Guybrush Skrevet 23. september 2012 #6861 Skrevet 23. september 2012 Guybrush: Du som er ingeniør: Hvordan har det seg at neste alle ingeniører går i allværsjakke, har mobilbelte og Bergans fleecegenser?(jeg har hatt omtrent bare hatt ingeniørkolleger og har lurt veldig ofte). Er du heeeelt sikker på at disse ikke var Siving? Og kanskje til og med Gløsere ? Det du beskriver er vel mer eller mindre _"gløserbunaden".
Gjest Swarovski Skrevet 23. september 2012 #6862 Skrevet 23. september 2012 Swarovski; Hva er din aller verste tabbe? Muligens da jeg ikke skjønte at jeg ikke kan klare alt alene, og burde bedt om hjelp. Er endel tabber å ta av :gjeiper: swarowski: skal dere treffes igjen? Det kommer vi garantert til å gjøre Swarovski: uka som har gått - største høydepunkt og skuffelse? Høydepunktet er helt klart alle fniseanfallene jeg har hatt sammen med Hikken. Skuffelsen unngår jeg å tenke på. Viernes: Har du skrevet spørsmål her inne tidligere eller er du usikker om du tør ? Viernes har både fått og spurt spm tidligere i tråden. Bare sånn for å briefe med hukommelsen min Gorgonzola: Hva er det aller beste med å ha barn? Yme: Hvor mye kostet det sølvkjedet deg? Og hvor kjøper du sølvet ditt? Maya76: Hva er det mest fantastiske du har gjort eller klart? (å få barn o.l. er ikke tillatt å si )
skruf Skrevet 23. september 2012 #6863 Skrevet 23. september 2012 Muligens da jeg ikke skjønte at jeg ikke kan klare alt alene, og burde bedt om hjelp. Er endel tabber å ta av :gjeiper: Det kommer vi garantert til å gjøre Høydepunktet er helt klart alle fniseanfallene jeg har hatt sammen med Hikken. Skuffelsen unngår jeg å tenke på. Viernes har både fått og spurt spm tidligere i tråden. Bare sånn for å briefe med hukommelsen min Maya76: Hva er det mest fantastiske du har gjort eller klart? (å få barn o.l. er ikke tillatt å si ) Jeg vet ikke helt egentlig..........av nyere tid så synes jeg det er storartet at jeg med jernvilje, stahet og en porsjon galgenhumor har kommet meg etter en omfattende ryggoperasjon der nedre del av rygg er stivet av med transplantasjon av hoftebein, div skruer og plater. Kranglet meg hjem fra sykehuset etter to uker og lå i sykehusseng på Tv-stua i flere mnd. Hadde t.o.m doforhøyer og dusjstol.. Et år etter operasjonen som var for 2 år siden, dro jeg alene til Uganda, der jeg fartet rundt og hjalp andre som har det mye verre enn meg. Men å kalle det fantastisk er å ta litt i... Av litt eldre dato så syntes jeg det var fantastisk at jeg fikk solgt mange malerier som jeg hadde på utstilling:D 1
Viernes Skrevet 23. september 2012 #6864 Skrevet 23. september 2012 Viernes: Har du skrevet spørsmål her inne tidligere eller er du usikker om du tør ? Har som Swarovski skriver både fått, svart og stilt spørsmål tidligere. Tror nok jeg er mer en lusker kombinert med at jeg noen ganger har flere faner oppe, og kanskje glemmer bort denne tråden litt slik at det ser ut som om jeg er her over en lang periode. Tror kanskje muligens tom du har spurt meg om noe før, men det var kanskje med mitt forrige brukernavn. Ser forresten at noen fortsatt stiller spørsmål til mitt gamle brukernavn :gjeiper: Swarovski: Har du god hukommelse utenfor KG også? Er det noe du husker "som om det skulle skjedd i går"?
Gjest Badabing Skrevet 23. september 2012 #6865 Skrevet 23. september 2012 Badabing: Har du bodd i India, eller bare vært der på ferie? (Har lest noen innlegg av deg under ”Reiseliv, og det virker som du har grei oversikt). Beklager hvis noen har spurt før, men det er vanskelig å henge med i svingene her. Nei, det har jeg dessverre ikke. Håper jeg får muligheten til det for et års tid eller så, men foreløpig har jeg bare reist rundt som ryggsekkturist der. Solsenga: når du står i kø på butikken og det åpnes en kasse ved siden av - går du da rett til den kassen, eller spør du de foran deg i din kø om de vil gå først? Swarovski: hvis du måtte prøve et narkotisk stoff (uten å tenke på farer eller at det er ulovlig), hvilket ville du valgt?
