Gjest Bud Skrevet 28. juni 2012 #561 Skrevet 28. juni 2012 Der bor det et så begrenset antall mennesker at jeg er usikker på om jeg vil si det Hint: lite sted i Hedmark Strandlykkja? Valset? Mesnali? Helgøya? Veldre? Ilseng? Eller er det så lite at man ikke kan se det..?
Gjest NozMonster Skrevet 28. juni 2012 #562 Skrevet 28. juni 2012 NosMonster: Hovr mye må du drikke for å bli full? du, det er ikke mye.. hehe.. meeeen, uansett hvor full jeg er, så har jeg ganske så god selvkontroll (ihvertfall som oftest) på visse områder altså! Jeg er nok ikke den mest lettlurte kniven i skuffen skal jeg si deg! Mynona: du som er så bereist, har du noen gang sett noe ekstraordinært (eller hvilket ord jeg skal bruke) ute på noen av turene dine? (noe som er et sjeldent syn å se her i norge- type barnesoldater og helstekt/grilla hund, ikke eifiltårnet og frihetsgudinnen )
Fysikeren Skrevet 28. juni 2012 #563 Skrevet 28. juni 2012 Strandlykkja? Valset? Mesnali? Helgøya? Veldre? Ilseng? Eller er det så lite at man ikke kan se det..? Ingen av dem er i nærheten engang du, det er ikke mye.. hehe.. meeeen, uansett hvor full jeg er, så har jeg ganske så god selvkontroll (ihvertfall som oftest) på visse områder altså! Jeg er nok ikke den mest lettlurte kniven i skuffen skal jeg si deg! Hoho, hør der! Tror jeg hadde lurt deg altså
SemperFi Skrevet 28. juni 2012 #564 Skrevet 28. juni 2012 (endret) SemperFi - hva vil du aller helst gjøre nå? Ta en god og lang ferie, men hvem har ikke lyst til det? Bond. Hva pleier du å ha oppe i din godtepose? SemperFi: hva er favoritt dataspillet ditt? Akkurat nå må det bli Diablo III på PC og FIFA12 på PS3. Men jeg spiller veldig lite, prioriterer studie, venner og andre ting før spilling. du, det er ikke mye.. hehe.. meeeen, uansett hvor full jeg er, så har jeg ganske så god selvkontroll (ihvertfall som oftest) på visse områder altså! Jeg er nok ikke den mest lettlurte kniven i skuffen skal jeg si deg! Er det ikke den skarpeste kniven i skuffen? Noz, nå driver du å dikter opp dine egne ting igjen. :gjeiper: Noz. Kan du lage eplekake? cornflake_girl. Er du en imøtekommende person, eller avvisende? Endret 28. juni 2012 av SemperFi
Gjest NozMonster Skrevet 28. juni 2012 #565 Skrevet 28. juni 2012 (endret) Noz. Kan du lage eplekake? jeg har vel ikke bakt siden ungdomsskolen, men om jeg får ha oppskrift, så skal jeg nok klare å snekre sammen en eplekake ja! Semper: Er du fryktlig glad i eplekake? er det favoritten? Fysikeren: Hvorfor tror du du kan lure meg? FruN: Hva var det siste mannen din gjorde mot deg/for deg som gjorde deg glad/rørt? (jaa semper, jeg kan ordtaket, men som du sier, så har jeg det med å dikte opp mine egne greier..hehe ..men la oss ikke diskutere det her ) Endret 28. juni 2012 av NozMonster
Mynona Skrevet 28. juni 2012 #566 Skrevet 28. juni 2012 (endret) Mynona: du som er så bereist, har du noen gang sett noe ekstraordinært (eller hvilket ord jeg skal bruke) ute på noen av turene dine? (noe som er et sjeldent syn å se her i norge- type barnesoldater og helstekt/grilla hund, ikke eifiltårnet og frihetsgudinnen ) Hmm.. Har så dårlig hukommelse.. Elefant med julenissen på?? Helkokt hjerne i Kina. Har spist esel. Har svømt med skilpadder (men det er kanskje ikke så ekstraordinært). Klappet en tiger (som ikke var født i fangenskap), har lært iranske/irakiske jenter å snorkle i Thailand, temperaturmåler over passkontrollen på flyplassen for å sile ut de som har feber (i svineinfluensatider), blitt beskutt av undercover politi, vært på heeelt øde ubebodde øyer i Karibien helt alene (eller med 2 andre da).. Vet ikke om noe av dette var ekstraordinært da... Men jeg har vært på telttur i 2 uker i Thailand. Det er det kanskje ikke så mange som har gjort. Cosette: Har du noen rare ting du pleier å gjøre? Hva? Endret 28. juni 2012 av Mynona-83 1
SemperFi Skrevet 28. juni 2012 #567 Skrevet 28. juni 2012 jeg har vel ikke bakt siden ungdomsskolen, men om jeg får ha oppskrift, så skal jeg nok klare å snekre sammen en eplekake ja! Semper: Er du fryktlig glad i eplekake? er det favoritten? Det er favoritten Noz. Liker du å sykle? Purelove. Hvor ofte kjøper du nye klesplagg?
Gjest Maruwan Skrevet 28. juni 2012 #568 Skrevet 28. juni 2012 Maruwan: Du skrev at du har et irriterende stort markeringsbehov- driver du å pisser på hvert gatehjørtet? Haha, nei. Ikke sånn markering. Går mer på at jeg absolutt må være klovn alltid, hele tiden. Maruwan: Husker du et øyeblikk av ren, pur lykkefølelse? Fortell. Sommeren 2002. Siste sommeren før jeg flyttet hjemmefra, og foreldrene mine var bortreist nesten hele skoleferien. Hadde nettopp kommet inn på medisin, så jeg var litt i lykkerus i utgangspunket og hadde ingen plikter som hang over meg. Bare to uendelige måneder med total frihet. Noen kamerater "flytta inn" i huset vårt og vi satte opp lydstudio i stua. Røyka veldig mye hasj (vi hadde ikke røyka så lenge da, så det var fortsatt spennende og "forbudt") og spilte inn veldig masse musikk, noe av det blei ganske bra også. Gjorde vel ikke særlig annet hele sommeren, så vidt jeg husker. Soundtracket til den sommeren er "Dog Man Star" av Suede, noe vi alle oppdaga var en særdeles bra skive (overraskende nok, siden ingen av oss var særlig opptatt av brit-pop). Blir fortsatt glad inni meg hver gang jeg setter på den plata der. Noz: Er du kristen? 1
Yme Skrevet 28. juni 2012 #570 Skrevet 28. juni 2012 Tja, kanskje? Jeg har overlevd hittil, så nakensovingen fortsetter. Du lurer ikke meg! Må nesten ha bildebevis Yme: hva er det hyggeligste du har opplevd her på KG? "hvordan ser dine pupper ut"-tråden. Koala Lompa: Hva syns du om sørlandslefsa?
Gjest NozMonster Skrevet 28. juni 2012 #571 Skrevet 28. juni 2012 (endret) Noz. Liker du å sykle? jaaa, veldig! Noz: Er du kristen? nei Semper: har du en familiehemmlighet-oppskrift som du bruker, eller lager du bare en tilfeldig eplekake når du (familien) lager det? Hunter: er planen å bo i stavanger etter endt studiegang? Endret 28. juni 2012 av NozMonster
cornflake_girl Skrevet 28. juni 2012 #572 Skrevet 28. juni 2012 (endret) cornflake_girl: hvilken hårfarge har du? Og om du har farga det, hvilken hårfarge er din naturlige, og hvorfor farga du det? Min naturlige farge er blondt med rødskjær, tror det heter jordbærblondt Har farget det altfor mye, og i alle mulige slags farger (på et tidspunkt hadde jeg alle regnbuens farger... Steinerbarn, vett...), men etter jeg klipte det helt guttekort (og latt det gro ut igjen) for noen år siden har jeg latt det være som det er cornflake_girl. Er du en imøtekommende person, eller avvisende? Definitvit imøtekommende, men om jeg er sliten eller i dårlige humør kan jeg nok virke litt avvisende :gjeiper: SemperFi: Hvilken Fjordland-rett er best? Gunvald: Hvorfor blir 0^1 = 1 ? Endret 28. juni 2012 av cornflake_girl
Gjest Koala Lompa Skrevet 28. juni 2012 #573 Skrevet 28. juni 2012 Koala Lompa: Hva syns du om sørlandslefsa? Tenker du på vestlandslefsa? Eller går det for det samme? Jeg er ikke så kjent i lefseverden..Uansett, vest eller sør; lefser er greit nok. Selve lefsa smaker kanskje litt papp uten fyllet..Papp som har ligget i vann. Men gi meg en lapp eller svele så er det fare for at jeg tar av meg sokkene! Ryvre; Du finner bare en rød og en grønn sokk - hva gjør du?
Gjest Leopard Skrevet 28. juni 2012 #574 Skrevet 28. juni 2012 (endret) NozMonster: Hvor mange cm strekker du deg i høyden? cornflake_girl: Dine topp 2 frokostblandinger? Endret 28. juni 2012 av Leopard
Gjest Badabing Skrevet 28. juni 2012 #575 Skrevet 28. juni 2012 (endret) Badabing: Hva gjør du når du har en fredagskveld helt alene? Oi.. Kan egentlig ikke huske sist jeg hadde en fredagskveld helt alene. Ikke at jeg er på byen hver fredag, men kjæresten min er jo stort sett her. Bodde alene i en liten periode, men da endte jeg med å sove hos venninnen min hele tiden. Og ellers har jeg bodd i kollektiv hvor det alltid var folk, eller med kjæreste. Altså er jeg nesten aldri alene i det hele tatt. Så hvis jeg er alene, vil jeg ikke være mer alene og logger inn på KG. Jeg må lære meg å være alene tror jeg. Svaret blir i alle fall KG, eventuelt å lese en god bok som jeg ikke har klart å legge fra meg. Mynona83: hvilket land har du likt best av de du har vært i? Og hvilken befolkning? Og hvordan var det å kjenne reell frykt da du ble beskutt (hvis du ble redd da), om det var aller første gangen du kjente frykt? FastingDrue: er det noe du har lyst på eller liker, men likevel nekter deg selv fordi du mener det er etisk eller moralsk galt å innta, kjøpe eller bruke det? Cosette: hvilken romanfigur ville du vært? Og hvem eller hva gjorde deg litteraturinteressert? Edit: glemte å utheve nick, og jeg har en indre regelrytter. Endret 28. juni 2012 av Badabing
Mynona Skrevet 28. juni 2012 #576 Skrevet 28. juni 2012 (endret) Mynona83: hvilket land har du likt best av de du har vært i? Og hvilken befolkning? Og hvordan var det å kjenne reell frykt da du ble beskutt (hvis du ble redd da), om det var aller første gangen du kjente frykt? Jeg må si en gruppe av land. Og det blir det østlige karibien. Det er vakkert, varmt, allsidig natur, himmelsk god mat og en herlig manana manana stemning. (Kina var også veldig spennende, men har bare vært i en liten del) Den beste befolkningen må nok være i Thailand. Makan til gjestfritt folk. Jeg var livredd da vi ble beskutt. Var bare 15-16 år, og skulle ut på diskotek, og endte i denne skyteepisoden. Det hele var en misforståelse viste det seg. Jeg overrasket meg selv ved å ta kontroll over situasjonen ovenfor vennene mine som bare gråt og skrek. Men livredd var jeg! (ingen ble skadet) Fasting Drue: hva er den siste boken du leste? Badabing: hva har du på nattbordet. Endret 28. juni 2012 av Mynona-83
cornflake_girl Skrevet 28. juni 2012 #577 Skrevet 28. juni 2012 cornflake_girl: Dine topp 2 frokostblandinger? Kan ikke huske forrig gang jeg spiste frokostblanding, men når jeg var liten var jeg veldig glad i choco puffs og frosties Noz: Dykke med haier eller base jumping?
SemperFi Skrevet 28. juni 2012 #578 Skrevet 28. juni 2012 (endret) Semper: har du en familiehemmlighet-oppskrift som du bruker, eller lager du bare en tilfeldig eplekake når du (familien) lager det? Moren min har en ganske god oppskrift på eplekake. Men det er ikke ofte jeg spiser søtsaker. Noz. Heller du melk først så frokostblanding, eller frokostblanding så melk? Er du en av de som liker blandingen sprø eller lar du blandingen ligge litt i melken slik at den mykner opp? SemperFi: Hvilken Fjordland-rett er best? Hmm, spiser ikke så mye fjordland. Men laksen er god. cornflake_girl. Hva slags type desserter liker du, og hvorfor? Drue. Grønn eller blå drue? Begrunn! Gunvald: Hvorfor blir 0^1 = 1 ? Hvor har du det ifra? 0^1 = 0. Endret 28. juni 2012 av SemperFi
Gjest Eurodice Skrevet 28. juni 2012 #579 Skrevet 28. juni 2012 Etter ca 6 halvlitere er jeg i det jeg vil kalle en ålreit festform, etter 8 er jeg full og fjasete! Der bor det et så begrenset antall mennesker at jeg er usikker på om jeg vil si det Hint: lite sted i Hedmark Kongsvinger, tenker jeg . Skotterud, Magnor.
TheHairyToothfairy Skrevet 29. juni 2012 #580 Skrevet 29. juni 2012 Gunvald: Hvorfor blir 0^1 = 1 ? Usikker på hva du mener, slik du skriver det i sin form så blir det jo ikke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå