Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster
Skrevet

NozMonster: Drømmejobb?

etter endt studier, så har jeg ganske mange forskjellige muligheter,

så jeg vet faktisk ikke helt enda..

har vært ganske bestemt på noe innen barnepsykriatri eller rusomsorgen,

men nå har jeg fått opp øynene for psykisk utviklingshemmede også!

Valgets kval :)

Hogwash: planer for helgen?

Swe: har du noen gang tatt noen på fersken midt i akten? (hjemme hos noen eller i offentligheten)

Guybrush: hvor bra har du det om dagen, fra en skala mellom 1 og 10 hvor 10 er tipptopp- tommelopp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
etter endt studier, så har jeg ganske mange forskjellige muligheter,

så jeg vet faktisk ikke helt enda..

har vært ganske bestemt på noe innen barnepsykriatri eller rusomsorgen,

men nå har jeg fått opp øynene for psykisk utviklingshemmede også!

Valgets kval :)

Måtte bare si respekt for noen som tar på seg slike jobber.

Skrevet

Bandit: Hva ville du helst bli da du var liten? Politi? Brannmann?

Aller først ville jeg bli politi. Så fotballproff. Poden hadde fotballproff først, så får vi se... :ler:

Guild Wars 2, Skyrim, Morrowind og Dragons Dogma. Tror Morrowin er det beste av dem, men jeg liker GW2 ganske godt også.

Driver du med noe sånt?

Mine eventyr med PS3 er begrenset til når en kompis av meg kommer på besøk. Nå er det Max Payne 3 vi sliter med. :ler: Ellers blir det jo litt FIFA 12 med poden. Og sikkert Fifa13 om noen dager... :ler: En av favorittene er iallefall LA Noire.

Drue: Noe action i helgen?

Skrevet

Mine eventyr med PS3 er begrenset til når en kompis av meg kommer på besøk. Nå er det Max Payne 3 vi sliter med. :ler: Ellers blir det jo litt FIFA 12 med poden. Og sikkert Fifa13 om noen dager... :ler: En av favorittene er iallefall LA Noire.

jeg forventer at du legger meg til på PSN, så kan vi game MP3 sammen! ikkeno som å treffe venner i skytespill. du ser etter wildth1ng.

Skrevet

Guybrush: kan du danse til gangnam style?

Hahaha, isåfall måtte jeg være veldig full av ape-brus :P Men all kudos til fyren som har klart å få 15 mill views på youtube hver eneste dag i det siste.

Guybrush: hvor bra har du det om dagen, fra en skala mellom 1 og 10 hvor 10 er tipptopp- tommelopp?

Jeg er veldig duracell av meg sånn energimessig så det å ha en skala tror jeg nok er veldig vanskelig gitt. Akkurat nå går det i knallgod mat og sosialisering - så nå er jeg i veldig godt humør :)

Vampen: nå har du vært slem og forlatt oss igjen - hva kan du gjøre for å kompensere? :P

Raindrops: hvor mye kontakt med folk er "nok" iløpet av en dag eller ei helg?

Drue: er det ikke et sted i Oslo som har masse flippermaskiner og denslags?

Skrevet

jeg forventer at du legger meg til på PSN, så kan vi game MP3 sammen! ikkeno som å treffe venner i skytespill. du ser etter wildth1ng.

Døøøh... tror du jeg er online når jeg spiller? :ler: Jeg har ikke brukernavn engang... Men en gang du er i nærheten her, så skal du pokker meg ta deg en tur innom, så tar vi av litt på PS3!

Skrevet

Døøøh... tror du jeg er online når jeg spiller? :ler: Jeg har ikke brukernavn engang... Men en gang du er i nærheten her, så skal du pokker meg ta deg en tur innom, så tar vi av litt på PS3!

IKKE PÅ NETTVERK???!!! døh, skjerpings! men jah, jeg tar deg på alvor på den invitasjonen - og dette leder opp til neste spørsmål:

Bandit: hen svarte er det egentlig du bor?

Error: stemmer det at du herjer som DJ? if so, hva rigg bruker du?

Skrevet

IKKE PÅ NETTVERK???!!! døh, skjerpings! men jah, jeg tar deg på alvor på den invitasjonen - og dette leder opp til neste spørsmål:

Bandit: hen svarte er det egentlig du bor?

2 mil sør for Oslo.

Lillesiren: Planer for helgen?

Skrevet (endret)

Kosemose: Når du steker egg; med eller uten hel plomme?

Hel plomme, men uten den ekle hinna over :)

Kosemose: Har du en uvane du strengt tatt vet er både tåpelig og lett og slutte med som du allikevel opprettholder?
Nei, ordentlig tåpelige uvaner som er lette å legge av seg slutter jeg med ;)

Kosemose: Hvor ofte spiser du godis/sjokolade/annet digg? Alle kortene på bordet nå :D
Hm... hvis vi ser bort fra den daglige dose kamferdrops/Kongen av Danmark/Mokkabønner så... i snitt en til to ganger i uka? Kanskje litt mindre? (prøver å holde meg på den smale sti, men rett før mensen spiser jeg MYE sjokolade :sjenert: )

Kosemose: hvordan hadde du reagert om dattera di hadde kommet hjem med en gutt/mann med... ...tatoveringer? Hadde du blitt bekymra?

Hehe, nei selvsagt ikke ;) Hvis vi nå later som om jeg har en datter i "komme hjem med menn-alderen". Det eneste måtte være hvis det var veldig tåpelige tatoveringer, type øyne i bakhodet, "made in Drammen" i nakken, Svastika på brystkassa eller navnene på de tre barna hans i gotisk skrift over ryggen (samt navnene på alle eksene hans på armen). Men bortsett fra dette er tatoveringer noe jeg ikke bryr meg om, selv om jeg ikke er noe fan av tattoveringer. Jeg vil forøvrig heller ha en punkete svigersønn enn en partysvenske-svigersønn. Med eller uten tatoveringer. ;)

Nozmonster: Mulig du har sagt det før, men hva eksakt er det du studerer?

Error Sapiens: Spiller du noen gang Breeders eller noe der Frank Black er involvert? :)

Endret av Kosemose
Gjest NozMonster
Skrevet

Nozmonster: Mulig du har sagt det før, men hva eksakt er det du studerer?

alt kan en ikke få med seg :)

jeg er vernepleier-student!

kosemose: har du noen utdannelse?

vet du hvorfor så mange smailyser ikke funker her i dag!?

Skrevet

alt kan en ikke få med seg :)

jeg er vernepleier-student!

Aha! Jeg tenkte vernepleier eller kaaanskje sosionom ut fra det du skrev over her ;) Sånn jeg kjenner deg fra KG tror jeg du blir en super vernepleier! :)

kosemose: har du noen utdannelse?

vet du hvorfor så mange smailyser ikke funker her i dag!?

Ja, jeg har faktisk to; en lang og en kort. Bruker begge ;) Og nei, aner ikke dette med smilefjesene, men spør på Ris&Ros? :)
Gjest NozMonster
Skrevet

takk kosemose- det var veldig trivelig sagt :)

Jeg kan nesten ikke vente med å bli ferdig med studiene,

- jeg føler at jeg ikke kan liksom ikke lære ting kjapt nok..hehee..

har du lyst å røpe hvilke utdannelser du har kosemose?

Gjest Lillesiren
Skrevet

Lillesiren: Hvilken film med Johnny Depp liker du best?

Secret window=)

Lillesiren: Hva hadde vært din utfording på flasketuten peker på med personene under deg her?

CadJack: Hører du på Rainbow? Kill the king feks?

Cuddlegirl: Et lass med chili eller sur/søt ?

Guybrush: Pushups eller kake?

Usj, ikke den tiden på døgnet kreativiteten blomstrer mest, merker jeg men ok:

CadJack: Din eneste kjøretøy kommende måned er en scooter. En rosa en.

Cuddlegirl: Null kos på en måned.

Guybrush: Du skal invitere oss andre på ekte gourmet middag, og jeg bestemmer menyen;)

lillesiren: inviterer du på middag til uka eller ?! Happy.gif

Ja kanskje det=)? Må få timeplanen for uka først, mistenker det kan bli ganske nazi opplegg mtp at det skal skvises inn 7,5 stp på 2 uker;)

Jeg er ikke ute på vift på nettene/ i helgene, så hvis du mener nattmat etter fest, så er svaret nei. Men det hender jeg spiser om jeg sitter lenge oppe :P Hater å legge meg sulten!

Solsenga: Hva pleier du å gjøre i helgene=)?

Lillesiren: har du trua på den slikkemaskinen som det er bilde av øverst på KG?

Hehe, nei egentlig ikke;)

2 mil sør for Oslo.

Lillesiren: Planer for helgen?

Jepp, skal stå opp kriminelt tidig i morgen, for å dra hjem til dåpen til mine skjønne to nevøer:)

NozMonster: Har du noen gang datet en fra kg?

Guybrush: Hvis det skulle bli middag, hva vil du aller helst ha?

Gunfreak: Har du planer for helgen?

Skrevet

Gunfreak: Har du planer for helgen?

Se på tv, drikke whisky og tenke på alle de snille og søte jentene på KG

Lillesiren var du populær på ungdomskolen?

Skrevet

CadJack: Din eneste kjøretøy kommende måned er en scooter. En rosa en.

det går bra, jeg har hatt rosa bil ^^

en sånn en: fm3019_02.jpg

Skrevet

Tvillingjenta: Er du tvill.. neida. Leser du noen blader fast? (Både av typen Vogue/Elle/Cosmo og av de som er for de litt mer interesserte som Golf Digest/Vi Over 60 osv.)

Nei, det gjør jeg faktisk ikke :) Eller, leser alltid Donald når jeg er hos mamma :-p

Tvilling: det spørsmålet der får du nesten tilbake fra meg :P

Jeg har ikke lirt ut av meg så mye sært. Men fikk et rart blikk fra kjæresten min etter en fuktig kveld på byen, etter at jeg først spurte om han ikke kunne erte meg så lenge at jeg bare MÅTTE ha han. To sekunder etterpå spurte jeg om han ikke voldta meg litt... :fnise:

Og jeg har heldigvis unngått sære forespørsler, enda hvertfall.

Guybrush: Har du fått ei jente til å sprute? Om du har, hvordan føltes det?

Dreamdrops: Om du kunne blitt hva du ville her i verden, hva ville du blitt?

Noz: Nevn en sang du bare MÅ høre på vors?

BusteMartePinn: En film som gjør deg glad og en film som gjør deg trist?

Skrevet

Hogwash: du har vært innom stjørdalstraktene forsto jeg, men hvor i verden holder du til nå?

Møllenberg :nigo:

...

Hogwash: planer for helgen?

...

Slappe av! Jeg har stresset nok i det siste, så nå blir det mye te.

Lutetium: Har du en uvane som irriterer deg?

Gjest Error Sapiens
Skrevet

Error: stemmer det at du herjer som DJ? if so, hva rigg bruker du?

Det som står på utestedet. Lite spennende.

Error Sapiens: Spiller du noen gang Breeders eller noe der Frank Black er involvert? :)

But of course! Er ikke respektløs heller! :)

Kosemose: Hva hadde du helt sett jeg hadde spilt av ham?

Skrevet

Søgni: Fortell om den kleineste daten/ONS`en du noensinne har vært på - i detalj.

Det må bli den gangen en fyr (relativt plutselig) begynte å stirre meg inn i øynene (ikke ”normal” øyekontakt, men et superintenst blikk) under ”akten” og messe noe jeg vil kalle halvsleske floskler som hørtes ut som en salig blanding av Høysangen, kleinheter fra ”Visdomshjørnet” på FB og noe han har lest i en kioskroman. For eksempel så var ordene ”elskovsakt”, ”elske” og etelleranna om ”å se livets lys i ditt blikk og nærvær” involvert. Jeg vet ikke hva han prøvde på.

Jeg prøvde så hardt, så hardt å ikke bryte ut i latter, men klarte ikke å holde meg- jeg ble jo helt satt ut. Jeg så det virkelig ikke komme, han slo helt om på et tidspunkt der. Før dette var han- og hele situasjonen- helt annerledes.

Da ble han lynende forbanna, og dro hjem. Etter han hadde passa på å fortelle meg at jeg var udannet, og at jeg hadde lav-IQ-humor og ”bonde-dialekt”(?), that is. Det er mulig han har rett i noe av det der,og at det var slemt å le, men herregud da. :gjeiper: Ti minutter senere fikk jeg sms om å slette nummeret hans.

Det hele var mest rart, men også kleint.

Søgni: Hvordan kom du frem til avataren din?

Den har jeg ”laget” selv, på madmenyourself.com. Før hadde jeg jo ca. samme avatar, bare med trekkspill (som jeg valgte å endre etter noen mente den ga inntrykk av at jeg var 40 år. :gjeiper: ). Det er ingen tanke bak den, jeg kom bare ikke på noe annet jeg heller ville bruke. :)

Badabing: Har du bodd i India, eller bare vært der på ferie? (Har lest noen innlegg av deg under ”Reiseliv, og det virker som du har grei oversikt). Beklager hvis noen har spurt før, men det er vanskelig å henge med i svingene her.

• Liker 1
Skrevet

Det som står på utestedet. Lite spennende.

But of course! Er ikke respektløs heller! :)

Kosemose: Hva hadde du helt sett jeg hadde spilt av ham?

Hm, jeg syns mann&kone-prosjektet er litt søtt, og elsker Fort Wayne-låten deres, men den er kanskje ikke så dansbar..? Så hadde jeg elsket om du hadde spilt noe fra Teenager of the year, gjerne Speedy Marie, Big Red eller Headache. Også tenker jeg "The Thing"-temaet fra "The Happening", "Debaser", "Velouria", "Gigantic". "Alec Eiffel" og selvsagt "Where is.." Også kunne du overrasket med "Make believe" der David Lovering synger :) Da hadde jeg hatt en fin kveld, men som sagt - litt usikker på hvor dansbart det hele hadde blitt?

Error Sapiens: Kunne du brukt lista mi? Grei ut! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...