Gjest NozMonster Skrevet 27. juni 2012 #541 Del Skrevet 27. juni 2012 Og jeg som trodde du ville like registreringen på Norwegian flyet Men da er dette ditt favoritt helikopter? http://www.airliners.net/search/photo.search?aircraft_genericsearch=&airlinesearch=&countrysearch=&specialsearch=&daterange=&keywords=giraf&range=&sort_order=photo_id+desc&page_limit=15&thumbnails= herremiiiiiin for et tøft helli-kopèter! jeg vil ha deeet! jeg så først nå jeg, at det står "Noz" på det flyet.. hehe..pluss at jeg leste feil- trodde du spurte om hvilket fly som var min favoritt Men dette noz-flyet mitt er jo også tøft da! BM2: Har du vært her på KG med andre brukernavn enn BrutalMann og BM2? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 27. juni 2012 #542 Del Skrevet 27. juni 2012 herremiiiiiin for et tøft helli-kopèter! jeg vil ha deeet! jeg så først nå jeg, at det står "Noz" på det flyet.. hehe..pluss at jeg leste feil- trodde du spurte om hvilket fly som var min favoritt Men dette noz-flyet mitt er jo også tøft da! BM2: Har du vært her på KG med andre brukernavn enn BrutalMann og BM2? Ja, men ikke alltid med det mange tror. Ludovie: Har du KG fri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. juni 2012 #543 Del Skrevet 27. juni 2012 BM2: Hvilket/hvilkne andre brukernavn har du hatt da? ( jeg har en liten mistanke) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 27. juni 2012 #544 Del Skrevet 27. juni 2012 BM2: Hvilket/hvilkne andre brukernavn har du hatt da? ( jeg har en liten mistanke) Hemmelig Noz: Egg&Bacon eller laks&eggerøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. juni 2012 #545 Del Skrevet 27. juni 2012 Hemmelig Noz: Egg&Bacon eller laks&eggerøre? nå ble jeg bare enda mer mistenksom Laks og eggerøre- uten tvil! fysikern: skal du ut i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koala Lompa Skrevet 27. juni 2012 #546 Del Skrevet 27. juni 2012 Zakuro; Skal du gi ut bok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 27. juni 2012 #547 Del Skrevet 27. juni 2012 HedvigR; Har du noen gang spist på Pair a dice? Sånn apropos (ååhhh, jeg fikk lyst til å skrive aprikos isteden men tviler på at folk hadde sett humoren) mat Har ikke det, men hørt mye bra om stedet! Og jeg synes spøken var morsom, men så er jeg litt trøtt og da Cosette: Kommer du til å se Les Mis på kino i desember, og har du noen forventninger til den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 27. juni 2012 #548 Del Skrevet 27. juni 2012 (endret) Koala Lompa. Om du ble amerikansk statsminister i en periode (4 år), hva ville du fokusert på? HedvigR. Om du må velge 1 superkraft som du får, men du ville mistet et godt minne. Hvilken superkraft ville du valgt, og hvilket godt minne ville du gitt slipp på? Er jeg så kjedelig at jeg ikke får spørsmål? Endret 27. juni 2012 av SemperFi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 28. juni 2012 #549 Del Skrevet 28. juni 2012 SemperFi: Er det noe spesielt du ser frem til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. juni 2012 #550 Del Skrevet 28. juni 2012 Koala Lompa. Om du ble amerikansk statsminister i en periode (4 år), hva ville du fokusert på? HedvigR. Om du må velge 1 superkraft som du får, men du ville mistet et godt minne. Hvilken superkraft ville du valgt, og hvilket godt minne ville du gitt slipp på? Er jeg så kjedelig at jeg ikke får spørsmål? Øyh! Jeg har stilt deg spm du ikke har svart på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 28. juni 2012 #551 Del Skrevet 28. juni 2012 fysikern: skal du ut i helgen? Det skal jeg vettu, men det blir faktisk i "hjembyen" NozMonster: Du da Nozzie, skal du ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 28. juni 2012 #552 Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) SemperFi: Er det noe spesielt du ser frem til? Om du tar det fra datoen du har spurt så er det to ting. 1. Skal til Barcelona med faren min og se El Clasico. 2. Skal til USA med studievenner 1 uke før påske og påske (i planleggingsfasen). Jeg har lært å ikke se fram til noe spesielt, da slipper man skuffelsene som står i kø. Cuddlegirl. Hva er det det siste og det første du tenker når du står opp om morgenen? Øyh! Jeg har stilt deg spm du ikke har svart på! Ja, der kan du se. Jeg har brukt mobilen de siste dagene, og da er det ikke lett å (gå? hva tenkte jeg på?)få med seg alt. SemperFi: Hva driver du med i Oslo om dagen? Var egentlig ikke planlagt, men fikk plutselig tre dager med fri inne i turnusen min. Lillesøster måtte til amerikanske ambassade for å få studievisum, og da ble jeg likegodt med for å besøke gamle venner og studievenner. Jeg fikk sjekket ut nattlivet i oslo, og duppet av på Aker brygge for å våkne opp når det høljet ned. :gjeiper: Mynona-83. Hva missliker du mest med der du bor nå? Fysikeren. Hvor mange øl skal til før du blir full? Bond. Gleder du deg til jul, og er du en av de som allerede begynner med innkjøp av gaver? Endret 28. juni 2012 av SemperFi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 28. juni 2012 #553 Del Skrevet 28. juni 2012 Det skal jeg vettu, men det blir faktisk i "hjembyen" NozMonster: Du da Nozzie, skal du ut? Det skal jeg vettu..Skal teste ut et nytt sted Hvor er hjemby`n da Fysikeren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 28. juni 2012 #554 Del Skrevet 28. juni 2012 Fysikeren. Hvor mange øl skal til før du blir full? Etter ca 6 halvlitere er jeg i det jeg vil kalle en ålreit festform, etter 8 er jeg full og fjasete! Det skal jeg vettu..Skal teste ut et nytt sted Hvor er hjemby`n da Fysikeren? Der bor det et så begrenset antall mennesker at jeg er usikker på om jeg vil si det Hint: lite sted i Hedmark NosMonster: Hovr mye må du drikke for å bli full? SemperFi:Hvem vinner EM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 28. juni 2012 #555 Del Skrevet 28. juni 2012 Etter ca 6 halvlitere er jeg i det jeg vil kalle en ålreit festform, etter 8 er jeg full og fjasete! Der bor det et så begrenset antall mennesker at jeg er usikker på om jeg vil si det Hint: lite sted i Hedmark NosMonster: Hovr mye må du drikke for å bli full? SemperFi:Hvem vinner EM? Spania! PS! Din spørsmåltyv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 28. juni 2012 #556 Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) Bond. Gleder du deg til jul, og er du en av de som allerede begynner med innkjøp av gaver? Gleder meg ikke så veldig fælt, er nok en av de som ikke går helt bananas med jul og forberedelser. Synes det meste av dekorasjoner og pynt er bare rotete og jeg vil aller helst bare ha et juletre med minimum av pynt og ferdig med det. Nisseduker og slikt ser du ikke hos meg. Samtidig liker jeg å gi gaver, så det kan jeg godt begynne å tenke på tidlig og bruke en del tid på. Liker å finne ting som folk virkelig setter pris på, og ha en god del omtanke bak gavene (og jeg hater intenst gavelister). Gir aldri gaver til veldig mange, men de skal være spesielle. Har nok ikke gjort så mye ennå i år, har ikke hatt tid og det blir ikke mer tid framover. Men det har skjedd før at jeg har kjøpt de første julegavene i ca juni-juli. * * * SemperFi - hva vil du aller helst gjøre nå? Mynona-83 - hva burde du egentlig gjøre nå? Endret 28. juni 2012 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 28. juni 2012 #557 Del Skrevet 28. juni 2012 Cosette: Hvilket parti stemmer du på? Jeg har ikke et fast parti jeg holder med, det partiet jeg befinner meg nærmest rent ideologisk er også et parti jeg er sterkt uenig med når det gjelder noen viktige saker. Så vi får se hva jeg stemmer i neste omgang. Cosett: chilli eller piri piri? Begge deler, jeg spiser mye chili, men piri piri er utrolig godt. Spesielt til kylling. Kan ikke piri piri kategoriseres som chili, da? Cosette: Om man bytter sengetøy 1 gang i uka, og sover naken hver natt, blir ikke det egentlig litt som å sove i det samme undertøyet i en hel uke? Tja, kanskje? Jeg har overlevd hittil, så nakensovingen fortsetter. Cosette: Kommer du til å se Les Mis på kino i desember, og har du noen forventninger til den? Ja, klart jeg skal se den. Noen av skuespillerne har jeg store forhåpninger til, spesielt Russell Crowe naturligvis. For meg er ikke Amanda Seyfried noen Cosette i det hele tatt, men mulig hun overbeviser. Nå er jeg mer opptatt av romanen enn musikalen, så for meg er Les Mis egentlig fransk, da. Hvilke forventninger har du? Badabing: Hva gjør du når du har en fredagskveld helt alene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JegSpørDuSvarer Skrevet 28. juni 2012 #558 Del Skrevet 28. juni 2012 Yme: hva er det hyggeligste du har opplevd her på KG? Aldrisur: hvilken fornøylspark kan du tenke deg å besøke? NozMonster: hvordan er din naturlige hårfarge? Yes2yes: hva er favoritt sporten din? spiller du? SemperFi: hva er favoritt dataspillet ditt? Cornflake_girl: hva var det siste du lo høyt av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. juni 2012 #559 Del Skrevet 28. juni 2012 Mynona-83. Hva missliker du mest med der du bor nå? Hvis man ser det i det store bildet, altså Norge - må jeg nok si klimaet. Hvis jeg skal svare på her i Oslo: at jeg ikke har balkong. Mynona-83 - hva burde du egentlig gjøre nå? Uff, det er alltid noe. Skulle ha planta noen blomster i blomsterkassa, impringnert gulvet i dusjen og trent. Men jeg valgte i steden: sole meg! Bond: Hva har du kjøpt fra TV shop? AldriSur: Hva gjør deg sint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koala Lompa Skrevet 28. juni 2012 #560 Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) Koala Lompa. Om du ble amerikansk statsminister i en periode (4 år), hva ville du fokusert på? Jeg ville ha fokusert på å gått av så fort som mulig :gjeiper: Blir svett bare av tanken. Har nok med meg selv om jeg ikke skal gå rundt å vifte med pekefingeren mot USAs befolkning. Men om jeg må svare noe så ville jeg iallefall gjort noe med helseordningene der. Wonders; Du får 500 000 kroner for å være ligge med en annen mann enn samboeren din, noe samboeren din gir deg tillatelse til, gjør du det? (vet ikke om du har samboer men jeg spør nå allikevel ) Endret 28. juni 2012 av Koala Lompa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå