Wednesday Skrevet 24. september 2012 #6921 Skrevet 24. september 2012 Indian House... Hehe. Husker jeg leste en rapport om at de oppbevarte tallerkner på personaltoalettet. Haha! Jeg digger Village Tandoori på Frogner. Samme opplegg som Mirchi i Lillestrøm, men bedre. Det stedet jeg har vært mest på, er Taj Mahal på Torshov. Det er et litt mer hverdagslig sted for min del. Chicken Tikka er favoritten. Lammeretter synes jeg er best kokt. hmmm jeg har en bekjent som jobber i mattilsynet, og det var han som tipsa meg om indian house... han hadde ikke sett renere kjøkken og bedre hygiene sa han
Gjest Drue Skrevet 24. september 2012 #6922 Skrevet 24. september 2012 http://www.dagbladet.no/dinside/2006/11/02/481655.html I tilsynets kontroll i går ble hele fire spisesteder stengt, og det verste eksempelet de avdekket, var Indian House i Oslo sentrum, der levende kakerlakker kravlet rundt på kjøkkenet og tørrvarelageret. I tillegg var stedet preget av mangelfullt renhold, håndvasken på personaltoalettet var ikke i bruk, rent utstyr ble oppbevart i ei hylle på toalettet, og på toppen av det hele manglet spisestedet godkjenning. Ikke overraskende ble Indian House stengt på dagen. Men altså, dette er en god stund sida, altså. Synes bare det var vittig. NozMonster: har du fått høre at du ligner på Pernille Sørensen?
Wednesday Skrevet 24. september 2012 #6923 Skrevet 24. september 2012 http://www.dagbladet.../02/481655.html Men altså, dette er en god stund sida, altså. Synes bare det var vittig.
Guybrush Skrevet 24. september 2012 #6924 Skrevet 24. september 2012 (endret) Jeg vet nesten ikke om man kan kalle det en seksuell opplevelse, fordi det skjedde mens ting ennå var på gang til å skje, men jeg var full og datt ned av en sofa. Jeg ble VELDIG fort edru, og kledde raskt på meg, og løp ut av døra og de 100 metrene som var til mitt daværende hjem. Du da? Hmmm jeg tror jeg må sies å ha vært heldig. Bortsett fra å ha ødelagt en seng, et dusjkabinett og freaka ut litt fordi jenta svima av - så har jeg ikke noe som kan kalles kleint Puserjenta: skulle ikke du legge deg? Eller blir du holdt oppe av skrikerunger Alkasil: Blitt ferska noen gang? Wednesday: blir du å tørre å spise der igjen? Endret 24. september 2012 av Guybrush
Gjest NozMonster Skrevet 24. september 2012 #6925 Skrevet 24. september 2012 NozMonster: har du fått høre at du ligner på Pernille Sørensen? ja, faktisk så har jeg hørt det gjentatte ganger den aller siste tiden.. både utseendemessig og væremåte faktisk! wednesday: har du noen gang blitt matforgiftet? fortell..
alkasil Skrevet 24. september 2012 #6926 Skrevet 24. september 2012 Alkasil: Blitt ferska noen gang? Faktisk ikke! Drue: Hva synes du om spørsmålene nå, og har du blitt ferska noen gang?
Puserjenta Skrevet 25. september 2012 #6927 Skrevet 25. september 2012 Hmmm jeg tror jeg må sies å ha vært heldig. Bortsett fra å ha ødelagt en seng, et dusjkabinett og freaka ut litt fordi jenta svima av - så har jeg ikke noe som kan kalles kleint Puserjenta: skulle ikke du legge deg? Eller blir du holdt oppe av skrikerunger Alkasil: Blitt ferska noen gang? Wednesday: blir du å tørre å spise der igjen? Jeg ble ikke holdt våken ( men ble vekt rundt 0400) jeg var på ebay bare og en superkjapp tur innom bare!! Maya76: skal du strikke skappelgenseren? Guybrush: gleder du deg til å få barn og levere i barnehagen???
skruf Skrevet 25. september 2012 #6928 Skrevet 25. september 2012 Jeg ble ikke holdt våken ( men ble vekt rundt 0400) jeg var på ebay bare og en superkjapp tur innom bare!! Maya76: skal du strikke skappelgenseren? Jeg lurer litt på å høre med moren min om hun kan gjøre det...........har så lite tålmodighet når det kommer til strikking! Skal innrømme den genseren ser litt god ut, og jeg elsker store, myke strikkegensere! Wednesday; Er du god på håndarbeid? Puserjenta; samme spm tilbake til deg ang skappelgenseren?
Nattjenta Skrevet 25. september 2012 #6929 Skrevet 25. september 2012 Nattjenta: lakenskrekk ? nei, det har jeg ikke. Guybrush: Et spesielt kosenavn du liker godt å bli kalt av jenta du liker? (feks: vennen, mannen min, kjære, honey, fining... osv) Nozmonster: når er sist du hadde ONS?
Puserjenta Skrevet 25. september 2012 #6930 Skrevet 25. september 2012 Jeg lurer litt på å høre med moren min om hun kan gjøre det...........har så lite tålmodighet når det kommer til strikking! Skal innrømme den genseren ser litt god ut, og jeg elsker store, myke strikkegensere! Wednesday; Er du god på håndarbeid? Puserjenta; samme spm tilbake til deg ang skappelgenseren? Jeg skal ikke strikke til meg selv men hadde litt lyst å prøve å strikke til eldste. Men jeg er håpløst dårlig til å fullføre prosjekter. Har derfor hintet på face at jentene ønsker seg den. Svigermor og svigerinnen min er råe på strikking. Men jeg har akkurat fått osloanorakken til de. Nozm: har du blitt hekta på ebay?? Dreamdeops: hvordan kan man style lave boots???
Guybrush Skrevet 25. september 2012 #6931 Skrevet 25. september 2012 Guybrush: Et spesielt kosenavn du liker godt å bli kalt av jenta du liker? (feks: vennen, mannen min, kjære, honey, fining... osv) Tja si det, det viktigste er jo uansett hva som ligger bak jeg kunne nok blitt sjarmert av det meste så lenge jeg virkelig er glad i jenta. Jeg ble ikke holdt våken ( men ble vekt rundt 0400) jeg var på ebay bare og en superkjapp tur innom bare!! Guybrush: gleder du deg til å få barn og levere i barnehagen??? Hahaha, du høres værre ut enn meg jo shoppe midt på natta Hva er så ille med det da om jeg tør spørre ? Og jeg venter fremdeles på bilde Fridus: hva er historien bak nicket ?
Puserjenta Skrevet 25. september 2012 #6932 Skrevet 25. september 2012 Tja si det, det viktigste er jo uansett hva som ligger bak jeg kunne nok blitt sjarmert av det meste så lenge jeg virkelig er glad i jenta. Hahaha, du høres værre ut enn meg jo shoppe midt på natta Hva er så ille med det da om jeg tør spørre ? Og jeg venter fremdeles på bilde Fridus: hva er historien bak nicket ? Shoppet ikke noe kl 4, da var jeg i koma!!! Bilde får hun evt legge ut selv og hennes seks.pref. Er greit at hun holder for seg selv!! Men liker kjekke gutter da, det vet jeg
Gjest Error Sapiens Skrevet 25. september 2012 #6933 Skrevet 25. september 2012 Jeg synes heller at andre sprenger mine til tider. Hva med deg, Error Sapiens? Sprenger vel noen grenser innimellom, men aldri så det går utover andre. Kun meg selv. Å tøye seg selv litt for å se om man kan være mer enn det man føler er jo gøy.
Wednesday Skrevet 25. september 2012 #6934 Skrevet 25. september 2012 Wednesday: blir du å tørre å spise der igjen? buhu neeei wednesday: har du noen gang blitt matforgiftet? fortell.. det har jeg! drakk slange-blod i søramerika... lå på sykehus en uke. lesson learned ;p Wednesday; Er du god på håndarbeid? jeg har svart belte i makramé, for å si det sånn ;p Guybrush: når var sist du var utenlands og hvor var du ? maya76: jeg ser for meg at du er god på det alle meste innen håndarbeid, stemmer det ?
Guybrush Skrevet 25. september 2012 #6935 Skrevet 25. september 2012 Guybrush: når var sist du var utenlands og hvor var du ? Barcelona og det var ifjor Error: når du snurrer plater, opplever du mange av typen "spill nå kriiidens da!!?" og andre fjomper ? Wednesday: hvilke steder har du opplevd/besøkt som du tror jeg ville likt?
Wednesday Skrevet 25. september 2012 #6936 Skrevet 25. september 2012 Wednesday: hvilke steder har du opplevd/besøkt som du tror jeg ville likt? hawaii, florida, texas, new york, california, louisiana, nevada (vegas !!), brazil, mexico (cabo!), madagaskar, island, dubai, italia ...hvertfall de!! Error Sapiens: hvordan type sokker foretrekker du? Drue: liker du sushi?
skruf Skrevet 25. september 2012 #6937 Skrevet 25. september 2012 buhu neeei det har jeg! drakk slange-blod i søramerika... lå på sykehus en uke. lesson learned ;p jeg har svart belte i makramé, for å si det sånn ;p maya76: jeg ser for meg at du er god på det alle meste innen håndarbeid, stemmer det ? Ha-Ha; nei! Jeg har strikket litt, men er ikke så flink...eller tålmodig... Har en genser liggende som jeg begynte å strikke til fadderbarnet mitt i str 6 år....hun er nå 9. Har strikket babytepper, og enkle babyklær, og tatt uendelige telefoner til bestemoren min for å få hjelp! Også har jeg heklet grytekluter. Sto såvidt på symaskinprøven i 6te klasse......tror læreren viste meg medlidenhet.. Men var en kløpper i sløyd, fikk 6 i sløyd og 3 i handarbeid på ungdomskolen... Har heldigvis ei bestemor og ei mor som er racere til å strikke og hekle, så vi har masse hjemmestrikka klær! Men jeg maler da, det får jeg til:)
Gjest Drue Skrevet 25. september 2012 #6938 Skrevet 25. september 2012 Drue: liker du sushi? Seff! Men om jeg er supersulten, så synes jeg ikke det er så tilfredstillende å spise seg stappmett på sushi. Blir for mye ris. 15 biter er maks uansett hvor sulten jeg er. Hva med deg? Error: Mathias Eick eller Arve Henriksen?
Wednesday Skrevet 25. september 2012 #6939 Skrevet 25. september 2012 Seff! Men om jeg er supersulten, så synes jeg ikke det er så tilfredstillende å spise seg stappmett på sushi. Blir for mye ris. 15 biter er maks uansett hvor sulten jeg er. Hva med deg? jeg har veldig lyst å like sushi, men ....nei ..helt ærlig så gjør jeg ikke det altså maya76: kan jeg få se noe du har malt ?
Guybrush Skrevet 25. september 2012 #6940 Skrevet 25. september 2012 maya76: var du vill og gæren enkelte ganger i tenåra eller var du hun stille og pliktoppfyllende?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå