Anoia Skrevet 3. oktober 2012 #7321 Skrevet 3. oktober 2012 Wednesday: Er du en teknofil? Guybrush: Mac eller pc?
Solsenga Skrevet 4. oktober 2012 #7322 Skrevet 4. oktober 2012 Solsenga: Nevn én irriterende side ved deg selv. Jeg kan være veldig rotete. Solsenga: viss du fikk hilse på et villt dyr du vanligvis ikke møter, hvilket ville det være? Oooooo, kult spørsmål! Jeg ville ikke valgt noe farlig, heller søtt. Kanskje panda? Eller koala? Solsenga: "Vet ikke hva jeg skal spøre om, hmmmm" Er du mer kreativ enn meg på dette? *Humre i skjegget* Nei, det er jeg ikke! Må si jeg sliter endel noen ganger... Høymann: Hvordan vil kollegaer beskrive deg tror du? (Se så flink! ) Gunfreak: Bruker du samme såpe på kropp og i hår? Tonje!: Hva er din sterkeste side? Anoia: Hvilken is på boks er best?
Vulpes Skrevet 4. oktober 2012 #7323 Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Tonje!: Hva er din sterkeste side? Kanskje det at jeg er veldig stabil og urokkelig i humøret og psyken. Er veldig tålmodig, og jeg lar som regel ikke ting gå så veldig innpå meg, og blir mer eller mindre aldri sint. Krangler sjeldent med noen. Det negative ved dette er at jeg føler jeg kan bli litt for monoton i humøret noen ganger, skulle ønske jeg lettere f.eks. kunne blitt forelsket eller overekstatisk. Kårky: Hvordan tror du folks førsteinntrykk av deg er på fest eller ute på byen? Endret 4. oktober 2012 av Tonje!
Gjest Gunfreak Skrevet 4. oktober 2012 #7324 Skrevet 4. oktober 2012 Gunfreak: Bruker du samme såpe på kropp og i hår? Nei, bruker spesial sjampo i håret og dusj olje på kroppen Solsenga: Hva liker du best, kjøtt eller fisk(ja fisk er tennisk sett kjøtt, men du skjønner hva jeg mener) Tonje: Jeg hørte et sted du likte rotter? Har du altid hatt rotter?
Vulpes Skrevet 4. oktober 2012 #7325 Skrevet 4. oktober 2012 Tonje: Jeg hørte et sted du likte rotter? Har du altid hatt rotter? Jeg elsker rotter! Fantasiske kjæledyr, mye personlighet og intelligens i liten kropp. Fikk meg to rotter da jeg var omkring 15, men fikk ikke lov til å skaffe meg flere etter at de døde ettersom mamma ble lei hele opplegget. Skaffet meg rotter på nytt igjen da jeg ble 21 og bodde for meg selv, og hadde dem inntil hun siste døde for litt over en måned siden :/ Blir nok ikke flere rotter på meg, ikke med det første i hvert fall. Elsker dyrene, men er ikke like glad i burvask, kampen mot lukt i stua, gnaging (selv om mine ikke var så ille på det), markering når rottene er ute og løper, samt det at man er litt mer bundet med kjæledyr enn uten. *Maja*: Hva er det som gjør at du er så opptatt av trening og helse?
BusteMartePinn Skrevet 4. oktober 2012 #7326 Skrevet 4. oktober 2012 Skaffet meg rotter på nytt igjen da jeg ble 21 og bodde for meg selv, og hadde dem inntil hun siste døde for litt over en måned siden :/ Å nei Jeg mente å huske at de var gamle, men likevel, så trist å høre. Gunfreak: Er du glad i kjeks/cookies? Hva er favoritten?
Anoia Skrevet 4. oktober 2012 #7327 Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Anoia: Hvilken is på boks er best? Jeg slites mellom Dream Lakris-is, Dream kirsebæris med sjokoladebiter, og pistasjis! Solsenga: Nevn 3 ting du har rundt deg nå! Tonje!: Synes du det burde være lov å ha reptiler som kjæledyr i Norge? Endret 4. oktober 2012 av Anoia
Vulpes Skrevet 4. oktober 2012 #7328 Skrevet 4. oktober 2012 Å nei Jeg mente å huske at de var gamle, men likevel, så trist å høre. Takk! Var utrolig trist å miste Fridamor. Men hun ble nesten 2 år og 9 måneder gammel, så jeg må jo bare være takknemlig som hadde henne så lenge. Tonje!: Synes du det burde være lov å ha reptiler som kjæledyr i Norge? Ja, artene som er på positivlisten mener jeg bør bli lovlige. Ser ikke helt grunnen til hvorfor de er forbudt per i dag. Binta Ba: Hvor gammel var du da du ble mor?
Gjest Gunfreak Skrevet 4. oktober 2012 #7329 Skrevet 4. oktober 2012 Å nei Jeg mente å huske at de var gamle, men likevel, så trist å høre. Gunfreak: Er du glad i kjeks/cookies? Hva er favoritten? Jeg ikke noe sikkelig cookiemonster, men skal jeg ha det blir det bare den klassiske chocolate chip. BusteMartePinn: Hund eller katt? Tonje! kunne du tenke deg å ha en grønn iguana som kjeledyr?
Wednesday Skrevet 4. oktober 2012 #7330 Skrevet 4. oktober 2012 Wednesday: Er du en teknofil? på sett og vis er jeg vel det.. jeg er glad i duppeditter hvertfall hva med deg? Tonje!: hva har du som bakgrunn på telefonen din?
Gjest Høymann Skrevet 4. oktober 2012 #7331 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg kan være veldig rotete. Oooooo, kult spørsmål! Jeg ville ikke valgt noe farlig, heller søtt. Kanskje panda? Eller koala? *Humre i skjegget* Nei, det er jeg ikke! Må si jeg sliter endel noen ganger... Høymann: Hvordan vil kollegaer beskrive deg tror du? (Se så flink! ) Gunfreak: Bruker du samme såpe på kropp og i hår? Tonje!: Hva er din sterkeste side? Anoia: Hvilken is på boks er best? Bortsett fra høy tror jeg de vil si pliktoppfyllende, litt rolig og noe skeptisk til nye ting(huff, ja), løsningsorientert kanskje?(Liker er en utfordring)! Var nesten på kanten til å ringe en nå.... Solsenga: Siden alder er tabu å spørre jenter om. Prøver jeg heller å spørre om hvor i landet du befinner deg og kanskje heller i hvem alderskategori du er i?
Vulpes Skrevet 4. oktober 2012 #7332 Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Tonje! kunne du tenke deg å ha en grønn iguana som kjeledyr? Det er en sånn her, sant? (Briefebilde-alert! ) I så fall, no way! De er dritkule, men utrolig krevende dyr tror jeg. Både når det gjelder plass og stell. Da trives jeg bedre med å hilse på han karen på bildet som bor i Oslo Reptilpark fra tid til annen. Fascinerende dyr. Tonje!: hva har du som bakgrunn på telefonen din? Selve bakgrunnen er bare en kjip greie som fulgte med et tema jeg har på mobilen, men jeg har en veldig koselig «lock screen» eller hva det nå heter. Bildet er fra en nyttårs-hyttetur fra noen år tilbake. Jeg hadde rukket å bli ganske full innen bildet ble tatt, men ellers er det et utrolig koselig bilde som jeg er veldig glad i Zaphireh: Hvis du måtte velge mellom å bli blind eller døv, hva ville du valgt og hvorfor? Endret 4. oktober 2012 av Tonje! 2
Wednesday Skrevet 4. oktober 2012 #7333 Skrevet 4. oktober 2012 Selve bakgrunnen er bare en kjip greie som fulgte med et tema jeg har på mobilen, men jeg har en veldig koselig «lock screen» eller hva det nå heter. Bildet er fra en nyttårs-hyttetur fra noen år tilbake. Jeg hadde rukket å bli ganske full innen bildet ble tatt, men ellers er det et utrolig koselig bilde som jeg er veldig glad i +1 fordi du var så pen 1
Solsenga Skrevet 4. oktober 2012 #7334 Skrevet 4. oktober 2012 Solsenga: Hva liker du best, kjøtt eller fisk(ja fisk er tennisk sett kjøtt, men du skjønner hva jeg mener) Jeg spiser ikke noe fisk, så den var lett. Kjøtt! Solsenga: Nevn 3 ting du har rundt deg nå! Vannglass, Donkey Kong- spill (snes) og mobil. Solsenga: Siden alder er tabu å spørre jenter om. Prøver jeg heller å spørre om hvor i landet du befinner deg og kanskje heller i hvem alderskategori du er i? Du mener asl? De som ikke vil si hvor gamle de er er som regel fra 29 og oppover, derfor kan jeg trygt si at jeg er 24 (25 i nov). Også bor jeg et stykke nord for Oslo Hva med deg, Høymann? Gunfreak: Du er på restaurant og bestiller biff. Fra hvor på dyret hentes kjøttet og hvordan vil du ha det stekt? Anoia: Er du en av de som synes det er klikker her inne på kg?
Gjest Gunfreak Skrevet 4. oktober 2012 #7335 Skrevet 4. oktober 2012 Vannglass, Donkey Kong- spill (snes) og mobil. Gunfreak: Du er på restaurant og bestiller biff. Fra hvor på dyret hentes kjøttet og hvordan vil du ha det stekt? Oh snes donkey kong, elsket det spillet, Jeg er veldig glad i mørbra biff, ikke det møreste kjøttet, men det jeg syns har best smak. Jeg ville nok hatt det medium rare, eventuelt rare, jeg har litt vansklig å velge mellom dem Solsenga: samme spørsmål til deg. Anoia Har ikke sett deg før, hvordan ville du beskrive deg selv på under 10 ord.
Gjest Drue Skrevet 4. oktober 2012 #7336 Skrevet 4. oktober 2012 Drue: hvilket land synes du de beste druene kommer fra ? Det må jo bli Iran, det Stjerner og planeter: hva tror du om chemtrails? 1
Solsenga Skrevet 4. oktober 2012 #7337 Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Oh snes donkey kong, elsket det spillet, Jeg er veldig glad i mørbra biff, ikke det møreste kjøttet, men det jeg syns har best smak. Jeg ville nok hatt det medium rare, eventuelt rare, jeg har litt vansklig å velge mellom dem Solsenga: samme spørsmål til deg. Ja, eeeelsker snes-en min! Og spesielt Donkey Kong! Det blir en 200 g indrefilet, godt stekt på meg Det må jo bli Iran, det Grrrr Gunfreak: Hvilket tilbehør er best? Drue: Hva gjør du for å holde deg i form? Endret 4. oktober 2012 av Solsenga
Gjest Gunfreak Skrevet 4. oktober 2012 #7338 Skrevet 4. oktober 2012 Ja, eeeelsker snes-en min! Og spesielt Donkey Kong! Det blir en 200 g indrefilet, godt stekt på meg Gunfreak: Hvilket tilbehør er best? Vi får nesten ta oss en biff kveld sammen, Det jeg liker aller best er en stor bakepotet, med litt hvitølks krydder/smør, Men ender ofte opp med bare pomfritt når jeg lager det hjemme, Er også glad i saus(selv om ekte biff spisere ikke bruker saus) Og aller helst med en argentisnk mørk rødvin. Solsenga: spiser du biff ofte? Cordelia: du sier du kjører KG oslo treff? når er neste og hva må jeg gjøre for å bli invitert?
Solsenga Skrevet 4. oktober 2012 #7339 Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Vi får nesten ta oss en biff kveld sammen, Det jeg liker aller best er en stor bakepotet, med litt hvitølks krydder/smør, Men ender ofte opp med bare pomfritt når jeg lager det hjemme, Er også glad i saus(selv om ekte biff spisere ikke bruker saus) Og aller helst med en argentisnk mørk rødvin. Solsenga: spiser du biff ofte? Cordelia: du sier du kjører KG oslo treff? når er neste og hva må jeg gjøre for å bli invitert? Ja, det får vi gjøre Jeg er også veldig glad i bakt potet! Men det har jeg vel aldri laget selv. Lager ofte råstekte potetbåter. Også MÅ jeg ha bearnaisesaus, jeg er superduperhekta. Det er noe av det beste jeg vet! Edit: Glemte å svare på spørsmålet. Hehe. Jeg spiser biff sjelden. Annenhver måned kanskje, noen ganger sjeldnere. Generelt: Hva er dette med treff? Hvor har du det fra Gunfreak? Lurte på om jeg kanskje hadde hatt litt lyst om det var noen jeg "kjente" her inne som skulle Endret 4. oktober 2012 av Solsenga
Gjest Drue Skrevet 4. oktober 2012 #7340 Skrevet 4. oktober 2012 Grrrr Haha! Jeg tenkte ikke at det kan tolkes på flere måter. Men ja, jeg smaker godt jeg altså Drue: Hva gjør du for å holde deg i form? Akkurat nå har jeg et problem i foten som gjør at jeg ikke kan bruke den noe særlig. Det vil si at jeg sliter med å gå/stå over lengre tid, men jeg holder meg i form ved å trene styrke i studio. Jeg har drevet med vektløfting før (i ganske lett vektklasse). Sånn her: http://fredarn.com/blogg/wp-content/uploads/2011/08/Thumb-LU-Xiaojun-CM-2.jpeg Digger den sporten! Tonje: tar du sol? hvis ja, gjør du det med eller uten truse? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå