Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Gunfreak: BSG eller Firefly?

Det er enkelt siden jeg ikke kan fordra BSG og digger Firefly, så det blir nok Firefly(er kjenerelt fan av Josh Whedon)

Hva med deg?

Endret av Gunfreak
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er enkelt siden jeg ikke kan fordra BSG og dikker Firefly, så det blir nok Firefly(er kjenerelt fan av Josh Whedon)

Hva med deg?

Haha, uenig på alle punkter faktisk :nigo:

CaddyJack: Når skal du poste bildet i rosa tutu?

NozMonster: Drømmejobb?

Skrevet

CaddyJack: Når skal du poste bildet i rosa tutu?

samme dag som Bruce Lee vandrer i gatene i Oslo, kameler blir et vanlig syn på Dovre, flertallet kvinner lærer seg å kjøre bil, Jens Stoltenberg utvikler ære og ryggrad og det meldes høyt snøfall i helvete. jeg ville ikke sittet oppe å ventet, for å si det sånn ;)

Tekola: den absolutt verste jobben du har hatt?

• Liker 1
Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Drue: Hva synes du om

bassriffet? Satser på du liker litt noise rock.Mmmm, Skullflower
Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

Gorgen- hva er best med den greske kulturen, nevn tre ting.

1. De er utrolig stolte av egen historie og relativt flinke til å ta vare på den, skulle egentlig bare mangle kanskje.

2. De er åpne, gjestfrie, ærlige følelsesmennesker som evner å bruke "hele seg" for å få frem budskap, noe som er til dels fremmed sjarmerende for oss fra det kalde oljeberget.

3. De evner å holde familiebånd og naboskap på et nivå som garantert fører til at færre føler seg ekskludert, glemt eller ikke ivaretatt sammenlignet med det institusjonaliserte, (såkalt)likestilte, kliniske, byråkratiske Norge.

Gorgonzola: har du noen gang sett en pikk og tenkt: den var fin?

Heeelt sikkert hver gang han ser seg i speilet!!

(sorry, Gorgus, greide ikke dy meg... :fnise: )

Å jadda, selvsagt min egen men du verden, det florerer da vitterlig av mange flotte mannegenitalier der ute. Bare å ta en tur i svømmehallen det. Har til og med vært misunnelig på endel velproposjonerte "showers".

Gorgon: Hva er det flaueste sjekketrikset du noensinne har dratt på ei dame?

Sjekketriks er jeg svært dårlig på. Analfabet faktisk.

Må være patetiske fylleforsøk som "jeg bor like i nærheten og skifta sengetøy før jeg dro ut, blir du med for å verifisere?" eller noe i den duren, i den grad jeg har snøvlet fram slikt. Det er ikke ofte kan jeg love deg.

Prøvde en gang "høflig, grei kar, få henne til å smelte" varianten, hvor jeg, med litt promille, holdt en monolog over hvor snasen, grei, vakker, flott og attraktiv hun var på alle mulige måter. Hun stakk av med en engelsk sjauer som hadde utseende som en blanding av Wayne Rooney og (en ung)James Cagney. Han var rett på sak, tøff i sneipen og hadde en real bad-guy aura rundt seg.

Gorgon: dra hjem alene eller ta med seg en "nødløsning" (les: ikke akkurat så veldig pen dame) fra byen?

Drar hjem alene, ferdig snakka!

Badabing: Hva eller hvem får deg til å knekke sammen i hysteriske latterkuler, og hvorfor?

Endret av Gorgonzola
Skrevet

Yme: Har du en favorittfilm?

Ja :nigo:

Drittmat. Så fremt det ikke er grove råvarer direkte fra beste gården i Norge og stekt på skiferstein av alvene inne i fjellet.

Dette er jeg fullstendig enig i, men det brødet du beskriver her, tror jeg hadde blitt utrolig godt. Alver tørker seg i rumpa, med hendene, så da får man litt ekstra spice i smaken. Alvebæsj må jo være digg.

Yme: den mest spenstige plassen du har onanert på?

På toget. Satt i en vogn full av passasjerer og tenkte "må man, så må man".

Norah: Hva syns du om den "tørrsjampooen" de reklamerer for på TVShop om dagen?

Skrevet (endret)

Hogwash: du har vært innom stjørdalstraktene forsto jeg, men hvor i verden holder du til nå?

Solsenga: jeg vil vite mer om dette bildet :P

CJ: har vært mye snakk om biler du liker og til dels skamfulle som sådann. Men hva er det værste bomkjøpet du har gjort? Altså en bil du trodde var bra og viste seg å være langt derifra?

Error: hva skjer ikveld ? :)

Endret av Guybrush
Skrevet

Drue: Hva synes du om

bassriffet? Satser på du liker litt noise rock.Mmmm, Skullflower

Hmmm. Njaaa. Hehehe. Det groova jo ikke akkurat. Nei, det er ikke noe for meg altså. Liker ikke det støykonseptet, ikke innen jazz heller.

Solsenga: er du god å ligge på?

Skrevet

Wednesday: Har du vært naken offentlig? (Evt. hva er det nærmeste du har vært naken offentlig, og hvorfor?)

jeg sprang kliss naken gjennom en gate i russetiden ;p bortsett fra det så har det vært gjentatte tilfeller av skinny dipping med venner gjennom årene, sist var nå i sommer :P

BusteMartePinn: Har du vært naken offentlig noen gang ?

Skrevet

CJ: har vært mye snakk om biler du liker og til dels skamfulle som sådann. Men hva er det værste bomkjøpet du har gjort? Altså en bil du trodde var bra og viste seg å være langt derifra?

Det er faen meg mange. En av de aller første var en sånn. Opel Calibra Turbo 4x4. Gledet meg lenge, men det gikk fort opp for meg hva gedigent dritt det var. solgte etter en uke.

Audi S4 var jeg klar over at det var mye rart med, men at det var SÅ mye hadde jeg aldri trodd. Folk som snakker overdrevent positivt om Audi og påstår det er the shit - de er svidd. De har ingen begreper om bil.

Mercedes S-klasse var et annet stunt jeg ikke skal gjøre oftere. Masse feil, idiotiske deler og elendige bremser.

Jeg og ex hadde en Volvo V40 T4, jeg anbefalte henne den bilen. Det skjemmes jeg over å ha gjort etter å ha skrudd den, sveist den og funnet opp nye banneord mens jeg plagdes med den. Fittebil.

Den mest alvorlige, som kostet meg en god del og som ble et sant helvete økonomisk, er vel drømmeikonet for ganske mange. Men jeg lover, aldri mer. Den bilen ga meg forbannet mange dårlige øyeblikk og blodsmak i munnen. 550 Maranello, herreGUD for et plukk av elfeil og lekkasjer! Den svidde lenge i lommeboken etter at jeg ble kvitt bilen. Jeg hører andre forteller at ting har forandret seg siden 90-tallet mht kvalitet og stabilitet, men det der kommer jeg aldri til å våge igjen.

Yme: du snakker varmt om bobler. hva med 2cv? kunne du latt deg friste av en slik?

Skrevet

CJ: Ble du fornærmet når jeg tullet om svenkser?

næh, jeg er nordlending. selv om min mor "er" svensk, så forteller jeg også svenskevitser. jeg har selvironi, nettopp fordi jeg er nordlending.

om ikke vi kujnne flire av åss sjøl, så hadde det nu fan ikke bodd fålk nordpå!

Wednesday: nakenbading, sier du? er det slikt du hadde i baktankene når du lokker meg med på fjelltur? hæ? hæ?

• Liker 1
Skrevet

Yme: hadde du gidda å lage ei hel ringbrynje (synes teknikken så litt lik ut på det du la ut inatt :)

Drue: har du opplevd noe som har fått deg til å tenke "oi nå begynner jeg å bli voksen/gammal" ?

nå synes jeg at jeg kan få noen spørsmål også snart altså, hint hint! :P

Skrevet

Wednesday: nakenbading, sier du? er det slikt du hadde i baktankene når du lokker meg med på fjelltur? hæ? hæ?

nakenbading gjør godt for sjelen!! og det er obligatorisk på fjelltur ;)

Drue: skal du noe spennende i helgen ?

Gjest Error Sapiens
Skrevet

Error: hva skjer ikveld ? :)

DJ på Solsiden et sted.

Wednesday: Fjell? Hvor høyt snakker vi for at dette fenomenet bli obligatorisk?

Skrevet

Wednesday: Fjell? Hvor høyt snakker vi for at dette fenomenet bli obligatorisk?

altså, det har mer med hvor lenge man skal oppholde seg der. skal man sove over og det er et vann i nærheten..da er det obligatorisk.

ellers kan man nakenbade på en dagstur også hvis forholdene ligger til rette for det.. det hele avhenger av værforhold og hvorvidt det er folksomt på stedet ;p

Error Sapiens: hvordan type musikk spiller du?

Skrevet (endret)

Drue: har du opplevd noe som har fått deg til å tenke "oi nå begynner jeg å bli voksen/gammal" ?

Tommel opp for "gammal". Men for å svare på spørsmålet ditt. Ja ass! Jeg har, som sagt, fått noen grå hår.

Og jeg fikk den følelsen her om dagen, da jeg spurte hva "gangnam style" betyr, og fikk beskjed om at hvis man er på vors, og noen setter på gangnam style, og jeg ikke kan dansen, så er jeg gammal. Så ja, mest sannsynlig kommer jeg aldri til å være på et "vors" hvor noen setter på gangnam style, så jeg er nok litt utafor målgruppa.

Drue: skal du noe spennende i helgen ?

Skal se masse fotball! Bortsett fra det har jeg ingen planer. Svigermor er på besøk, så jeg disker opp litt mat.

Lillesiren: har du trua på den slikkemaskinen som det er bilde av øverst på KG?

Error Sapiens: er det en spesiell akkord, en voicing, en type tonalitet, eller et eller annet bestemt klanglig fenomen du bare er skikkelig svak for?

Endret av Drue
Skrevet

Og jeg fikk den følelsen her om dagen, da jeg spurte hva "gangnam style" betyr, og fikk beskjed om at hvis man er på vors, og noen setter på gangnam style, og jeg ikke kan dansen, så er jeg gammal. Så ja, mest sannsynlig kommer jeg aldri til å være på et "vors" hvor noen setter på gangnam style, så jeg er nok litt utafor målgruppa.

Takk for dagens beste latter! ler så jeg griner!

Gjest Error Sapiens
Skrevet

Error Sapiens: hvordan type musikk spiller du?

Som dj : Alt som er dansbart! Alt fra James Brown til ZZ top om det har riktig groove. Billy Idol, New Order, Tower of Power, Beastie Boys, Depeche mode, B-52s, Björk...

Error Sapiens: er det en spesiell akkord, en voicing, en type tonalitet, eller et eller annet bestemt klanglig fenomen du bare er skikkelig svak for?

C# er favorittonen min. Men jeg er vel ond, for jeg digger tritonus. Ellers syns jeg også overdreven synkopering kan være fett.

Samme spm tilbake Drue.

Skrevet (endret)

Som dj : Alt som er dansbart! Alt fra James Brown til ZZ top om det har riktig groove. Billy Idol, New Order, Tower of Power, Beastie Boys, Depeche mode, B-52s, Björk...

C# er favorittonen min. Men jeg er vel ond, for jeg digger tritonus. Ellers syns jeg også overdreven synkopering kan være fett.

Samme spm tilbake Drue.

Jeg digger også tritonus, men ikke nødvendigvis på den bad'e Metallica-justice-måten, men også i form av #11 - som kanskje er min favorittklang. F.eks. 1:43 her:

Ellers er jeg svak for moll9. Haha! Kom over denne her om dagen:

Den har jo sirkulært som en sånn morofilm, og moro er den, men jeg ble fascinert over at han uten hensikt klarer å lande på 9ern på "gi meg det jeg vil HA!"(på refrenget). Ble nesten en guilty pleasure.

Guybrush: kan du danse til gangnam style?

Endret av Drue

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...