Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

takk kosemose- det var veldig trivelig sagt :)

Jeg kan nesten ikke vente med å bli ferdig med studiene,

- jeg føler at jeg ikke kan liksom ikke lære ting kjapt nok..hehee..

har du lyst å røpe hvilke utdannelser du har kosemose?

Beklager, no can do :sjenert:
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Solsenga: jeg vil vite mer om dette bildet :P

Det er ikke mer spennende at det er et bilde av meg fra en hore&hallik-fest i russetiden :) Noz synes jeg så classy ut, haha! Jeg hadde planlagt å sminke på en blåveis, men fikk ikke lov av min mor å gå ut sånn :P

Solsenga: er du god å ligge på?

Jeg er nok ingen bløt Jensen-madrass. Vil tro det ikke er noe særlig pga hoftebeinene mine, men så er jeg jo formelig ;)

Solsenga: Hva pleier du å gjøre i helgene=)?

Jeg jobber som regel både lørdag og søndag, så etter jobb gjør jeg litt husarbeid eller noe annet praktisk som å male en vinduskarm. Deretter tv eller film og sofa :) Og muligens håndarbeid. Hahaha, det høres ut som jeg er 70 :fnise: Men jeg har få bekjente og en (små)kjip samboer som er enda verre enn meg, så det er en liten ond sirkel ute og går :P

Lillesiren: Hva skal du gjøre i kveld? :)

Guybrush og Drue: Hvordan tar du det hvis daten din ikke har venner? Har det noe å si? Er det et tegn på noe?

Gjest NozMonster
Skrevet

NozMonster: Har du noen gang datet en fra kg?

Ja :Nikke: ... :ninja: ... :fnise:

Noz: Nevn en sang du bare MÅ høre på vors?

Foo Fighters- Monkey Wrench.. jeg blir så utrolig godt humør av det siste verset i den sangen.. synger med for full hals og er overenergisk i en halv evighet etterpå! Faktisk i en alletiders ekstase om jeg skal si det selv :ler:

Solsenga: du har ikke tenkt på muligheten å bli med på et KG-treff da, for å muligens utvide nettverket litt? bor du i oslo eller omegn eller?

Skrevet

Dreamdrops: den mest spenstige plassen du har hatt sex på?

Må vel være på en do på et utested :P Bad judgement.

njo- jeg er ikke særlig glad i kjøtt, men jeg er heller ikke vegiterianer.

Men det at jeg er i mot pels, er jo fra de dyrene som drepes og kun for pelsen, og ikke spises!

skal man først mydre dyret for å spise det, såååå kan man jo like gjerne ta pelsen!

(eller skinnet, som det vel blir da :P )

Okei. For jeg bare synes at det er litt "hyklersk" å være i mot pels og skinn-industrien om en selv spiser kjøtt; kjøtt-industrien er jo minst like ille.

Dreamdrops: Om du kunne blitt hva du ville her i verden, hva ville du blitt?

Politiadvokat.

Guybrush: Dine planer i kveld?

Skrevet

Solsenga: du har ikke tenkt på muligheten å bli med på et KG-treff da, for å muligens utvide nettverket litt? bor du i oslo eller omegn eller?

Hmm, kanskje jeg skulle gjort det ja! :) Men det er noe man organiserer selv ikke sant? Jeg bor i underkant av 1 t nord for Oslo :)

Noz: Har du vært på mange sånne treff? Hva/hvor/når? :P

Dreamdrops: Hører du på rolig musikk hvis du er deppa? Eller setter du på feelgood-musikk som får deg i bedre humør?

Skrevet

Dreamdrops: På hvlke måte tenker du at kjøttindustrien er like ille som pelsdyrindustrien? Har du sett hvordan en kjøttku lever, og har du sett hvordan en mink på en pelsfarm lever?

• Liker 1
Skrevet

Puserjenta: hva er ellers en favoritt av filmer hos kid'n ? :)

Favoritten er 101 dalmentinere, men har sett mye på alle nysgjerrige nilsfilmene, Ole brum og heffalumpen og Ole brum og tigergutt. Rio ser hun hos tanten sin.

Guybrush: har du sett the inbetweeners?? Serie (uk) eller film? I så fall, hva syns du?

Dreamdrops: ombre eller dip dye?

Bandit: tramp stamp eller piercing i øyebrynet?? (på din utkårede)

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Har du vært på mange sånne treff? Hva/hvor/når? :P

det dukker opp tråder her fra tid til annen hvor det blir arrangert kg-treff.

først var jeg på et treff (i mai for et år siden), hvor vi var 14 stk, og noen få uker

etter det, traff noen av oss et par til som ikke var med første gang..

så har jeg blitt kjent med noen til etter dette :)

har daglig (ukentlig) kontakt med 2-3 (5-6) stk :)

du får henge deg på neste gang Solsenga!

Nozzy: lyst til å komme innom å ta deg en whisky?

jo, takk for invitasjonen

er på vei :P

grunfreak: hvor dyr er den dyreste whiskyen du har kjøpt?

Gorgonzola: hva tror du andre synes er irriterende ved deg?

jack: er det noen sykdommer i familien din som du er redd for å arve?

kosemose: hva var den siste gaven du fikk, og ga bort?

• Liker 1
Skrevet (endret)

jo, takk for invitasjonen

er på vei :P

grunfreak: hvor dyr er den dyreste whiskyen du har kjøpt?

Litt rotete her, må rydde først.

Dyreste var vel en Bladnoch kosta 950kr.

Nozzy: Liker du noe annet drikke, rom eller noe?

Endret av Gunfreak
Gjest NozMonster
Skrevet

Nozzy: Liker du noe annet drikke, rom eller noe?

jeg er ikke så veldig opptatt av alkohol jeg, og de få gangene jeg drikker,

så drikker jeg øl.. er glad i mye, men foretrekker vel egentlig øl..

solsenga: hvor lat er det lateste du noengang har vært en hel da?

mammamora: foretrekker du lyset av eller på under hygge-stunder?

auroressa: hvor er duuuuuuuuuuu????????

Skrevet

Bandit: tramp stamp eller piercing i øyebrynet?? (på din utkårede)

Jeg bryr meg ikke så stort. Det er ikke slike detaljer som gjør kvinnen. Jeg har vært borti begge deler, og hatt det gøy med begge deler. ;) MÅ jeg velge, ville jeg kanskje valgt tramp stamp.

Noz: Bilen streiker. Hvem ringer du? Pappa eller kompis?

Gjest Lillesiren
Skrevet

Se på tv, drikke whisky og tenke på alle de snille og søte jentene på KG

Lillesiren var du populær på ungdomskolen?

Eh, nei! Colabunnbriller, tannregulering og skolelys var visst ikke helt i vinden på den tiden;)

Hadde heldigvis greit med venninner da,heh=)

det går bra, jeg har hatt rosa bil ^^

en sånn en: fm3019_02.jpg

Her må jeg prøve hardere skjønner jeg;)

Cad.Jack: Hva skulle skulle utfordringen vært for at det faktisk skulle vært noe tess?

Lillesiren: Hva skal du gjøre i kveld? :)

Jeg er hjemme hos mine foreldre denne helgen, skal i dåp i morgen til tantebarn:) Så..ser jo hvor jeg ender opp da:P

Maya: Har du hatt en fin helg så langt?

Yme: Rumpe eller pupper?

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Bilen streiker. Hvem ringer du? Pappa eller kompis?

det kommer egentlig helt ann på hvor bilen streiker hen...

for jeg bor i akershus, pappa bor i buskerud og kompiser bor i oslo :P

og siden fåtall kompiser har bil, så tror jeg at jeg velger pappa!

han er overmenneskelig behjelpelig også, og hadde blitt ganske furt

om han hadde funnet ut at jeg hadde hatt problemer uten å kontakte han..

bandit: har du stort nettverk? er du fornøyd/ tilfreds med det?

drua: hva er det din kjære irriterer seg over ved deg?

dreamdrops: fikk du øvd deg å være høylytt og frigjort på denne lørdagen med kjæresten din?

hva opplevde du denne lørdagen som du ikke har opplevd før? ;)

Skrevet

Eh, nei! Colabunnbriller, tannregulering og skolelys var visst ikke helt i vinden på den tiden;)

Her må jeg prøve hardere skjønner jeg;)

Cad.Jack: Hva skulle skulle utfordringen vært for at det faktisk skulle vært noe tess?

