skruf Skrevet 25. september 2012 #6941 Skrevet 25. september 2012 jeg har veldig lyst å like sushi, men ....nei ..helt ærlig så gjør jeg ikke det altså maya76: kan jeg få se noe du har malt ? Jeg har fire malerier på veggene her, du får ta deg en tur;-) Drue; hvilken tråd her inne er den du synes er/var mest minneverdig?
Wednesday Skrevet 25. september 2012 #6942 Skrevet 25. september 2012 Jeg har fire malerier på veggene her, du får ta deg en tur;-) hehe hva med et bilde ? (litt langt til deg ;p )
skruf Skrevet 25. september 2012 #6943 Skrevet 25. september 2012 maya76: var du vill og gæren enkelte ganger i tenåra eller var du hun stille og pliktoppfyllende? Hadde (og fortsatt har) mine sprell:) Mange som ikke kjenner meg tror gjerne at jeg er veldig stille og forsiktig, men det er helt til de blir kjent med meg.........Er ganske livat og eventyrlysten, det var jeg i tenårene også, men jeg var naturlig nok mere impulsiv da enn jeg er nå. Har mine ideer nå og, sånn som da jeg plutselig oppdaget at mannen hadde ei uke fri og bestilte tur til Gambia.....(også ble det litt stress med vaksiner og barnevakt) Pliktoppfyllende er jeg dog, det har jeg alltid vært. Men jeg har blitt flinkere (øver på det enda) og si nei av og til. Wednesday; Hva ønsker du deg til jul? Og hva ønsker lillefrøkena seg til jul?
skruf Skrevet 25. september 2012 #6944 Skrevet 25. september 2012 hehe hva med et bilde ? (litt langt til deg ;p ) Skal tenke på det......har to oljemalerier, et aquarel og et acryl-bilde. Har endel kulltegninger på loftet og, lurer litt på å ramme de inn, er egentlig litt stilig med kull:) 1
Wednesday Skrevet 25. september 2012 #6945 Skrevet 25. september 2012 (endret) Wednesday; Hva ønsker du deg til jul? Og hva ønsker lillefrøkena seg til jul? jeg ønsker meg egentlig bare en fin julefeiring skal hjem til mamma og pappa og gleder meg sånn til at huset er fullt der av søsken med kjærester/samboere/ektemenn/koner og barn :-D lillesnuppa har ikke ytret noen ønsker enda.. litt tidlig... men blir sikkert noe rosa maya76: jeg foreslår at du lager en tråd hvor du legger ut bildene dine også kan vi gi terningkast!! (evt bare sende meg bilde på PM. no sharing Endret 25. september 2012 av Wednesday
Gjest NozMonster Skrevet 25. september 2012 #6946 Skrevet 25. september 2012 Nozmonster: når er sist du hadde ONS? hmm...et halvt års tid siden! Nozm: har du blitt hekta på ebay?? jaaa- jeg lurer litt på det... men heldigvis så er jeg elendig til å finne frem til de fine tingene! jeg begynner å lure på om det finnes et hemmelig rom med alle de kule tingene, som alle andre enn meg vet om.. Wednesday: hvorfor i alle dager (måtte?) du drikke slangeblod!? Puserjenta: hva er dine heldigste kjøpt på e-bay? ..hva er du mest fornøyd med? Maya: ...du liker å synge, ikke sant? og du er flink, ikke sant? ooog Error Sapiens: du leter etter en kvinnlig vokalist til bandet ditt...ikke sant?
Puserjenta Skrevet 25. september 2012 #6947 Skrevet 25. september 2012 Puserjenta: hva er dine heldigste kjøpt på e-bay? ..hva er du mest fornøyd med? Kjøpt mye rart oppgjennom men er mest fornøyd med amerikansk iTunes gavekort, svarte støvletter, opi neglekakken min, regntrekket til biltolen til yngste, graviditetstester( helt like som fra billig tester men mye billigere) og billaderen til iphonen min. Nozm: hva er favorittbutikken din? Maya76: hva syns du om Gambia?
Wednesday Skrevet 25. september 2012 #6948 Skrevet 25. september 2012 Wednesday: hvorfor i alle dager (måtte?) du drikke slangeblod!? .. var på besøk hos noen lokale langt uti bushen i amazonas.. det var riktignok slangeblod blanda med sprit ...but still ;p det skulle visstnok gjøre meg sterk og modig.... ja, og det ble jeg egentlig med tanke på at jeg overlevde den uka på sykehus Noz: hva er det jævligste du har spist/drukket noen gang ?
Gjest Gunfreak Skrevet 25. september 2012 #6949 Skrevet 25. september 2012 .. var på besøk hos noen lokale langt uti bushen i amazonas.. det var riktignok slangeblod blanda med sprit ...but still ;p det skulle visstnok gjøre meg sterk og modig.... ja, og det ble jeg egentlig med tanke på at jeg overlevde den uka på sykehus Noz: hva er det jævligste du har spist/drukket noen gang ? Har også drukket slange blod med spirt, og slange galle med sprit, det smaker jo bare sprit. Men jeg havna da ikke på sykehus.
Wednesday Skrevet 25. september 2012 #6950 Skrevet 25. september 2012 Har også drukket slange blod med spirt, og slange galle med sprit, det smaker jo bare sprit. Men jeg havna da ikke på sykehus. dette var ikke nok sprit til at det smake sprit. det smakte blod. jernsmak, rett og slett. også var det varmt. ;p
Gjest Gunfreak Skrevet 25. september 2012 #6951 Skrevet 25. september 2012 Vel, jeg drakk dette på en dyr rasturant i Bejing, og ikke i jungelen, så det kan ha noe med det å gjøre.
Wednesday Skrevet 25. september 2012 #6952 Skrevet 25. september 2012 Vel, jeg drakk dette på en dyr rasturant i Bejing, og ikke i jungelen, så det kan ha noe med det å gjøre. haha ikke sant ;p
Gjest Error Sapiens Skrevet 25. september 2012 #6953 Skrevet 25. september 2012 (endret) Error: når du snurrer plater, opplever du mange av typen "spill nå kriiidens da!!?" og andre fjomper ? Opplever å få forespørsler ja, men syns ingen er fjomper. Jeg svarer høflig at jeg ikke tar forespørsler og at de må vennligst slutte å forstyrre meg fordi jeg har en jobb å gjøre om de blir for intense. Om tema for kvelden er dansbar rock fra åtti og nittitall blir det feil med umbrella.... Error Sapiens: hvordan type sokker foretrekker du? Rene, sorte. Eller helt ville røde med hodeskaller eller andre motiv. Rene de også Men barfot er best alltid. Har ikke tåangst. Error: Mathias Eick eller Arve Henriksen? Eick! Helt klart. Energien i kompet der treffer meg mye bedre. Selv om Henriksen spiller latterlig vakre ting til tider. Maya: ...du liker å synge, ikke sant? og du er flink, ikke sant? ooog Error Sapiens: du leter etter en kvinnlig vokalist til bandet ditt...ikke sant? I saw what you did there Fin detalj. Drue: Anja eller Jan Garbarek? Noz: Vurdert å jobbe med kulturkommunikasjon? hehe Endret 25. september 2012 av Error Sapiens
skruf Skrevet 25. september 2012 #6954 Skrevet 25. september 2012 Kjøpt mye rart oppgjennom men er mest fornøyd med amerikansk iTunes gavekort, svarte støvletter, opi neglekakken min, regntrekket til biltolen til yngste, graviditetstester( helt like som fra billig tester men mye billigere) og billaderen til iphonen min. Maya76: hva syns du om Gambia? Gambia.....jeg vet ikke helt... jeg likte landet, menneskene, naturen. Ble veldig godt kjent med en fyr som vi hang med hele uken vi var der, han tok oss med overalt utenfor turismen. Bodde et stykke utenfor Banjul, så vi var ikke midt i gryta. Det jeg ikke likte er utnyttelsen av andre mennesker. Vet det finnes overalt, men det var så tydelig med engelske single damer i 50-årene som dro ned og hadde en ung gambisk elsker som de betalte. Var veldig utbredt der.
Gjest NozMonster Skrevet 25. september 2012 #6955 Skrevet 25. september 2012 Nozm: hva er favorittbutikken din? tja... si det... jeg liker å handle på ikke-kjede butikker! har hatt en ambisjon om å aldri handle på vero moda, bik bok, HM og liknene noen sinne igjen ganske lenge- og nå har jeg endelig innført dette på heltid.. hehee.. Her handler jeg- http://www.joycollection.no/i/i.aspx?id=1 (det er mye fler og finere ting i butikken enn i nettbutikken) Trabant Vintage og andre liknene butikker på grûnderløkka liker jeg. Liker for så vet oasis også. Noz: hva er det jævligste du har spist/drukket noen gang ? jeg har spist og drukket svært lite ekkelt jeg.. har aldri spist noe annet kjøtt enn ku, gris og kylling og kommer ikke til å smake på annet heller.. tror svaret mitt må bli tomatjuice! ( og bloody mery vel og merke!) Noz: Vurdert å jobbe med kulturkommunikasjon? hehe hehee... neei, er på vei til å bli vernepleier jeg men jeg er bare litt opptatt av å hjelpe deg med å finne en vokalist av en eller annen merkelig grunn Jeg tror nok jeg også kan finne noen, men det er nok verre å få noen til å flytte til tr.heim nattjenta: hva bruker du dagene dine til for tiden? student, jobb....? aldrisur: en uke uten KG- deilig eller vanskelig?
Gjest norah Skrevet 25. september 2012 #6956 Skrevet 25. september 2012 Drue: Anja eller Jan Garbarek? Det spørsmålet er som lagd til meg, asså. Drue har garantert ingen av platene, mens jeg har av begge to
Gjest Drue Skrevet 25. september 2012 #6957 Skrevet 25. september 2012 (endret) Det spørsmålet er som lagd til meg, asså. Drue har garantert ingen av platene, mens jeg har av begge to Ta det du Jeg har ikke noe særlig forhold til dem. Dreamdrops: mmf eller ffm? Guybrush: Hva synes du om maksimet mitt om at menn over tredve ikke skal bruke hettegenser? Følger du det? Endret 25. september 2012 av Drue
BusteMartePinn Skrevet 26. september 2012 #6958 Skrevet 26. september 2012 Wednesday: Er avataren du har nå også av deg?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 26. september 2012 #6959 Skrevet 26. september 2012 (endret) Dreamdrops: mmf eller ffm? Woho, spørsmål til meg Nå er forsåvidt ikke dette på lista over noe jeg ønsker i nærmeste fremtid, i alle fall ikke i et forhold, men må jeg egentlig velge? Begge høres bra ut i mine ører BusteMartePinn: Har du HOME eller LOVE-bokstaver i leiligheten? Om du har; er du litt flau over det mtp alle trådene her inne om det? Om du ikke har det; hva synes du om det? Guybrush: Hvordan ser dusjforhenget ditt ut? Maya76: Hvor mange strikker pleier du å ha rundt håndleddet? Wednesday: Biter du negler? Eller har du pleid å gjøre det? Endret 26. september 2012 av Dreamdrops
Wednesday Skrevet 26. september 2012 #6960 Skrevet 26. september 2012 Wednesday: Er avataren du har nå også av deg? jepp Wednesday: Biter du negler? Eller har du pleid å gjøre det? æææsj nei. jeg har ikke for vane å slikke doskålen heller, siden du spør ;p Dreamdrops: date snart ??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå