Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

BM2: Liker du å dra på fisketurer?

Ja! Forutsatt at jeg slipper å spise fangsten. Cath&release er forøvrig bare for raringer.

Yme: Er du stolt over at et oljefelt er oppkalt etter deg?

Gjest HunterLady
Skrevet

HunterLady. Hva er din favoritt rett?

Det er vanskelig å plukke ut én eneste rett som liksom skal være bedre enn alle andre, så det klarer jeg ikke. Er jo såååååå glad i mat at det er helt umulig. Men jeg er megaglad i KJØTT og pasta! :gjeiper:

Så noen favorittretter er Pizza, Lasagne, Moussaka og Spareribs servert med maiskolber, pommes frites og BBQ-sauce. :sikle:

SemperFi: Hvilken mat er det du absolutt ikke liker?

Bond:Hvor lenge har du vært moderator,og hvor lenge tror du at du fortsetter?

Skrevet (endret)

HedvigR: morsomte tråden du har lest på kg?

Den der ei lurte på hva som var i kjøttdeigen, og det ble stor diskusjon om hva kjøtt er laget av. Folk syntes det var hårreisende og ekkelt at kjøtt er muskler :fnise:

HedvigR; High fidelity- tenkte du på Regina Spektor?

Nei, er det en sang? :gjeiper: Jeg tenkte først og fremst på boka av Nick Hornby, og så tenkte jeg det hadde en fin klang siden det kan relateres til musikk

HedvigR. Har du noen gang stalket noen?

Hvis det har vært noen jeg er interessert i har jeg jo kanskje sett litt ofte inne på Facebook-profilen hans, men ikke no mer alvorlig enn det gitt :fnise:

Cosette: Er det noen klassikere/kritikerroste bøker du rett og slett synes er litt oppskrytt?

Raindrops: Hvordan vil du beskrive din egen humor?

Endret av HedvigR
Skrevet

Gunvald: Grunnet ulike omstendigheter kan du kun ha en bil resten av livet, hvilken blir det?

Det der er jo ren ondskap! EN bil bare? Stønn og akk og ve.

Vel, det må bli den bilen jeg har nå; 2012 Cadillac CTS-V stasjonsvogn. Renraset galemathias-bil med over 550 hester og mer dippedutter enn en apple-store. Og, med plass til en Gordon Setter baki.

pen er hun og. hun får til og med meg til å se vakker ut.

HedvigR: lagt merke til at du hører på veldig mye musikk også jeg liker. men hva er dine ultimate favoritter, topp fem?

Skrevet

Oi! Husker du det nicket?! Imponert :)

Haha, sorry, for meg vil du alltid være Uglefot! Det er ikke lett å holde oversikten hele tiden når så mange har byttet nick i det siste, gjerne for å så bytte tilbake til det gamle et par uker senere. Blir helt svett i hodet av det.

Xaphan: Din største konsertopplevelse?

Uff, jeg har vært på så mange konserter at det er vanskelig å bestemme seg. Men årets beste var Ed Sheeran på Hove.

Xaphan: Drar du ofte hvite løgner til venner og/eller familie? Kom gjerne med et eksempel på en hvit løgn du har sagt.

Hmm, jeg troor ikke at jeg gjør det veldig ofte, men det hender jo. Jeg kan for eksempel si at jeg ikke er sulten når jeg egentlig ikke likte maten. Løgnen "Jada, sminka di er fin" kommer naturlig nå fordi venninna mi ikke hører på meg uansett hvor mange ganger jeg har fortalt henne at hun bruker for mye brunkrem :gjeiper:

HedvigR: Er du på sider som artige.no og 9gag?

Suzy: Er du kunstnerisk/kreativ av deg?

Imli: Drar du noengang på byen?

Alyah: Hva er det beste ved KG i dine øyne?

Skrevet

SemperFI: Hva ler du av?

Det er vanvittig mye, jeg har bred humor og er som regel i god humør, og smiler ofte. Men jeg er ikke "høy på livet" person heller. :danse:

SemperFi: Hvilken mat er det du absolutt ikke liker?

Komper, fenalår, lutfisk, lammekjøtt/sau. Ellers er jeg ganske altetende, jeg spiser det jeg får servert. Selv om jeg ikke liker retten.

HunterLady. Hvor ofte er du ute på byen? :skaal:

Mynona-83. Hvilken sang er du hekta på nå?

Corsette. Hva skal til for å få deg til å smile bredt?

Raindrops. Hva såret deg sist?

Skrevet

HedvigR: lagt merke til at du hører på veldig mye musikk også jeg liker. men hva er dine ultimate favoritter, topp fem?

Mener du sanger eller artister? Uansett så er det egentlig helt umulig for meg å lage en slik liste, de fleste av mine favoritter klarer jeg ikke å sette over hverandre :/ Men The Beatles vil komme på topp, og sangen Something er min favorittsang.

Prøvde å skrive en liste her, men det gikk rett og slett ikke :fnise:

HedvigR: Er du på sider som artige.no og 9gag?

Artige har jeg av og til vært inne på fordi jeg ser folk linker til det hele tiden, og hvis jeg kjeder meg blar jeg gjennom. Men har aldri sett noe veldig artig der :S Den andre siden må jeg innrømme jeg ikke har hørt om en gang :fnise:

Bond: For å bli moderator, tar KG kontakt med deg, eller må man lufte ønsket selv?

Jeg har forresten intet ønske om å bli det, bare lurer så fryktelig.

Gjest HunterLady
Skrevet

HunterLady. Hvor ofte er du ute på byen? :skaal:

Ikke spesielt ofte. Den siste måneden har jeg vært ute mer enn jeg pleier. Altså to ganger, denne helga og den første helga denne måneden. :)

Som regel er jeg ikke ute, fordi jeg jobber fast hver tredje helg, og har barnet mitt annenhver helg. Det gir meg ca 1 frihelg i måneden, og da går jeg enten ut eller så sitter jeg å ser film eller noe.

HedvigR:Hvilken farge synes du en brudekjole skal ha?

NozMonster:Var det morsomt på byen denne helga? Blei det flørtings?? :)

Yme:Ønsker du deg barn i fremtiden?

Gjest Fasting Drue
Skrevet

Drue. Hvilken posisjon spiller du når du spiller fotball?

Hvis jeg orker å løpe mye, så trives jeg godt i "cesc-rollen" :fnise: Men noen dager liker jeg å fiske foran mål og bare være dødelig effektiv. Spiller ikke så seriøst, så posisjonene varierer.

Liker du ikke lam?! Åssen er det mulig for en iraner?

Badabing: har du grønne fingre?

Gjest NozMonster
Skrevet

NozMonster:Var det morsomt på byen denne helga? Blei det flørtings?? :)

Ja, det ble en bra kveld! Jeg mista alle jeg var sammen med ute, men kom i snakk med noen andre som jeg tilbrakte kvelden sammen med. Ble nok spesielt med flørting nei- var ikke ute etter det. Heldigvis våkna jeg opp hjemme i senga mi idag, og det er meg et mysterium når og hvordan jeg kom meg hjem :tunge1:

Hunterlady: jeg satt å venta på et spørsmål her, for jeg hadde tenkt å spørre deg om det samme..hvordan ble kvelden din? og hvordan har halebeinet ditt det idag? møtte du han karen som du er interessert i? ;)

Raindrops: Hva er det du ikke liker som "alle" andre liker og som folk synes det er rart at du ikke liker?

Gjest HunterLady
Skrevet

Ja, det ble en bra kveld! Jeg mista alle jeg var sammen med ute, men kom i snakk med noen andre som jeg tilbrakte kvelden sammen med. Ble nok spesielt med flørting nei- var ikke ute etter det. Heldigvis våkna jeg opp hjemme i senga mi idag, og det er meg et mysterium når og hvordan jeg kom meg hjem :tunge1:

Hunterlady: jeg satt å venta på et spørsmål her, for jeg hadde tenkt å spørre deg om det samme..hvordan ble kvelden din? og hvordan har halebeinet ditt det idag? møtte du han karen som du er interessert i? ;)

Halebeinet er ennå vondt, men tror nok ikke det er knekt. Klarer jo å sitte på det.

Kvelden var interessant. Jeg møtte ikke han jeg er interessert i, og det hele var nokså idiotisk siden vi begge to var ute. Jeg ringte han tusen ganger, han ringte meg. Han stod til og med utenfor en plass jeg var på, og venta på meg. men jeg visste ikke at han var utenfor, og det hele endte med at vi ikke så snurten av hverandre. Var nokså fulle begge to, så det kan nok forklare saken.

Men jeg dro på nach og hadde det koselig. Ble kjørt hjem neste dag og løp så raskt jeg klarte inn, for ville ikke at husvertene skulle se min walk of shame. :P

Giacomo_P: Når gråt du sist?

Gjest NerdMedSverd
Skrevet

NerdMedSverd: Som kjæledyr, tarantella eller kvelerslange?

Kvelerslange, den skulle vært albino. Aller helst ville jeg ikke hatt noen av delene, jeg er på jakt etter katt.

Badabing: Hva gjør du en dag du ikke har noen forpliktelser og kan gjøre akkurat hva du vil?

Drue: Takk for musikktips, skal sjekkes ut

Noz: Hvordan er livet som singel, har du noen i kikkerten?

Skrevet

Giacomo_P: Når gråt du sist?

Jeg har egentlig gitt opp denne tråden, for jeg synes det er meningsløst å skulde fabrikkere et spørsmål til noen, bare for å svare på et andet, men her er svaret på ditt spørsmål:

Natt til lørdag. Jeg har tilbragt en uke med hardt fysisk arbeid på eiendommen min på sørlandet, og hadde akkurat lest ud en fantastisk bok av en tidligere KZ-fange fra Birkenau, som rørte meg dybt. I dét øyeblikk jeg hadde lest den ferdig, satt jeg en liden stund og lyttet til havets monotone sang, og tenkte på hvor fantastisk heldig jeg er, som får lov til å leve i et samfund der jeg kan gjøre og mene hva jeg vil, ha nok penger og mad på bordet, og sitte midt i mitt paradis (det eneste stedet i verden jeg føler meg hjemme), og vide at ingen kan ta det fra meg. Derefter tenkte jeg på min egen miserable livssituasjon uden familie og kjæreste, og undret på hva som skal blive av meg.

Da kom det mange tårer. Både for de redsler jeg nettopp hadde lest om, av takknemlighed for at jeg får leve så privilegert, og for min egen utakknemlighed for at jeg ikke er tilfreds med en livssituasjon der jeg har tak over hodet, nok penger og mad hver dag.

Beklager å være så personlig - men dette var en viktig og rørende opplevelse for meg.

Jeg er uhøflig nok til ikke å stille noe nytt spørsmål til noen. Jeg er ikke så nysgjerrig, dessverre.

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

*Klippe bort*

Takk for et så fint og ærlig svar. :) Det er sant som du sier, hvor utrolig priviligerte vi er, men samtidig viser det seg at flere og flere gråter av nesten de samme grunnene som du gråt for. Vi har så uendelig mye, og vi er så heldige som har det slik, men samtidig så føler mange seg fattige og tomme innvendig.

Jeg tror mange ganger at ting kunne vært rikere dersom vi ikke hadde hatt så mye materialistisk.

Og sist, men ikke minst: :klem:

• Liker 1
Skrevet

HunterLady: fortell om din siste gode gjerning

Skrevet (endret)

Mynona-83. Hvilken sang er du hekta på nå?

Denne (har egentlig hørt noe særlig på teksten, men jeg liker melodien og musikken.

Glemte spørsmål!

Gunvald: Hva tror du blir det beste med denne sommeren?

Noz: Hva (gjenstand) savner du akkurat nå?

HedvigR: Hvilken sang tror du blir årets sommerhit for deg?

Endret av Mynona-83
Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Hvordan er livet som singel, har du noen i kikkerten?

Livet som singel er litt for godt- egentlig skremmende godt!

om jeg har noen i kikkerten? vanskelig å si- men jeg er ihvertfall glad i en gutt..

Noz: Hva (gjenstand) savner du akkurat nå?

en peis! jeg fryser noe fryktelig og det har ikke hjulpet å pakke på seg mye klær og pelspledd ( i flertall :tunge1: )

Hunterlady: tolket jeg deg riktig at du hadde en one night stand i natt? ;)

Gia: du har ikke lyst til å prøve nettdating da?

Skrevet

Gia: du har ikke lyst til å prøve nettdating da?

Absoludt ikke!

Skal jeg møde noen, skal det skje på den skikkelige måden. Som ting er nå, ser jeg ikke for meg noe liv sammen med noen. Jeg har fått noen tilbud, også fra ekstremt attraktive jenter - men jeg har takket kategorisk nei, uden at jeg skjønner hvorfor. Jeg tror ikke jeg er åben for den slags lenger.

Gjest Fasting Drue
Skrevet (endret)

Angående Giacomo: Grunnen til at man skal stille andre spørsmål når man svarer, er at man skal unngå "chatting" og digresjoner. Det er strengt tatt ikke så vanskelig, og hvis man ikke ser vitsen med det, så synes jeg man kan la være å svare, sende svaret som melding til den som stilte spørsmålet, eller svare i den andre "spør en bruker"-tråden. Jeg tror alle her er fornøyde med "reglene", og om man ikke kan slutte seg til en enkel konvensjon, så synes jeg man bare kan ha det så godt.

Cuddlegirl: nevn tre guilty pleasures! (musikk)

Endret av Fasting Drue
  • Liker 1
Skrevet

Angående Giacomo: Grunnen til at man skal stille andre spørsmål når man svarer, er at man skal unngå "chatting" og digresjoner. Det er strengt tatt ikke så vanskelig, og hvis man ikke ser vitsen med det, så synes jeg man kan la være å svare, sende svaret som melding til den som stilte spørsmålet, eller svare i den andre "spør en bruker"-tråden. Jeg tror alle her er fornøyde med "reglene", og om man ikke kan slutte seg til en enkel konvensjon, så synes jeg man bare kan ha det så godt.

Cuddlegirl: nevn tre guilty pleasures! (musikk)

Intensjonen er god, og det har jeg ingen problemer med.

Men eftersom jeg selv ikke lurer på så svært meget ad andre brukere, vil jeg derfor måtte henstille til alle om ikke å stille meg noen spørsmål, for jeg får altså ikke lov til å svare uden å måtte ruge frem noe spørsmål til andre.

Dette er hverken surmavet eller ondsindet - men helt enkelt en erkjendelse av at jeg ikke passer ind i trådens regelverk, og derfor heller trekker meg ud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...