Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

*Snipp*

Kaffemor: Er du en mor som er glad i kaffe?

Ingen mor, men veldig glad i kaffe :jepp:

Cuddlegirl: Hva er det beste med å ha en tvillingsøster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg ikke igjen i noen betegnelse som hedersmann, og blir egentlig pinlig berørt av sånt. Jeg har bare hatt en litt annerledes jobb.

Skjønner det, men det er du. Dere som risikerer livet for landet vårt får alt for liten annerkjennelse.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremt. Også er blir jeg sint fordi jeg vil se alt på en gang. Hater å vente på nye episoder. I want it all!!!

Flair: Har du barn?

Ha ha, me too! Og så blir jeg sur når episoden er over, fordi det er en hel uke til neste gang.

Ja jeg har barn :)

Flair: Hvem er det bilde av på avataren din?

Vet du, det skulle jeg gjerne ha visst også, for jeg syns hun virker litt kul!

Flair - hvis du måtte være en reality-kjendis for én dag, hvem hadde du helst vært og hvorfor?

Auchh, nå stilte du meg det vanskeligste spørsmålet jeg kan få, tror jeg, for jeg ser omtrent ikke på reality-tv.

Jo, forresten, jeg ser av og til Wipe-Out. Og da ville jeg vært han norske som greide nesten alle tingene helt til slutten, fordi han hadde så utrolig flott smidighet og spenst at jeg ble ble helt misunnelig :rodmer:

Først: :klemmer:

Flair: Hva slags klesstil har du?

Vet ikke om klemmen var til meg, men jeg har veldig lyst på en, så da sier jeg tusen takk! :rodmer:

Klesstilen min kommer veldig an på situasjonen. Når jeg er på jobb så ser jeg ut som en forretnings-bitch, hjemme i stua har jeg helst en sånn chenille kosedress i lyse farger. Ellers liker jeg best litt kroppsnære klær, ikke helt trange, men et pent snitt som følger kroppens naturlige kurver. Kan godt kle meg i mini-skjørt, men inntrykket bør være stilig og ikke se vulgært ut. Og ELSKER høye hæler! Men alt til sin anledning...

174cm, 73 - 74 kg. Mål om 65 kg før jul.

Flair: Har du sett Vøringsfossen med egne øyne?

Yepp - og den er mektig! Elsker digre fosser av hele mitt hjerte :rodmer: Kunne gjerne ha bodd ved siden av en!

BM2: Har du noen gang laget kjøttkaker fra bunnen av?

Waco: Har du hatt en fin dag i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuddlegirl: Hva er det beste med å ha en tvillingsøster?

Det beste må nok være at vi er bestevenner.

Vi deler på nesten alt, oppmuntrer hverandre når den ene er trist, og gir hverandre tips og råd. Hun har sett meg på mitt dårligste, når jeg er lei meg, når jeg er glad og når jeg er i 100. Hun er definitivt den som betyr mest for meg, og jeg klarer ikke se for meg hvordan det hadde vært om hun ikke hadde eksistert. Krangler vi en dag, tar det ikke mer enn 2 minutter før vi blir venner igjen. Vi har lik humor og trenger bare gi hverandre ett blikk for å forstå og skjønne hva den andre tenker. Hun er den jeg ringer om det er noe, og den jeg spør når jeg trenger råd.

Jeg savner hun med en gang hun er borte, og selvom vi har hengt sammen i xx antall år, blir jeg aldri lei. :)

Kaffemor: Har du barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

cuddlegirl: Hadde du takka nei til jobbtilbudet du får, om det betyr at du må flytte 70 mil fra tvillingsøstra di? Vi snakker en over gjennomsnittet god jobb med en enda bedre lønn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cuddlegirl: Hadde du takka nei til jobbtilbudet du får, om det betyr at du må flytte 70 mil fra tvillingsøstra di? Vi snakker en over gjennomsnittet god jobb med en enda bedre lønn..

Njaaa, det spørs litt på om jeg hadde bodd alene eller ikke. Hadde jeg flytta dit sammen med en kjæreste hadde jeg sikkert takka ja. Skulle jeg derimot bodd så langt borte alene, hadde jeg nok takka nei.

Yme: Hva gjorde du på for 3 timer siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det beste må nok være at vi er bestevenner.

Vi deler på nesten alt, oppmuntrer hverandre når den ene er trist, og gir hverandre tips og råd. Hun har sett meg på mitt dårligste, når jeg er lei meg, når jeg er glad og når jeg er i 100. Hun er definitivt den som betyr mest for meg, og jeg klarer ikke se for meg hvordan det hadde vært om hun ikke hadde eksistert. Krangler vi en dag, tar det ikke mer enn 2 minutter før vi blir venner igjen. Vi har lik humor og trenger bare gi hverandre ett blikk for å forstå og skjønne hva den andre tenker. Hun er den jeg ringer om det er noe, og den jeg spør når jeg trenger råd.

Jeg savner hun med en gang hun er borte, og selvom vi har hengt sammen i xx antall år, blir jeg aldri lei. :)

Kaffemor: Har du barn?

Høres veldig koselig ut å ha en tvillingsøster :)

Nei jeg har ikke barn (enda). Tenker at vi begynner å prøve når jeg er ferdig med master :)

Edit: Glemte reglene..

Noz: Favorittbok?

Endret av kaffemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bud: Du svarte ikke på det forrige spørsmålet mitt - så da får du et nytt og mye enklere et: Har du vært på motorsykkelferie noen gang?

Hei hei!

Beklager, har litt andre interesser enn kvinneguiden om dagen, så du må bare beklage at jeg ikke har fått med meg det spørsmålet :)

Har aldri hatt motorsykkelferiemotorsykkel - syklene mine har vært sånne som er fantastisk morsomme å ragge med en halvtimes tid 3 dager i uka, mer kjøring medfører en fremskreden risiko for hemoroider.

Flair: Er du fornøyd med yrket til din mann?

Gunvald: Angrer du på at du ble selvstendig næringsdrivende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BM2: Har du noen gang laget kjøttkaker fra bunnen av?

Ja... Har ikke slaktet kua da, men har begynt med å kverne kjøtt og tatt det derfra. Har også laget pølser helt fra scratch. Er mye rart en gjør på grunnfag innen næringsmiddelfag.

kaffemor: Liker du te?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunvald: Angrer du på at du ble selvstendig næringsdrivende?

Jeg har angret på det før. Har aldri vært så god på dette med å være ansatt, jeg trives best med å bestemme selv. Nå har jeg valgt å gjøre det så jeg har noe safe inntekt mens jeg satser armer og bein på musikk. Kall det å ta rattet i egne hender.

Sist gang jeg drev firma hadde jeg hetta, men da hadde jeg også et par ansatte som drev meg til vanvidd. Det er ikke så kult når sjåføren på vogntoget ditt ringer og forteller at han er for sen til avtalt hentetid på fredags ettermiddag. Og, når du spør ham hvor sen, så får du til svar; "7 timer".

Men, man lærer av sånt også.

Bud: fortell om den personen du savner mest her i verden. hvem var vedkommede for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne bare spurt, da!

-Jeg liker katter.

-Kan bli rørt av sterke historier

-Jeg tror på ekte kjærlighet

-Nasjonalromantisk. Får gåsehud og retter ryggen av ja vi elsker

Evilposelos: Hva er på avataren din? Er det en form for bakverk på et stekebrett eller en gjeng seler på et svaberg?

Det er ender :)

Gunvald : Hvorfor byttet du brukernavn? Synes du hadde et annet før i tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunvald : Hvorfor byttet du brukernavn? Synes du hadde et annet før i tiden.

Det forrige navnet mitt har jeg hatt siden en kald vinterdag et sted hvor det var veldig mye kaos og lite kjærlighet. Jeg har vurdert å fortelle historien om denne aktuelle kvelden, men jeg innser at den kan fremstå kanskje litt for spektakulær enn hva jeg selv liker.

Jeg har hatt det kallenavnet rundt meg hele mitt voksne liv, og er på en måte litt ferdig med "han fyren" bak navnet.

Som jeg muligens har uttrykket andre steder her på forumet, så ønsker jeg meg veldig et litt mer tilnærmet A4-liv enn jeg har hatt noensinne, jeg er ferdig med å takle kaos og vold.

Gunvald var liksom det andre kallenavnet mitt, det er litt mer humoristisk - og jeg liker humoristisk. Karakteren Gunvald og jeg har det fellestrekket at vi er like elendige på å vise og takle positive følelser, og vi er like krasse i ordene når vi vil noe. Og, vi er glimrende på avhør.

Vampen: Sett at jeg og du tilbringer en helg sammen, hvor ville du tatt meg med og hva ville du vist meg? Hvordan hadde du fått helgen til å bli mest mulig underholdende og minneverdig for deg, og for så vidt meg?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har angret på det før. Har aldri vært så god på dette med å være ansatt, jeg trives best med å bestemme selv. Nå har jeg valgt å gjøre det så jeg har noe safe inntekt mens jeg satser armer og bein på musikk. Kall det å ta rattet i egne hender.

Sist gang jeg drev firma hadde jeg hetta, men da hadde jeg også et par ansatte som drev meg til vanvidd. Det er ikke så kult når sjåføren på vogntoget ditt ringer og forteller at han er for sen til avtalt hentetid på fredags ettermiddag. Og, når du spør ham hvor sen, så får du til svar; "7 timer".

Men, man lærer av sånt også.

Bud: fortell om den personen du savner mest her i verden. hvem var vedkommede for deg?

Hehe, å ha folk i arbeid er noe av det verste som finnes, ihvertfall i det kommuniststyret vi lever under...

Hvem er det som er flink til å være ansatt da?, greit, å ha ei fast inntekt er ingen uting, men jaggu frister det å kunne styre seg sjøl!

Føler ikke for å svare på akkurat det spørsmålet, så jeg serverer deg en vits istedet!

En ung mann kommer inn på en bar og bestiller 6 jägershots.

Bartenderen - Oisann, hva skal feires?

Mannen - Min første blowjob.

Bartenderen - Hvis du klarer de 6 shottene så skal jeg spandere den sjuende på deg!

Mannen - Ellers takk, hvis 6 jägershots ikke fjerner smaken så tror jeg ikke den sjuende gjør mye fra eller til heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bud: har du funnet ut hvor du har sett meg før?

(jeg lo godt av vitsen forøvrig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ender :)

:skratte: Jeg har alltid trodd det er sånne små klumper med cookie-deig som ligger på brett før den blir stekt!! Så feil kan man ta!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... Har ikke slaktet kua da, men har begynt med å kverne kjøtt og tatt det derfra. Har også laget pølser helt fra scratch. Er mye rart en gjør på grunnfag innen næringsmiddelfag.

kaffemor: Liker du te?

Jupp, liker te veldig godt.

Hva med deg, kaffe eller te? Eller begge deler?

Mynona-83: Hva jobber du med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bud: har du funnet ut hvor du har sett meg før?

(jeg lo godt av vitsen forøvrig)

Neei, for å være ærlig så har jeg prøvd å glemme det/deg!

Vet jeg har sett deg, men jeg kommer f ikke på hvor?!

(blir sprø av å tenke på slikt)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Noz: Favorittbok?

Den niende innsikt av James Redfield

(det er en såpass sjeldent bok å ha lest, så om noen der ute har lest den, så gi meg et vink!)

Tonje: har du noen flere sommerferieplaner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mynona-83: Hva jobber du med?

For å være litt vag; jeg jobber med økonomi.

Evilposelos: Hvordan uttaler du egentlig nicket? Og hva betyr det?

Noz: Hvis livet ditt var en sang - hvilken hadde det vært?

Kaffemor: Driver du med noen idrett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være litt vag; jeg jobber med økonomi.

Evilposelos: Hvordan uttaler du egentlig nicket? Og hva betyr det?

Noz: Hvis livet ditt var en sang - hvilken hadde det vært?

Kaffemor: Driver du med noen idrett?

Jeg danset i mange år, teller det? Akkurat nå driver jeg ikke med noe, men har planer om å begynne å trene igjen til høsten :)

Gunvald: Det stemmer at du har barn, sant? Hvor gammelt er barnet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...