TheHairyToothfairy Skrevet 26. juni 2012 #501 Del Skrevet 26. juni 2012 Gunvald: Hva angrer du mest på? Det var usannsynlig dumt å droppe gymnaset straks jeg var 18, for å verve meg. Bare for å komme vekk hjemmefra. Jeg har lurt mange ganger på hvem jeg egentlig hadde vært idag, om jeg hadde roet meg ned litt. HunterLady: hvor er du om fem år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 26. juni 2012 #502 Del Skrevet 26. juni 2012 Men jeg liker heller ikke slike dates. Hater kaféer og middager. Fuck it. Vil heller drikke vin/pils eller dra på en kjøretur der vi kan stoppe med et vann for å bade. :D Guilty pleasures må bli Avril Lavigne, Top Model og Britney Spears. Sistnevnte er jo bare awesome. Jeg er helt med på Britney og vin. Synes Blackout albumet er dødsfett, noen av låtene er fast innslag når jeg dusjer. NerdMedSabel: tror du på en ekte kjærlighet? Nå vet jeg ikke hva som menes med "ekte kjærlighet"? Prøvde å gruble litt på det, men fant ut at jeg er for ung til å tenke på denslags. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. juni 2012 #503 Del Skrevet 27. juni 2012 Jeg skal ut å drikke meg full!!! :D Neida, men jeg skal ut på byen med to venninner, og mest sannsynlig møte han jeg er interessert i for tiden. ; Dine planer da, Noz? Det skal vi bli 2 om Sommerfest og bytur! NozMonster: Hvilke rusmidler har du brukt? Njaaaaa- tror jeg holder det for meg selv jeg... er det lov å si det? Kaffemor: Har du møtt noen fra KG? Mynona: Hvilken CD er din nyeste innkjøpte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 27. juni 2012 #504 Del Skrevet 27. juni 2012 (endret) Godt å se at det er festglade folk her! HunterLady: Danse eller mingle? Noz: Klubb eller pub? (ønsket egentlig å stille begge samme spørsmål, men iht. reglene måtte jeg formulere meg litt annerledes ) Endret 27. juni 2012 av Fysikeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. juni 2012 #505 Del Skrevet 27. juni 2012 Godt å se at det er festglade folk her! HunterLady: Danse eller mingle? Noz: Klubb eller pub? (ønsket egentlig å stille begge samme spørsmål, men iht. reglene måtte jeg formulere meg litt annerledes ) En god kombinasjon av både klubb og pub og danse og mingle! hehe.. Jeg elsker å gå ut å danse, og da er det jo en fordel å gå på klubb og ikke pub. Men da blir det svært lite kommunikasjon med vennene mine, så jeg vil gjerne innom en pub jevnt og trutt også! Jeg er et svært så sosialt vesen ute, og liker å migle og prate med mange nye mennesker ute! Dessuten går jeg på pub om målet er å se fotballkamper og/eller bare ta et par øl med en venninne eller venn Fysikeren: På hvilkne utesteder i Oslo pleier du å dra ut? Liker du å danse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 27. juni 2012 #506 Del Skrevet 27. juni 2012 En god kombinasjon av både klubb og pub og danse og mingle! hehe.. Jeg elsker å gå ut å danse, og da er det jo en fordel å gå på klubb og ikke pub. Men da blir det svært lite kommunikasjon med vennene mine, så jeg vil gjerne innom en pub jevnt og trutt også! Jeg er et svært så sosialt vesen ute, og liker å migle og prate med mange nye mennesker ute! Dessuten går jeg på pub om målet er å se fotballkamper og/eller bare ta et par øl med en venninne eller venn Fysikeren: På hvilkne utesteder i Oslo pleier du å dra ut? Liker du å danse? Er enig med deg i at en kombinasjon er ganske ålreit, men dersom det er enten eller: pub, helt klart! Er ikke direkte veldig glad i å danse, er nemlig født uten rytme i kroppen Liker meg godt på stedene ved Olaf Ryes plass på Grunerløkka, ellers trives jeg på Justisen, Dattra til Hagen og Blå. En sjelden gang er jeg å finne på Horgans og Åpen Bar Noz: Er du ofte ute i Oslo, og eventuelt hvor drar du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. juni 2012 #507 Del Skrevet 27. juni 2012 Mynona: Hvilken CD er din nyeste innkjøpte? Oi, CD har jeg ikke kjøpt på lenge. Kjøper musikk digitalt. Tror nok den siste jeg kjøpte må ha vært på 90 tallet. Så husker ikke hvilken det var. Fasting Drue: hva var den siste konserten du var på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 27. juni 2012 #508 Del Skrevet 27. juni 2012 Godt å se at det er festglade folk her! HunterLady: Danse eller mingle? Noz: Klubb eller pub? (ønsket egentlig å stille begge samme spørsmål, men iht. reglene måtte jeg formulere meg litt annerledes ) Mest mingle. Danse gjør jeg som regel også, men ikke like mye som jeg mingler Og klubb er å foretrekke framfor pub, men kommer litt an på selskapet. Har ikke noe imot puber heller Fysikeren:Favoritt tv-serie? Mynona:Favoritt godteri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 27. juni 2012 #509 Del Skrevet 27. juni 2012 Det var usannsynlig dumt å droppe gymnaset straks jeg var 18, for å verve meg. Bare for å komme vekk hjemmefra. Jeg har lurt mange ganger på hvem jeg egentlig hadde vært idag, om jeg hadde roet meg ned litt. HunterLady: hvor er du om fem år? Da jobber jeg med barn, har 2 barn selv, har funnet drømmemannen og vi har et gigantisk hus med stor hage sammen. Vi har også båt og bil, men ingen dyr! :D Norah:Er du flink å bake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 27. juni 2012 #510 Del Skrevet 27. juni 2012 Fysikeren:Favoritt tv-serie? Det må vel bli Dexter tror jeg, men er også veldig fan av blant annet Breaking Bad og Californication Mynona: hva liker du å gjøre i helgene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 27. juni 2012 #511 Del Skrevet 27. juni 2012 Yme. Jeg har stor respekt til deg, og du virker som en åpen og tillitsfull person. Hjelper du ofte personer du ser trenger hjelp uten at de spør? Takk! Jeg er ikke vant med å få komplimenter, så det var hyggelig. Jeg syns at verden er et ganske skjeivt of urettferdig sted, så jeg liker å hjelpe folk som jeg syns blir behandla med urett, men er veldig nøye med å ikke gi noe til de som utnytter ting... Organisert tigging, og den slags, blir jeg veldig provosert av, for det ødelegger for de som faktisk sliter (det fører jo til at mange ikke gidder å hjelpe folk). Du da? Yme: Hva gjorde du på for 3 timer siden? Spiste frokost med en venninne... I Milano. Hvordan er været i Norge? Overskya og dårlig?? hehehe Etterpå skal jeg trene, så stikker vi på spa. Gruer meg skikkelig Yme: Når var du sist skikkelig forelsket? Jeg er ikke skrudd sammen riktig, så sånne føleller er det ikke akkurat overskudd av hos meg. Jeg har ikke, og kommer nok aldri til å bli forelska i noen. Det hender jeg møter folk (med store mellomrom) som jeg blir glad i, men jeg er ikke riktig i hodet, så jeg kommer nok aldri til å oppleve mye av det andre mennesker tar for gitt. Hva med deg? Når var du forelska sist, om vi ser bort ifra han mystiske saksofonnaboen din. NozFeratu: Når var det du oppdaget hvor fantastisk kule giraffer er? Cosette: Om man bytter sengetøy 1 gang i uka, og sover naken hver natt, blir ikke det egentlig litt som å sove i det samme undertøyet i en hel uke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. juni 2012 #512 Del Skrevet 27. juni 2012 (endret) Noz: Er du ofte ute i Oslo, og eventuelt hvor drar du? er vel ikke ute-ute i oslo så ofte, men et par ganger i mnd blir det. Er i oslo å tar noen pils en vilkårlig dag langt oftere da NozFeratu: Når var det du oppdaget hvor fantastisk kule giraffer er? Hm...det må nok ha vært for ca 12 år siden! Men det begynte ganske så smått, og samlemanien begynte nok ikke før jeg hadde runda 20årene. Yme: Jeg var vurdert å bytte brukernavn til NozFeratu, siden det faktisk er det Noz står for.. Synes du det er en bra plan, eller skrev du NozFeratu bare for gøy? Endret 27. juni 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 27. juni 2012 #513 Del Skrevet 27. juni 2012 Jeg hjelper de som faller bak, eller de som spør etter hjelp. Men jeg er enig med deg at verden er skjevt og urettferdig sted. For mange utnytter andre til å tjene seg rike. HunterLady. Sole seg på stranda eller spille beachvollyball? Mayona-83. Hva er din sommer favoritt is, og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 27. juni 2012 #514 Del Skrevet 27. juni 2012 Tonje: Hvor skulle vi gått på date? Cabin in the Woods på kino. Har hørt den skal være litt bra. Så kan jeg late som at jeg blir redd, sånn for å leke litt feminin liksom. Fjortis-date med andre ord! Jeg er ikke skrudd sammen riktig, så sånne føleller er det ikke akkurat overskudd av hos meg. Jeg har ikke, og kommer nok aldri til å bli forelska i noen. Det hender jeg møter folk (med store mellomrom) som jeg blir glad i, men jeg er ikke riktig i hodet, så jeg kommer nok aldri til å oppleve mye av det andre mennesker tar for gitt. Hva med deg? Når var du forelska sist, om vi ser bort ifra han mystiske saksofonnaboen din. I see! Det burde jeg kanskje gjettet meg litt til. Jeg er nok ikke like ille som deg, men jeg blir nesten aldri forelsket jeg heller. Sist jeg var sånn skikkelig, hodestups forelsket var nok da jeg gikk i 9. klasse. Omtrent 10 år siden, med andre ord. Hogwash: Har navnet ditt noe med Hogwarts og Harry Potter å gjøre, eller er det noe jeg bare innbiller meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 27. juni 2012 #515 Del Skrevet 27. juni 2012 ... Hogwash: Har navnet ditt noe med Hogwarts og Harry Potter å gjøre, eller er det noe jeg bare innbiller meg? Det har med og definisjonen av ordet å gjøre Fasting Drue: Måtte du lage så kompliserte regler? Jeg er trøtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. juni 2012 #516 Del Skrevet 27. juni 2012 Mynona:Favoritt godteri? Sjokolade. Og smash! Mynona: hva liker du å gjøre i helgene? Slappe av, sove lenge, være sammen med venner, og drikke vin. Mayona-83. Hva er din sommer favoritt is, og hvorfor? Åhh, hva heter den igjen. *googler* Denne: Fordi den er så frisk og søt og fruktig!! SemperFi: Hva driver du med i Oslo om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 27. juni 2012 #517 Del Skrevet 27. juni 2012 Tonje!: Jeg har lest en VG-artikkel der du figurerte, er det noe fremgang i saken/med den personen du snakket om? (Holder det litt diffust med vilje i tilfelle du ikke vil ta dette for åpent forum) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 27. juni 2012 #518 Del Skrevet 27. juni 2012 (endret) Tonje!: Jeg har lest en VG-artikkel der du figurerte, er det noe fremgang i saken/med den personen du snakket om? (Holder det litt diffust med vilje i tilfelle du ikke vil ta dette for åpent forum) Helt greit at du spør, men jeg må innrømme at jeg ble litt overrasket over at noen hadde lagt merke til meg - tenkte liksom ikke over at folk på KG også kunne komme til å lese artikkelen (korttenkt, jepp!). Men det er jo egentlig bare bra, for det er en viktig sak Jeg synes det er litt skummelt å skrive for mye om dette på åpent forum, ikke fordi det er hemmelig, vedkommende har jo også vært med i filmen Få meg frisk!. Men det hele er så skjørt for oss, jeg er nesten redd for å si noe og dermed jinxe meg selv - ikke at jeg tror på slik overtro, men det er litt den følelsen jeg har. Vil på en måte holde det tett inntil brystet sånn inntil vi vet noe mer sikkert. Men for å slutte med min diffuse og irriterende babling, så ja - det er fremgang!! Litt med saken, og tydelig med personen. Og det er flottere enn noe jeg har opplevd noen gang i hele mitt liv, og større enn ord. Og kjempeskummelt. Masse på en gang. Og, takk for at du bryr deg Endret 27. juni 2012 av Tonje! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 27. juni 2012 #519 Del Skrevet 27. juni 2012 Verdens nydeligste jente fyller 5 år om noen få måneder. kaffemor: livet ditt blir tv-serie. hvilken skuespiller får hovedrollen som deg, hvem spiller din mor og hvem passer til å skildre din siste/nåværende flamme? Hm denne var vrien! Nicolai Cleve Broch som min kjæreste kanskje. Vanskeligere å finne en som kunne spilt mamma og ikke minst meg! Muligens en yngre og fornorsket Eva Longoria som meg (må presisere at jeg ikke tror jeg er like pen som henne, så ingen måtte tro det)og en eldre Agnes Kittelsen som min mor. En kjempeglad gutt som kastet seg rundt halsen min etter siste skoledag, og bedyret hvor fantastisk ferie vi skulle få. Og etter å igjen ha opplyst ham om at vi ikke kommer til å reise stort i sommer, så smiler han enda mer, og forteller meg at da får vi bare mer tid til å spille fotball sammen. Cuddlegirl: Hva er den beste konserten du har vært på? kaffemor: Hva gjør deg mest sliten? Eksamensperioder. Alt presset med å måtte gjøre det bra. Det skal vi bli 2 om Sommerfest og bytur! Njaaaaa- tror jeg holder det for meg selv jeg... er det lov å si det? Kaffemor: Har du møtt noen fra KG? Mynona: Hvilken CD er din nyeste innkjøpte? Har ikke møtt noen fra KG (som jeg vet om i hvertfall). Hogwash: Skal du på noen ferie i år, i såfall hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 27. juni 2012 #520 Del Skrevet 27. juni 2012 Flair: Er du fornøyd med yrket til din mann? Vet du, yrket til mannen min har aldri vært noe vurderingspunkt for meg. Det er han som skal være fornøyd med det, ikke jeg Når det er sagt, så syns jeg faktisk yrket hans er veldig interessant. Det er kanskje ikke så rart heller. Siden vi treffer hverandre på et dypt plan så er det jo naturlig at vi også deler en del interesser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå