Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja synes det er godt.. men jeg er ikke spesielt glad i is ..så det holder med 2-3 skjeer :-P

Guybrush: filmtips? trenger en søt, romantisk komedie... eller en driiiiitskummel gyser ;p

La den rette komme inn? Finne flere alternativer til deg snart ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La den rette komme inn? Finne flere alternativer til deg snart ;)

sett :) oki, skrik ut!

Skrevet (endret)

sett :) oki, skrik ut!

AAAARGH!!! jeg hadde laget DEN lange lista også kræsja nettleseren :( Har forresten styrt unna de absolutt mest kjente siden jeg anntar du iallefall har sett de ;)

Jaja, romantiske filmer

Waitress

The Proposal

Forgetting Sarah Marshall

Serendipity

The Wedding Singer

Leap Year

40 days and 40 nights

Definitely, Maybe

My best friends girl

Little Manhattan

High Fidelity

Bø-filmer

Dead Girl

Martyrs

Nyinnspillingen av I spit on your grave

Nyinnspillingen av Dawn of the dead

Splinter

It (clowns baby)

The Descent

Trick r Treat

Blindness

Hard Candy

Turistas

Glemte spørsmålet da hele greia kræsja :P

Dreamdrops: får du deg noe nå i helga ;)

Endret av Guybrush
Skrevet

Minner om reglene på første side. Snakk frem og tilbake kan tas på PM eller i andre egnede tråder på forumet :)

Tekola, mod.

Skrevet (endret)

Solsenga: hvilket norsk humorprogram synes du er morsomst?

Begynner å bli lei av de fleste programmene, de melker alt for hva det er verdt. Hva med en pause lizzzzom? Men Nytt på nytt er jo en klassiker. Også har jeg litt sansen for Ylvis-gutta. Den ene Asbjørn Brekke-episoden jeg har sett var også ganske morsom :)

Badabing: Kunne du levd uten vinteren?

Guybrush: Har du sett Harpers Island-serien? Tror du kunne likt den!

Maria_Marihøne: Har du handlet inn masse søte antrekk til babyen? Når du kommer over noe babyen bare MÅ ha, kjøper du selv om h*n ikke kan bruke det før om x måneder? :)

Endret av Solsenga
Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Hva skjedde med han du elsket? Har han fortsatt en plass i livet ditt? :)

vi var sammen i 4 år, men pga visse omstendigheter, så ble det slutt.

men ja, han vil bestandig ha en viss plass i livet mitt!

dreamdops: hva liker du å bruke søndager til? og hva er planene for denne søndagen?

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Maria_Marihøne: Har du handlet inn masse søte antrekk til babyen? Når du kommer over noe babyen bare MÅ ha, kjøper du selv om h*n ikke kan bruke det før om x måneder? :)

Masse vil jeg ikke si, men noe har jeg kjøpt ja. Og de er kjempesøte. Kjøpte et antrekk som jeg syns var så søtt og fint at jeg var helt på gråten når jeg så det :fnise: Men jeg har vært flink, og foreløpig holdt meg til klær som hun trenger den første tiden.

Til de nye moddene: Er det gøy å være moderator på KG?

Skrevet

ja synes det er godt.. men jeg er ikke spesielt glad i is ..så det holder med 2-3 skjeer :-P

Oo, endelig en annen som heller ikke er så glad i is :fnise:

Lillesiren: Hva har du som bakgrunn på mobilen akkurat nå?

Skrevet

vi var sammen i 4 år, men pga visse omstendigheter, så ble det slutt.

men ja, han vil bestandig ha en viss plass i livet mitt!

dreamdops: hva liker du å bruke søndager til? og hva er planene for denne søndagen?

Hihi, elsker å bruke søndagene mine til.. Ingenting :D I dag er planene mine å se serie med søsteren min, spise kjeks og sikkert drikke noe godt. Bare slappe av!

Hva med du da, Nozi? :)

Kosemose: Du skal i bryllup og hovedretten er rett og slett en rett du ikke kan fordra. Hva gjør du? Lar du være å forsyne deg eller forsyner du deg til tross for at du ikke liker det bare fordi det ser "dumt" ut å sitte hele middagen med tom tallerken?

Gjest NozMonster
Skrevet

Hihi, elsker å bruke søndagene mine til.. Ingenting :D I dag er planene mine å se serie med søsteren min, spise kjeks og sikkert drikke noe godt. Bare slappe av!

jeg synes søndager er så langtekkelige jeg...

det er så lite å finne på, og jeg foretrekker faktisk mandager bedre enn søndager :P

solsenga: skal du følge med på Tigerstaden, som begynner nå snart?

Skrevet

Guroh Blitt vandt med ditt nye selv?

igjen - kallenavnet guro er ikke tilfeldig, jeg har hatt det i ganske mange år.

alkasil: er du nøye på renhold?

Skrevet

Kosemose: Du skal i bryllup og hovedretten er rett og slett en rett du ikke kan fordra. Hva gjør du? Lar du være å forsyne deg eller forsyner du deg til tross for at du ikke liker det bare fordi det ser "dumt" ut å sitte hele middagen med tom tallerken?

Jeg forsyner meg så sparsommelig jeg tør, og prøver å kamuflere smaken/konsistensen jeg ikke liker mest mulig i tilbehøret. Så spiser jeg selvsagt alt av tilbehør osv, og når jeg ikke klarer å presse i meg mer av det vonde, moser jeg det rundt på tallerkenen, finhakker det i en "slintrehaug" på siden eller lignende. (Uff for et fælt scenario :ler: )

Kommer ikke på spørsmål nå, får ha det til gode ;)

Skrevet (endret)

Lyn :overrasket: Er sol og skyfri himmel her :)

Jeg begynner å få rynker og grå hår :sukk:

maya76: Du er invitert i bursdagsfeiring til en venn av mannen din som har absolutt alt, og ikke ønsker seg noe. Hva har du med deg?

Høymann: Er du fremdeles i tråden? Og hva ønsker du deg til jul/neste bursdag?

Jeg er her enda ja, men jeg følte jeg ikke helt "glei" inn i miljøet her på KG. Så jeg gikk fra å være innom siden nesten heletiden til noen ganger i måneden...

Så til spørsmålet! Når jeg ønsker meg noe så vil jeg gjerne ha noe nyttig som jeg kan bruke ofte. Er litt vanskelig å si en eksakt ting, men kanskje klær eller verktøy?

Endret av Høymann
Skrevet

Arabella: Husker du da vi snakket om at gjester ikke kan bli pusset, men at jeg hadde sett noen? Hvis du ser på tråden "spør en bruker x-rated", så er Filles gjesteinnlegg pusset. Bare kom på det da jeg så det :) Jeg får ikke til å plusse det, så lurer fortsatt på hva dette er for noe :fnise:

Gjest Swarovski
Skrevet

Arabella: Husker du da vi snakket om at gjester ikke kan bli pusset, men at jeg hadde sett noen? Hvis du ser på tråden "spør en bruker x-rated", så er Filles gjesteinnlegg pusset. Bare kom på det da jeg så det :) Jeg får ikke til å plusse det, så lurer fortsatt på hva dette er for noe :fnise:

Han har ikke slettet seg etter at innlegget ble skrevet, og plusset på da...

Bare en tanke, har ikke sett innlegget selv. (Vet ikke om fille pleier å være gjest så ofte. Han skriver vel mest under nick?? )

Skrevet

Swarovski: hva var det siste du lo av?

Cuddlegirl: action eller avslapping som har foregått denne helga?

Solsenga: hvorfor tror du jeg ville likt den serien ? :)

Skrevet

Han har ikke slettet seg etter at innlegget ble skrevet, og plusset på da...

Bare en tanke, har ikke sett innlegget selv. (Vet ikke om fille pleier å være gjest så ofte. Han skriver vel mest under nick?? )

Hahah aner ikke må jeg si :fnise: Han skriver mest under nick, ja.

Har sett det før og. Hm.. Haha!

Bandit: Søteste jente-disneyfilm?

Skrevet

Bandit: Søteste jente-disneyfilm?

Hva mener du med jente-disneyfilm? En sånn med prinsesser og slik? Skjønnheten og udyret er en god kandidat i såfall. :)

Bandit: Lest alle bøkene om Harry Hole?

Nei, har dessverre ikke fått gjort det, men jeg liker de jeg har lest veldig godt!

Dreamdrops: Forelsker du deg ofte?

Nattjenta: Yndlingshobby?

Gjest Swarovski
Skrevet

Ja, det var visst jeg som var copycat'en... :ler: Ble slått med noen timer der, ja...

Jeg drar et nytt et i ren skam: Hva tenker du nå som høsten er godt igang?

Haha. Jeg er vel skyldig i å stille samme bruker det samme spørsmålet flere ganger. Riktignok innen 24 timer da ;)

Jeg liker høsten. Det er masse farger, varm kakao og tepper, fremdeles varmt nok noen dager til å gå uten jakke, ikke noe mas.

Swarovski: hva var det siste du lo av?

Jeg har flirt endel de siste timene av diverse samtaler jeg har hatt. Men du må ha vært der for å le :tongue:

Guroh: Hver gang du sier det er en historie bak nicket ditt og at du har brukt det på diverse irc-kanaler, så tenker jeg at du er en sånn "politi-informant", som lurer gamle ekle menn til å tro at du er en søt liten jente, for så å servere slemmingene til politiet. Stemmer det?

Maria-m: Har du våget deg inn på barneforumet? Og er damene der like gale som jeg tror de er? :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...