Solsenga Skrevet 1. oktober 2012 #7241 Skrevet 1. oktober 2012 Alder? Hvor gammel er du? Oo, det blir litt langt. Jaja, du får oppdatere her inne om det skjer noe da! Hoho, det aner jeg seriøst ikke Aldri tenkt over heller. Hva tenker du om saken? Jeg nærmer meg 25 Oppdatering: Flere biler ankommer. Et glass knuste nettopp Aner ikke angående de eldre, men har fundert over det noen ganger! Hvor gammel er du da? (Kjører avanserte spørsmål her nå!)
Gjest Skrevet 1. oktober 2012 #7242 Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Jeg nærmer meg 25 Oppdatering: Flere biler ankommer. Et glass knuste nettopp Aner ikke angående de eldre, men har fundert over det noen ganger! Hvor gammel er du da? (Kjører avanserte spørsmål her nå!) Aha Hahah et glass knuste, ja Veldig actionfylt må jeg si! Jeg er 19 Guybrush: Hvordan er du i forhold til naboer? Tålmodig, klager ofte, e.l.? En fæl nabohistorie du vil fortelle om? Endret 1. oktober 2012 av Dreamdrops
BusteMartePinn Skrevet 2. oktober 2012 #7243 Skrevet 2. oktober 2012 BusteMartePinn: Hvor glad er du for den nye x-rated- tråden? Hehe, øhm. Det virket som den var i ferd med å bli nødvendig. Men ja, jeg har nok vært gladere enn de fleste i å dele ting som kanskje er TMI i et spesielt underforum her. Jeg tar det som et hint jeg solsenga, skal roe meg ned For å svare på spørsmålet synes jeg det var gøy da den kom, men ærlig talt er AB på vei til å drepe hele tråden allerede før den har begynt. Merker det er veldig lite sjarmerende. Gunfreak: Har du et favorittdyr?
Gjest Drue Skrevet 2. oktober 2012 #7244 Skrevet 2. oktober 2012 Wtf! Jeg glemte det Drue - Hva syns du om pizza på Villa Paradiso?? Wtf? Du følger jo ikke retningslinjene nå heller. Tredje bruker, søster, tredje bruker. Pizzaen på Villa P er Oslos (Norges?) beste. Indiavolata er best. Jeg spiser alltid en stor salat med masse olivenolje ved siden av...også runder jeg av med en chilidrink på Aku-Aku. norah: har du bevisst stelt deg foran en mann på gymmet du synes er heit, for så å gjøre strake markløft eller andre ting for å få hans oppmerksomhet?
Raven Emerald Skrevet 2. oktober 2012 #7245 Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Raven: vi trenger utdypning. Hvor kjedelig er d ? Vel, jeg bruker det meste av dagen på å sosialisere en baby. Skal ikke påstå dybden i de samtalene er særlig merkbar. Ellers roter jeg rundt på nett, eller jeg ser gamle serier på data. Sist var det Angel, nå er det Buffy. =P liker å tegne og skrive, men har ikke hatt ork på en stund. Raven Emerald: Gleder du deg til Hobbiten kommer i desember? Ikke i det hele tatt. LoTR var ille nok, nå skal han maltraktere Hobbiten, også. *hat* =P Men det er jo lov å håpe han klarer å følge boka sånn noenlunde denne gangen. Drue: Hvordan rotet du deg inn på Kvinneguiden? Endret 2. oktober 2012 av Raven Emerald
Guybrush Skrevet 2. oktober 2012 #7246 Skrevet 2. oktober 2012 Vel, jeg bruker det meste av dagen på å sosialisere en baby. Skal ikke påstå dybden i de samtalene er særlig merkbar. Ellers roter jeg rundt på nett, eller jeg ser gamle serier på data. Sist var det Angel, nå er det Buffy. =P liker å tegne og skrive, men har ikke hatt ork på en stund. Ikke i det hele tatt. LoTR var ille nok, nå skal han maltraktere Hobbiten, også. *hat* =P Men det er jo lov å håpe han klarer å følge boka sånn noenlunde denne gangen. Drue: Hvordan rotet du deg inn på Kvinneguiden? Du er klar over forskjellen mellom mediet bok og mediet film ikke sant ? Jeg tror vi skal være glad at de faktisk klarte å følge bøkene såpass mye som de gjorde - for det er jaggu en sjeldenhet. Og det er en grunn til at ingen turte filmatisere de i utgangspunktet. Han var jo også den som sloss for å endre fra 1 film på 2 timer til 3 filmer på 3 timer hver. Før disse filmene var det jo nesten umulig å få godkjent filmer som varte særlig over 2 timer om de skulle på kino. BusteMartePinn: når forventer du mer hanky-panky ?