Gjest Badabing Skrevet 23. september 2012 #6866 Skrevet 23. september 2012 Badabing: Hva eller hvem får deg til å knekke sammen i hysteriske latterkuler, og hvorfor? Jeg synes sjelden komedier osv er morsomt, men det betyr ikke at jeg ikke ler. Jeg ler mye! Kjæresten min, pappa og søsteren min er vel kanskje de som får meg til å le mest. Kjæresten min fordi han alltid har en god og treffende kommentar, søsteren min fordi vi har gått gjennom mye sammen og deler en type galgenhumor, og pappa fordi han har så mange særheter og at han så lett girer seg opp og blir entusiastisk og legger planer i hytt og pine. Ellers liker jeg skikkelig kullsvart, besk humor (så lenge den ikke er slem) men også mer enkel humor som skjult kamera (Ylvis og Karl Johan). Søgni: har du noen ritualer eller noe spesielt du gjør når du har en dårlig dag, sånn for å muntre opp deg selv?
Gjest Badabing Skrevet 23. september 2012 #6867 Skrevet 23. september 2012 Badabing: tidenes bassriff? Æh... Jeg kom ikke på et eneste. Gi meg eventuelt tre (eller noen) å velge mellom. Gorgonzola: Det går så unna i tråden her at jeg ikke rekker å følge med, så det er vel fare for at du har fått spørsmålet før. Ringenes Herre - foretrekker du filmene eller bøkene? Og leste du bøkene før filmene kom?
Cleopatra Skrevet 23. september 2012 #6868 Skrevet 23. september 2012 Siden det er litt bitching om at folk blir glemt, så har jeg fornyet listen min, slik at alle som har vært innom tråden de siste 50 sidene (ca) er med. Er du allikevel glemt, så rop ut. Listen er selvsagt alfabetisk, siden jeg er et ordensmenneske "gjest": Tips til eyeliner som holder hele dagen på våtkanten? O___o: Hva får du skikkelig latterkrampe av? 2ne2: Er du flink til å synge? Aphrodite: Er det en spesiell grunn til at du valgte det nicket? Arabella: Hvis du skulle begynt på en ny utdanning nå, hva ville det vært? Auroressa: Hvor mange dyr har du? Badabing: Er jeg den første som får assosiasjoner til Chandler og Friends, av nicket ditt? Bandit: Hva er det høyeste du har vært? BM2: Hva er det beste med kvinner? Bud: Hvor mange uvaner skjuler du for tarandus? BusteMartePinn: I hvilken tidsperiode ville du helst levd? CadillacJack: Nå som du skal bli fulltidsmusiker; kommer du til å ha en KG jente i hver havn? Cornflake-girl: Kan du plystre? Cuddlegirl: Hvilken av KG gutta er mest aktuelle som kjærestemateriale? Cuntzilla: Hva er det beste med en mann? Dreamdrops: Hvor lang tid bruker du på å si farvel til kjæresten når dere snakker i telefonen på kvelden? Drue: Hva tror du er sannsynligheten for at "vinen" din fremdeles er flytende når den kommer frem til Flair? Og for at Flair drikker den? Error Sapiens: Tror du på et liv etter døden? EryMax: Hva er den beste frokosten? Evilposelos: Eier du en slem katt? (Det er hva jeg tenker på når jeg leser nicket ditt) Fairydust: I hvilken sammenheng er du mest lattermild? Feminist1: Kan det noengang bli slutt på all krig i verden? Feskboillen: Hvilken nobelpris vil du helst ha? Flair: Hvor kjenner du Drue fra? Flanør: Hva er det beste med menn? Fresi: Husker du din siste drøm? Giacomo_P: Har du bringebærbusker i hagen din? Gorgonzola: Hvor mange barn har du? Guybrush: Når du og wednesday gifter dere, kommer dere til å legge ut bilder på KG da? HedvigR: Hvor lang tid bruker du på å plukke ut hva du skal ha på deg hver dag? Herr Heftig: I hvilken situasjon er du mest heftig? Hogwash: Hvor lenge ville du klart å bo på ei hytte uten strøm, nett og innlagt vann? Høymann: Hva er det beste med høsten? Kaffemor: Hvor ville du helst dratt på cruise? Karpuzi: Har du lagt opp mange filmer på youtube? Kråkefjas: Hva ønsker du deg mest akkurat nå? LillePus: Hvor mange reisedøgn har du i løpet av et år? lillesiren: Er du tilbake i tråden? Lille solstråle: Er det et tidspunkt i livet hvor man burde slutte å bruke sminke? Mammamora90: Hvor mange hårfarger har du hatt? Maria-Marihøne: er du i god form for tiden? Maya76: Løper du hver morgen? Minya: Når har man for mange katter? Mortem: Pleier du å kle deg ut til Halloween? nattjenta: Den beste filmen er..? NerdMedSverd: Hvor mange av klærne dine har nagler på seg? Norah: Er det noe du virkelig ikke vil bli spurt om? NozMonster: Har du noengang måttet kaste en sjiraffting? Puserjenta: Har du en pus? Eller liker du å puse? Raindrops: Hva er det rareste du har kjøpt på ebay? Raven Emerald: Har du noen hobbier? SemperFi: Hva er det merkeligste dyret du har sett? Silfen: La du virkelig ut et bilde i bildetråden, og evt hva var det bilde av? Skreppamedleppa: Hva er den ultimate leppestiften? Solsenga: Kan man bli for brun? Stueloff: Hvor mye sminke har du? Svampelura: Hva lukter best av gran og bjørk? Tarandus: Hva er det beste med Bud? Tekola: Hvor er det aller best å bo? Thought-Fox: Noen bakgrunn for nicket ditt? Tonje!: Er det noen farger du ikke kler? Vampen: Trenger du spenning hver dag i livet ditt? Viernes: Hva er den beste alderen? Wednesday: Kan man bli for jentete? Yme: Hvis huset ditt brant, hva ville du reddet ut først? Lenge siden jeg har vært innpå her nå, og jammen meg så var det et spørsmål til meg laaangt baki Hva som lukter best av gran og bjørk har jeg egentlig ikke tenkt så mye over, bjørga kanskje Tarandus: Er du overtroisk?
Gjest norah Skrevet 23. september 2012 #6869 Skrevet 23. september 2012 Er du heeeelt sikker på at disse ikke var Siving? Og kanskje til og med Gløsere ? Det du beskriver er vel mer eller mindre _"gløserbunaden". Hahaha! Like a boss....JAAAA! Det er akkurat sånn det er - kødder ikke. De ser nøyaktig ut som han på slutten i den siste videoen. AUT 1001 Og så har de en sånn fjern ring med ei kule på som de er kjempestolte av, som jeg bare pleier kalle for "total-turnoffringen". (ikke noe jeg sier til dem altså) Så snakker de bare om ski eller sykkelsport(noen få av dem jogger istedet), og alt er fag - selv i lunchen. De flørter tilogmed med fagrelaterte ting, og tør kun gi kompliment om de har drukket 20 øl. Så kommer jeg med min "styrketrening, høye hæler,lipgloss, rockemusikk&skittensnakk er livet".....mnei. OK Guybrush:- så du er ikke siving asså(i motsetning til alle jeg har jobba med tydeligvis) - hva slags ingeniørsaker jobber du med da?
Gjest Badabing Skrevet 23. september 2012 #6870 Skrevet 23. september 2012 (endret) : Badabing: har du fått noen sleskete PM'er etter at du la ut bilde? Det var nesten så jeg vurderte å sende deg en. Haha.. Det ville i så fall blitt den første. Har aldri fått en sleskete eller flørtete PM her inne. PM'ene mine omhandler bønner, ost og kunst, og de er vel ti stykker til sammen eller noe. Men det er helt fint, det er derfor jeg liker KG. Drue: hvordan blir du når du blir sint, og hva gjør deg sint? BusteMartePinn: hvilken kritikerrost film finner du oppskrytt? Kosemose: hva kan du som ikke alle andre kan? Både små og store talenter. HerrHeftig: har du noen gang spilt bandy? På is? Endret 23. september 2012 av Badabing
Gjest Swarovski Skrevet 23. september 2012 #6871 Skrevet 23. september 2012 Swarovski: Har du god hukommelse utenfor KG også? Er det noe du husker "som om det skulle skjedd i går"? Jeg har en snodig blanding av god hukommelse og skikkelig skikkelig dårlig hukommelse. Hva jeg velger å husker er helt random. Så helt tullete greier kan jeg 'huske som om det var i går', og jeg kan glemme hva som faktisk skjedde i går Swarovski: hvis du måtte prøve et narkotisk stoff (uten å tenke på farer eller at det er ulovlig), hvilket ville du valgt? Jeg er skrekkelig kjedelig og prippen der altså. Jeg vet faktisk ikke hva jeg ville valgt. Jeg har aldri hatt behov for å prøve narkotika, og husker litt for lite hva de forskjellige stoffene gjør. Og jeg gidder ikke lese meg opp på det .sjenert: Maya76: Jeg visste ikke at du var kunster. Hva liker du best å male? (stilmessig altså) Bandit: Poden har skadet seg på fotballbanen. Er du den typen som farer ut på banen med en gang, eller venter du litt for å se om han reiser seg igjen? Minya: Hytte ved sjøen eller på fjellet?
Gjest Drue Skrevet 23. september 2012 #6872 Skrevet 23. september 2012 Drue: hvordan blir du når du blir sint, og hva gjør deg sint? Hvis jeg blir sånn overfladisk sint, som f.eks. når motstanderlaget scorer i fotball, så banner jeg ganske mye. Hvis jeg blir sånn ekte sint, og kanskje litt sånn trist/sint, så blir jeg veldig stille, og jeg føler munnen min krymper til en liten binders, og jeg klarer ikke få ut et ord norah: driver du med håndjern og slikt?
Yme Skrevet 23. september 2012 #6873 Skrevet 23. september 2012 Yme: Hvor mye kostet det sølvkjedet deg? Og hvor kjøper du sølvet ditt? Jeg husker ikke hva det kosta, men lurer på om det kan ha vært rundt tusen kroner. Kanskje litt mindre, egentlig. Sølvet hadde de der jeg jobba, på sånn utplasseringsbedrift NAV putta meg i, så jeg bare tok det jeg trengte, og betalte for materialene om jeg ikke ville at de skulle selge smykkene til noen andre. Yme spurte meg om noe tørrshampo og TVShop: TVShop? Eksisterer det fortsatt? Ja, noe. De sender TVShop som litt ekstra lange reklamepauser om morgenen. Det er ufattelig kjedelig, og sjela mi dør litt og litt mer, hver gang jeg ser det... Redd meg :'( NozMonster: Liker du Krang?
skruf Skrevet 23. september 2012 #6874 Skrevet 23. september 2012 Jeg har en snodig blanding av god hukommelse og skikkelig skikkelig dårlig hukommelse. Hva jeg velger å husker er helt random. Så helt tullete greier kan jeg 'huske som om det var i går', og jeg kan glemme hva som faktisk skjedde i går Jeg er skrekkelig kjedelig og prippen der altså. Jeg vet faktisk ikke hva jeg ville valgt. Jeg har aldri hatt behov for å prøve narkotika, og husker litt for lite hva de forskjellige stoffene gjør. Og jeg gidder ikke lese meg opp på det .sjenert: Maya76: Jeg visste ikke at du var kunster. Hva liker du best å male? (stilmessig altså) Kunstner og kunstner.... Jeg maler olje, aquarel, acryl og kull........er ikke så god på ansiktsportrett, men maler landskap, hender, kropp og litt fri flyt.
Gjest Gorgonzola Skrevet 23. september 2012 #6875 Skrevet 23. september 2012 Gorgonzola: hva tror du andre synes er irriterende ved deg? Her - på KG? Lett; en konservativ, påståelig, provoserende kis som generaliserer og spissformulerer så mye at mange garantert ville jublet om jeg forsvant. Du vet, mye hyggeligere med konformitet og bekreftelser på egne standpunkter (ryggsleiking som det også kalles, mulig det heter noe annet i hønsegården) Der- som IRL? Værre; (selvinnsikt er som kjent noe dritt) tipper at enkelte opplever meg som annoying fordi jeg kan ganske mye om ganske mye. Gorgonzola: Hva er det aller beste med å ha barn? At de en dag blir voksne og flytter ut Neida, for min del har det å få barn vært radikalt altoppslukende, det forandrer deg som menneske mer enn du er klar over. Tilfører energi, tapper deg for energi. Kjærlighet, nærhet og ubeskrivelige gleder. Det beste av alt; lykkes du som forelder - som i mitt hode betyr at jeg gir mine barn selvtillit, minner for livet og kreerer gode samfunnsborgere - så finnes det ingen større selvtillitsboost eller lykkepille. Gorgonzola: Det går så unna i tråden her at jeg ikke rekker å følge med, så det er vel fare for at du har fått spørsmålet før. Ringenes Herre - foretrekker du filmene eller bøkene? Og leste du bøkene før filmene kom? Jeg foretrekker bøkene, men digger film nummer 1. Ja, jeg leste bøkene før filmene (hallo! for mange år siden) KissKissBangBang: Hvilke egenskaper/verdier vektlegger du mest når du evaluerer de du kan definere som nære venner/venninner? Begrunn! 1
Gjest Badabing Skrevet 23. september 2012 #6876 Skrevet 23. september 2012 (endret) Badabing: Arv og miljø, tror du det er noe poeng med barneoppdragelse og mest mulig kjønnsnøytralisering eller er arv, gener og naturgitte forutsetninger sterkere enn mulig sosial påvirkning? Jeg må si at jeg ikke har nok kunnskap om dette, men jeg _tror_ veldig på arv. Mye ut fra hva jeg har opplevd selv. Jeg vokste ikke opp hos mine biologiske foreldre, men når jeg møtte min egen familie var det som å komme hjem hver gang. Jeg fikk min families verdisyn, politiske synspunkter, humør og humor på tross av at jeg nesten aldri så dem og at vi ikke fikk muligheten til å diskutere viktige ting. Synes også det er interessant å se dokumentarer om arv og miljø, f.eks om homofile tvillinger som vokser opp i det samme miljøet, men der kun den ene blir homofil. Likevel blir vi jo så klart farget av det vi opplever og hvilket utgangspunkt vi har. Det kan gå ille med mennesker fra ressurssterke hjem, og bra med mennesker der ingenting lå til rette for dem. Så jeg sier arv: 70 % og miljø 30 %. Hva tror/mener du? Badabing: er du vegetarianer? Ja. Og jeg lager veldig god mat! Norah: hva har du i fryseren? (du kan slippe å svare om du har egen fryseboks, men jeg tipper du ikke har det) CadJack: klarer du å få setteren din til å gå pent i bånd? Drue: (jeg kjenner meg igjen i bindersmunn) Hva synes du om Fabian Stang? (Nå går jeg tom for spørsmål) Endret 23. september 2012 av Badabing
TheHairyToothfairy Skrevet 23. september 2012 #6877 Skrevet 23. september 2012 CadJack: klarer du å få setteren din til å gå pent i bånd? yup, det er null problem. settere er krevende, men de er lydige som smør om man er konsekvent i oppdragelsen. det var dog verre å gå uten bånd i nærområdet, det har ingen av de jeg hadde klart. vi får se med nestemann ^^ norah: hvis du kun får spise to typer frukt, hva velger du?
Gjest norah Skrevet 23. september 2012 #6878 Skrevet 23. september 2012 norah: driver du med håndjern og slikt? Jeg er ikke så fan av for mange ting. Jeg liker å bli pirret av stemning og kjemi, ikke så mye alskens tilbehør. Ikke er jeg SM heller om det var det du tenkte på(men jada, endel har vært overbevist om at jeg elsker lakk, lær og pisk og er superdominant i senga) Norah: hva har du i fryseren? (du kan slippe å svare om du har egen fryseboks, men jeg tipper du ikke har det) Kokosis, kyllingfilet, laks, kikerter, kidneybønner, blåbær, jordbær, mango, bringebær, smoothieblanding, speltrundstykker og en hjemmelaget tomatsaus. norah: hvis du kun får spise to typer frukt, hva velger du? Siden mange tror avocado er grønnsak later jeg som om det er en grønnsak for å gjøre valget lettere(kan ikke leve uten avocado). Det er lett: Banan og kiwi. Banan fordi jeg spiser det hver eneste dag(hva er vel en dag uten banan), og kiwi fordi det inneholder mer Cvitamin enn appelsin. Viernes: Hva er det aller beste du kan tenke deg å gjøre en lørdag morgen? Kisskissbangbang: Får du eksistensielle tanker av å kikke på stjernehimmel? Gorgonzåla: Hva slags utsagn fra barna har smeltet hjertet ditt aller mest?
BusteMartePinn Skrevet 24. september 2012 #6879 Skrevet 24. september 2012 BusteMartePinn: hvilken sang skal nachspielgitaristen spille og synge for at du skal smelte totalt? Denne er gammel, men jeg så den ikke før nå, sorry! Egentlig synes jeg gitar på nachspiel er så klisjé at det blir veldig turn-off. I alle fall om han kjører på med Idyll av Postgirobygget, da brekker jeg meg innvendig. Hvis han på død og liv MÅ spille (men da bør det være like godt fremført): http://www.youtube.com/watch?v=Y-qJu20do0o Exen min er 12 år eldre enn meg, så det må være den største aldersforskjellen. BusteMartePinn; samme spm tilbake Den er på 3 år, hvis ingen har løyet til meg BusteMartePinn: På en skala fra 1-10, hvor sannsynlig tror du det er at du får spørsmål angående helgen igjen? Jeg trodde vel egentlig ikke at jeg kom til å være veldig interessant for de fleste her inne, men at det kom til å komme et spørsmål eller to var vel ikke helt umulig. 6+ kanskje Bustemartepinn: om vi våkner opp sammen, åssn vil badrutinen forløpe seg? du eller jeg først? eller begge samtidig? Det spørs litt hvor god tid vi har, er det veldig tidlig kan vel det meste unntatt akkurat toalettet foregå sammen, men ellers liker jeg best å være sistemann. Da slipper jeg å bekymre meg for at noen er utålmodige og at jeg ikke må bruke opp varmtvannet for noen Da kan jeg også ligge og dra meg en halvtime ekstra mens de andre bruker badet. BusteMartePinn: er du bifil? eller bare liker du å eksperimentere med jenter også? Jeg er bifil, men jeg har bare vært i forhold med gutter til nå. Det er nok mest tilfeldig at det bare har blitt sånn, for jeg blir forelsket i jenter også. Egentlig er det mest jenter jeg sikler på sånn bare utseendemessig (Selv om Alexander Skarsgård og Ryan Gosling såklart er ganske ok :happy: ) BusteMartePinn: Har du vært naken offentlig noen gang ? Omtrent samme som deg, rebusløp med russebussen. Ellers er det bare halvnakent under utendørs sex og slikt. BusteMartePinn: En film som gjør deg glad og en film som gjør deg trist? Jeg blir kort og greit lykkelig av "Kongerike for en lama", da er jeg sånn her hele filmen gjennom --> Jeg pleier alltid å gråte når jeg ser på "E.T.", jeg hulker når han må dra på slutten (regner med dette ikke var en spesielt stor spoiler). Ellers er "Seven Pounds" også utrolig vond. BusteMartePinn: Levde gårsdagen opp til forventingene? Ja Var "bare" middag og kino, men middagen var på Dinner, og så var vi og så Batman etterpå (Ja, jeg/vi har vært treige med å få sett den). Så dro vi hjem til ham, og jeg var hjemme igjen til fotballkampene som begynte på ettermiddagen i dag, kan ikke klage akkurat Bustemartepinn: skitne detaljer takk! Kong Drue befaler! Siden vi er, som Dreamdrops påpekte, i snikk-snakk er det sikkert ikke alle som vil ha de mest intime detaljene om hva som foregikk tredd nedover hodet. Tror jeg heller får skrive noe i "når hadde du ditt siste samleie, og hvordan var det?"-tråden i seksualitetstråden hvis noen vil det Vi kan vel si at det meste gikk som jeg hadde håpet. Han endte opp naken, jeg endte opp naken, det var vaniljekesam involvert på et punkt (vi var ikke helt edru), han har kloremerker på ryggen, jeg levde opp til nicket mitt i dag morges og synes det var ganske kjølig å gå hjem uten strømpebukser i dag. (Heller det enn å gå med fillene som var igjen av den gamle). BusteMartePinn: hvilken kritikerrost film finner du oppskrytt? Avatar, hvis den er kritikerrost nok? Kan tenkes det går mer på min personlige smak, for jeg synes den var dritkjedelig, selv om jeg ser at den er bra laget såklart. Synes også Titanic er ganske slappe saker. CadillacJack: Bruker du lang tid på badet? Wednesday: Hvilken sans hadde du ofret først om du måtte? Dreamdrops: Liker du Quentin Tarantinos filmer? Tonje!: Hvor har du gjort av din awesome tilstedeværelse?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 24. september 2012 #6880 Skrevet 24. september 2012 Jeg blir kort og greit lykkelig av "Kongerike for en lama", da er jeg sånn her hele filmen gjennom --> Dreamdrops: Liker du Quentin Tarantinos filmer? Hahah jeg også! Den filmen er bare helt rå. Og utrolig morsom! Kan ikke si jeg har sett så mye, selv om jeg selvsagt vet hvem det er. Så kan hverken svare ja eller nei. BusteMartePinn: Glad daten din gikk bra! Om det var date da, har ikke helt fått det med meg Og ja, vi er jo i snikk-snakk Men spm! Hvem er din yndlingsregissør?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå