skruf Skrevet 12. september 2012 #6141 Skrevet 12. september 2012 Ekte så klart! Elsker lukten Jeg vet ikke helt. Synes Olivia, Chanine og Emma er fine navn til jente. Til gutt liker jeg Andreas, Aleksander, Elias og Fabian. Har ikke tenkt så mye på guttenavn faktisk Maya76: Liker du å strikke? Hvis ja, hva strikket du sist? Jeg kan å strikke enkelt, men ikke sånne avanserte greier som f.eks hullmønster..... Dessuten skorter det ofte på tålmodigheten. Men jeg strikket nettopp babyjakke, lue og vognteppe til venninna mi som fikk ei skjønn jente nylig:-) Guybrush; Hva er den mest irriterende uvanen hos andre?
Wednesday Skrevet 12. september 2012 #6142 Skrevet 12. september 2012 Jeg er også gjerne med altså.. jaaaa kart du må det!
Gjest NozMonster Skrevet 12. september 2012 #6143 Skrevet 12. september 2012 Noz: når du flyr rundt før du skal på fest, hvilke låter setter mooden? da blir det som oftest Thin Lizzy, Nirvana, Paulo Nutini, smashing pumpkins, audio slave, eller kanskje til og med mine guilty pleasure songs ...... christina aguilera med dirty.. Noz: Liker du rosa? ja, akkuratt nå så... men spør du imorgen så kanskje jeg svarer nei .p Jeg liker ikke mye rosa på en gang, men senest i dag så kjøpte jeg meg en rosa ting... en gigantisk stor og myk deilig grovstikket, gammelrosa hals raindrops- du skrev at du vil være så og si anonym her, men hadde du kommet bort å hilst på¨/presentert deg selv, om du så meg på gata? eller en annen her selvfølgelig..
Guybrush Skrevet 12. september 2012 #6144 Skrevet 12. september 2012 Jeg er også gjerne med altså.. Guybrush: Har du sex på første date? Spørs på jenta og situasjonen. Om vi føler vi er trygge på hverandre, begge vil og det er nesten elektrisk når vi kysser og holder rundt hverandre - hvorfor henge seg opp i detaljer og planlegging. Jeg kan fint vente jeg, men blir det naturlig så lar jeg meg rive med. Sånn er nå jeg Dream: er du god i fifa? Jentene mot gutta?
Gjest Raindrops Skrevet 12. september 2012 #6145 Skrevet 12. september 2012 (endret) Raindrops: Se for deg at din partner en gang i framtiden hadde fått seg en stilling som ga dere mer en nok inntekt. Vist han hadde bedt deg slutte i jobben da, og heller være hjemme med barna, hadde du gjort det? Nei. Raindrops: Nevn noe særegent ved deg. øøøh. hm. Jeg er veldig "awkward", i mangel på bedre ord. Litt slik som de særeste jentene i ANTM, bare ikke fotogen eller elegant. Og jeg har aldri samme stil to dager på rad. raindrops- du skrev at du vil være så og si anonym her, men hadde du kommet bort å hilst på¨/presentert deg selv, om du så meg på gata? eller en annen her selvfølgelig.. Aldri i verden, hvis det skjer så er det en fake Raindrops :gjeiper: Edit: Nei nå farer jeg med løgn. Hvis det skjer kan det også være en veldig full Raindrops. Jeg blir i overkant sosial i fylla. Tarandus: Gråter du når moren til Bambie dør? Endret 12. september 2012 av Raindrops
Gjest Cuntzilla Skrevet 12. september 2012 #6146 Skrevet 12. september 2012 Cuntzilla: For å heve standarden på spørsmål du får fra meg en smule; Olivia Salles (blogger og så vidt jeg vet uttalt feminist) har en definisjon på begrepet likestillingskamp og feminisme som det her, sitat: "Likestillingskampen og feminisme er ikke kvinners kamp mot menn, men kampen for friheten til å definere seg selv, uavhengig av kjønn." Er det en definisjon du kan slutte deg til og så fall; hvorfor? Eller har du en annen definisjon/beskrivelse du mener er mer passende, grei ut...?? Hehe. Jeg liker enkle spørsmål også altså JA, det er en definisjon jeg kan slutte meg til. Fordi jeg mener det blir lagt føringer på folk etter kjønn, siden du er kvinne så er du forventet å gjøre sånn og slik og menn skal være ditt og datt. Det blir internalisert som en del av vår identitet og noe vi dømmer andre menneskers identitet ut fra, noe som igjen er grunnen til at kjønnsrollemønstre er seiglivede og repeterer seg selv i generasjoner. Full likestilling og frihet for meg er å se individet før kjønnet. norah: Som en ekte menneskekjenner så må jeg si at du virker som en ekte menneskekjenner, så jeg spør deg: Hvor selvopptatt er jeg på en skala fra 1-10 når jeg synes det er veldig gøy å svare her, men når jeg skal spørre andre (og kanskje helst ikke samme person hele tiden) så kommer jeg ikke på en eneste ting jeg er interessert i å vite? Ta med i vurderingen at dette spørsmålet jeg stiller deg også gjelder meg selv. 1
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 12. september 2012 #6147 Skrevet 12. september 2012 Dream: er du god i fifa? Jentene mot gutta? For å være helt ærlig, er jeg faktisk ikke så veldig god Bare synes det er gøy! Og det andre spørsmålet jeg stilte deg var viktigere Raindrops: En Disneyfilm som får deg til å gråte?
Gjest Gorgonzola Skrevet 12. september 2012 #6148 Skrevet 12. september 2012 (endret) Gorgonzola: hvem på KG hadde du blæsta for én natt? Hvorfor hadde du blæsta nettopp hun? ( ) "Blæsta" var det ja, akkurat. Vet du, for å være på den sikre siden av hva du egentlig mente så spanderte jeg nødvendige minutter på linken din og da ble det hele liksom litt rart og litt feil. Jeg er liksom ikke helt på fjortisungdom med innvandrebakgrunn-nivå når det kommer til evaluering av attraktive damer og ønsker.... sorry altså. Ikke et vondt ord om innvandrere, enten vi snakker første eller tredje generasjon - for å ha sagt det. Greit, nå får jeg vel pepper for å være politisk korrekt og kjedelig og beskyldt for å ha testosteronmangel og jeg vet ikke hva men for min del så har KG primært vært et sted for å utfordre meninger, intellektet, få input, utagere litt verbalt og rett og slett både forsøke å forstå kvinner samtidig som jeg gjerne har kosa meg over bekreftelser på egne holdninger/fordommer eller hva vi nå skal kalle det. Med andre ord, intet sted for sjekking, sikling, runking eller flørting i noe særlig grad. Når det er sagt, det er mange spennende, attraktive damer her som jeg mer enn gjerne ville med og ikke minst pratet/diskutert/filosofert med i timesvis. Det var ikke det du spurte om så for å svare på det: Cuntzilla hadde jeg glatt tatt en real "me alpha-you my object" runde med, oppetter veggen så orgasmene og svetten (og relativt mye annet) hadde sprutet og naboene undret seg over dunk og hvin...... Hun har både brains og garantert looks og den combo'en er uslåelig, dersom hun i tillegg drikker både Prosecco og rødvin Vampen og norah trigger hodet (det største og smarteste ja) mitt så de er åpenbare "kandidater" Mange pene snasne jenter ellers også som virker veldig ok. Hadde jeg vært litt yngre så hadde jeg garantert hatt sanselige, heftige stunder med Muesli, Zaphireh, Rosmarin og Raindrops. Badabing: Arv og miljø, tror du det er noe poeng med barneoppdragelse og mest mulig kjønnsnøytralisering eller er arv, gener og naturgitte forutsetninger sterkere enn mulig sosial påvirkning? Endret 12. september 2012 av Gorgonzola
Silfen Skrevet 12. september 2012 #6149 Skrevet 12. september 2012 Silfen: hvem om noen var mest dust i klassen din på grunnskolen? Altså personlighetsbeskrivelse og ikke navn Hallo! Grunnskolen? Er du klar over hvor gammel jeg er, eller? Vi snakker langt tilbake i forrige årtusen! Forøvrig var det helt sikkert meg. Silfen; Hva mener du om dagens navnetrend? Jeg sverger på at neste neket jeg ser som ønsker å kalle ungen sin Chanelle eller Chrisander, kommer jeg til å zoomes gjennom skjermen og ut deres og filleriste vett inn i skallen på de! Silfen: Ser du på fotball? Hva er favorittlaget? Nei, jeg ser ikke på dumball. Herregud og Jesus Kristus! Crush på Steinar? Om han så var den siste mannen i verden, ville jeg ikke hatt ham i nærheten av meg med de holdninger han har til kvinner! Du forfølger jo han her inne. Jeg regner simpelthen med at du er uerfaren med menn og har inntatt barneskoleholdningen med at man denger de man liker. Det er definitivt en crush. Jeg venter på bryllupet. Jackjack; sitte eller stå? Gorgon; ville du helst vært inuitt eller maori. Begrunn. 1
TheHairyToothfairy Skrevet 12. september 2012 #6150 Skrevet 12. september 2012 Jackjack; sitte eller stå? alt til sin tid. spørs hvor lat eller god tid man har. Gorgon: ditt neste år skal du tilbringe som same nord for moralsirkelen. reinsame eller kystsame? hva vil du bedrive dagene med?
Gjest Herr Heftig Skrevet 12. september 2012 #6151 Skrevet 12. september 2012 (endret) Herr Heftig: Beskriv deg selv med 3 positive og 3 negative ord. Positive: Omnipotent, heftig og beskjeden. Negative: Sportsidiot, nerd og asosial. HerrHeftig: Hva studerer du? Som bærumsgutt var det forhåndsbestemt at jeg skulle studere økonomi. Wednesday: Når/hvis du spiller fifa alene, hvilken vanskelighetsgrad bruker du? Dreamdrops: Hadde du i :raudruss:tiden? Raindrops: Er du trønder? Guybrush: Du har sikkert sagt det før, men hva er historien bak brukernavnet ditt? Endret 12. september 2012 av Herr Heftig
Gjest Gorgonzola Skrevet 12. september 2012 #6152 Skrevet 12. september 2012 (endret) Gorgon; ville du helst vært inuitt eller maori. Begrunn. Easy peasy...Maori, fordi: Jeg hater å fryse og det å løpe rundt mer eller mindre i nettoen på vakre NZ tiltaler meg sånn cirka ørten fantasillioner ganger mer enn å vagge rundt innpakka i alskens pels i et eller annet isøde... Silfen: Nøyaktig hvor lang tid tar det fra du klikker deg inn på enten "graviditet og spedbarn" eller "barn og familie" til du knekker sammen i et apoplektisk anfall med spasmer, fråder og ukontrollerte gutturale lyder? edit:skriveleif.... Endret 12. september 2012 av Gorgonzola
Gjest Gorgonzola Skrevet 12. september 2012 #6153 Skrevet 12. september 2012 alt til sin tid. spørs hvor lat eller god tid man har. Gorgon: ditt neste år skal du tilbringe som same nord for moralsirkelen. reinsame eller kystsame? hva vil du bedrive dagene med? WTF, sitte eller stå? Hallo, du er mann, vi står og pisser og sitter og driter, ferdig snakka! WTF?!??! Same? Jeg? I ett år? Er du på styr mann? Jeg tilbragte ett år av mitt (vesentlig) yngre liv som ivrig soldat godt omkranset av 40 tonn panserstål i en Leopard stridsvogn i indre Troms og himmel og hav; ballene mine har aldri vært så små og rynkete over så lang tid. Aldri mer! En slik trussel som du kommer med ville avstedkommet at undertegnede umiddelbart hadde stukket av og registrert seg som kvoteflyktning i Hellas. Om jeg allikevel ble tvunget så hadde jeg brukt året til å sørge for fyr på bålet, drikke karsk, pule den fineste samejenta, sikkert begynt å røyke igjen (temporært), skrive de novellene jeg lenge har drømt om og lært meg å spikke morsomme trefigurer. Drue: Trommis, gitarist, vokalist, keyboardist eller bassist i bandet du egentlig ønsket å være med i?
Silfen Skrevet 12. september 2012 #6154 Skrevet 12. september 2012 Silfen: Nøyaktig hvor lang tid tar det fra du klikker deg inn på enten "graviditet og spedbarn" eller "barn og familie" til du knekker sammen i et apoplektisk anfall med spasmer, fråder og ukontrollerte gutturale lyder? edit:skriveleif.... Jeg har med tiden lært å begrense meg til å riste oppgitt på hodet mens jeg formulerer et nedlatende svar til neket utpekt til å føle min gode vrede. Heftig; klarer du nå tre virkelig negative sider?
Fysikeren Skrevet 12. september 2012 #6155 Skrevet 12. september 2012 Fysikeren: Beste middag etter en lang dag på skolebenken? Hm, spaghetti carbonara med hvitløksbaguetter og en salat eller noe kanskje? Fysikeren: Har skoleoppstarten så langt vært bra? Helt fantastisk! Ikke fått posta/fulgt med her på lenge, vært veldig opptatt. Ganske ålreite fag, veldig ålreite mennesker og miljø. Stortrives Fysikeren: hvorfor er vegetarisme en dealbreaker? Er glad i å lage mat, ikke minst spise den. Jeg og min partner bil da altså aldri bli enige om noe å lage/spise sammen. lillesiren: Samme i retur! Badabing: er du vegetarianer?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 12. september 2012 #6156 Skrevet 12. september 2012 Dreamdrops: Hadde du i tiden? Ja. Masse Med kjæresten min. CJ: Hvilken avatar er du med fornøyd med så langt? Du bytter stadig vekk, legger jeg merke til. "Aragorn": Hvor gammel er du? Om du ikke er en av de som absolutt vil ha alderen som et mysterium da
Gjest Eurodice Skrevet 12. september 2012 #6157 Skrevet 12. september 2012 Du forfølger jo han her inne. Jeg regner simpelthen med at du er uerfaren med menn og har inntatt barneskoleholdningen med at man denger de man liker. Det er definitivt en crush. Jeg venter på bryllupet. Haha, jeg har trodd at jeg med tid og tålmodighet skal få lirket inn en smule vett og få ham til å forstå at ikke alle kvinner er søppel, oppsop, felleshøl og hva annet han nå benevner oss som. Men det er nytteløst. Du har rett i at jeg ikke har den minste erfaring med menn, ikke i det hele tatt .
Gjest Herr Heftig Skrevet 12. september 2012 #6158 Skrevet 12. september 2012 Jeg har med tiden lært å begrense meg til å riste oppgitt på hodet mens jeg formulerer et nedlatende svar til neket utpekt til å føle min gode vrede. Heftig; klarer du nå tre virkelig negative sider? Silfen: Er problemet at du ikke tror meg eller at du ikke anser egenskapene jeg listet opp som (noe særlig) negative? Solseng: Hvis du måtte velge, ville du hatt en kinaputt (som eksploderer) i rompa eller blitt påkjørt av en bil i 50 km/t. (litt sadistisk spørsmål, men man må jo variere litt)
Solsenga Skrevet 12. september 2012 #6159 Skrevet 12. september 2012 Solsenga: kan man sole seg hele året? er solarium juks? hvor brun er du? Ja, man kan vel det? Å sitte i hytteveggen er fint på vinteren også det, men det aller beste er jo om man får til en tur til varmere strøk Solarium er juks, men jeg skjønner godt at mange tar det. Fint å ikke være helt hvit og man føler seg mye bedre. Men alt med måte! Jeg er bleik Kan få fin farge hvis mye sol. Solsenga: Hvilke smileyer synes du er de styggeste KG har? Den aller aller første synes jeg er ganske så stygg. Måtte gå igjennom hele lista, synes egentlig alle er greie til sitt bruk. Solsenga; Ubegrenset med penger og ubegrenset med ferie/fritid, hva gjør du? Jeg reiser til Italia. Til Roma, Milano, Venezia og mindre steder. Jeg lever av å male og å skulpturere. Spiser på små restauranter i trange gater og danser masse. Lærer meg språket. Også finner jeg forhåpentligvis en kjekkas med Vespa som viser meg rundt. Gosh, nå fikk jeg lyst til å dra! CadillacJack: Hva synes du om å sitte på når dama/ei dame kjører? Føler du deg mindre mandig? Slapper du av? maya76: Har du noen gang hatt en (alvorlig) allergisk reaksjon? Dreamdrops: Weekendtur til London, Roma eller Barcelona? Herr Heftig: Møtt på noen fordommer som bærumsgutt?
Silfen Skrevet 12. september 2012 #6160 Skrevet 12. september 2012 Silfen: Er problemet at du ikke tror meg eller at du ikke anser egenskapene jeg listet opp som (noe særlig) negative? De er strengt tatt ikke negative. Det er sånne jobbintervjunegativesider. Slike som tilsynelatende KAN være negative, men som like gjerne kan være positive i rette settinger. Gayguy; hva er dine aller meste og verste negative sider, nevn tre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå