Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster
Skrevet

jepp ;)

er du?

tja... både og kan man si... ser jeg pigger på leggen på en søndag kveld, så gidder jeg ikke å shave når jeg alikevell skal dra på meg 3 strømpebukser dagen etter uansett...

NozMonster: Har du vært på Fru Hagen?

ja, men bare på dagtid...

alkasil- er det fru hagen som er stedet?

raven: hvem er samboeren din!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Raven Emerald: Hvilke andre bøker bortsett fra Tolkiens verker har du et slikt forhold til?

Strengt tatt er det vel kun Tolkiens bøker jeg har et så altoppslukende forhold til, jeg er ellers ganske altlesende, selv om begeistringen er heller laber for krim, og tilsvarende høyt for fantasy.

raven: hvem er samboeren din!?

Han er ikke litt kjent her, engang, tror han har skrevet sånn omtrent 10 poster, eller deromkring. =P

Han kaller seg Jezral.

Noz: Hvor lenge har du vært hekta på sjiraffer, og hvordan begynte det?

Endret av Raven Emerald
Skrevet

Jeg har et spørsmål som hvem som helst kan svare på, og det er oppriktig nysgjerrighet, ikke bitchyness.

Tror dere at det at mange av de som stadig kommuniserer med hverandre i tråder som dette, tydeligvis også har kontakt utenom KG, kan føre til at andre brukere får inntrykk av at det er en veldig etablert vennegjeng som er vanskelig å komme inn i?

Og bare for å ha sagt det, jeg synes det er flott at folk får kontakt. Jeg har også de jeg har kontakt med utenfor KG. Men det er ikke de jeg kommuniserer mest med på KG, nettopp fordi vi også har andre kanaler. :)

• Liker 6
Skrevet

Jeg har et spørsmål som hvem som helst kan svare på, og det er oppriktig nysgjerrighet, ikke bitchyness.

Tror dere at det at mange av de som stadig kommuniserer med hverandre i tråder som dette, tydeligvis også har kontakt utenom KG, kan føre til at andre brukere får inntrykk av at det er en veldig etablert vennegjeng som er vanskelig å komme inn i?

Og bare for å ha sagt det, jeg synes det er flott at folk får kontakt. Jeg har også de jeg har kontakt med utenfor KG. Men det er ikke de jeg kommuniserer mest med på KG, nettopp fordi vi også har andre kanaler. :)

Min erfaring er vel at det er folk som liker å hive ut surmaga oppstøt som kommer med slike konklusjoner. Eller at de ikke engang tør å prøve før de konkluderer med denslags.

Det blir som å gå på skolen, se noen som snakker sammen også kalle de interne idioter bare fordi de ikke tok initiativ til å snakke med deg. Man må da jaggu iallefall gå bort og si "hei" først :)

Ser titt og ofte både meg selv og andre forsøke å dra inn ukjente som driver og ser inne på tråden men ofte er det uten reaksjoner. Veldig mange som leser anonymt her inne også har jeg lagt merke til.

Så ja, er man forutinntatt og bare forventer at ingen vil ha noe med en å gjøre så er det sikkert lett å få den oppfattelsen. Man er jo tross alt opptatt av å få svar - så da spør man jo de som er aktive og pålogget.

Jeg har ikke kontakt med mange her på KG utenfor forumet iallefall :)

Vampen: du svarte ikke på spørsmålet mitt :(

Dreamdrops: hvilken humor har du? altså hva ler du mest av, hvilken type humor/hvilke filmer/komikere :)

• Liker 1
Skrevet

Om jeg ikke har fått med meg noen spørsmål; bringemon! :nigo: Vil ha spørsmål! :strix:

Karpuzi: Beste mandagmorgen-sang?

norah: Hva tenker du om first-price kuene i Namibia som flys til Norge som billig biff for lavkarbofolket?

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Dreamdrops: hvilken humor har du? altså hva ler du mest av, hvilken type humor/hvilke filmer/komikere :)

Hoho jeg ler av mye rart! Jeg kan i alle fall starte med å si Torsdag Kveld Fra Nydalen er det største humorsøpleprogrammet. På en annen side er det ikke sikkert folk synes min er så mye bedre.

Jeg ler i alle fall ofte av oneliners. Jeg kan se komedier, men sjelden jeg ler meg i hjel.

Men Modern Family treffer virkelig min humor! Jeg kan også le meg skaff av noe folk sier som egentlig ikke skal menes morsomt, men tulle-morsomt, om du skjønner :gjeiper:

F.eks satt jeg, kjæresten og hans bestevenn på bussen en gang. Så kjører vi forbi en kebabsjappe der det står "Pizza og grill".

Så sier kompisen: Pizza og grill, ja. Kunne virkelig trengt en ny grill!

Og jeg lo meg helt skakk. Ingen andre lo da, vil jeg bemerke :sjenert:

Vanskelig å forklare humor, men i alle fall et lite bilde ;)

Wednesday: Plukket ut en grøsser vi kan se? Og hva slags snop foretrekker du til?

Skrevet

Wednesday: Plukket ut en grøsser vi kan se? Og hva slags snop foretrekker du til?

åååå Phil Dunphy :rodmer:

ummmm nei har ikke plukket ut enda, vi må finne en skikkelig skummel en :) jeg liker lakriiis :) duda søta?

Cuddlegirl: hva pleier du å gjøre i påsken?

Skrevet

Min erfaring er vel at det er folk som liker å hive ut surmaga oppstøt som kommer med slike konklusjoner. Eller at de ikke engang tør å prøve før de konkluderer med denslags.

Det blir som å gå på skolen, se noen som snakker sammen også kalle de interne idioter bare fordi de ikke tok initiativ til å snakke med deg. Man må da jaggu iallefall gå bort og si "hei" først :)

Ser titt og ofte både meg selv og andre forsøke å dra inn ukjente som driver og ser inne på tråden men ofte er det uten reaksjoner. Veldig mange som leser anonymt her inne også har jeg lagt merke til.

Så ja, er man forutinntatt og bare forventer at ingen vil ha noe med en å gjøre så er det sikkert lett å få den oppfattelsen. Man er jo tross alt opptatt av å få svar - så da spør man jo de som er aktive og pålogget.

Jeg har ikke kontakt med mange her på KG utenfor forumet iallefall :)

Vampen: du svarte ikke på spørsmålet mitt :(

Mulig, men samtidig har tonen her blitt veldig intern og kompisaktig. Det er ikke noe galt i det, men jeg ser ikke bort fra at det kan være med på å gjøre at andre synes det er vanskelig å komme inn. Jeg er på ingen måte redd for å si hei, men jeg har allikevel tidvis en feeling av å krasje et privat party. ;)

Det eneste brettspillet jeg spiller frivillig er TP: :)

Raven: har du noen kjepphester?

• Liker 4
Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet (endret)

åååå Phil Dunphy :rodmer:

ummmm nei har ikke plukket ut enda, vi må finne en skikkelig skummel en :) jeg liker lakriiis :) duda søta?

Hahah, han får meg til å le meg skakk! Du ser Modern Family altså? :)

Det må vi ;) Jeg ELSKER lakris! Men også glad i popcorn, chips og dip og den melkesjokoladen med kvikklunsj. Spiser omtrent aldri det typiske smågodtet.

Puserjenta: Den serien du har sett aller mest på?

Endret av Dreamdrops
  • Liker 1
Skrevet

Puserjenta: hva er din favoritt film-sjanger ?

Jeg foretrekker le høyt/gjemme seg bak putepinlig komedier. Sånn som diarescenen i bridesmaides. (har ingen smilyes på iPad, men ROFL )

Bandit: kjører du motorsykkel?

• Liker 1
Skrevet

Mulig, men samtidig har tonen her blitt veldig intern og kompisaktig. Det er ikke noe galt i det, men jeg ser ikke bort fra at det kan være med på å gjøre at andre synes det er vanskelig å komme inn. Jeg er på ingen måte redd for å si hei, men jeg har allikevel tidvis en feeling av å krasje et privat party. ;)

Haha, må bare si at jeg signerer denne. Ikke for det, det er hyggelig at man finner hverandre og sånn, men jeg føler at om jeg ikke har vært aktiv i denne tråden på en stund, så er jeg plutselig litt "ute" :fnise:

Ser argumentene til guybrush og, da. Synes bare det er litt artig at jeg faktisk føler det som den ukule personen som kræsjer et privat party - selv om det er en fjasekosemosetråd på internett :laugh: Mennesker (les: meg) er rare....

Skrevet

Njei, tror ikke det, sånn egentlig. Men det kan jo også tenkes jeg mangler fullstendig selvinnsikt, da.

Vampesugga: Var du noen gang i tvil om du skulle tørre å satse på mannen din, med tanke på religion og kultur, eller var du sikker fra første øyeblikk?

Skrevet (endret)

Jeg tror det går mest i at når man har stilt noen personer 1-200 spørsmål så blir man litt mer "kjent" og i tillegg må spørsmålene bli litt mer oppfinnsomme og det ender vel opp litt mer i "prat" oppi det hele også.

Men du Vampen er jo etterspurt her hele tiden :) Får jo spørsmål selv om du ikke er tilstede engang ;)

Cornflake girl: tori amos ? :)

Endret av Guybrush
Skrevet

Drue: Hva lo du av sist?

Høymann: Action eller komedie?

norah: Hvilke mener du er de tre beste sangene som noensinne er laget?

Skrevet

Jeg tror det går mest i at når man har stilt noen personer 1-200 spørsmål så blir man litt mer "kjent" og i tillegg må spørsmålene bli litt mer oppfinnsomme og det ender vel opp litt mer i "prat" oppi det hele også.

Men du Vampen er jo etterspurt her hele tiden :) Får jo spørsmål selv om du ikke er tilstede engang ;)

Cornflake girl: tori amos ? :)

Nå tenkte jeg ikke egentlig på meg selv. Jeg har fått plenty av spørsmål, og er også såpass freidig at jeg tør å stikke nesa inn for å kræsje festen. ;) Jeg har bare lagt merke til at flere, inkludert noen som har slettet seg, har nevnt i det siste at det er vanskelig å komme inn i tråder som dette. Og nå har jo jeg i min tid blitt beskyldt for å være en sjefsklikker, og er som sagt ikke så redd for å rope HEI, om jeg vil det. Så da lurer jeg litt på hvordan det måtte være for andre å komme inn, om jeg får feelingen av å være partykræsjer. Jeg tror det kan være vanskelig. Og det er vel også noe at man ikke nødvendigvis må stille samme person 200 spørsmål til, om man ikke kommer på noe lurt, men det er mulig å ta praten andre steder. Litt av poenget med denne tråden var vel at den ikke skulle bli en pratetråd, som den forrige, men det er den på god vei til å bli.

Gunfreak: er du en gunfreak?

• Liker 3
Skrevet

Det er faktisk dritkjedelig her nå.

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Det er faktisk dritkjedelig her nå.

Du er velkommen til å spice opp litt ;)

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak: er du en gunfreak?

Kan trygt si at jeg VAR en når jeg lagde dette nicket for første gang ca. 10 år siden, men er vel ikke lengre, har en viss intresse men andre interesser er mye større, men jeg glemmer ikke det jeg har lært så jeg sitter på masse rar info om våpen jeg lærte for 15 år siden..

Vampen: Hva fikk deg til å joine KG for ca. 3 år siden.

Drue, har du noen gang brukt gulladam?

Gjest Høymann
Skrevet

Drue: Hva lo du av sist?

Høymann: Action eller komedie?

norah: Hvilke mener du er de tre beste sangene som noensinne er laget?

Må si Action siden jeg føler de filmene har bedre handlinger enn det fleste komedier, men jeg liker å se på komedier også..... var ikke lett den der.

Anoia: Hva driver du med i hverdagene?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Kjære, jeg er nordlending. Nordpå har man fjøs, ikke stall. Jeg skal ha en diger bygning hvor Geir kan bo, kanskje en og annen geit (de er kule) og som sagt, abnorme mengder detroit-okser (også kalt Cadillacer) og høy som du og jeg kan hoppe i.

Hmmmmgreit, men det er mulig vi må holde det skjult en tid slik at de forskjellige kan få svelge det litt sakte at de ikke fikk komme i noe bryllup. Ellers risikerer vi bare tvang om enda en seremoni, men under tvang. Jeg vil nødig bli gjort arveløs, vet man.

Tonje!: beste DumDum Boys-sang?

hester bur i stall.

kyr og sauer bur i fjøs.

uansett kor i landet du bur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...