TheHairyToothfairy Skrevet 24. september 2012 #6881 Skrevet 24. september 2012 CadillacJack: Bruker du lang tid på badet? Jeg kan være jævlig kjapp, for all del - men jeg skal være ærlig. Jeg kan bruke forbasket mye tid på badet. Spesielt hvis det er brylkrem og teddyboy-dress på gang. Jeg tror det er best du går på badet først, rett og slett. Anoia: røyker du? Swarowski: hva er det mest sjarmerende med Kina?
Gjest Søgni Skrevet 24. september 2012 #6882 Skrevet 24. september 2012 Ikke helt innertier med andre ord? Sa han noe om Jensemann og femnazier også mens uflaksen var igang? Haha, nei, men det var bare det som mangla. For the record, så pleier ikke folk å storme ut døra hos meg i raseri, altså. Sånn vanligvis og under normale omstendigheter. Søgni: har du noen ritualer eller noe spesielt du gjør når du har en dårlig dag, sånn for å muntre opp deg selv? Hvis jeg har muligheten, så hjelper det vanligvis å gå en tur. Hvis dagen er dårlig allerede når jeg står opp, så synes jeg dagen blir bedre av å ta på meg klær jeg liker ekstra godt, eller generelt pynte meg litt. Maria_Marihøne: Når var sist gang du ble skikkelig pinlig berørt av noe/noen? norah: Du får muligheten til å endre forumsreglene her inne, du kan enten legge til noen regler, eller ta bort noen av reglene som finnes. Hva ville du forandra, og hvorfor?
Minya Skrevet 24. september 2012 #6883 Skrevet 24. september 2012 Minya: Hytte ved sjøen eller på fjellet? Sjøen. Jeg er oppvokst ved sjøen og har saltvann i årene etter foreldre, besteforeldre, oldeforeldre og generelle forfedre som var sjømenn, fiskere og båtfolk. (og denne gangen glemte jeg ikke spørsmål, men jeg er for trøtt til å komme på noe intelligent.)
Gjest Bandit Skrevet 24. september 2012 #6884 Skrevet 24. september 2012 Bandit: Poden har skadet seg på fotballbanen. Er du den typen som farer ut på banen med en gang, eller venter du litt for å se om han reiser seg igjen? Jeg venter for å se om han reiser seg. Han er en tøffing, og får mye juling i løpet av en kamp. Det er en av ulempene ved å være god. Ikke alltid like kult å se poden bli grisetaklet, men det er dessverre en del av spillet. Like greit å bli vant til det nå. bandit: har du stort nettverk? er du fornøyd/ tilfreds med det? Jeg har noen få virkelig gode venner, andre mer perifere, og en liten familie. Men er fornøyd med det. Man kan dog aldri få nok virkelig GODE venner. Bandit: Borte- eller hjemmelaget potetmos? Hva spiser du mest? Nå går det lite i potetmos her i huset, men skal det være, er det alltid hjemmelaget. mammamora90: Når slapper du best av? maya76: Hva tenker du når du våkner en mandag morgen?
skruf Skrevet 24. september 2012 #6885 Skrevet 24. september 2012 Jeg venter for å se om han reiser seg. Han er en tøffing, og får mye juling i løpet av en kamp. Det er en av ulempene ved å være god. Ikke alltid like kult å se poden bli grisetaklet, men det er dessverre en del av spillet. Like greit å bli vant til det nå. Jeg har noen få virkelig gode venner, andre mer perifere, og en liten familie. Men er fornøyd med det. Man kan dog aldri få nok virkelig GODE venner. Nå går det lite i potetmos her i huset, men skal det være, er det alltid hjemmelaget. mammamora90: Når slapper du best av? maya76: Hva tenker du når du våkner en mandag morgen? Tenker ikke på så mye spesielt egentlig.....førstetanken er alltid kaffe, uansett hvilken morgen det er:) Puserjenta; Hva gleder du deg mest til nå i høst/vinter?