Raven Emerald Skrevet 2. oktober 2012 #7247 Skrevet 2. oktober 2012 Du er klar over forskjellen mellom mediet bok og mediet film ikke sant ? Jeg tror vi skal være glad at de faktisk klarte å følge bøkene såpass mye som de gjorde - for det er jaggu en sjeldenhet. Og det er en grunn til at ingen turte filmatisere de i utgangspunktet. Han var jo også den som sloss for å endre fra 1 film på 2 timer til 3 filmer på 3 timer hver. Før disse filmene var det jo nesten umulig å få godkjent filmer som varte særlig over 2 timer om de skulle på kino Nå er jeg av den mening at de bøkene aldri skulle vært forsøkt filmatisert i utgangspunktet, da. =P Guybrush og Wednesday: Er dere sammen? =D
Gjest Gunfreak Skrevet 2. oktober 2012 #7248 Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Gunfreak: Har du et favorittdyr? Elefant. BusteMartePinn: Hva med deg Solsenga: Bor du alene eller var det noen andre hos deg som også måtte oppleve bråket Endret 2. oktober 2012 av Gunfreak
Wednesday Skrevet 2. oktober 2012 #7249 Skrevet 2. oktober 2012 Ehhh, når du sier skole tenker jeg vgs. Så da blir det fordypning media som jeg hadde (jeg gikk allmennfaglig som det het den gangen men vi var griseheldige og hadde muligheten til å ta både realfag og media samtidig - og vi hadde bedre utstyr enn mediahøgskolen på Lillehammer på den tiden). hehehe sett asbjørn brekke show eller ? ser for meg deg som Ove!! "noe med media" Guybrush og Wednesday: Er dere sammen? =D nope! ;p BusteMartePinn: gleder du deg til snøen kommer ? StrengeDrue: er du veldig glad i regler ? ;p
Guybrush Skrevet 2. oktober 2012 #7250 Skrevet 2. oktober 2012 Nå er jeg av den mening at de bøkene aldri skulle vært forsøkt filmatisert i utgangspunktet, da. =P Guybrush og Wednesday: Er dere sammen? =D For å gjenta Wednesday, nope hehehe sett asbjørn brekke show eller ? ser for meg deg som Ove!! "noe med media" Frekkas ! fortjener en dask for den der ass. Blondina90: hva gjør du på om dagene? Gunfreak: hva er den største forskjellen mellom da du hadde kort hår og nå? (mener jeg så et bilde du la ut hvor du hadde kort hår)
alkasil Skrevet 2. oktober 2012 #7251 Skrevet 2. oktober 2012 Da skal jeg være ungdoms-DJ. Vi får ta det på PM alkasil: hva synes du om menn som sitter og tisser? WildThing: tisser du nedi vannet sånn at det bobler? Jeg synes det er litt rart at de SIER det, bare, man må jo gjøre det som er mest behagelig for en, men jeg trodde kjæresten gjorde det da vi først ble sammen, fordi halvringen alltid lå nede når jeg visste han hadde vært på do før meg, men det viste seg at han faktisk legger den ned igjen fordi han selv tar den opp. Jeg ville aldri bedt han om å gjøre det selv, da. Wednesday: Hvor ofte spiser du take-away?
Wednesday Skrevet 2. oktober 2012 #7252 Skrevet 2. oktober 2012 Wednesday: Hvor ofte spiser du take-away? veldig sjelden egentlig. jeg er glad i å lage all mat fra bunnen av, slik at jeg faktisk vet hva den inneholder alkasil: hvor ofte spiser du take-out? Raven Emerald: hvem av guttene på KG (som du har sett) synes du er kjekkest ?
Gjest Gunfreak Skrevet 2. oktober 2012 #7253 Skrevet 2. oktober 2012 Gunfreak: hva er den største forskjellen mellom da du hadde kort hår og nå? (mener jeg så et bilde du la ut hvor du hadde kort hår) Tar mye lengre tid å tørke det, når jeg hadde det på det korteste kunne jeg bare stryke hånda over håret og det var tørt på sekunder, håret virket også mye lysere pga. at håret mitt er tynt, så nå jeg ser kjennrelt litt mørkere ut på hode og ansiktet. Guybrush, så du hadde litt skjegg på haka, har du prøvd med mer ansikt hår/kan du i det hele tatt anlegge et sikkelig skjegg) Wednesday: hvor bor du landet er det der du har mest lyst til å bo, eller er det et annet sted i landet du heller ville bo?
Wednesday Skrevet 2. oktober 2012 #7254 Skrevet 2. oktober 2012 Wednesday: hvor bor du landet er det der du har mest lyst til å bo, eller er det et annet sted i landet du heller ville bo? egentlig skulle jeg helst bodd i et gammelt hvitt trehus i en vakker fjord i sogn og fjordane ..flere kilometer fra andre ... jeg elsker å være i naturen..fiske, gå i fjellet, jakt (rype) osv osv..... men greia er at jeg er avhengig av shopping, venner, gå på koserter, kafe, ha kort vei til flyplass med gode forbindelser osv osv... ...så jeg er litt delt egentlig ;p men ja, jeg stortrives her jeg bor (ikke så langt fra hovedstaden), selv om det kanskje ikke er "drømmen" Gunfreak: trives du best i byen eller på landet ? BusteMartePinn: har du onepiece?
pinar Skrevet 2. oktober 2012 #7255 Skrevet 2. oktober 2012 Wtf? Du følger jo ikke retningslinjene nå heller. Tredje bruker, søster, tredje bruker. Pizzaen på Villa P er Oslos (Norges?) beste. Indiavolata er best. Jeg spiser alltid en stor salat med masse olivenolje ved siden av...også runder jeg av med en chilidrink på Aku-Aku. Hei bror, rolig nå! (jeg er forresten enig med svaret ditt, dessuten er jeg så lite kreativ angående spørsmål). Karpuzi: syns du jeg er en av dem som sporer av for mange tråder? Siden vi ikke er i så mange av de samme trådene skal jeg ikke uttale meg så bastant om akkurat det. Men muligens litt. Karpuzi: bortsett fra hårfrisyren hva er den største forskjellen fra avataren din og hvordan du selv ser ut? Hva?? Får deg til å tro at jeg ikke har sånn hår? Ehm, det er litt vanskelig å svare på? Du får spørre en av de som vet hvordan jeg ser ut. Karpuzi: Hva er det du liker best med KG? Og hva liker du minst? Best liker jeg enkelte personer her som jeg setter veldig pris på, men og at det tidvis dukker opp morsomme tråder eller tråder somer brukbare å diskutere i. Minst liker jeg all det negative fokuset kg har fått, all hakkingen, drittslenginga og kranglinga. Samt at så å si enhver diskusjon skal handle om enten vekt eller innvandring, eller muligens begge. Toppet med ennå mer hakking. Guybrush- Hvilken tegneserie liker du best? Raindrops- Hvo rhøy er du?
Gjest Drue Skrevet 2. oktober 2012 #7256 Skrevet 2. oktober 2012 Drue: Hvordan rotet du deg inn på Kvinneguiden? Jeg hadde en gammal bruker her back in the days, men tenkte jeg skulle starte med blanke ark. Og nei, dere får aldri vite hvem den gamle brukeren er (dere har ikke sikkert ikke sett den engang). Wed: hvem synes du er den kjekkeste brukerene (av mennene) her da?
Wednesday Skrevet 2. oktober 2012 #7257 Skrevet 2. oktober 2012 Wed: hvem synes du er den kjekkeste brukerene (av mennene) her da? det er veldig mange kjekke menn her inne..... jeg synes nok at den aller kjekkeste er Guybrush. Men jeg synes også at du er ganske kjekk og Bandit. Drue: hvem synes du er den peneste jenta her inne da ? Karpuzi: hva betyr brukernavnet ditt ? 1
alkasil Skrevet 2. oktober 2012 #7258 Skrevet 2. oktober 2012 veldig sjelden egentlig. jeg er glad i å lage all mat fra bunnen av, slik at jeg faktisk vet hva den inneholder alkasil: hvor ofte spiser du take-out? Raven Emerald: hvem av guttene på KG (som du har sett) synes du er kjekkest ? Vi spiser pizza fra en plass over gata her ca en gang annenhver uke, men da spiser vi heller aldri frossenpizza. Ellers pleier jeg noen ganger spise salat fra et lunsjsted i nærheten av jobben min, men det syns jeg ikke er take-away i samme grad. Dreamdrops: Synes du selv at du er systematisk?
Gjest Skrevet 2. oktober 2012 #7259 Skrevet 2. oktober 2012 Dreamdrops: Synes du selv at du er systematisk? Jeg VET selv at jeg er systematisk Wednesday: Om du kunne forandret noe ved deg selv, hva ville det vært?
Wednesday Skrevet 2. oktober 2012 #7260 Skrevet 2. oktober 2012 Wednesday: Om du kunne forandret noe ved deg selv, hva ville det vært? vet ikke om du tenker på utseende eller personlighet nå, men jeg har nok å velge i av begge deler ;p jeg skulle gjerne ha klart å IKKE hisse meg opp i trafikken... sitter der og banner og irriterer meg... hvem er det det går utover? MEG SELV. så sånn generelt sett.. lære meg å la ting ligge avogtil..senke skuldrene ... (jobber med saken!) jeg lider også av et ekstremt tilfelle av flink-pike-syndromet, må alltid gjøre ting helt perfekt, yte litt bedre enn hva jeg tror folk forventer av meg... slitsomt. ;p utseendemessig skulle jeg gjerne hatt naturlige, fyldige, fine øyenbryn. ..og litt mindre rumpe ;p hva med deg da Dreamdrops? Puserjenta: hva er din favoritt film-sjanger ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå