Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Gjest Herr Heftig
Skrevet (endret)

ja, jeg måtte tenke litt etter på dette spørsmålet, så ga jeg opp å finne det igjen...

men jeg mangler faktisk å ha noe å lidenskape over jeg!

Skulle virkelig ønske at jeg hadde noe jeg brant skikkelig for..

du får si fra om du har noen gode forslag :briller:

Herr Heftig: Jeg synes jeg leste at du er fra bærum? bor du i bærum nå? og hvor i bærum er du fra?

Jeg bor i Trondheim nå, og mer spesifikt enn Bærum tør jeg ikke svare på nett.

Herr Heftig: Hvordan tror du vennene dine vil beskrive deg?

Jeg har virkelig ingen anelse, men jeg burde finne på noe. Det er mange jobbintervjuer som har gått i dass pga. det spørsmålet der.

enkleste :sjenert:

Herr Heftig: har du noen gang lagt ut bilde av deg selv her på KG?

Nei, det har jeg ikke. host*Legendarisk*host*så heftig er jeg*host*eier alle*host :ball:

Herr Heftig. Plasserer du folk fort i "bås" eller forsøker du å bli kjent med vedkommende først?

Jeg plasserer folk i bås for så å prøve å bli kjent med dem.

Herr Heftig: Har du noen gang ronka på web?

Nei, men jeg pleier å gjøre det foran speilet.

Herr Heftig: Hvis det er deg på bildet og du er ukysset, så er det noe som ikke stemmer! Hva/ hvorfor?

Ikke meg, men det personligheten som "ødelegger", ikke utseendet.

Viernes: Hva irriterer deg mest?

Dreamdrops: Visste du at viernes betyr fredag?

Stronger: Kan du presisere hvem det er du er sterkere enn?

Solsenga: dobbeltspørsmål: hva er din tanassity? (stilt den før, men du svarte ikke) og: Kunne du solgt sex, og i så fall hvor mye?

Generelt: rekk opp hånda (virtuelt) dersom du har flere profilvisninger enn innlegg.

:hallo:

Endret av Herr Heftig
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

SemperFi, har sendt deg request på wordfeud nå. :jepp: Men jeg troor jeg glemte å trykke på at jeg skulle ha norske ord.. :P så kan du avslå den requesten så sender jeg en ny en? Eller så kan du sende meg en. (Michigo)

Endret av Mortem
Skrevet

Solsenga: dobbeltspørsmål: hva er din tanassity? (stilt den før, men du svarte ikke) og: Kunne du solgt sex, og i så fall hvor mye?

Jeg svarte på tanassityen! Sjekk forrige side, midt på ca :) Haha, solgt sex.. Kunne kanskje det, men ikke noe oralt eller noe. Og jeg ville vært en luksushore :P Svindyr, men det er det nok verdt (hahaha).

Herr Heftig: Hvor mye skulle du hatt for et ligg med en mann?

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg svarte på tanassityen! Sjekk forrige side, midt på ca :) Haha, solgt sex.. Kunne kanskje det, men ikke noe oralt eller noe. Og jeg ville vært en luksushore :P Svindyr, men det er det nok verdt (hahaha).

Herr Heftig: Hvor mye skulle du hatt for et ligg med en mann?

oops unnskyld, så ikke det. Nå har det seg heldigvis for deg slik at tanassity ikke er hvor brun rumpa di er, men hvor brun den er i forhold til resten av kroppen. Du har tydeligvis en tanassity på 1 hvilket er optimalt. Gratulerer.

Så til ditt spørsmål. Jeg ville nok også vært luksushore for å si det slik.

Mortem: Er det noen disneyfilmer du liker/likte spesielt godt?

Skrevet
Bud: Er det noen avgjørelser i livet du angrer på? Ville du fremdeles hatt den samme jobben om du kunne spole tilbake og velge på nytt f.eks.

Ja, det er mange avgjørelser jeg angrer på.

Kunne jeg begynt på nytt så ville jeg valgt en annen vei yrkesmessig, det er sikkert!

Bud: Har du noen gang kjørt traktor?

Hehe, stadig vekk :)

Har tilogmed min egen ;)

Skrevet

oops unnskyld, så ikke det. Nå har det seg heldigvis for deg slik at tanassity ikke er hvor brun rumpa di er, men hvor brun den er i forhold til resten av kroppen. Du har tydeligvis en tanassity på 1 hvilket er optimalt. Gratulerer.

Så til ditt spørsmål. Jeg ville nok også vært luksushore for å si det slik.

Mortem: Er det noen disneyfilmer du liker/likte spesielt godt?

Løvenes konge har alltid vært min favoritt. <3 Syns også Wall-E er helt nydelig. :hjerter_rundt:

KateW, hvor gammel er du?

Gjest Raindrops
Skrevet

Raindrops: Er du trønder?

Nei, jeg er nylig innflytter på rømmen fra Molde som jeg forøvrig aldri har likt (nei, jeg er heller ikke moldenser). Ironisk nok er den jeg har blitt best kjent med i Trondheim fra *trommevirvel* Molde, og hun er awesome.

Nei. Er jeg helt ufølsom? :(

Ja :jolie:

Raindrops: En Disneyfilm som får deg til å gråte?

De fleste. Sist var det Lilo og Stitch :gjeiper:

Semper: Vil du si at du er en positiv eller negativ person?

Herr Heftig: Hvorfor valgte du det nicket?

Skrevet

Generelt: rekk opp hånda (virtuelt) dersom du har flere profilvisninger enn innlegg.

Mortem: kaffe eller te?

Noz: har du noen fobier?

Herr Heftig: hvor gammel er du?

Raindrops: skal du noe gøy til helgen?

Dreamdrops: ser du nyheter på TV?

Skrevet

Mortem: kaffe eller te?

Herr Heftig: hvor gammel er du?

Dreamdrops: ser du nyheter på TV?

Kaffe.

Herr Heftig, hvilket dyr ville du vært`?

Gjest NozMonster
Skrevet

nei, jeg tror faktisk ikke det jeg.. eller, jeg har en del snodige ting som jeg har for meg, som jeg ikke kan gjøre- som jeg har forbi mot å gjøre :P .. om man kan si det..

Men å hyle og skrike og vifte med armene når jeg ser en veps eller edderkopp- det gidder jeg ikke :roll:

drua: hvor dyr er den dyreste taxiregninga du har fått, som du husker?

nattjenta: vet du om en person som ikke liker deg? isåfall- hvorfor liker denne personen deg ikke?

Gjest Raindrops
Skrevet

Forhåpentligvis ja, sannsynligvis nei.

Jeg har iallefall vin hvis jeg ikke drikker den opp i kveld :nigo:

NOZ hva pleier du å drikke på byen? Pleier du å dra på byen? Liker du å danse?

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Arabella: Har du, i et svakt øyeblikk, spekulert i åssen det ville vært å ha sex med meg, sånn helt ærlig?

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

NOZ hva pleier du å drikke på byen? Pleier du å dra på byen? Liker du å danse?

øl !

jeg elsker øl!

pleier og pleier.. jeg er vel på by`n 1,2 eller 3 ganger i løpet av en mnd :)

elsker å danse ja! det blir noen timer med dansing på disse byturene mine ja!

Liker du å danse raindrops? må du ha alkohyler innabords før du danser?

jack: er glasset halvfult eller halvtomt?

Skrevet

Maya: på en skala fra en til ti; hvor lyst har du på jordbær og sjokolademuffinsene jeg har i ovnen nå?

• Liker 1
Skrevet

nattjenta: vet du om en person som ikke liker deg? isåfall- hvorfor liker denne personen deg ikke?

Vet om mange personer som ikke liker meg. ble mobba gjennom hele ungdomskolen av 3/4 deler av klassen fordi jeg begynte å stamme da jeg skulle fremføre, fordi jeg var så nervøs. ble banka opp av guttene, kasta dopapir på, mobba på nettet og hengt ut av jentene.. er maange år siden nå, men merker forsatt den dag i dag at ett par av de aldri kommer til å bli helt voksne.

noz: hvilken egenskap liker du best ved deg selv? ;)

• Liker 1
Skrevet

jack: er glasset halvfult eller halvtomt?

Det er ingen av delene, det er bare for lite.

Maya: det dyreste du har kjøpt til datamaskinen?

Gjest Raindrops
Skrevet

øl !

jeg elsker øl!

pleier og pleier.. jeg er vel på by`n 1,2 eller 3 ganger i løpet av en mnd :)

elsker å danse ja! det blir noen timer med dansing på disse byturene mine ja!

Liker du å danse raindrops? må du ha alkohyler innabords før du danser?

Jeg elsker også å danse, men jeg er ikke noe flink til det (jeg er ganke lite grasiøs :lol: )

Det går bedre med alkohol, men det er ikke et must. Hvis dansegulvet er tettpakket og alle danser som faen, eller det er på en konsert, så er jeg med uansett. Ellers trenger jeg alkohol for å danse foran folk. Hjemme danser jeg mye da. Når jeg lager mat, når jeg står foran speilet og føler meg awesome, når jeg går fra skolen og hører på musikk og tror ingen ser meg osv :gjeiper:

Gorgonzolaz: Hvilket tegneserieblad var favoritten din da du var barn? Liker du julehefter? Har du en favoritt der også?

Skrevet

tvillingjenta: har du smakt på noe fra høstlanseringen (matprodukter) som du synes var skikkelig godt, eller skikkelig grusomt? isåfall hva da?

Vet du, det tror jeg faktisk ikke jeg har gjort. Ikke som jeg kan komme på nå, hvertfall.

Det nærmeste jeg kommer å ha spist noe skikkelig grusomt i det siste, var da jeg ble bedt bort på middag og fikk servert sure kjøttkaker :( Det var ingen slager....

Raindrops: Hvilken kvinnelig kjendis ville du byttet utseende med?

Skrevet

_tvillingjenta_ er du tvilling på ordentlig? Altså, ikke stjernetegnet. :P

Må nok dessverre skuffe deg der :) Kun født i tvillingens tegn. Men etter hva jeg hører kunne nok kanskje jeg og søsteren min gått for å være toeggede tvillinger :)

CadillacJack: Hva er det verste og det beste minnet du har?

Skrevet

Maya: på en skala fra en til ti; hvor lyst har du på jordbær og sjokolademuffinsene jeg har i ovnen nå?

Silfen........nå er du skikkelig slem!!!!! (veldig, veldig lyst på!) Jordbær OG sjokolade?!?!

Silfen; Har du tilfeldigvis en jordbær/sjokolade-muffinsoppskrift jeg kan bake til helga......kan jo ikke bare ha oreomuffins (som jeg testbakte igår....)

Herr Heftig; Var det store kulturelle forskjeller fra Bærum til Trønderland?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...