Entern Skrevet 4. juni 2022 #28021 Del Skrevet 4. juni 2022 Geitis skrev (2 minutter siden): Ikke egentlig. Gå en topptur eller to og sove i hengekøye. Kanskje rydde litt i garasjen om jeg finner ånden til det😅 @Entern sett noen gode filmer i det siste? Det har blitt en god stund siden, ganske sjelden jeg ser film for tiden 😑 @GeitisHar du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. juni 2022 #28022 Del Skrevet 4. juni 2022 Geitis skrev (11 timer siden): Uff da, er ikke spesielt romantisk av meg sånn egentlig så så mange tips🙈 Det er jo gjerne de hverdagslige tingene man setter mest pris på i ett langvarig forhold. Jeg er litt svak for en mixtape eller ett kjærlighetsbrev jeg da😅 klisjeene finnes vel for en grunn😅 @Frøkenfryden Er det noe som absolutt ikke hører hjemme på pizza? Kjærleiksbrev❤️❤️❤️ hm.. Mann spiste nettopp pizza med ansjos og kapers. Det blir for vilt for meg🙄 @Geitis Hva gjør du om du er alene hjemme en søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. juni 2022 #28023 Del Skrevet 10. juni 2022 @Basseboy Er det basse fra olsenbanden på profilbildet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basseboy Skrevet 10. juni 2022 #28024 Del Skrevet 10. juni 2022 47 minutter siden, Cid said: @Basseboy Er det basse fra olsenbanden på profilbildet ditt? Nei, det er denne karen med håret og skjegget flippet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. juni 2022 #28025 Del Skrevet 10. juni 2022 Basseboy skrev (1 time siden): Nei, det er denne karen med håret og skjegget flippet. Hvem er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basseboy Skrevet 10. juni 2022 #28026 Del Skrevet 10. juni 2022 2 minutter siden, Cid said: Hvem er det? En eller annen type som ble en meme fordi han ligner på Jimmy Neutron. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. juni 2022 #28027 Del Skrevet 10. juni 2022 Basseboy skrev (2 minutter siden): En eller annen type som ble en meme fordi han ligner på Jimmy Neutron. Ser mer ut som goku med skjegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. juli 2022 #28028 Del Skrevet 14. juli 2022 @StellaNova Hvor gammel er du? Bare nysgjerrig @Adobyen Kunne du tenkt å bli stand up komiker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StellaNova Skrevet 14. juli 2022 #28029 Del Skrevet 14. juli 2022 Cid skrev (1 minutt siden): @StellaNova Hvor gammel er du? Bare nysgjerrig @Adobyen Kunne du tenkt å bli stand up komiker? 34 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 14. juli 2022 #28030 Del Skrevet 14. juli 2022 StellaNova skrev (7 minutter siden): Cid skrev (13 minutter siden): @StellaNova Hvor gammel er du? Bare nysgjerrig @Adobyen Kunne du tenkt å bli stand up komiker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. juli 2022 #28031 Del Skrevet 14. juli 2022 Adobyen skrev (28 minutter siden): ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. juli 2022 #28032 Del Skrevet 15. juli 2022 Adobyen skrev (8 timer siden): Adobyen. Den tause stå-opp-komikaren😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 15. juli 2022 #28033 Del Skrevet 15. juli 2022 Cid skrev (9 timer siden): ? Ha ha, jeg hadde vel tenkt å svare, og postet før jeg kom på noe svar. Huff da. Å nei, jeg kunne aldri blitt noe stand up-noe som helst 😅 Har nok med å holde meg fast mens jeg nesten ler meg ihjel av all moro dere finner på 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. juli 2022 #28034 Del Skrevet 15. juli 2022 Adobyen skrev (1 minutt siden): Ha ha, jeg hadde vel tenkt å svare, og postet før jeg kom på noe svar. Huff da. Å nei, jeg kunne aldri blitt noe stand up-noe som helst 😅 Har nok med å holde meg fast mens jeg nesten ler meg ihjel av all moro dere finner på 😂 Synes du det er morsomt alt det tullet med Anton? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 19. juli 2022 #28035 Del Skrevet 19. juli 2022 @Entern Hva er en perfekt sommerkveld for deg? @Cid Hva drikker du helst på byn? @TheHairyToothfairy Om du kunne velge, hva ville du gjort akkurat nå og med hvem? @Lykke Li Drømmedestinasjon? @lurven Hva gjør deg skikkelig irritert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. juli 2022 #28036 Del Skrevet 19. juli 2022 Strange Doll skrev (47 minutter siden): @Entern Hva er en perfekt sommerkveld for deg? @Cid Hva drikker du helst på byn? @TheHairyToothfairy Om du kunne velge, hva ville du gjort akkurat nå og med hvem? @Lykke Li Drømmedestinasjon? @lurven Hva gjør deg skikkelig irritert? Middag og øl osv. med venner, tror jeg. Kanskje hagefest? @Strange Dollhva er det morsomste som har skjedd deg i det siste? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 19. juli 2022 #28037 Del Skrevet 19. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Middag og øl osv. med venner, tror jeg. Kanskje hagefest? @Strange Dollhva er det morsomste som har skjedd deg i det siste? 😁 Hahah er det litt trist at jeg ikke kom på noe som helst?😂 @Entern Liker du å arrangere ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. juli 2022 #28038 Del Skrevet 19. juli 2022 Strange Doll skrev (1 minutt siden): Hahah er det litt trist at jeg ikke kom på noe som helst?😂 @Entern Liker du å arrangere ting? Pleide å like å arrangere lønningspils 😄 men det er noen år siden nå 😕 ellers egentlig ikke😐 @Strange Dollhar du savnet dette stedet? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 19. juli 2022 #28039 Del Skrevet 19. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Pleide å like å arrangere lønningspils 😄 men det er noen år siden nå 😕 ellers egentlig ikke😐 @Strange Dollhar du savnet dette stedet? 😄 Både og. Savnet folkene og det sosiale. Men ikke det negative og avhengigheten. @Entern tror du det er sunt med kg pause av og til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. juli 2022 #28040 Del Skrevet 19. juli 2022 Strange Doll skrev (1 minutt siden): Både og. Savnet folkene og det sosiale. Men ikke det negative og avhengigheten. @Entern tror du det er sunt med kg pause av og til? Jeg tror det er veldig lurt egentlig, har hatt et par ufrivillige pauser 😅 Savnet folkene på sosial prat veldig da 😢 Men ja nettavhengighet er irriterende 😥 @Strange Doll er det fint vær i Bergen nå, eller standard Bergen vær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå