Entern Skrevet 31. juli 2022 #28121 Del Skrevet 31. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Mango 😄 Du da? Honningmelon Hva slags grønnsak liker du best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. juli 2022 #28122 Del Skrevet 31. juli 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Tom sawyer Har du lest Huckleberry Finn også ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 31. juli 2022 #28123 Del Skrevet 31. juli 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Har du lest Huckleberry Finn også ? Ja, tror det, men det er veldig lenge siden altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 31. juli 2022 #28124 Del Skrevet 31. juli 2022 Entern skrev (11 minutter siden): Honningmelon Hva slags grønnsak liker du best? Blomkål kanskje. Er mye godt Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. juli 2022 #28125 Del Skrevet 31. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Blomkål kanskje. Er mye godt Du da? Oliven 😊 Hva liker du best på pizza? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 31. juli 2022 #28126 Del Skrevet 31. juli 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Oliven 😊 Hva liker du best på pizza? Tomat og sjampinjong, kjøttdeig, biff, gjerne mais og masse ost 😄 Er ganske altetende, så liker igrunn alt 🤣 Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. juli 2022 #28127 Del Skrevet 31. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Tomat og sjampinjong, kjøttdeig, biff, gjerne mais og masse ost 😄 Er ganske altetende, så liker igrunn alt 🤣 Du da? Oliven, spinat, gjerne jalapeños, tomat, sjampinjong, det meste 😊 Hvor godt stekt liker du biffen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 31. juli 2022 #28128 Del Skrevet 31. juli 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Oliven, spinat, gjerne jalapeños, tomat, sjampinjong, det meste 😊 Hvor godt stekt liker du biffen? Nam nam 😋 Godt stekt! Men ikke brent 🤣 Favorittnavn? Jente og gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. juli 2022 #28129 Del Skrevet 31. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Nam nam 😋 Godt stekt! Men ikke brent 🤣 Favorittnavn? Jente og gutt. Margrethe og Oddvin Dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 31. juli 2022 #28130 Del Skrevet 31. juli 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Margrethe og Oddvin Dine? 🥰 Oddvin har jeg aldri hørt før faktisk. Noen du kjenner som heter det? Sofia og Tobias. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 31. juli 2022 #28131 Del Skrevet 31. juli 2022 18 hours ago, Cid said: @Kruset Liker du sjømat? Jeg er glad i fisk, reker og scampi. Smakte også blåskjell en gang, og det var godt. Det er så langt min erfaring med sjømat strekker seg. @Cid Pizza med eller uten ananas? @Frøkenfryden Hva synes du er den kjedeligste husarbeidsoppgaven? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. juli 2022 #28132 Del Skrevet 31. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): 🥰 Oddvin har jeg aldri hørt før faktisk. Noen du kjenner som heter det? Sofia og Tobias. Ja et par slektninger jeg er veldig glad i 😊 Tobias er veldig koselig og Sofia er veldig fint 😊 Pleier du å stå opp tidlig på morgenen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 31. juli 2022 #28133 Del Skrevet 31. juli 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Ja et par slektninger jeg er veldig glad i 😊 Tobias er veldig koselig og Sofia er veldig fint 😊 Pleier du å stå opp tidlig på morgenen? Koselig. Margrethe er også veldig fint 🥰 Nei, helst ikke hvis jeg ikke må 🤣 Rundt 9.30 nå i ferien hos svigers. Synes du det er veldig seint? 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 31. juli 2022 #28134 Del Skrevet 31. juli 2022 Entern skrev (1 time siden): @lurven @TheHairyToothfairy @Kvakkekyllingen favorittroman? Midnattsbarn, Salman Rushdie @Entern hvis du måtte finne på et nytt brukernavn NUH hva ville det være? Du må ha et svar ellers taper du alltid i monopol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. juli 2022 #28135 Del Skrevet 31. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden): Koselig. Margrethe er også veldig fint 🥰 Nei, helst ikke hvis jeg ikke må 🤣 Rundt 9.30 nå i ferien hos svigers. Synes du det er veldig seint? 🤣 Nei det er passe 😊 Jeg pleier å stå opp i 7 tiden i ferien. Var det litt tidlig kanskje 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. juli 2022 #28136 Del Skrevet 31. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Midnattsbarn, Salman Rushdie @Entern hvis du måtte finne på et nytt brukernavn NUH hva ville det være? Du må ha et svar ellers taper du alltid i monopol Ølric @TheHairyToothfairy savner du av og til det gamle brukernavnet og avataren din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 31. juli 2022 #28137 Del Skrevet 31. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Nei det er passe 😊 Jeg pleier å stå opp i 7 tiden i ferien. Var det litt tidlig kanskje 😀 Alt for tidlig 😆 Eller jeg sto jo opp rundt den tiden da vi var på sørlandet forrige uke, prøver å drøye det litt nå, så sykt trøtt for tiden. Har du lang ferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 31. juli 2022 #28138 Del Skrevet 31. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Ølric @TheHairyToothfairy savner du av og til det gamle brukernavnet og avataren din? Hvilken av dem? Jeg har hatt en del. Men neh. Fjernet det ene jeg hadde lengst siden jeg er himla gjenkjennelig med det @Entern hva er det verste noen har kalt måten du har laget til dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. juli 2022 #28139 Del Skrevet 31. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Hvilken av dem? Jeg har hatt en del. Men neh. Fjernet det ene jeg hadde lengst siden jeg er himla gjenkjennelig med det @Entern hva er det verste noen har kalt måten du har laget til dem? Teller det hvis noen fikk latterkrampe en gang? 😆 @TheHairyToothfairymorsomste du har opplevd i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 31. juli 2022 #28140 Del Skrevet 31. juli 2022 Entern skrev (6 minutter siden): Teller det hvis noen fikk latterkrampe en gang? 😆 @TheHairyToothfairymorsomste du har opplevd i det siste? Husker ikke hva hun het @Entern har du fisket i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå