Guybrush Skrevet 24. september 2012 #6901 Skrevet 24. september 2012 Han er 21. Kjærestene hans har ikke passer helt inn i familien, så tenkte du som er morsom og snill ( tror jeg hvertfall) hadde likt en søt gutt som er høy og mørk!! han er også veldig snill men litt rar, sånn som resten av familien er Guybrush: Michael mcintyre eller gabriel iglesias ?? Fluffy all the way! Du får legge ut et bilde som reklame da Guybrush: Har du en fast kopp du drikker kaffe av? Hvordan ser den ut? Ehh egentlig ikke. Men jeg har en kopp jeg brukte da jeg var sånn 7-8 år gammel som jeg kan drikke av bare for gøy innimellom Den har en laaang tegneseriehund utenpå rundt hele koppen Musekatt: hvem er minst/mest prippen av deg og Cuddlegirl ? Puserjenta: Eddie Izzard, Pablo Fransisco, Russel Peters, Dane Cook osv. Har du noen andre favoritter?
Gjest Drue Skrevet 24. september 2012 #6902 Skrevet 24. september 2012 Drue: (jeg kjenner meg igjen i bindersmunn) Hva synes du om Fabian Stang? (Nå går jeg tom for spørsmål) Bindersmunnklubben Fabian Stang, ja. Nei, jeg er jo ingen høyremann, da, men jeg synes han er en dyktig retoriker (eller har et dyktig team). Han framstår i hvert fall som en allright mann. Drue: disse berømmelige trusene dine, har de den der "klaffen" hvor du kan dra ut utstyret når du skal gjøre ditt fornødende? De har klaff, eller gylf, som det kalles, men jeg bruker det ikke. Jeg går alltid "over the fence" - veldig ofte sitter jeg og pisser, så det er ikke en relevant problemstilling (hvorvidt jeg bruker det eller ikke). Wednesday: favoritt-indisk?
Puserjenta Skrevet 24. september 2012 #6903 Skrevet 24. september 2012 Fluffy all the way! Ehh egentlig ikke. Men jeg har en kopp jeg brukte da jeg var sånn 7-8 år gammel som jeg kan drikke av bare for gøy innimellom Den har en laaang tegneseriehund utenpå rundt hele koppen Musekatt: hvem er minst/mest prippen av deg og Cuddlegirl ? Puserjenta: Eddie Izzard, Pablo Fransisco, Russel Peters, Dane Cook osv. Har du noen andre favoritter? Nå føler jeg meg skikkelig teit for har ikke hørt om noen av de men rar som jeg er liker jeg Eddie murphy sin raw! Har sett mest på Apollo live, har de vært der??? Maya76: bør jeg grue meg til jentene blir tenåringer?? Guybrush: er du virkelig singel nå?? Har nemlig en søt søster!!!!! Tihi...
Guybrush Skrevet 24. september 2012 #6904 Skrevet 24. september 2012 (endret) Nå føler jeg meg skikkelig teit for har ikke hørt om noen av de men rar som jeg er liker jeg Eddie murphy sin raw! Har sett mest på Apollo live, har de vært der??? Guybrush: er du virkelig singel nå?? Har nemlig en søt søster!!!!! Tihi... Hmm vanskelig å si, jeg har ikke oversikt over hvem som har vært på Apollo, men det er vel i stor hovedsak en scene hvor de lar svarte komikere slippe til? I såfall er jo Dave Chapelle helt fantastisk! Hvis du ikke har sett noen av de bør du sette deg på youtube og være klar til å le deg ihjæl Puserjenta: Tihi, du får selge henne inn litt her da , gi meg en oppsummering. Alkasil: siden Drue har befalt at tråden her skal innebære endel ting på "kanten" så får du gjennomgå nå. Kleineste seksuelle opplevelse Endret 24. september 2012 av Guybrush
Minya Skrevet 24. september 2012 #6905 Skrevet 24. september 2012 Fader aldri. Notorisk sangavslutter, alle låter skal og har en slutt som fortjener å høres. Minya: Sprenger du dine egne grenser eller andres? Jeg synes heller at andre sprenger mine til tider. Hva med deg, Error Sapiens?
Gjest Gorgonzola Skrevet 24. september 2012 #6906 Skrevet 24. september 2012 (endret) Gorgonzola: Gamer du? Jeg gamer ja. Min gamer-tilværelse er "begrenset" til mange (bortkastede) timer med Age of mythology/Age of empires for en liten evighet siden (aka 2003-2008), brukte noen netter på StarCraft for halvannet år siden. Nå om dagen er det litt F1 2011 som gjelder (med ordentlig ratt og pedaler må vite) og selvsagt FIFA. Mange vil sikkert si at det ikke fortjener betegnelsen "gamer" men det bryr ikke meg. Suzy: Det svært kjente, og ikke minst anerkjente, postulatet, sitat; "menn må ha sex for å ha det bra mens kvinner må ha det bra for å ha sex". Hva putter du inn av innhold i "må ha det bra" settinga for din (kvinnelige) del? Endret 24. september 2012 av Gorgonzola
Gjest NozMonster Skrevet 24. september 2012 #6907 Skrevet 24. september 2012 Han er 21. Kjærestene hans har ikke passer helt inn i familien, så tenkte du som er morsom og snill ( tror jeg hvertfall) hadde likt en søt gutt som er høy og mørk!! han er også veldig snill men litt rar, sånn som resten av familien er aaah tusen takk for så fine ord puserjenta! om han er født i 90 (91!?), så blir han nok litt ung for meg. hvor gammel er du puserjenta?
alkasil Skrevet 24. september 2012 #6908 Skrevet 24. september 2012 Alkasil: siden Drue har befalt at tråden her skal innebære endel ting på "kanten" så får du gjennomgå nå. Kleineste seksuelle opplevelse Jeg vet nesten ikke om man kan kalle det en seksuell opplevelse, fordi det skjedde mens ting ennå var på gang til å skje, men jeg var full og datt ned av en sofa. Jeg ble VELDIG fort edru, og kledde raskt på meg, og løp ut av døra og de 100 metrene som var til mitt daværende hjem. Du da? Maya76: hørt om Me&I?
Gjest Gunfreak Skrevet 24. september 2012 #6909 Skrevet 24. september 2012 aaah tusen takk for så fine ord puserjenta! om han er født i 90 (91!?), så blir han nok litt ung for meg. Gjør en ung gutt glad nå vis han hva en sikkelig kvinne kan gjøre
Puserjenta Skrevet 24. september 2012 #6910 Skrevet 24. september 2012 (endret) aaah tusen takk for så fine ord puserjenta! om han er født i 90 (91!?), så blir han nok litt ung for meg. hvor gammel er du puserjenta? han er vel født i -91. Jeg er 30 ( grøss og gru) Endret 24. september 2012 av Puserjenta
Guybrush Skrevet 24. september 2012 #6911 Skrevet 24. september 2012 (endret) han er vel født i -91. Jeg er 30 ( grøss og gru) Endret 24. september 2012 av Guybrush
Puserjenta Skrevet 24. september 2012 #6912 Skrevet 24. september 2012 Whaat?! overser du spørsmålet mitt :/ Ang. søstra mi?? Hun er kjempesnill, veldig søt og pen, smart, glad i musikk og serier og glad i en fest!!
Guybrush Skrevet 24. september 2012 #6913 Skrevet 24. september 2012 Ang. søstra mi?? Hun er kjempesnill, veldig søt og pen, smart, glad i musikk og serier og glad i en fest!! Nå jeg skal være gøyal og spørre, alder, høyde, hårfarge, seksuelle preferanser og bilde! Nattjenta: lakenskrekk ?
Puserjenta Skrevet 24. september 2012 #6914 Skrevet 24. september 2012 Nå jeg skal være gøyal og spørre, alder, høyde, hårfarge, seksuelle preferanser og bilde! Nattjenta: lakenskrekk ? 26,167, langt mørk brunt, æææææææ- vil ikke vite og bilde, næææ. Ække så slem da. Men du bor vel på Vestlandet? Og dit får hun ikke love flytte, for langt unna meg. Guybrush: villig til å flytte for kjærligheten? Og liker du å sitte barnevakt?
Guybrush Skrevet 24. september 2012 #6915 Skrevet 24. september 2012 26,167, langt mørk brunt, æææææææ- vil ikke vite og bilde, næææ. Ække så slem da. Men du bor vel på Vestlandet? Og dit får hun ikke love flytte, for langt unna meg. Guybrush: villig til å flytte for kjærligheten? Og liker du å sitte barnevakt? Bor ikke på vestlandet nei. Villig til å flytte? Jeg er av typen som aldri utelukker noe som helst - men det vet man stort sett først når man har blitt kjent med noen og det spørsmålet dukker opp. Haha - skal du prøve å sikre deg barnevakt nå? Sliter du med slikt altså ?
Wednesday Skrevet 24. september 2012 #6916 Skrevet 24. september 2012 Wednesday: Hvilken sans hadde du ofret først om du måtte? tror det måtte blitt luktesansen. ;p Wednesday: Rødvin, hvitvin eller øl? øl!! Wednesday: favoritt-indisk? lam tikka!! helst på indian house ved østbanehallen!! mmmm nammenam!! Drue: favoritt-indisk ?? :-D Anoia: fjelltur eller bytur ?
Gjest NozMonster Skrevet 24. september 2012 #6917 Skrevet 24. september 2012 Gjør en ung gutt glad nå vis han hva en sikkelig kvinne kan gjøre jeg skal ikke nekte for at det hadde vært stas å være (forhåpentligvis) den mest erfarne og dominante og fått gutten til å oppleve ting han på langt nær har gjort før ...men 5 år yngre når man er i 20 årene, er vel kanskje litt drøyt puserjenta: hvor du bor du søskenflokken? (av nyskjerrige årsaker)
TheHairyToothfairy Skrevet 24. september 2012 #6918 Skrevet 24. september 2012 Røyker du, CadillackJack? nei, har en viss intoleranse for røyken. kan reagere litt kjipt Lillesiren: hvor mange sko må en kvinne ha?
Puserjenta Skrevet 24. september 2012 #6919 Skrevet 24. september 2012 Bor ikke på vestlandet nei. Villig til å flytte? Jeg er av typen som aldri utelukker noe som helst - men det vet man stort sett først når man har blitt kjent med noen og det spørsmålet dukker opp. Haha - skal du prøve å sikre deg barnevakt nå? Sliter du med slikt altså ? jeg skal ikke nekte for at det hadde vært stas å være (forhåpentligvis) den mest erfarne og dominante og fått gutten til å oppleve ting han på langt nær har gjort før ...men 5 år yngre når man er i 20 årene, er vel kanskje litt drøyt puserjenta: hvor du bor du søskenflokken? (av nyskjerrige årsaker) Sliter ikke så mye, mest pga søsteren min passer mye. Hun er gull. Vi bor i Buskerud, litt spredt, men lillebror er litt fram og tilbake Tomt i knotten nå, natta til alle. Husk og bruk prevensjon hvis dere liker å sove;) 1
Gjest Drue Skrevet 24. september 2012 #6920 Skrevet 24. september 2012 lam tikka!! helst på indian house ved østbanehallen!! mmmm nammenam!! Drue: favoritt-indisk ?? :-D Indian House... Hehe. Husker jeg leste en rapport om at de oppbevarte tallerkner på personaltoalettet. Haha! Jeg digger Village Tandoori på Frogner. Samme opplegg som Mirchi i Lillestrøm, men bedre. Det stedet jeg har vært mest på, er Taj Mahal på Torshov. Det er et litt mer hverdagslig sted for min del. Chicken Tikka er favoritten. Lammeretter synes jeg er best kokt. Gorgonzola: hvilket lag spiller du med på fifa?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå