Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dreamdrops: Forelsker du deg ofte?

Mener du i kjendiser og sånn? Neida :ler:

Men nei, jeg gjør ikke det. Jeg er i mitt første forhold nå (selv om det egentlig ikke trenger å ha noe og si), og det er første gangen jeg er ordentlig forelsket.

Bandit: Den beste Harry Hole-boken så langt? Jeg har min favoritt ;)

Sempi: Liker du vaniljecola eller synes du det er pyton som så mange andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bandit: Den beste Harry Hole-boken så langt? Jeg har min favoritt ;)

Jeg må nok si Panserhjerte.

Swarovski: Kyss på nakke eller hals?

Skrevet

Guroh: Hver gang du sier det er en historie bak nicket ditt og at du har brukt det på diverse irc-kanaler, så tenker jeg at du er en sånn "politi-informant", som lurer gamle ekle menn til å tro at du er en søt liten jente, for så å servere slemmingene til politiet. Stemmer det?

Det har jeg faktisk gjort en gang, men det var med et annet nick!

Men jeg skal fortelle det siden det er deg.

For noen år siden rattet jeg rundt i et vogntog som var knall oransje. Jeg har alltid hatt denne greia med at alle mine biler har hatt navn, og en venninne fikk det gledelige oppdrag å døpe denne lastebilgreien min. Hun døpte henne Guro Gulrot, pga fargen.

For de som har sett sånne tøffe lastebilfilmer fra amerika, så har dere sikkert sett sånne CB-radioer man snakker i, 70tallets svar på mobiltelefoner. Min "handle"/nick ble såklart Guro, fordi det var jo det bilen min het. Disse radioene funker ikke så veldig bra i Norge fordi vi har en relativt høy prosentdel av fjell som forstyrrer og sperrer signalene, men allikevel var det en del som på stamveien mellom Bergen - Oslo klarte få med seg at det var en "Guro" der ute på veiene. For de som ikke kjente meg, så var det lett å anta at det faktisk var en jente som kjørte. Og slikt vekker fort nysgjerrighet blant lastebilkusker. Flere ganger la jeg og kollegene mine merke til at det var snodig mange som stoppet opp for å se etter sjåføren til den bilen når jeg stod parkert for 45-minutters pause eller mat/fuel/10-100. Selvfølgelig i håp om å få en bit av denne freske tøsen med tøffe-bilen!

På irc ble det mye kluss og misforståelser med det andre nicket mitt, fordi folk forventet å finne en jente bak dette også. Det er ikke uvanlig å bruke to nicks på irc, siden det skjer oftere enn sjeldent at man blir koblet av og automatisk logger på igjen - men identen står igjen noen minutter med det opprinnelige nicket. Da er du nødt til å logge på med et annet. På grunn av alle disse misforståelsene med kåte unge menn bak datamaskiner - Guro.

Og med all den kontaktforsøks-strabaser jeg har sett på irc under mitt alter ego - herregud, jeg føler med dere jenter. Faen så mye tragiske sjekketryner det er der ute.

DSC02965.JPG

Guro og "søsteren".

Bandit: din drøyeste sjekkefrase som faktisk funket?

Skrevet

Jeg må nok si Panserhjerte.

Min også. Noe av det sykeste og beste jeg har lest. Koste meg gjennom hele boken; alt var gjennomført.

Guroh: "Dømmer" du folk etter hva slags bil de har? (Dette er ment som et halvveis moro-spørsmål)

Gjest Swarovski
Skrevet

Swarovski: Kyss på nakke eller hals?

Nakke.

Enn du?

Arabella: Hver gang jeg leser nicket ditt så tenker jeg at du måå ha noe italiensk i deg. Har du det?

( :fnise: Ser at det spm kan tolkes på mange måter... velg selv det du føler å svare på ;) )

Guybrush: Tror du på evig kjærlighet?

Skrevet

Guroh: "Dømmer" du folk etter hva slags bil de har? (Dette er ment som et halvveis moro-spørsmål)

Selvfølgelig gjør jeg det! Kjører du Audi, så er du en fjon-skalle! ^^ Kjører du BMW X5/X6 så er du en person som demonstrerer at man godt kan ha mye penger uten å ha noe som helst estetisk sans.

Kjører du fransk bil, evt Fiat, så finnes det ikke håp.

Swarovksi: klar for å øvelseskjøre lastebil?

Skrevet (endret)

Selvfølgelig gjør jeg det! Kjører du Audi, så er du en fjon-skalle! ^^ Kjører du BMW X5/X6 så er du en person som demonstrerer at man godt kan ha mye penger uten å ha noe som helst estetisk sans.

Kjører du fransk bil, evt Fiat, så finnes det ikke håp.

Men hvis du kjører en ----------- så er du superkul og likbar. (Meningen at du skal fylle ut romrommet). For hva tenker du om biler ala http://www.thepeoplehistory.com/uploaded_images/HILLMAN40s-793833.jpg

Har ikke peiling på biler, men biler som tydelig ikke er fra 2010 da, for å si det sånn. Nysgjerrig! :)

Swarovski: Har du iPad?

Endret av Dreamdrops
Skrevet (endret)

Men hvis du kjører en ----------- så er du superkul og likbar. (Meningen at du skal fylle ut romrommet). For hva tenker du om biler ala http://www.thepeople...793833.jpg

Har ikke peiling på biler, men biler som tydelig ikke er fra 2010 da, for å si det sånn. Nysgjerrig! :)

Britisk bil i god stand nå i 2012. Ikke min type bil, men jeg har all respekt for mennesker som holder gamle biler i god stand og tar vare på dem. Slike mennesker har jeg ofte mye å prate sammen om, når vi treffes og viser frem våre gamle klenodier.

Guybrush: kunne du flyttet tilbake til N-vik? Hva var best - Telegrafen eller Malmen?

Endret av Guroh
Skrevet

Arabella: Husker du da vi snakket om at gjester ikke kan bli pusset, men at jeg hadde sett noen? Hvis du ser på tråden "spør en bruker x-rated", så er Filles gjesteinnlegg pusset. Bare kom på det da jeg så det :) Jeg får ikke til å plusse det, så lurer fortsatt på hva dette er for noe :fnise:

Jeg lurer på om du er "pusset" nå, jeg :fnise: . Jo, jeg husker dette. Jeg har vært i tråden og sett etter innlegget hans. Jeg får heller ikke til å plusse det. Merkelig at han kan ha fått plusser. Jeg kan ikke si noe for sikkert, men jeg trodde ikke at det gikk an.

Gjest Swarovski
Skrevet

Ehhh. Nei. I hvert fall hvis den er oransje. Kan muligens overtales hvis den er lilla eller turkis :gjeiper:

Nei. Har ikke følt behov for det ennå. Jeg er generellt veldig lite opptatt av tekniske dingser.

Dreamdrops: hvor mange tekniske dingser er du nødt til å ha rundt deg til enhver tid?

Solsenga: Er du flink til å bake?

Skrevet (endret)

Jeg lurer på om du er "pusset" nå, jeg :fnise: . Jo, jeg husker dette. Jeg har vært i tråden og sett etter innlegget hans. Jeg får heller ikke til å plusse det. Merkelig at han kan ha fått plusser. Jeg kan ikke si noe for sikkert, men jeg trodde ikke at det gikk an.

Åja, så ikke at jeg hadde skrevet feil før nå :fnise:

Ikke jeg heller.. Skikkelig KG-mysterium det her!

Edit: Oo, glemte spørsmål!

Tvillingjenta: Er du en person som må ha med ipoden overalt?

Endret av Dreamdrops
Gjest Swarovski
Skrevet

Jeg sjekket nå akkurat. Og Fille har slettet seg. Altså fikk han sikkert plussene da han fremdeles var bruker her. Nå som han er slettet, er alle innleggene hans blitt til gjesteinnlegg, som dermed ikke kan plusses mer.

SemperFi: Hva er rekorden for antall øl konsumert i løpet av en helg? ;)

Skrevet

Nakke.

Enn du?

Kyndige lepper på halsen min, gjør det lille ekstra for min del... ;)

Bandit: din drøyeste sjekkefrase som faktisk funket?

Noe slik:

"Hei, jeg heter ####"

Hun reiser seg og går mot venninna si.

"Unnskyld meg. Hørte du meg ikke?"

"Jo"

"Men du har lagt igjen alt som heter folkeskikk hjemme?"

"Øhhh..."

"Greit at du ikke er interessert, men det går an å oppføre seg ordentlig av den grunn, er du ikke enig?"

"Hva faen snakker du om?"

"At foreldrene dine har gjort en slett jobb angående oppdragelse"

Hun gikk.

Jeg gikk småflirende bort til en kompis.

Hun kom bort og beklaget etter et par minutter.

Deretter ble det litt dansing og klining... Utrolig nok.

Guybrush: Sist leste bok?

• Liker 4
Skrevet (endret)

Sempi: Liker du vaniljecola eller synes du det er pyton som så mange andre?

Jeg digger vanilla coke. :) OG Dr.Pepper. :D

Tjaaaaa. 27,- DKK for over en liter med øl. Brukte ca 300,- på øl da gir det 300/10=30. Litt over 10l + 6-8 heiniken før vi dro ut med et par vodka battery.

Ja, ble drita både fredag, natt til lørdag og lørdag, natt til søndag.

Fint med blackout på lørdagen. ;)

Endret av SemperFi
Skrevet

Dreamdrops: hvor mange tekniske dingser er du nødt til å ha rundt deg til enhver tid?

Da tenker du vel på mobil, pc, osv? Jeg for så vidt ikke ha noe som helst rundt meg. Klarer meg helt fint på hyttetur uten mobil, eller i Syden f. eks.

Men sånn generelt er ikke mobilen langt unna meg altså! :ler:

Nozi: Hvor stor er tv'en din?

Skrevet

Jeg sjekket nå akkurat. Og Fille har slettet seg. Altså fikk han sikkert plussene da han fremdeles var bruker her. Nå som han er slettet, er alle innleggene hans blitt til gjesteinnlegg, som dermed ikke kan plusses mer.

Whaat, slettet seg? Likte han jeg!

Men DA er jo mysteriet løst! Takk, Swarovski :D Virkelig noe jeg har fundert på til tider :fnise:

Skrevet

Noe slik:

"Hei, jeg heter ####"

"Jo"

"Øhhh..."

"Greit at du ikke er interessert, men det går an å oppføre seg ordentlig av den grunn, er du ikke enig?"

Hun gikk.

Hahaha! Nice!

Guroh: I forhold til hvordan du "kjenner" meg her inne. Hvilken bil ville du valgt til meg? Og hvorfor?

(Beklager for mye bilspørsmål)

Skrevet

Kyndige lepper på halsen min, gjør det lille ekstra for min del... ;)

Noe slik:

"Hei, jeg heter ####"

"Jo"

"Øhhh..."

Hun gikk.

:hakeslepp: Å Jesus! Det der fikk du kun i land fordi du er kjekk. Alle andre hadde fått et jæææævlig olmt og snerrende blikk.

• Liker 2
Skrevet

Nakke.

Enn du?

Arabella: Hver gang jeg leser nicket ditt så tenker jeg at du måå ha noe italiensk i deg. Har du det?

( :fnise: Ser at det spm kan tolkes på mange måter... velg selv det du føler å svare på ;) )

Guybrush: Tror du på evig kjærlighet?

Nei, jeg har ikke hatt noe italiensk i meg, bare fra et par land i nærheten :fnise: . Jeg er veldig glad i opera og klassisk musikk, og italiensk er favoritten. Språket er nydelig. Jeg har glemt så mye. Det hadde vært en idé og hatt en personlig trener til både det ene og det andre ;).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...