Gjest Skrevet 2. oktober 2012 #7261 Skrevet 2. oktober 2012 (endret) vet ikke om du tenker på utseende eller personlighet nå, men jeg har nok å velge i av begge deler ;p jeg skulle gjerne ha klart å IKKE hisse meg opp i trafikken... sitter der og banner og irriterer meg... hvem er det det går utover? MEG SELV. så sånn generelt sett.. lære meg å la ting ligge avogtil..senke skuldrene ... (jobber med saken!) jeg lider også av et ekstremt tilfelle av flink-pike-syndromet, må alltid gjøre ting helt perfekt, yte litt bedre enn hva jeg tror folk forventer av meg... slitsomt. ;p utseendemessig skulle jeg gjerne hatt naturlige, fyldige, fine øyenbryn. ..og litt mindre rumpe ;p hva med deg da Dreamdrops? Personlighetsmessig er vi veldig like Men skulle også gjerne vært litt mindre følsom ;p Utseendemessig skulle jeg ønske at jeg var naturlig litt brunere. Og Wednesday: Rumpa di er nok fin som den er Lillesiren: Hvor mange fjernkontroller har du på stua? Endret 2. oktober 2012 av Dreamdrops
Wednesday Skrevet 2. oktober 2012 #7262 Skrevet 2. oktober 2012 Og Wednesday: Rumpa di er nok din som den er er nettopp det som er problemet ( ) _Tvillingjenta_: hva er du mest fornøyd med ved deg selv ?
Gjest Gunfreak Skrevet 2. oktober 2012 #7263 Skrevet 2. oktober 2012 Gunfreak: trives du best i byen eller på landet ? Tja, når jeg er i byen vil jeg gjerne være i skogen, men når jeg i skogen en liten stund, savner jeg asfalt, lyden av biler og butikker som er opene lenge. så det er nok byen. Dreamdrops: kunne du levd i en stor by som London/New York/Tokyo? Wednesday: Har du lyst på båt du kan ha i oslo fjorden? Guroh: viss du skulle ha en amerikansk muskelbil, hvilken?
Gjest Bandit Skrevet 2. oktober 2012 #7264 Skrevet 2. oktober 2012 Bandit: Sett Den Grønne Mil? Hva synes du om den filmen? Fantastisk film. Og Michael Clarke Duncan dundret overraskende inn i stjernenes rekker, etter å stort sett fått rollen grunnet sine gedigne muskler. Må han hvile i fred. Dreamdrops: Hvem på KG vil du aller helst ha ved din side under en grøsser? Og hvorfor? Gunfreak: Topp 3 spilleliste?
Gjest Skrevet 2. oktober 2012 #7265 Skrevet 2. oktober 2012 er nettopp det som er problemet ( ) Skulle stå fin da Dreamdrops: kunne du levd i en stor by som London/New York/Tokyo? Ja, det kunne jeg I alle fall i en periode, ikke for resten av livet. Solsenga: Kjøper du ferdigskivet ost eller "vanlig" man må skjære selv?
Gjest Skrevet 2. oktober 2012 #7266 Skrevet 2. oktober 2012 Dreamdrops: Hvem på KG vil du aller helst ha ved din side under en grøsser? Og hvorfor? Wednesday! Fordi vi allerede har avtalt det Guybrush: Noe du er avhengig av? 1
Gjest Gunfreak Skrevet 2. oktober 2012 #7267 Skrevet 2. oktober 2012 Gunfreak: Topp 3 spilleliste? 1. Morrowind 2. Knight of the old republic 3. Mario 64 Bandit: hva med deg? Nozzy: favoritt utested i Oslo?
Gjest Bandit Skrevet 2. oktober 2012 #7268 Skrevet 2. oktober 2012 Bandit: hva med deg? 1. Handle with Care 2. The River 3. White Room alkasil: Du står som nummer 5 i en kø som stadig vokser. Kassadama er ikke verdens raskeste, for å si det mildt. Plutselig åpnes neste kasse, og alle bak deg i køen stormer til. Du rekker ikke reagere, og må se den ene etter den andre betjenes i den andre kasse, mens du blir stående... Hvor høyt opp på "faen heller"-skalaen befinner du deg da? Og tilleggsspørsmål: Er det noe som faktisk slår dette på den nevnte skalaen?
alkasil Skrevet 2. oktober 2012 #7269 Skrevet 2. oktober 2012 1. Handle with Care 2. The River 3. White Room alkasil: Du står som nummer 5 i en kø som stadig vokser. Kassadama er ikke verdens raskeste, for å si det mildt. Plutselig åpnes neste kasse, og alle bak deg i køen stormer til. Du rekker ikke reagere, og må se den ene etter den andre betjenes i den andre kasse, mens du blir stående... Hvor høyt opp på "faen heller"-skalaen befinner du deg da? Og tilleggsspørsmål: Er det noe som faktisk slår dette på den nevnte skalaen? Jeg har selv jobbet i matbutikk, så det der skjer nesten aldri, fordi jeg er utrolig oppmerksom på de andre kassene når jeg står i kø. Jeg er veldig utålmodig, så OM det skjer så er jeg på 7 på den skalaen (jeg tenker på "faen heller" som "bryr meg ikke", men jeg antar du mener "helvete, jeg var ikke rask nok", så det er den jeg svarer på ). Når det gjelder andre ting, så må det være her for noen dager siden da jeg skulle av t-banen, det sto en dame med en barnevogn på utsiden rett foran der man faktisk går av, og sikkert 10 stk i ring rundt henne og bort til dørene. Man går automatisk mot der barnevognen er, fordi man går rett fram, men det ble jo feil, og da var det så mange bak meg at det var umulig å snu seg, og de rundt barnevognen presset på for å komme inn. Generelt det å gå på kollektivtransport før de som skal av har gått av presser skalaen opp til en 9er, selv om jeg ikke selv kunne gjort noe annerledes. Tvillingjenta: jeg er også tvilling, og mener at det er en tvillinggreie å være utålmodig. Er du det?
_Tvillingjenta_ Skrevet 2. oktober 2012 #7270 Skrevet 2. oktober 2012 Tvillingjenta: Er du en person som må ha med ipoden overalt? Nja, jeg var nok verre før. Men i det store og det hele, så er den nok med i 70% av alle tilfeller. Selv om den ikke alltid blir brukt :-p Tvillingjenta: Den beste norske filmen? Oi da.. Den var ikke lett. Jeg er ikke noen fan av norske filmer, men jeg likte I mørket av alle ulver grå (Varg Veum) ganske godt. Så det må vel bli den da _Tvillingjenta_: hva er du mest fornøyd med ved deg selv ? Enda et vanskelig spørsmål... Hmm, hvis det gjelder kroppen min tror jeg at jeg må si ryggen min, hvis det gjelder egenskaper tror jeg nesten jeg må si min teoretiske sans. Dreamdrops: Tidenes verste norske film? Wednesday: Dine tre beste og tre verste egenskaper? Gorgonzola: Ditt flaueste øyeblikk ever som far? CadillacJack: En låt jeg bare MÅ høre? Guybrush: Hatt noen våte drømmer lately? Hva handlet den i såfall om?
_Tvillingjenta_ Skrevet 2. oktober 2012 #7271 Skrevet 2. oktober 2012 Tvillingjenta: jeg er også tvilling, og mener at det er en tvillinggreie å være utålmodig. Er du det? Oi da.. Her er stiller jeg litt i begge klasser. Jeg er, i utgangspunktet, ikke en tålmodig person, men er det noe jeg virkelig vil ha, så kan jeg bruke tid på å oppnå det (bare spør samboeren min ). Alkasil: Er det andre egenskaper du mener hører med til tvillingtegnet? Hvis ja, hvilke?
Guybrush Skrevet 2. oktober 2012 #7272 Skrevet 2. oktober 2012 Hei bror, rolig nå! (jeg er forresten enig med svaret ditt, dessuten er jeg så lite kreativ angående spørsmål). Siden vi ikke er i så mange av de samme trådene skal jeg ikke uttale meg så bastant om akkurat det. Men muligens litt. Hva?? Får deg til å tro at jeg ikke har sånn hår? Ehm, det er litt vanskelig å svare på? Du får spørre en av de som vet hvordan jeg ser ut. Best liker jeg enkelte personer her som jeg setter veldig pris på, men og at det tidvis dukker opp morsomme tråder eller tråder somer brukbare å diskutere i. Minst liker jeg all det negative fokuset kg har fått, all hakkingen, drittslenginga og kranglinga. Samt at så å si enhver diskusjon skal handle om enten vekt eller innvandring, eller muligens begge. Toppet med ennå mer hakking. Guybrush- Hvilken tegneserie liker du best? Raindrops- Hvo rhøy er du? Åh nå spør du vanskelig. Ler så jeg dauer av både M og Pondus. Rocky tar mye på kornet men jeg har også lest ting som The Preacher, Death og sandman. Enn du? Vampen: brertspill? Hvis ja - hvilke
Gjest NozMonster Skrevet 2. oktober 2012 #7273 Skrevet 2. oktober 2012 Nozzy: favoritt utested i Oslo? det kommer veldig ann på hva formålet med å gå ut er, men ihovedsaklig liker jeg diverse steder på grùnerløkka, i tillegg til Gamla, mono, dattra til hagen, blå, Last Train, dirty cow ooooog så videre Bud: Har du glemt hele KG etter at du fikk deg kjæreste og samboer!? wednesday: er du nøye med barbering på vinterstid selvom du er singel? solsenga: hva er den mest grusomme/kjipeste gaven du har fått? ga du utrykk for at du ikke likte den? drua: hva gjorde du i ungdomstiden som du kommer til å nekte dine potensielle barn å gjøre? dreamdrops: hva har du brent deg på når du har vært for naiv?
Wednesday Skrevet 2. oktober 2012 #7274 Skrevet 2. oktober 2012 Wednesday: Har du lyst på båt du kan ha i oslo fjorden? skulle gjerne hatt båt jeg men blir så utrolig sjøsjuk... føles ut som jeg er dritings når jeg er ombord i båt. ;( Wednesday: Dine tre beste og tre verste egenskaper? : 1. jeg er flink til å se det positive i ting 2. jeg har masse empati, og bryr meg om alle mennesker 3. jeg er veldig ambisiøs : 1. jeg er veldig sta og tror alltid at jeg vet best 2. kan være litt dramaqueen til tider 3. jeg er en utrolig dårlig vinner Guybrush: siden du kjenner meg ganske godt, hva synes DU er min aller beste og aller værste egenskap ?;p alkasil: hva har du ALLTID i veska?
Wednesday Skrevet 2. oktober 2012 #7275 Skrevet 2. oktober 2012 wednesday: er du nøye med barbering på vinterstid selvom du er singel? jepp er du? BusteMartePinn: hvem synes du er kjekkest av hollywood-kjekkasene ;p ?
alkasil Skrevet 2. oktober 2012 #7276 Skrevet 2. oktober 2012 Oi da.. Her er stiller jeg litt i begge klasser. Jeg er, i utgangspunktet, ikke en tålmodig person, men er det noe jeg virkelig vil ha, så kan jeg bruke tid på å oppnå det (bare spør samboeren min ). Alkasil: Er det andre egenskaper du mener hører med til tvillingtegnet? Hvis ja, hvilke? Distre og pratsom. skulle gjerne hatt båt jeg men blir så utrolig sjøsjuk... føles ut som jeg er dritings når jeg er ombord i båt. ;( : 1. jeg er flink til å se det positive i ting 2. jeg har masse empati, og bryr meg om alle mennesker 3. jeg er veldig ambisiøs : 1. jeg er veldig sta og tror alltid at jeg vet best 2. kan være litt dramaqueen til tider 3. jeg er en utrolig dårlig vinner Guybrush: siden du kjenner meg ganske godt, hva synes DU er min aller beste og aller værste egenskap ?;p alkasil: hva har du ALLTID i veska? Oi, det spørs om jeg har den daglige store veska eller en liten bare for det jeg må ha med meg, men jeg svarer på den lille jeg. Jeg har alltid telefonen, kort og månedskort på bussen, nøkler, leppepomade(selv om jeg omtrent aldri bruker den), solbriller på sommeren, og det er vel det. NozMonster: Har du vært på Fru Hagen?
Raven Emerald Skrevet 2. oktober 2012 #7277 Skrevet 2. oktober 2012 Raven Emerald: hvem av guttene på KG (som du har sett) synes du er kjekkest ? Tror jeg sier "samboeren min" på den. =D Ellers har jeg ikke sett andre enn dem som er avbildet i egne avatarer. Av de jeg husker hvordan ser ut, er det vel strengt tatt bare Yme og Guybrush... Og fordi jeg er diplomatisk anlagt sånn dann og vann, svarer jeg begge to. =) Gunfreak: Med tanke på at du er såpass ny her, ser det ut til at du har funnet deg godt tilrette. =) Har du fått deg PM-venner enda?
Gjest Gunfreak Skrevet 2. oktober 2012 #7278 Skrevet 2. oktober 2012 Gunfreak: Med tanke på at du er såpass ny her, ser det ut til at du har funnet deg godt tilrette. =) Har du fått deg PM-venner enda? Tja, har en del PM samtaler gående, men vet ikke om jeg kan kalle de venner enda. Raven Emerald: Hvordan kom du fram til det nicket?(sikkert blirt spurt om det før) Bandit: hvilken film kategori liker du best å se(action, drama ect.)
Raven Emerald Skrevet 2. oktober 2012 #7279 Skrevet 2. oktober 2012 Tja, har en del PM samtaler gående, men vet ikke om jeg kan kalle de venner enda. Raven Emerald: Hvordan kom du fram til det nicket?(sikkert blirt spurt om det før) Bandit: hvilken film kategori liker du best å se(action, drama ect.) Var en karakter jeg laget meg i et spill for noen år siden, som hadde sort hår og grønne øyne. Fargene skulle gjenspeiles i navnet. Til slutt ble det hengende på meg i så stor grad at det føles som navnet mitt på lik linje med døpenavnet. Tvillingjenta: Er du tvilling? Og er det i så fall biologisk eller stjernetegnsk?
Guybrush Skrevet 2. oktober 2012 #7280 Skrevet 2. oktober 2012 Guybrush: siden du kjenner meg ganske godt, hva synes DU er min aller beste og aller værste egenskap ?;p Du fikk lov å ta 3 av hver også må jeg finne 1?! Hmmm.....jeg har jo lyst til å si at det beste med deg er jo at du er nettopp deg. Men i fare for at det blir vel klissete: - beste: åpenhet. At du tør å åpne deg og snakke om det som opptar, plager eller betyr noe for deg. du gjør det lett å dele ting med - verste: det at du virker å bry deg litt for mye om hva andre mener istedet for å fokusere på hva du selv trenger og har lyst til. Guybrush: Hatt noen våte drømmer lately? Hva handlet den i såfall om? ehhh....kremt....host....tja jo har vel det. Jeg er på besøk hos ei jente jeg virkelig liker, hun sier hun skal ta seg en dusj og etter en stund roper hun og spør om jeg kan komme inn og gi henne en håndduk. Idet jeg går inn ser jeg henne sitte i dusjen mens vannet renner nedover henne og hun åpenlyst viser meg at hun driver og "koser seg" for å si det enkelt. Holder blikket mitt mens hun viser med kropp og lyd at hun har det deilig og vet hun terger meg maksimalt. Bruker fingre før hun også tar ibruk en frekk sak hun har liggende før jeg endelig blir invitert bort. Resten er sensurert Guybrush: Noe du er avhengig av? Musikk, film, god mat og drikke Raven Emerald: Hvilke andre bøker bortsett fra Tolkiens verker har du et slikt forhold til? Tvillingjenta: hva er den vanligste fantasien du bruker tenke på eller drømme om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå