfler-brødrene. Tekola: beskriv en vanlig hverdag for deg. Endret 2. juli 2012 av Gunvald
Gjest Katten. Skrevet 2. juli 2012 #722 Skrevet 2. juli 2012 Tid for justering, Katten? Ser litt slitsomt ut... Derfor jeg spør, vet du! Møtte opp forrige fredag, halv tolv. Kamera med telelinse og alt, men ingen moro å beskue : ((( Ikke så mye som du vil tro. CHALLENGE ACCEPTED!
Xaphan Skrevet 2. juli 2012 #724 Skrevet 2. juli 2012 Skrev ikke aldrisur et innlegg i dag da? Aldrisur: Er du hjemme fra ferie, eller sniker du deg bare inn på KG fra utlandet?
Gjest NerdMedSverd Skrevet 2. juli 2012 #725 Skrevet 2. juli 2012 NerdMedSverd: hvorfor liker du ikke Madrugada? Og har du hørt My Midnight Creeps? Hva synes du om dem? Mener å huske at du liker mest gammel rock? Hvilket rockeband fra 2000-tallet synes du er det beste? Hadde en nabo som var Madrugada fan, han spilte det hele tiden. Har fått helt avsmak av bandet etter det og Lift Me plaget meg utrolig mye. Har så vidt hørt My Midnight Creeps. Noen låter her og der på fest osv, ikke hørt nok til kunne dømme bandet. For å være heeelt ærlig tror jeg ikke det er noe jeg setter på av fri vilje. Jeg liker noe innenfor alle sjangere, men er nok black metal og drone/noise/ambient/electronic opplegg jeg hører aller mest på. Min lastfm om du er interessert Beste "rockeband" fra 2000-tallet er Radiohead. Slapp jo skiver før det også, men Kid A kom i 2000 så regner med det er lov. Om jeg kan nevne post-rock er jeg utrolig glad i Mono, Godspeed You! Black Emperor og Sigur Ros. Vanskelig spørsmål, er mye bra Gunvald: Har dårlig fantasi i dag, så stiller deg samme spørsmål. Tror du på ekte kjærlighet? Og hva legger du i begrepet?
Cuddlegirl Skrevet 2. juli 2012 #726 Skrevet 2. juli 2012 To seriøse og to litt mindre seriøse. Og du da, Cuddegirl? To forhold på meg. Xaphan: Hva hadde du til middag i dag?
Gjest Ludovie Skrevet 2. juli 2012 #727 Skrevet 2. juli 2012 (endret) Ludovie: Hvem er på avataren din og hvorfor har du den? Det er Juliette Binoche. Det er ingen annen grunn til at jeg har den enn at jeg synes at hun er pen, og dessuten en veldig dyktig skuespiller. Og at jeg liker mange av filmene hun spiller i. badabing: Øl eller vin? Endret 2. juli 2012 av Ludovie
Gjest Fasting Drue Skrevet 2. juli 2012 #728 Skrevet 2. juli 2012 Katten bør lese retningslinjene her. Det er Juliette Binoche. Det er ingen annen grunn til at jeg har den enn at jeg synes at hun er pen, og dessuten en veldig dyktig skuespiller. Og at jeg liker mange av filmene hun spiller i. Dere ligner jo bittelitt også da Nerdmedsverd: hva sier du til frisøren for å få den sveisen du vil ha?
Fysikeren Skrevet 2. juli 2012 #729 Skrevet 2. juli 2012 Fasting Drue Hva tror du grunnen til at du er så opptatt av regler er?
Silfen Skrevet 2. juli 2012 #730 Skrevet 2. juli 2012 Til Yme; http://abcnews.go.com/US/straight-single-men-wanting-kids-turn-surrogacy/story?id=16520916#.T_HBOJGlGsg (jada, jeg vet jeg bryter alle salgs trådregler og faenskap nå, so shoot me)
Gjest Fasting Drue Skrevet 2. juli 2012 #731 Skrevet 2. juli 2012 (endret) Fasting Drue Hva tror du grunnen til at du er så opptatt av regler er? Jeg aksepterer ikke presupposisjonen i ytringa di. Mynona: vaksinerte du deg mot svineinfluensaen? Hvis ikke, hvorfor? Endret 2. juli 2012 av Fasting Drue
Mynona Skrevet 2. juli 2012 #732 Skrevet 2. juli 2012 Jeg aksepterer ikke presupposisjonen i ytringa di. Mynona: vaksinerte du deg mot svineinfluensaen? Hvis ikke, hvorfor? Nei, gjorde ikke det. Av den enkle grunn at jeg fikk svineinfluensa før jeg fikk surra meg til det. Hadde tenkt, men hastet ikke med det. Men fy søren jeg var dævvsjuk. Xaphan: Hvor ofte tar du smertestillende?
Gjest Tekola Skrevet 2. juli 2012 #733 Skrevet 2. juli 2012 Tekola: beskriv en vanlig hverdag for deg. Oi, det kan være så mye forskjellig! Men en vanlig studiehverdag står jeg opp rundt åtte, steller meg, spiser frokost, drar opp til universitetet så jeg er der rundt 10, går på forelesning, har møte med linjeforeninga hvis det er den faste møtedagen vår, spiser lunsj med venner, drar hjemover i firetiden, handler eventuelt på veien, spiser middag når jeg kommer hjem, spiller pc-spill eller ser på tv med gubben om det ikke skjer noe sosialt og så legger vi oss i elleve/tolv-tiden. Rumle: Når ble du først interessert i blomster?
TheHairyToothfairy Skrevet 2. juli 2012 #734 Skrevet 2. juli 2012 Gunvald: Har dårlig fantasi i dag, så stiller deg samme spørsmål. Tror du på ekte kjærlighet? Og hva legger du i begrepet? Jeg tror helt klart på ekte kjærlighet, har tross alt opplevd den selv. Og, nå er jeg også klar over at uansett hvor ekte den er, så er det fremdeles lett å miste den og/eller ødelegge den. Jeg er klar over at jeg både har fornektet den og avvist den, men det handler om at jeg har vært både litt redd for den og ikke minst fullstendig umoden for den. For meg er ekte kjærlighet den uvilkårlige enheten to personer danner seg imellom, hvor man både med følelser og respekt tar vare på hverandre og elsker hverandre - for det den personen er. Jeg tror på en kjærlighet med to personer, som skal ha rett og behov for egne meninger og synspunktet, men som også kan enten respektere den andres - eventuelt komme til en enighet sammen. Jeg tror på kjærlighet med friksjon. Det må være lov å si fra hva man mener, og man kan ikke forvente at den andre aldri skal bli sint. Jeg vil heller ha en diskusjon enn å måtte gjette meg frem til hva den jeg er sammen med mener/ønsker/vil. Som en egen privat klisje, så bruker jeg si at jeg vil ha en kvinne som både er en engel og et helvete. Uten friksjon i forholdet, så klarer ikke jeg skape gnist. Men jeg trenger engelen også. Min form for kjærlighet inneholder mye fysisk kontakt og mye bekreftelse. Den gir ikke rom for misforståelser, og hos meg starter man med 100% tillit. Skal jeg leve med en kvinne, så er det ikke slik at man leveler opp etterhvert. For meg er hun nummer 1 fra det øyeblikket jeg sier at hun betyr så mye for meg at hun får kalle meg for sin. Ekte kjærlighet er å akseptere den andres rolle som menneske. Mennesker gjør dumme ting, mennesker feiler og mennesker kan tabbe seg - også den du er sammen med. Ekte kjærlighet må altså ha rom for tilgivelse. Det er utrolig hva jeg kan tilgi, så lenge man aldri aldri sårer eller gjør noe mot min datter eller noen andre barn vi/jeg eventuelt måtte være foresatt for. Der har jeg ingen slingringsmonn. Ekte kjærlighet er at du og jeg deler hus, hund, Volvo stasjonsvogn og mine/dine/våre barn, bygger en familie sammen og deler både hverdager og eventyr - men at jeg også får liv til å være han barnslige bajasen jeg faktisk er, og stikke på eventyr med mine venner, leke med mine leketøy og glede meg til å komme hjem til deg. Ekte kjærlighet er ikke en "plass" man havner eller kommer til. Det er for meg noe man gjør sammen. Og, det krever at begge bidrar - og tar. badabing: hva var karaktersnittet ditt fra videregående? 1
Gjest hedgepig Skrevet 2. juli 2012 #735 Skrevet 2. juli 2012 (endret) hun er i Malaysia. Ok. *savner, savner, savner Konspirasjonsteori: Er Aldrisur til Malaysia etter tips fra FF? *flau. Det ble jo helt feil. Endret 2. juli 2012 av hedgepig
Gjest hedgepig Skrevet 2. juli 2012 #736 Skrevet 2. juli 2012 (endret) Aldrisur er her Ps, du kjenner ikke mitt nick, mohaha. Endret 2. juli 2012 av hedgepig
Mynona Skrevet 2. juli 2012 #737 Skrevet 2. juli 2012 (endret) Konspirasjonsteori: Er Aldrisur til Malaysia etter tips fra FF? Sorry dette er off topic, men FF var da på Maldivene, ikke Malaysia. Ps, du kjenner ikke mitt nick, mohaha. Hæ? Var det til meg? Retter det opp med: Ludovie: Hva er dine 3 favorittord, og hvorfor? (spesifikasjon, ikke betydningen, men låten av ordet) Endret 2. juli 2012 av Mynona-83
Aldrisur Skrevet 2. juli 2012 #738 Skrevet 2. juli 2012 Aldrisur: Hvor er du? Å næmmen - plutselig merket jeg at det var et lite pinnsvin som ropte på meg! Jeg er her jeg. Og det er riktig som Mynona sier, jeg har vært i Malaysia, kom hjem i går. Men har skrevet reisebrev hos Rumle, på Blomster og Baluba jevnlig under hele reisen. Det vil si, de stundene jeg hadde nettverket på min side.
Aldrisur Skrevet 2. juli 2012 #739 Skrevet 2. juli 2012 Off. Glemte at det var noen nye regler her. Hedgepig: Har du vært lenge på KG, og i så fall, hadde du et annet nick før?
Gjest hedgepig Skrevet 2. juli 2012 #740 Skrevet 2. juli 2012 Hedgepig: Har du vært lenge på KG, og i så fall, hadde du et annet nick før? Yes, i mange år. Du kjenner meg godt fra timesvis med ordleker. Merket at det ble så tomt på kg uten deg Aldrisur: har det vært en fin ferie? Og er det litt godt å være hjemme? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå