Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Solsenga: Pleier du å sove med sovemaske?

Nei, klarer ikke å ha noe borti øynene, da friker jeg ut. Men har det uansett helt svart på rommet, så er ikke noe poeng :)

Dreamdrops: Er du mørkredd? Hva er det verste med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dreamdrops: Er du mørkredd? Hva er det verste med det?

Nja. Det kommer litt an på. Skal jeg gå alene i mørket en fredagskveld kan jeg fort bli litt mørkredd, men om jeg er ute med f. eks kjæresten og går en tur, er jeg langt i fra det :) Men nei, kan ikke si jeg er veldig mørkredd.

Maya76: Er du flink til å pusse tennene morgen og kveld?

Skrevet

Haha, dere var ikke så veldig vanskelige å be nei :lur:

BusteMartePinn: Hvor lenge siden er det du har... vel.... wink-wink, nudge-nudge... du vet? :ler:

Med en gutt er det... hmm. Det er faktisk en gang i juni om jeg husker rett. Er det rart jeg gleder meg :sjenert:

BusteMartePinn: hvilke småfrekke ting håper du så at daten skal utføre på deg før natta er omme ;) AKA hva liker du på soverommet :P

(var det wink wink nok eller?)

BusteMartePinn: Hva håper du å gjøre på lørdag? Dag og natt ;)

Det var absolutt wink wink nok :ler: Siden dette ikke er seksualitetsunderforumet får jeg prøve å holde igjen på detaljene littegranne. Siden han har bedt meg kle meg pent håper jeg jo vi skal på middag et sted som ikke akkurat er Bislett Kebab, og så får vi håpe det er noe koselig han har planlagt etterpå :)

Ellers håper jeg på at det blir litt av hvert både her og der :lur: Har bare hatt jenter siden juni en gang, som jeg skrev over, så jeg håper ærlig talt jeg skal få være litt filledukke :biggrin: . BH i taklampen, knullerufs jeg ikke får gredd ut før neste onsdag og en strømpebukse det bare er igjen filler av :sjenert: Da skal jeg tåle en walk of shame hjem uten problemer!

Solsenga/Guybrush: Bra nok svar? :biggrin:

Swarovski: Hva slags syltetøy liker du best på vaflene/pannekakene?

Maya76: Hva er den største aldersforskjellen mellom deg og en du har hatt sex med?

• Liker 1
Skrevet

Bustemartepinn: Konsert eller diskotek, og i såfall hva slags konsert ?

Hmmm, jeg må vel svare konsert. Jeg er bare 19, ser ikke gammel nok ut til at jeg lurer noen med et fake leg, og 18-års steder er relativt døve saker. Jeg er ikke VELDIG ofte på konsert, men jeg skulle ønske jeg var det, for jeg liker det godt. Jeg er veldig glad i hip hop, så helst det. Var på Ice Cube for ikke så lenge siden og det var helt rått :) Ellers satt jeg meg ikke på bakbeina for å være med på Foo Fighters sist heller.

Bandit: Hva ville du helst bli da du var liten? Politi? Brannmann?

Skrevet

Yme: Hva er det beste albumet som ble gitt ut på 90-tallet?

Det er ikke godt å si... Kanskje et eller annet Nirvana eller Tool. Musikken på 70, 80 og 90-tallet var jo stort sett veldig mye bedre enn den som er nå.

Hva syns du? Og hva er et wink wink-spørsmål?

Yme: Hva spiller du for øyeblikket?

Guild Wars 2, Skyrim, Morrowind og Dragons Dogma. Tror Morrowin er det beste av dem, men jeg liker GW2 ganske godt også.

Driver du med noe sånt?

Yme-gutten: Har du sett Cocoon-filmene?

Ja, det er skikkelig kule! Så dem da jeg var liten... På slutten av 80-tallet tenker jeg, så jeg burde nok se dem igjen snart.

Hvordan kom du til å tenke på de gamle filmene der?

Yme: Hvor lang tid brukte du på å lage det smykket? Og hvordan har du tålmodighet til det?... jeg blir altfor utålmodig av sånt noe

Noen uker, tror jeg. Måtte jo lage alle de små sølvringene, for så å sette sammen hver og en av dem. Var ikke se lett å få festa krystallene heller, siden swarovskikrystaller er så lette å ødelegge, så brukte litt tid på å få det til å se ut sånn jeg ville... Jeg har aspergersyndrom, så hvis det er noe jeg liker å drive med, har jeg uendelig fokus og konsentrasjon hehehe

Error Sapiens: Spiser du mye brødskiver, eller er det drittmat?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er ikke godt å si... Kanskje et eller annet Nirvana eller Tool. Musikken på 70, 80 og 90-tallet var jo stort sett veldig mye bedre enn den som er nå.

Hva syns du? Og hva er et wink wink-spørsmål?

Nå husker jeg veldig lite av albumene da de kom, men jeg synes Doggystyle-albumet til Snoop er helt fantastisk, samme med RHCPs Blood Sugar Sex Magik.

Guybrush og noen andre begynte å ha wink wink med i spørsmålene når det som ble spurt om var ment på den måten :lur: Se det småsensurerte svaret mitt over.

Edit: Spørsmål ja. Solsenga: Spiser du ofte nattmat?

Endret av BusteMartePinn
Skrevet

Norah: Ville du likt å være politiker?

Har fått muligheten til å stille til valg høyt på liste(aka garantert plass), og kom frem til at jeg tror jeg liker bedre å bare ha det som jobb - ikke verv.

Norah: Har du barn? I så fall hvor mange?

Null! Vil gjerne ha 2 om jeg først skal være bortskjemt :)

Norah: hvordan går det med brødbakinga?

Ikke spør.

Søgni: Fortell om den kleineste daten/ONS`en du noensinne har vært på - i detalj.

Drue: Siden du er så opptatt av damer og klining på byen, har nevnt noe med at du savner å bli sjalu OG dama di er ginger: Neste gang du treffer meg på øl så kommer dama di innom. Hva gjør du dersom jeg legger tilstrekkelig an på henne til at vi ender opp med å kline heftig(du vet jo hva jeg føler for søte jenter med rødt hår) - og hun så spør om det er OK at hun blir med meg hjem?

Gorgon: Hva er det flaueste sjekketrikset du noensinne har dratt på ei dame?

Skrevet

Null! Vil gjerne ha 2 om jeg først skal være bortskjemt :)

Hihi, jeg og :)

Søgni: Hvordan kom du frem til avataren din?

Skrevet

Nja. Det kommer litt an på. Skal jeg gå alene i mørket en fredagskveld kan jeg fort bli litt mørkredd, men om jeg er ute med f. eks kjæresten og går en tur, er jeg langt i fra det :) Men nei, kan ikke si jeg er veldig mørkredd.

Maya76: Er du flink til å pusse tennene morgen og kveld?

Jeg er litt pussenazi.....uansett trøtthet eller promillenivå så er det tanntråd, grundig puss og fluorskyll morgen og kveld.. Har lettere tannlegeangst og hater å ha hull (så har ikke hatt hull på mange, mange år. Bank i bordet og salt over skulderen)..

Skrevet

Haha, dere var ikke så veldig vanskelige å be nei :lur:

Med en gutt er det... hmm. Det er faktisk en gang i juni om jeg husker rett. Er det rart jeg gleder meg :sjenert:

Det var absolutt wink wink nok :ler: Siden dette ikke er seksualitetsunderforumet får jeg prøve å holde igjen på detaljene littegranne. Siden han har bedt meg kle meg pent håper jeg jo vi skal på middag et sted som ikke akkurat er Bislett Kebab, og så får vi håpe det er noe koselig han har planlagt etterpå :)

Ellers håper jeg på at det blir litt av hvert både her og der :lur: Har bare hatt jenter siden juni en gang, som jeg skrev over, så jeg håper ærlig talt jeg skal få være litt filledukke :biggrin: . BH i taklampen, knullerufs jeg ikke får gredd ut før neste onsdag og en strømpebukse det bare er igjen filler av :sjenert: Da skal jeg tåle en walk of shame hjem uten problemer!

Maya76: Hva er den største aldersforskjellen mellom deg og en du har hatt sex med?

Exen min er 12 år eldre enn meg, så det må være den største aldersforskjellen.

BusteMartePinn; samme spm tilbake

Dreamdrops; hvordan ble du og kjæresten din sammen?

Skrevet

cuddle: hva er det pinligste du har opplevd på ons?

Går ikke så mye i ONS'er her, så har ikke så mye å velge mellom.. Men, må vell bli den gangen jeg blødde ut senga til en fyr, og da jeg løfta dyna var både lårene og hendene hans full av blod. Han freaka ut, og påstod det var mensen. Det var det altså ikke, men heller han som hadde vært litt hardhendt. :gjeiper: Var jo egentlig ikke så flaut, men ble det når han freaka såpass mye ut som han gjorde. :overrasket:

Drue: Hva er det mest sexy'e med samboern din?

Skrevet

CJ: Du kan få lov til å komme med en topp 3 over beste mannlige vokalister.

1. Michael Hutchence, han var stor! Fantastisk stemme og en gjennompreget god artist

2. Dean Martin, skulle gjerne hatt en brøkdel av Dinos sjarm og humor

3. Keith Urban, herrefred for en stemme! Og utrolig bra tekster

CadJack;

Hva er ditt beste "moment"?

siste opptaks-øvelse i Skottland, når jeg trøtt, sliten og jævlig innså at mitt lag var det første som hadde gjennomført og kommet frem helvetesuken. Og, at jeg var kommet gjennom nåløyet til en militær enhet jeg året før ikke hadde ant noe om eller enda mindre hatt noe tro om at jeg skulle klare.

CadJack: Hva skal den neste plata di hete om du gir ut en?

Det er veldig usikkert, nå lekes det med tittelen Anytime, Baby, men jeg har mest tro på det som i så tilfelle vil bli tittelsporet; Silver Lining

CadJack: Hvilken hunderase er mest gull?

Svartskaller, selvfølgelig! Kosenavnet mitt på Gordon setter. Fine, snille og så utrolig hengivne.

rase_281_1.jpg

Dreamdrops: den mest spenstige plassen du har hatt sex på?

Yme: den mest spenstige plassen du har onanert på?

Gorgon: dra hjem alene eller ta med seg en "nødløsning" (les: ikke akkurat så veldig pen dame) fra byen?

Skrevet

Solsenga/Guybrush: Bra nok svar? :biggrin:

Haha, for lite detaljer! :P Men da spør vi bare etter helgen i stedet for ;)

Ja, det er skikkelig kule! Så dem da jeg var liten... På slutten av 80-tallet tenker jeg, så jeg burde nok se dem igjen snart.

Hvordan kom du til å tenke på de gamle filmene der?

Det var faktisk E.T-spørsmålet jeg fikk :P Synes den første av dem er så fin, husker jeg gråt, enda så liten jeg var når jeg så den sist.

Solsenga: Spiser du ofte nattmat?

Jeg er ikke ute på vift på nettene/ i helgene, så hvis du mener nattmat etter fest, så er svaret nei. Men det hender jeg spiser om jeg sitter lenge oppe :P Hater å legge meg sulten!

BusteMartePinn: På en skala fra 1-10, hvor sannsynlig tror du det er at du får spørsmål angående helgen igjen? ;)

Yme: Har du en favorittfilm?

CadillacJack: Var det tungt å stå opp i dag? Hva er ditt triks for å gjøre det lettere?

Skrevet

CadillacJack: Var det tungt å stå opp i dag? Hva er ditt triks for å gjøre det lettere?

Egentlig aldri tungt å stå opp. Jeg har egentlig ingen triks, jeg bare stabler liket på beina og setter igang rutine med dusj, pusse spiskammers og finne frem juice. Det hjelper så klart med musikk i bakgrunnen.

Det hjelper også med et stykk gal hund som står og hopper ved sengen og forteller "skynd dæ nu førr hælvete, æ må ut å pesseeeeeeh!"

Bustemartepinn: om vi våkner opp sammen, åssn vil badrutinen forløpe seg? du eller jeg først? eller begge samtidig?

Gjest Error Sapiens
Skrevet

Error Sapiens: Spiser du mye brødskiver, eller er det drittmat?

Drittmat. Så fremt det ikke er grove råvarer direkte fra beste gården i Norge og stekt på skiferstein av alvene inne i fjellet.

Gjest NozMonster
Skrevet

Spiser du kjøtt da?

njo- jeg er ikke særlig glad i kjøtt, men jeg er heller ikke vegiterianer.

Men det at jeg er i mot pels, er jo fra de dyrene som drepes og kun for pelsen, og ikke spises!

skal man først mydre dyret for å spise det, såååå kan man jo like gjerne ta pelsen!

(eller skinnet, som det vel blir da :P )

Egentlig aldri tungt å stå opp. Jeg har egentlig ingen triks, jeg bare stabler liket på beina og setter igang rutine med dusj, pusse spiskammers og finne frem juice.

uuuææhh?? passe tannebissen og sååå drikke juice jack? :sjokkert:

Noz: hva er det mest nerdete du har gjort?

det mest nerdete? :klo:

det kommer jo helt ann på hva en regner som nerdete da..

jeg har sittet opp usedvanlig mange netter å spilt playstation- fra kveld til morgenkvisten...

tells det? :vetikke:

BusteMartePinn: er du bifil? eller bare liker du å eksperimentere med jenter også?

Skrevet

uuuææhh?? passe tannebissen og sååå drikke juice jack? :sjokkert:

Klart, man forebygger jo syreangrep og alt sånt! ^^

Smaker ikke noe godt uansett om morgenen, det er mest for å få i meg næring og komme igang med dagen. Munnskyll tar jeg etterpå, forøvrig!

Skrevet

Drue: Hva var det siste du skrev på skrivemaskin?

(den gamle klapretypen altså, datamaskin tels ikke)

Haha. Det husker jeg ikke. Det er lenge sida! Men vi hadde en i huset da jeg var liten.

Drue: Siden du er så opptatt av damer og klining på byen, har nevnt noe med at du savner å bli sjalu OG dama di er ginger: Neste gang du treffer meg på øl så kommer dama di innom. Hva gjør du dersom jeg legger tilstrekkelig an på henne til at vi ender opp med å kline heftig(du vet jo hva jeg føler for søte jenter med rødt hår) - og hun så spør om det er OK at hun blir med meg hjem?

Du husker godt! Nei, jeg hadde ikke blitt sjalu. Jeg hadde bare syntes det var gøy, men jeg hadde kanskje blitt litt nysgjerrig.

Drue: Hva er det mest sexy'e med samboern din?

Hun har en veldig sexy munn. En sånn som trekkes bittelitt ned i vikene når hun smiler. Ellers er puppene også en vinner.

Kosemose: hvordan hadde du reagert om dattera di hadde kommet hjem med en gutt/mann med... ...tatoveringer? :overrasket: Hadde du blitt bekymra?

Skrevet

...

Hogwash: hvordan var ditt siste sexopplevelse? (egensex tells ikke :P )

Jeg var meget fornøyd, detaljene tror jeg får bli mellom meg og henne :lur:

...

Hogwash: Er du glad i å lage mat?

Er vel egentlig ganske nøytral til selve lagingen, men er veldig glad i å spise mat, så da blir det nødvendigvis litt av det.

Tekola the koala: Hva er du mest spent på i forhold til magen?

Karpuzi: Liker du noen tegneserier?

Gunfreak: BSG eller Firefly?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...