Jeg er hjemme hos mine foreldre denne helgen, skal i dåp i morgen til tantebarn:) Så..ser jo hvor jeg ender opp da:P

Maya: Har du hatt en fin helg så langt?

Hatt ei veldig fin helg så langt, er lettere skutt nå kjenner jeg! Opp tidlig (minstejenta holdt på å dø av sult ifølge seg selv kl 7.45..), noen runder i bassenget og avslapping i mineralbad etterpå med et glass hvitvin, deretter litt tusling i sentrum og litt shopping på tenåringsjenta (kjøpte seg 8 bøker...), deretter god middag på Graffi......og nå snorker minstejenta, mens mannen og meg har åpnet ei flaske vin (og tenåringen chatter med venner hjemme..)

Wednesday; Er jenta di lik deg?

Lillesiren; Har du testet ut den cupcakekafeen i Trheim? Gikk forbi den idag, og minstejenta hadde sååååå lyst dit..

Skrevet

Wednesday; Er jenta di lik deg?

hun er ganske lik meg, men hun har ansiktstrekkene til faren (det gjør ingenting, han var veeldig pen), men hun er blond slik som meg, og definitivt like sta og bestemt som meg, haha. :)

maya76: ligner barna dine mest på deg eller på faren?

Noz: hva er favoritt-dyret ditt, ETTER giraff ? ;p

Skrevet

hun er ganske lik meg, men hun har ansiktstrekkene til faren (det gjør ingenting, han var veeldig pen), men hun er blond slik som meg, og definitivt like sta og bestemt som meg, haha. :)

maya76: ligner barna dine mest på deg eller på faren?

Begge jentene er ganske lik meg utseendemessig og i kroppen, men minstejenta har arvet faren sitt mørke hår, moren min sin gyldne hudtone (blir aldri skikkelig bleik, og brun som en pepperkake før juli, selv om hun er etnisk norsk) (litt misunnelig på den..), og hun har oldemoren min sine grå øyne. Størstejenta er blond og har blå øyne. Begge jentene er stabukker som meg, men minstejenta har et skikkelig temperament som jeg aner ikke hvor kommer fra! Veldig snille og gode jenter:D

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: hva er favoritt-dyret ditt, ETTER giraff Sjiraff ? ;p

jeg elsker alle dyr samme hvor "stygge" de er!! så det er veldig vanskelig å plukke ut

ett dyr! jeg er veldig fascinert av dovendyr og pinnedyr, mens pandaer og koalabjørner

er noe av det søteste i hele verden!!!

Selv har jeg en hund og jeg er oppvokst med hund, så de topper jo lista de også :)

bud: hva synes du er verst? en dårlig taper, eller en dårlig vinner?

gunfreak: hva bruker du ketshup på?

hogwash: hva liker du best at mamman din lager om du skal hjem til dem på middag?

Stueloff: vennene dine- er de like stilfulle som deg, eller er de mer nøytale?

Skrevet

Lillesiren Når ble du kvitt reguleringene,

gunfreak: hva bruker du ketshup på?

Ingen ting, jeg er så mat pyse at jeg ikke bruker ketshup på noen ting.

Noz: Hvilken hår farve er håret ditt og er det naturlig eller farger du det=

Skrevet (endret)

FYI Noz, "giraff" og "sjiraff" er begge godkjente skrivemåter. Jeg skriver ikke "sjiraff" fordi jeg lærte på barneskolen at "i-en og y-en gikk en tur i byen så møtte de j-en men ville ikke se 'en" :P

Endret av Wednesday
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...