Gjest Error Sapiens Skrevet 24. september 2012 #6886 Skrevet 24. september 2012 Error Sapiens: Er det noen personer du tar omveier for å ikke støtte på, når du er ute? Hvorfor i så fall? Definitivt ikke. Omveier er ikke i min persona. Jeg digger ikke konfrontasjoner, men det får man tåle uansett. Men jeg har en jobb som krever litt diskresjon rundt er fåtall mennesker om jeg støter på dem i privaten. Utover det: Nei. Error Sapiens: Kunne du brukt lista mi? Grei ut! Haha! Det hadde blitt Kosemoses "eier DJen" kveld det der ja. Speedy Marie hadde gått bra tidlig på kvelden, og med dansbar rock som tema. Klarer du ikke danse til den, så har du ikke nok moves. Ellers hadde jeg nok gått for mer safe ting med The Breeders tror jeg, som Canonball. Om den ikkke er vilt dansbar heller, så kjenner folk den om ikke annet. Pixies er nok ikke et typisk DJ sett valg Dreamdrops: Ser du Åndenes makt og digger klarsynte? CadJack: Dekorere veggen med picturedisks vinyl eller putte i vakumpose og stashe for fremtia? Solsenga: Ligger du på solsenga utenfor kinoen når det slippes billetter til nye Harry Potter eller Tolkien film?
TheHairyToothfairy Skrevet 24. september 2012 #6887 Skrevet 24. september 2012 CadJack: Dekorere veggen med picturedisks vinyl eller putte i vakumpose og stashe for fremtia? Sånt er til for å deles her og nå, hvem vet hva glede jeg har av de for fremtiden? Alt med måte, såklart. Jeg er allikevel skeptisk om de får henge på veggen, av estetiske grunner. Error: ditt beste fadeover-tips. deler du? Dreamdrops: hvem har de mest sexy nyhetsoppleserene? NRK eller TV2?
Gjest Error Sapiens Skrevet 24. september 2012 #6888 Skrevet 24. september 2012 (endret) Sånt er til for å deles her og nå, hvem vet hva glede jeg har av de for fremtiden? Alt med måte, såklart. Jeg er allikevel skeptisk om de får henge på veggen, av estetiske grunner. Error: ditt beste fadeover-tips. deler du? Fader aldri. Notorisk sangavslutter, alle låter skal og har en slutt som fortjener å høres. Minya: Sprenger du dine egne grenser eller andres? Endret 24. september 2012 av Error Sapiens
Guybrush Skrevet 24. september 2012 #6889 Skrevet 24. september 2012 Hahaha! Like a boss....JAAAA! Det er akkurat sånn det er - kødder ikke. De ser nøyaktig ut som han på slutten i den siste videoen. AUT 1001 Og så har de en sånn fjern ring med ei kule på som de er kjempestolte av, som jeg bare pleier kalle for "total-turnoffringen". (ikke noe jeg sier til dem altså) Så snakker de bare om ski eller sykkelsport(noen få av dem jogger istedet), og alt er fag - selv i lunchen. De flørter tilogmed med fagrelaterte ting, og tør kun gi kompliment om de har drukket 20 øl. Så kommer jeg med min "styrketrening, høye hæler,lipgloss, rockemusikk&skittensnakk er livet".....mnei. OK Guybrush:- så du er ikke siving asså(i motsetning til alle jeg har jobba med tydeligvis) - hva slags ingeniørsaker jobber du med da? Hahaha, det er endel stereotyper som treffer ganske godt blant endel av de gutta. Har jo både venner og truffet endel slike selv. Måtte knise litt da jeg så en gjeng med nye studenter dukke opp med leatherman og mobilholdere i beltet og skjorta trøkka godt nedi buksa. Men det er stort sett veeeeldig trivelige folk Birkebeinern på ski og sykkel vettu, thats life. Og jenter tør man ikke prate med - dere er skumle Tja, jeg er vel kanskje ikke i noen typisk ingeniørjobb igrunn. Mine dager er aldri like og jeg gjør vel igrunnen akkurat det jeg føler for. En av fordelene med å drive flere egne firma - selv om det selvsagt ikke er noen dans på roser i starten (vi drømmer om masse fri og feite lønninger om noen år ). Mest relevant opp mot selve faga jeg har hatt er vel det å implementere nye ideer, butikker og publiseringsløsninger samt salgsverktøy . Kort sagt jeg administrerer, planlegger og drifter nettløsningene våre - også setter jeg de kjedelige jobbene bort til andre. "Like a boss". Norah: noen gang troppa opp på jobb i snasen drakt, littegranne kort skjørt, skyhøye hæler, oppsatt hår og litt markerte briller og distrahert alle mannfolka på jobb? Drue: disse berømmelige trusene dine, har de den der "klaffen" hvor du kan dra ut utstyret når du skal gjøre ditt fornødende? Badabing: hadde du en erkefiende på skolen noen gang?
Puserjenta Skrevet 24. september 2012 #6890 Skrevet 24. september 2012 (endret) Puserjenta; Hva gleder du deg mest til nå i høst/vinter? Er ikke noe spesielt jeg ser frem til. Men jeg har begynt å jobbe 50% så ser jo fram til å både være hjemme med lillemor og treffe kollegaer igjen! Edit: hvordan kunne jeg glemme at jeg skal på stand up med fluffy og på lady gagakonsert!! Maya76: noen gode råd ang bleieslutt? Katyperry: lyst å passe to søte jenter mens foreldrene maler?? Nozm: hvor ungt er for ungt?? ( har nemlig en kjekk ung bror;) ) Endret 24. september 2012 av Puserjenta
Guybrush Skrevet 24. september 2012 #6891 Skrevet 24. september 2012 Edit: hvordan kunne jeg glemme at jeg skal på stand up med fluffy og på lady gagakonsert!! Im not fat! Im Fluffy!!
Solsenga Skrevet 24. september 2012 #6892 Skrevet 24. september 2012 Solsenga: Hvilken finger liker du best? Pekefingeren! Hva skal man ellers peke med? Hvilken er din favoritt, Yme? Solsenga: Ligger du på solsenga utenfor kinoen når det slippes billetter til nye Harry Potter eller Tolkien film? Haha, nei jeg har aldri vært så desperat etter billetter, spesielt ikke til HP/ Tolkien! Kanskje, KANSKJE jeg kunne gjort det for en konsert, men aldri ekstrem pågang på de konsertene jeg drar på, så da slipper jeg Har du overnattet for billetter selv? I såfall for hva? solsenga: hvor mange dager bruker du en bukse (som du ikke griser på) før du vasker den? Si det.. Jeg bruker sjelden klær to dager etter hverandre. Så buksene blir kanskje brukt 4-6 ganger over 2 uker eller noe sånt? Noz: Hva liker du ved siden av spaghettien? Hva slags saus? Kjøtt?
Puserjenta Skrevet 24. september 2012 #6893 Skrevet 24. september 2012 Im not fat! Im Fluffy!! This is the most dangerous terrorist in the world, im gonna poke him with this stick........
Gjest Gorgonzola Skrevet 24. september 2012 #6894 Skrevet 24. september 2012 (endret) Jeg må si at jeg ikke har nok kunnskap om dette, men jeg _tror_ veldig på arv... .......Så jeg sier arv: 70 % og miljø 30 %. Hva tror/mener du? Oppsummert er jeg dønn på linje med deg, veldig fint innlegg forøvrig Kan legge til, uten at jeg går i detaljer i denne tråden, at jeg har en historie som ikke er veldig langt fra din. Ser ikke bort fra at det har vært med å prege også mitt syn og mine meninger om tema. Gorgonzåla: Hva slags utsagn fra barna har smeltet hjertet ditt aller mest? Hvis vi luker vekk alt standard baby- og småbarnspjatt om at jeg er verdens snilleste og beste og sånn: Når min eldste sønn, i konfirmantenes tale (under selve seremonien, borgerlig), foran 1000 foreldre/familie og medkonfirmanter fremhever hva pappa har betydd for ham i forhold til å tørre, å ta gode valg og å forstå andre mennesker. Det er/var sterkt. Cannavaro: Dersom du A) frekventerer KG enda og B) har en bruker her enda Ditt stolteste øyeblikk på sjekke/legge ned fronten, fortell!! Endret 24. september 2012 av Gorgonzola
Gjest NozMonster Skrevet 24. september 2012 #6895 Skrevet 24. september 2012 Nozm: hvor ungt er for ungt?? ( har nemlig en kjekk ung bror;) ) for ungt til hva? å være kjæreste med mener du? jeg er ikke særlig kresen på alder- med gutta blir jo fort for umodne jo kortere inn i 20 årene de har kommet.. Noz: Hva liker du ved siden av spaghettien? Hva slags saus? Kjøtt? jeg vet ikke helt jeg.. pølser eller laks passer vel til kjøttdeig og dolmiosaus! vi hadde ofte spagetti og middagspølser i barndommen, og det likte jeg veldig godt.. (men er litt usikker på hvor godt jeg hadde likt det idag.... men jeg har riktignok en veldig barnevennlig smak..hehee) puserjenta: hvor gammel er broren din? og hvordan kom du på å "introdusere" han for meg?
Puserjenta Skrevet 24. september 2012 #6896 Skrevet 24. september 2012 for ungt til hva? å være kjæreste med mener du? jeg er ikke særlig kresen på alder- med gutta blir jo fort for umodne jo kortere inn i 20 årene de har kommet.. jeg vet ikke helt jeg.. pølser eller laks passer vel til kjøttdeig og dolmiosaus! vi hadde ofte spagetti og middagspølser i barndommen, og det likte jeg veldig godt.. (men er litt usikker på hvor godt jeg hadde likt det idag.... men jeg har riktignok en veldig barnevennlig smak..hehee) puserjenta: hvor gammel er broren din? og hvordan kom du på å "introdusere" han for meg? Han er 21. Kjærestene hans har ikke passer helt inn i familien, så tenkte du som er morsom og snill ( tror jeg hvertfall) hadde likt en søt gutt som er høy og mørk!! han er også veldig snill men litt rar, sånn som resten av familien er Guybrush: Michael mcintyre eller gabriel iglesias ??
skruf Skrevet 24. september 2012 #6897 Skrevet 24. september 2012 Er ikke noe spesielt jeg ser frem til. Men jeg har begynt å jobbe 50% så ser jo fram til å både være hjemme med lillemor og treffe kollegaer igjen! Edit: hvordan kunne jeg glemme at jeg skal på stand up med fluffy og på lady gagakonsert!! Maya76: noen gode råd ang bleieslutt? Nja, egentlig ikke... Størstejenta bare bestemte seg for å slutte da hun var 19mnd, ville absolutt ikke bruke bleie mere. Merkelig nok gikk det bra.. Minstejenta var vel litt over 2 år da hun sluttet, litt mere prosjekt med henne. Kjøpte inn fine truser med prinsesser på, og da kunne hun jo ikke tisse ut prinsessene.. Ellers så var det nesten som med valpen, faste pottetider.... Litt verre å få henne til å ikke bæsje i bleien, da insisterte hun på å ha på bleie og gjøre sitt fornødne i den. Tilslutt så ble jeg ganske lite pedagogisk og lovte henne ei leke hun hadde drømt om lenge hvis hun gjorde nr 2 på potta......og det funket:)
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 24. september 2012 #6898 Skrevet 24. september 2012 Han er 21. Kjærestene hans har ikke passer helt inn i familien, så tenkte du som er morsom og snill ( tror jeg hvertfall) hadde likt en søt gutt som er høy og mørk!! han er også veldig snill men litt rar, sånn som resten av familien er Du får legge ut et bilde som reklame da Guybrush: Har du en fast kopp du drikker kaffe av? Hvordan ser den ut?
Puserjenta Skrevet 24. september 2012 #6899 Skrevet 24. september 2012 Du får legge ut et bilde som reklame da Guybrush: Har du en fast kopp du drikker kaffe av? Hvordan ser den ut? Spørs hva han hadde sagt da, he he!!
Anoia Skrevet 24. september 2012 #6900 Skrevet 24. september 2012 Anoia: røyker du? Ikke til vanlig, men det hender jeg tar meg noen trekk til fest. Da foretrekker jeg elektronisk sigarett med smak og lite nikotin(favoritten er sjokolade og bringebær)... (En litt snål vane, ettersom de fleste som røyker e-sigaretter er nikotinavhengige som prøver å kutte ned, men jeg synes det er godt og koselig, og det er greit å slippe unna sur røyklukt etterpå). Røyker du, CadillackJack? Gorgonzola: Gamer du? Wednesday: Rødvin, hvitvin eller øl?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå