Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er velkommen til å spice opp litt ;)

Nei, jeg er lei dere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, øhm. Det virket som den var i ferd med å bli nødvendig. Men ja, jeg har nok vært gladere enn de fleste i å dele ting som kanskje er TMI i et spesielt underforum her. Jeg tar det som et hint jeg solsenga, skal roe meg ned :)

For å svare på spørsmålet synes jeg det var gøy da den kom, men ærlig talt er AB på vei til å drepe hele tråden allerede før den har begynt. Merker det er veldig lite sjarmerende.

Det var ikke et hint! Fortsett å skrive, det er gøy å lese! Skal slenge meg på etterhvert ;)

Solsenga: Bor du alene eller var det noen andre hos deg som også måtte oppleve bråket

Jeg bor alene ca annenhver uke, var alene i går ja :)

Solsenga: Kjøper du ferdigskivet ost eller "vanlig" man må skjære selv?

Her i huset går det lite vanlig gulost, derfor kjøper jeg bare ferdig skivet.

solsenga: hva er den mest grusomme/kjipeste gaven du har fått? ga du utrykk for at du ikke likte den?

Det må være stabelen med gjennomsiktige, neonfargede bestemortruser jeg fikk av mormor på ungdomsskolen. Hun feiret ikke med oss det året, så jeg trengte heldigvis ikke late som jeg syntes de var fine. Det var i tillegg litt flaut å få såpass "sexy" undertøy, så jeg la de vekk uten mye oppmerksomhet.

Cornflake_jenta: Hva var din første betalte jobb?

Høymann: Hvor ofte kommenterer folk høyden din?

Stjerner og planeter: Hender det at du ser i kjøleskapet når du kjeder deg?

Skrevet

BusteMartePinn: når forventer du mer hanky-panky ? ;)

Det blir vel neste gang vi møtes det, og det er blitt en del de siste dagene. Nybetatthet vet dere.

BusteMartePinn: Hva med deg?

Hvis vi også inkluderer fugler er det pingvin. De er så søte når de vralter avgårde! Og så vet jeg er jentete nå, men japanske flyvedvergekorn... jeg mener... SE DA!

BusteMartePinn: gleder du deg til snøen kommer ?

Jajo litt. Jeg synes det er koselig med snø. Før sto jeg endel på brett, men selv om det er lagt på hylla så sitter det fortsatt i refleksene å glede seg til snøen kommer. Skulle bare ønske jeg ikke ble så våt og kald av det :fnise:

BusteMartePinn: har du onepiece? :fnise:

Åherrefredogjesus heldigvis ikke :gjeiper: Jeg vil heller kle meg i klær fra superkul.no hver dag resten av livet før jeg har på meg en onepiece. Unnskyld hvis jeg virker snobbete nå, men hvis det er snobbete å ikke like onepiece skal jeg være snobb med stolthet.

BusteMartePinn: hvem synes du er kjekkest av hollywood-kjekkasene ;p ?

Bortsett fra de mest åpenbare (Ryan Gosling, Alexander Skarsgård osv.) bidro jeg vel i "mann som er deilig"-tråden med Adrian Grenier fra Entourage. Ja takk!

Wednesday: Har du spist noe du aldri trodde du kom til å spise? Type kakerlakksnacks eller noe i asiatiske land?

Tonje!: Er det et klesplagg du virkelig får anfall av? (ref. onepiece-svaret over).

Skrevet

hester bur i stall.

kyr og sauer bur i fjøs.

uansett kor i landet du bur.

Obviously så forstår ikke du nordnorsk sjargong. Jeg har lynkurs, 999,80 ut denne uken. Gir grupperabatt.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Obviously så forstår ikke du nordnorsk sjargong. Jeg har lynkurs, 999,80 ut denne uken. Gir grupperabatt.

nei takk! eitt år i Tromsø var nok for meg!

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Det var ikke et hint! Fortsett å skrive, det er gøy å lese! Skal slenge meg på etterhvert ;)

Det må være stabelen med gjennomsiktige, neonfargede bestemortruser jeg fikk av mormor på ungdomsskolen. Hun feiret ikke med oss det året, så jeg trengte heldigvis ikke late som jeg syntes de var fine. Det var i tillegg litt flaut å få såpass "sexy" undertøy, så jeg la de vekk uten mye oppmerksomhet.

beklager heile sitatet på rekkja.....mobil...

hahaha, nei det hender ikkje at eg ser i kjøleskapet om eg kjedar meg. Inni der er det så lite at eg har som regel greie på det...

Skrevet

Tonje!: Er det et klesplagg du virkelig får anfall av? (ref. onepiece-svaret over).

Det er jo mange type klesplagg jeg ikke er spesielt glad i, men noe jeg virkelig misliker sterkt? Hmm.

Kan jeg jukse litt ved å svare med en type trend i stedet for et klesplagg? For i så fall sier jeg den typiske glorete og harry østblokkland-moten/russiske moten på jenter. Egentlig ikke så ulikt det man finner på nettbutikker som Illusion, Superkul osv. Ser bare stygt og billig ut.

Solsenga: Nevn én irriterende side ved deg selv.

Gjest Lillesiren
Skrevet

Må få opp futtet i denne tråden:

Lillesiren: Hva mener du om musikksjangeren hip hop?

Hm, er ikke en typisk sjanger jeg hører på, men har sneket seg inn et par på ipoden etter den korte perioden jeg gikk på hip hop(dansesjangeren).

Lillesiren: forrige ukes høydepunkt?

Det var definitivt turen til Trondheim:)!(Eller var det for uspesifikt:P?)

Lillesiren: Hvor mange fjernkontroller har du på stua?

Ingen! Har ikke noe å kontrolle utenom en liten, billig Clas Ohlson radio:P

Gunfreak: Hvordan er din typiske hverdag?

Silfen: Hva liker du best med Bergen?

Karpuzi: Hva er du mest fornøyd med angående utseendet ditt:)?

Skrevet

Lillesiren- vårens første varme dag med masse sol der folk kravler mann av huse for å ta seg en utepils eller lignende og vi plutselig lever igjen etter å ha gått gjennom en pissvåt vinter og er i ferd med å ta drepen av fuktskader.

Padawan: hva er best og verst ved å reise alene!

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak: Hvordan er din typiske hverdag?

Veldig kjedelig. Bortsett fra et par dager i uka når jeg gjør æren for familien sitter jeg for det meste på pcen eller ser på tv, eller begge deler.

Lillesiren: Har du samme hår på silueten på avataren din?

Silfen: Beste sci fi film du har sett?

Solsenga: viss du fikk hilse på et villt dyr du vanligvis ikke møter, hvilket ville det være?

Gjest Høymann
Skrevet

Det er så og si aldri når jeg er i butikker, i jobb eller skole osv, men har vært litt mer kommentarer på det på nettet, men ikke noe å skrye av.

Solsenga: "Vet ikke hva jeg skal spøre om, hmmmm" Er du mer kreativ enn meg på dette?

Skrevet

Det var definitivt turen til Trondheim:)!(Eller var det for uspesifikt:P?)

Det var aaaalt for uspesifikt. Jeg vet da at du har vært her i byen liksom :P

Fridus: har du lett for å kontakte helt fremmede mennesker?

Skrevet

Tvillingjenta: Er du tvilling? Og er det i så fall biologisk eller stjernetegnsk?

Kun "stjernetegnsk" :)

Tvillingjenta: hva er den vanligste fantasien du bruker tenke på eller drømme om :lur:

Oi oi oi.. Det varierer som regel mellom en eller annen Hollywood-kjekkas eller venner og bekjente jeg synes er attraktive. Ikke så veldig spennende med andre ord ;)

Guybrush: En fantasi du ikke har fått oppfylt enda, men som står på lista?

Dreamdrops: Tro du på spøkelser, gjenferd og andre sånne mystifistiske ting?

Wednesday: Beste kyss ever?

Noz: Hvordan "fant" du Kvinneguiden?

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Hvordan "fant" du Kvinneguiden?

det var i den tid jeg hadde sol.no som startside, og på den siden så står det en rullgardin med det ene og det andre nett-bladet (for.eks KK), som jeg stadigvekk klikket meg igjennom. Husker ikke heeelt hvordan jeg kom inn på kvinneguiden- enten om det er en direkte link fra sol, eller om et av nett-bladene hadde det.

jeg starta med å bare lese på forsiden her, men fant raskt ut at alle artiklene bare var piss- så da slutta jeg med det og registerte meg her i stedet :)

tvillingjenta: skjuler du for venninnene dine at du er her, eller er du åpen om det?

Skrevet

Wednesday: Har du spist noe du aldri trodde du kom til å spise? Type kakerlakksnacks eller noe i asiatiske land?

jeg fikk en dare en gang (truth or dare) og måtte spise et stankelbein :spise:

Wednesday: Beste kyss ever?

det aller første kysset med pappaen til dattern min.. ah... det var som tatt ut av en hollywoodfilm :popcorn::yvonne:

Dreamdrops: skal vi snakke litt mer om åssen smågodt vi skal spise når vi ser film eller ? :fnise:

Noz: trener du?

Gunfreak: hva er det første du gjør når du kommer inn døra hjemme hos deg selv etter å ha vært ute hele dagen?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak: hva er det første du gjør når du kommer inn døra hjemme hos deg selv etter å ha vært ute hele dagen?

Tar av meg skoene, så vasker jeg henda, må vaske henda ette å ha vært ute. Ellers får jeg ikke ro i sjela.

Wednesday: Hvor stor tv har du og vil du har større?

Nozzy, blir du med på kaffe med meg og erymax

Skrevet

Wednesday: Hvor stor tv har du og vil du har større?

klarer meg med 119" ;)

hva med deg da Gunfreak?

Drue: hvilket land synes du de beste druene kommer fra ?

Gjest Gunfreak
Skrevet

klarer meg med 119" ;)

hva med deg da Gunfreak?

Jeg har en 50", men nå som du sa 119, tror jeg at jeg må oppgradre git.

Også hvor bor du, har du vakter, eller hund, er det noen spesielle låser jeg bør vite om, og hvilken dør bør jeg bruke for å få tv ut.

Tvillingjenta: Har du hus/leilighet eller leier du?

Skrevet

tvillingjenta: skjuler du for venninnene dine at du er her, eller er du åpen om det?

Jeg skjuler det ikke, men de vet heller ikke nicket mitt. Hvertfall ikke det jeg vet om :)

Jeg gjør dem sprø noen ganger med alle disse forumene jeg leser på, og bare _MÅ_ nevne for dem :fnise:

Noz: Du har sikkert fått spørsmålet før, men hva studerer du? Og trives du med det?

Skrevet

Må si Action siden jeg føler de filmene har bedre handlinger enn det fleste komedier, men jeg liker å se på komedier også..... var ikke lett den der.

Anoia: Hva driver du med i hverdagene?

Jeg er sakte, men sikkert på vei til å ta studiekompetanse, spiller en del dataspill, leser masse og tegner (har t.o.m opprettet en slags tegnegruppe som møtes jevnlig for å tegne sammen og dele ideer og sånn; er nokså engasjert i den :) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...