Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

puserjenta; er det viktig for deg at mannen din har kule/stilige klær og stil?

Egentlig ikke, men liker at han er kledd pent. Bryr meg ikke hvor klærne kommer fra. Jeans og t-shirt funker bra. Joggebukse offentlig er bare for superkorte turer til butikken og til barnehagen på morningen,

Guybrush: så når jeg skal på fluffy, hvilken restaurant anbefaler du???

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Den beste retten med kylling?

husker en gang hvor jeg spiste en kyllingfilet som hadde innstappa kremost inni seg,,

(den røde krydderosten fra tine) .. det var veldig godt!

altfor chunky fløtegratinerte poteter er også godt, så det er nok det beste jeg kommer på for øyeblikket!

dreamdrops: trives du godt i ditt eget selskap, eller er du av den typen som nesten ikke klarer å sitte en hel kveld alene hjemme?

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

husker en gang hvor jeg spiste en kyllingfilet som hadde innstappa kremost inni seg,,

(den røde krydderosten fra tine) .. det var veldig godt!

altfor chunky fløtegratinerte poteter er også godt, så det er nok det beste jeg kommer på for øyeblikket!

dreamdrops: trives du godt i ditt eget selskap, eller er du av den typen som nesten ikke klarer å sitte en hel kveld alene hjemme?

Mm hørtes godt ut!

Jeg trives faktisk veldig godt i mitt eget selskap! Legge meg når jeg vil, lage mat når jeg vil, og ikke minst stå opp når jeg vil :)

Gunfreak: Hva studerer du/ er du utdannet som?

Gjest Lillesiren
Skrevet

Lillesiren: hvis du måtte kvitte deg med alt av krydderier resten av livet men fikk beholde kun 2! hvilke 2?

Hm..Tror jeg hadde gått for malt koriander..og pepper faktisk!

Lillesiren: Liker du å gå mye med smykker, osv? :)

Ikke akkurat smykker som i halskjeder, men har alltid øredobber(type dingle), klokke og armbånd på meg:)

Lillesiren: Hvilken skostrl bruker du?

38:)

nei, har en viss intoleranse for røyken. kan reagere litt kjipt

Lillesiren: hvor mange sko må en kvinne ha?

Hehe, det spørs helt hva du mener med "må";) Jeg selv har sikkert rundt 30, og føler hvertfall det ikke er aaltfor mange..Er jo så mange bruksområder som må dekkes :rolleyes:

Noz: Noen spennende planer for morgendagen?

Gunfreak: Hva er ditt inntrykk av Kg-menneskene så langt?

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Ikke akkurat smykker som i halskjeder, men har alltid øredobber(type dingle), klokke og armbånd på meg:)

Smykker er en fellesbetegnelse for alt det :) Så da svarte du riktig! Hihi

Wednesday: Yndlingskjeks?

• Liker 1
Skrevet

Wednesday: Yndlingskjeks?

gjendekjeks med sjokolade!!! :)

duda, Dreamdrops?

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

gjendekjeks med sjokolade!!! :)

duda, Dreamdrops?

Oo, det blir noen. De cartoon-kjeksene, ballerinakjeks og skogsbærdrøm. Mm :)

Guybrush: Skal du se film i kveld? I så fall hvilken?

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Noz: Noen spennende planer for morgendagen?

jaaa :strix:

først så skal jeg kose ihjel på hunden min (som bor hos mamma)

og så skal jeg bruke mange timer på å pynte meg fra topp til tå og buss til en venninne på vors,

før vi skal ut på byen å shake`en !

du da lillesiren? :)

kosemose: hvor mange kjærester/ektefeller/menn har du elsket?

Endret av NozMonster
Skrevet

Vampen: noen anbefalninger til film/serier/spill? jeg er litt uinspirert for tida :)

Du er ikke alene om det. Jeg har som sagt ikke hatt tid til å nerde i det siste, så jeg har ikke oppdaget noe nytt og spennende. Det nærmeste jeg har kommet er serien Grimm. Den er ikke superduperbra, eller en stor favoritt, men grei tidtrøye for de av oss med en soft spot for det litt fantastiske og eventyraktige. Tidvis noen morsomme øyeblikk, og jeg ble faktisk litt uvel av et par episoder. Men det altså ikke en glødende anbefalning. Men ok, om du trenger nytt tidsfordriv. :) Film og spill har jeg ikke hatt tid til på en evighet. :( Hard knock life og sånn..

vampen: hvem er den heiteste mannen og dama på kg?

Hahahahaha, ingen kommentar. :nigo:

Guybrush: hva var den siste sangen du hørte på?

Gjest Lillesiren
Skrevet

Lillesiren: med på roadtrip? kjører du litt òg da?

Har nok plikter som kaller, men roadtrip høres gøy ut! Ehem, har faktisk ikke lappen, jeg :sjenert:

og så skal jeg bruke mange timer på å pynte meg fra topp til tå og buss til en venninne på vors,

Jeg skal tilbake til Bergen by igjen, og vil sannsynligvis(kanskje) bruke helga til å hente meg litt inn på jobben.

Guroh: Mistet jeg mange stjerner i boka di nå :fnise: ?

Skrevet

Har nok plikter som kaller, men roadtrip høres gøy ut! Ehem, har faktisk ikke lappen, jeg :sjenert:

Guroh: Mistet jeg mange stjerner i boka di nå :fnise: ?

Neida, det der fikser vi. Fun fact, det finnes en kjøreskole i min familie. Dessuten er jeg en dævel på å øvelseskjøre.

Admiral Vampen: tenkt å bli frisk snart? hurry hurry hurry!

Skrevet (endret)

kosemose: hvor mange kjærester/ektefeller/menn har du elsket?

Hm... seks stykker? :)

Noz: Hvor mange har du elsket, og hvor mange har elsket deg? :)

Endret av Kosemose
Skrevet

Mm hørtes godt ut!

Jeg trives faktisk veldig godt i mitt eget selskap! Legge meg når jeg vil, lage mat når jeg vil, og ikke minst stå opp når jeg vil :)

Gunfreak: Hva studerer du/ er du utdannet som?

Har absolutt ingen offisiel utdannelse, mangler til og med matte før jeg er ferdig med vgs.

Men jeg studerer militær historie og biologi på fritiden, og siden jeg har mye fritid, kan jeg brukbart om det. Men det hjelper ikke uten riktige papirer.

Dreamdrops: liker du fornøyelses parker som tusenfryd osv.?

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Hvor mange har du elsket, og hvor mange har elsket deg? :)

elske er et sterkt ord for meg (finner det lite troverdig at 15 år gamle kjærestepar påstår at de elsker hverandre, samt alle venninnene sine) - selv har jeg bare elsket 1 og den samme elsket meg tilbake igjen.

kosemose: har du lyst til å fortelle om hva som hendte da idioten som yla hjertet ditt? :/

Skrevet (endret)

elske er et sterkt ord for meg (finner det lite troverdig at 15 år gamle kjærestepar påstår at de elsker hverandre, samt alle venninnene sine) - selv har jeg bare elsket 1 og den samme elsket meg tilbake igjen.

kosemose: har du lyst til å fortelle om hva som hendte da idioten som yla hjertet ditt? :/

Kortversjonen er at han brukte alle triks i boka for å få meg, også spant han luftslott og klarte å overbevise meg om at vi hadde en strålende framtid sammen, og da jeg endelig klarte å tro på det, dumpet han meg på en utrolig feig og egoistisk måte. Blir lei meg og deppa over å tenke tilbake på hvor vondt og vanskelig det var og hvor kynisk og egoistisk det det er mulig å være... Virkelig en erfaring jeg skulle gitt mye for å være uten.

Noz: Hva skjedde med han du elsket? Har han fortsatt en plass i livet ditt? :)

Endret av Kosemose
Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet (endret)

Har absolutt ingen offisiel utdannelse, mangler til og med matte før jeg er ferdig med vgs.

Men jeg studerer militær historie og biologi på fritiden, og siden jeg har mye fritid, kan jeg brukbart om det. Men det hjelper ikke uten riktige papirer.

Dreamdrops: liker du fornøyelses parker som tusenfryd osv.?

Jaa! Elsker det :) Selv om jeg har ekstremt høydeskrekk da.. Gjør det enda mer sykt å oppleve! Så Strangers on a train her om dagen; fikk meg til å ville oppleve tivolier på 50 tallet :fnise:

Å, 50 tallet :rodmer:

Wednesday: Hvilke type nøtter liker du best? Jeg må si jeg elsker chilinøtter :D

Endret av Dreamdrops
Skrevet

Wednesday: Hvilke type nøtter liker du best? Jeg må si jeg elsker chilinøtter :D

Jeg er ikke sånn utprega glad i nøtter, men chili- og pistasjnøtter synes jeg er ganske godt.

Dreamdrops: skjer det noe spennende hos deg i helga ? jeg er syk og kjeeeder meg ;( buhu

Skrevet

Jeg er ikke sånn utprega glad i nøtter, men chili- og pistasjnøtter synes jeg er ganske godt.

Dreamdrops: skjer det noe spennende hos deg i helga ? jeg er syk og kjeeeder meg ;( buhu

Ja! Og pistasj!

Skal til kjæresten i kveld, men vet ikke hva vi skal finne på. Skal tydeligvis bort til en av vennene hans å drikke øl og litt sånn. Så kanskje folk blir keen på å dra på konsert i byen litt senere; vet ikke om jeg har så lyst, så vi får se :)

Wednesday: Apropos pistasj, liker du pistasjis?

Drua: Dine planer i kveld?

Skrevet

Wednesday: Apropos pistasj, liker du pistasjis?

ja synes det er godt.. men jeg er ikke spesielt glad i is ..så det holder med 2-3 skjeer :-P

Guybrush: filmtips? trenger en søt, romantisk komedie... eller en driiiiitskummel gyser ;p

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

m.marihøne: hvor pleier du å handle klærne dine?

Jeg er alt for glad i å kjøpe klær til å kjpe mye dyrt, så det blir mest H&M og Cubus. Men det hender jeg slår til og kjøper litt mer eksklusivt. Akkurat nå gå det mest i mammaavdelingen på h&m :fnise:

Søgni: Sist leste bok?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...