Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har du det ifra? 0^1 = 0.

Usikker på hva du mener, slik du skriver det i sin form så blir det jo ikke det.

Sorry, mente 0^0 ! :nigo: Så, hvorfor blir 0^0 = 1?

Drue: Yndlingsbrusen din?

Gjest NozMonster
Skrevet

NozMonster: Hvor mange cm strekker du deg i høyden?

162 centimeter :)

Noz: Dykke med haier eller base jumping?

Skulle virkelig ønske at jeg hadde klart å sette utenfor stupet om jeg skulle base jumpe, men det er jeg stygt redd for at jeg ikke tørr! Så jeg må nok svare å dykke med haier!

Noz. Heller du melk først så frokostblanding, eller frokostblanding så melk?

Er du en av de som liker blandingen sprø eller lar du blandingen ligge litt i melken slik at den mykner opp?

Jeg ville nok ha tatt frokostblandingen først, og helt melken over?

Det motsatte høres i hvertfall helt feil ut!

semper: hvorfor spiser du ikke så mye søte saker?

cornflake_girl: Hvor kaller du deg cornflake når du ikke er fan av cornflakes?

Skrevet

cornflake_girl: Hvor kaller du deg cornflake når du ikke er fan av cornflakes?

Badabing: Lama eller alpakka?

Gjest Fasting Drue
Skrevet

FastingDrue: er det noe du har lyst på eller liker, men likevel nekter deg selv fordi du mener det er etisk eller moralsk galt å innta, kjøpe eller bruke det?

Scampi! Versting på alle fronter.

Fasting Drue: hva er den siste boken du leste?

Badabing: hva har du på nattbordet.

Evt. nattbordsskuffen? :gjeiper:

Peer Gynt.

Drue. Grønn eller blå drue? Begrunn!

Litt syrlige små grønne, uten stein. Liker å bare gomle i vei, så da må det være uten stein.

Drue: Yndlingsbrusen din?

Drikker sjeldent brus, men om jeg absolutt må, så gunner jeg på med 7-up. Jeg savner Shio fra 90-tallet :(

Arabella: har du bil? hvis ja, hva slags?

Gjest Badabing
Skrevet (endret)

Badabing: hva har du på nattbordet.

Har ikke nattbord enda, siden soverommet er nyoppusset, men jeg ikke har klart å finne nattbord jeg liker.. Så jeg har minst mulig ved siden av sengen; en bok (Life of Pi) og en liten leselykt.

Badabing: Lama eller alpakka?

Jeg møtte en skummel lama en gang, så jeg må si alpakka. Jeg har noen ekstremt myke alpakkaklær også, så jeg tror alpakkaer er gode å kose med. :)

Edit: oi, spørsmål!

Noz: shorts, skjørt eller sommerkjole når det er varmt?

Cornflake-girl: hvilken politisk sak er viktigst for deg om du tenker Norge og ikke utenrikspolitikk?

Edit2: pluss i boka til Drue for å droppe scampi. :)

Endret av Badabing
Skrevet

Cornflake-girl: hvilken politisk sak er viktigst for deg om du tenker Norge og ikke utenrikspolitikk?

Det står mellom to ting:

1 - reversere opptrappings (nedtrappings) planen innen det psykiske helsevernet og reåpne behandlingsplassene til de som er sykest

2 - få Statoil ut av oljesandprosjektet i Canada (kanskje liiitt utenrikspolitisk, men)

Arabella: Hans Børli eller André Bjerke?

Skrevet

Elsker den sangen!!! :)

Norah: Hvor gammel er du?

Skrevet

Sorry, mente 0^0 ! :nigo: Så, hvorfor blir 0^0 = 1?

Det har med grenseverier å gjøre. Når LIM x->0+x^x vil grensen komme nærmere og nærmere 1, men aldri nå en. Men rent matematisk vil vi skrive det som en. Øhm ... Vanskelig å forklare over nett. :gjeiper:

MathType ftw!

Så siden limx->0+x^x = 1, menes det at 0^0 = 1.

Mange mener dette er feil, en evig diskusjon. Det er som å dele 0/0 (verden kollapser).

semper: hvorfor spiser du ikke så mye søte saker?

For at det er farlig. :gjeiper: Jeg kan unne meg noe søtsaker, men ikke hver dag. Blir kanskje 1-2 ganger i mnd.

Bond. Hvordan ble det til at du ble moderator?

Skrevet

Bond: Hva har du kjøpt fra TV shop?

Niks. Alltid tenkt at om noe virkelig funket hadde de ikke måttet selge det på TV shop.

Bond. Hvordan ble det til at du ble moderator?

Ble spurt en gang evigheter siden. Og siden jeg er maktsyk jævel som trodde hun hadde tid overs ble det sånn.

Antar at jeg ble spurt fordi jeg skrev svært innsiktsfulle og kunnskapsrike innlegg. :gjeiper: Ikke vet jeg. Spekulasjoner vettu og det er liksom urteit å spørre. Og i og med at det er sånn ca 4 år siden er det også urteit å spørre nå hvorfor jeg ble spurt.

* * *

Badabing - når var du virkelig sur sist?

SemperFi - Hvis du kunne bytte plass med en annen bruker her på KG, hven hadde det vært?

Drue - hvor lenge har du lengst vært uten mat og hvorfor?

Gjest Eurodice
Skrevet

[quote name='Fasting Drue' timestamp='1340961229' post='11198591'

Arabella: har du bil? hvis ja, hva slags?

Gjest Badabing
Skrevet

Badabing - når var du virkelig sur sist?

Jeg er ikke av typen som blir sur (som i sint), jeg blir lei meg. Men litt muggen/oppgitt kan jeg vel bli. Da må jeg si i dag. Jeg leide rensemaskin til sofaen og brukte tre timer på å rense den forrige uke, og i dag hadde en av hundene kastet opp i sofaen. To ganger. Sist jeg var sint, var på en venninne i fjor sommer.

Bond: hvor gammel er du egentlig? Sånn cirka? Hvem er din favoritt blant filmregissører?

Gjest Eurodice
Skrevet

Arabella: Hans Børli eller André Bjerke?

André Bjerke.

Skrevet (endret)

Jeg er ikke av typen som blir sur (som i sint), jeg blir lei meg. Men litt muggen/oppgitt kan jeg vel bli. Da må jeg si i dag. Jeg leide rensemaskin til sofaen og brukte tre timer på å rense den forrige uke, og i dag hadde en av hundene kastet opp i sofaen. To ganger. Sist jeg var sint, var på en venninne i fjor sommer.

Bond: hvor gammel er du egentlig? Sånn cirka? Hvem er din favoritt blant filmregissører?

Åååå jeg hadde kjeftet - hvis ikke høylydet (siden det uansett ikke hjelper) da i hvert fall ganske saftig opp i hodet mitt. Altså - på hunden, eller rettere sagt på hele situasjonen :ler:

Har akkurat blitt voksen jeg, så blitt ferdig med 20-årene i den siste tiden.

Filmregissører: Liker svært godt Michael Haneke og Gaspar Noe. Har også likt noen Cronenberg filmer, men han er mer ujevn. Ellers er det nok enkeltfilmer som har gjort sterkt inntrykk uten at jeg har sett nok av de regissørene for å si om jeg liker det meste de gjør.

* * *

Badabing - Favorittboken/bøkene i ungdomstiden?

Arabella - Hva slags yrke ville du ha når du var ca 12? Noen store drømmer?

Endret av Bond
Skrevet

Fysikeren: Hvorfor tror du du kan lure meg?

Fordi jeg er veldig morsom og sjarmerende, vel? :fnise:

Kongsvinger, tenker jeg :fnise: . Skotterud, Magnor.

Nå begynner dere å nærme dere! :)

hint: det er en sinnsykt event der i helga! kollen, hove og roskilde blir bare piss i forhold! :ler:

Cornflake_girl: Blir du seksuelt opphisset av Sheldon Cooper?

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: shorts, skjørt eller sommerkjole når det er varmt?

oioii, det blir nesten umulig å velge kun èn av disse tingene, for jeg bruker både sommerkjoler, shorts og skjørt omhverandre! Går jeg ut på dagtid ender jeg kanskje opp med shorts, men om jeg tar en tur hjem før jeg skal ut igjen på kveldstid så går jeg aldri med de samme klærne, og ender sansynligvis opp med en sommerkjole!

Men om jeg måå velge kun èn, så må jeg nok velge shorts- for da kan man bruke ulike topper, pumps og flate sko til. Bruke mye hotpants og større og mer baggy versjoner :)

Fasting Drue: Hvorfor er det ikke bra å spise scampi?

Vet du foresten at Shio selges i sverige?

Badabing: Hvor i landet er du fra/bor du?

Gjest Eurodice
Skrevet

Nå begynner dere å nærme dere! :)

hint: det er en sinnsykt event der i helga! kollen, hove og roskilde blir bare piss i forhold! :ler:

Nå tok jeg det, tror jeg. Området Skarnes, Disenå?

Skrevet

Nå tok jeg det, tror jeg. Området Skarnes, Disenå?

Neei. Begynner å bli skuffa over at ingen har gjetta det ennå :tristbla:

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Neei. Begynner å bli skuffa over at ingen har gjetta det ennå :tristbla:

Nå er jeg altså så nysgjerrig :ler: . Kirkenær kanskje? Kan du oppgi den første bokstaven?

Endret av Arabella
Skrevet

Nå er jeg altså så nysgjerrig :ler: . Kirkenær kanskje? Kan du oppgi den første bokstaven?

Oi, det var nære! F er første bokstav :lur:

Gjest Eurodice
Skrevet

Oi, det var nære! F er første bokstav :lur:

Fem bokstaver, slutter på "a"? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...