Entern Skrevet 4. juni 2022 #28001 Del Skrevet 4. juni 2022 Geitis skrev (2 minutter siden): Nei jeg gjør i grunnen ikke det. Hadde Candy crush en gang i tiden, men nå har jeg snart ikke ene eneste app igjen på mobilen😅🙈 @Entern Tar du med tegnesaker når du reiser på tur? Ja 😀 @GeitisEr det noe du alltid må ha med? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 4. juni 2022 #28002 Del Skrevet 4. juni 2022 Frøkenfryden skrev (23 timer siden): Oooh vanskelig. Jeg går ikke og drømmer om sånne store romantiske gester, jeg syns hverdagsromantikk er det beste. At mann må klemme meg når jeg er opptatt, sånn at jeg hakker agurk og får klem bakfra akutt😂.. At han passer på at jeg alltid har favorittkaffen som han kjøper der han kjøper morgenkaffe,.. slike ting🙂 @Geitis det mest romantiske du vet? Kanskje jeg plukker opp et tips. Hehe. Uff da, er ikke spesielt romantisk av meg sånn egentlig så så mange tips🙈 Det er jo gjerne de hverdagslige tingene man setter mest pris på i ett langvarig forhold. Jeg er litt svak for en mixtape eller ett kjærlighetsbrev jeg da😅 klisjeene finnes vel for en grunn😅 @Frøkenfryden Er det noe som absolutt ikke hører hjemme på pizza? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 4. juni 2022 #28003 Del Skrevet 4. juni 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Ja 😀 @GeitisEr det noe du alltid må ha med? 😊 Tja, har sånn en øyemaske sak😅🙈 jeg må helst ha det mørkt når jeg sover så skal jeg sove hjemmenfra så blir den alltid med🙈😅 Ellers har jeg ofte med strikketøy, men det kommer litt an på hva slags tur det er😅 @Entern har du en egen skissebok bare for turer da, eller en hel koffert full av tegnesaker?🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. juni 2022 #28004 Del Skrevet 4. juni 2022 Geitis skrev (8 minutter siden): Tja, har sånn en øyemaske sak😅🙈 jeg må helst ha det mørkt når jeg sover så skal jeg sove hjemmenfra så blir den alltid med🙈😅 Ellers har jeg ofte med strikketøy, men det kommer litt an på hva slags tur det er😅 @Entern har du en egen skissebok bare for turer da, eller en hel koffert full av tegnesaker?🤩 En tegneblokk og blyanter stort sett (pluss viskelær osv seffern) 😊 ikke kofferten full da 😅 @Geitishva pleier du å strikke?🧶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 4. juni 2022 #28005 Del Skrevet 4. juni 2022 Entern skrev (Akkurat nå): En tegneblokk og blyanter stort sett (pluss viskelær osv seffern) 😊 ikke kofferten full da 😅 @Geitishva pleier du å strikke?🧶 Det blir som oftest en genser av en slag, jeg synes det er enklest. Har veldig lyst til å lære meg å strikke sokker da🤩 hadde vert mer praktisk på tur😬🙈😅 @Entern Tegner du kjappe skisser av spennende folk i forskjellige situasjoner når du er på tur da, eller har du en tegning som du holder på med over tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. juni 2022 #28006 Del Skrevet 4. juni 2022 Geitis skrev (2 minutter siden): Det blir som oftest en genser av en slag, jeg synes det er enklest. Har veldig lyst til å lære meg å strikke sokker da🤩 hadde vert mer praktisk på tur😬🙈😅 @Entern Tegner du kjappe skisser av spennende folk i forskjellige situasjoner når du er på tur da, eller har du en tegning som du holder på med over tid? Det siste 😅 Tar gjerne inspirasjon fra ting jeg ser men sjelden jeg tegner direkte det jeg ser 😅 @Geitishvis du begynte å strikke sokker på tur, ville du begynt å kalle dem opp etter turen de ble til på sånn f.eks. «Hellas-sokkene» «konfirmasjon til Berit sokkene» sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. juni 2022 #28007 Del Skrevet 4. juni 2022 Entern skrev (19 timer siden): Ikke koko men blander litt, far er på Lillehammer 😅 Jeg har bestekompis i Trondheim og slekt på Hamar Fattern foretrekker forresten italiensk pizza med skinke og sopp @Frøkenfrydenhva foretrekker du å drikke til pizza? Da er det mer forståelig, mener du var i Trondheim ca da du kom inn hit igjen. prosecco er kos til pizza😍 mmm.. pizza i kveld! @Entern Hva spiser dere i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. juni 2022 #28008 Del Skrevet 4. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Da er det mer forståelig, mener du var i Trondheim ca da du kom inn hit igjen. prosecco er kos til pizza😍 mmm.. pizza i kveld! @Entern Hva spiser dere i kveld? Hjemmelagd pizza 🍕😀 Det spiser vi alltid lørdag når jeg er på besøk 😀 mens vi hører på BluesAsylet. @Frøkenfrydenhva for noe spennende skal der gjøre i Göteborg i dag? 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 4. juni 2022 #28009 Del Skrevet 4. juni 2022 Entern skrev (10 minutter siden): Det siste 😅 Tar gjerne inspirasjon fra ting jeg ser men sjelden jeg tegner direkte det jeg ser 😅 @Geitishvis du begynte å strikke sokker på tur, ville du begynt å kalle dem opp etter turen de ble til på sånn f.eks. «Hellas-sokkene» «konfirmasjon til Berit sokkene» sånn? Det var en god ide! Skal jeg jaggu gjøre🤩👏👏 Foreløpig har jeg ikke kommet lengre enn bare en sokk som ikke ble helt som oppskriften så jeg gav opp sokk 😬🙈 Jeg har litt vondt for å følge oppskrifter ser du🙈 og det aner meg at jeg burde gjøre det med sokkene😅 du vet… så de får ca samme størrelse 🤣🤣 @Entern Er det Hawaii skjorte vær i hos deg i dag eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. juni 2022 #28010 Del Skrevet 4. juni 2022 Geitis skrev (4 minutter siden): Det var en god ide! Skal jeg jaggu gjøre🤩👏👏 Foreløpig har jeg ikke kommet lengre enn bare en sokk som ikke ble helt som oppskriften så jeg gav opp sokk 😬🙈 Jeg har litt vondt for å følge oppskrifter ser du🙈 og det aner meg at jeg burde gjøre det med sokkene😅 du vet… så de får ca samme størrelse 🤣🤣 @Entern Er det Hawaii skjorte vær i hos deg i dag eller? Ja det er det 😀 @GeitisHos deg og? 🌞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 4. juni 2022 #28011 Del Skrevet 4. juni 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Ja det er det 😀 @GeitisHos deg og? 🌞 Yess 🤩 Jeg har ikke Hawaii skjorte da😅 mannen som står for det her i huset😅👏👍 Jeg skal ta fram solsengen i dag og bikinien som garantert er blitt ett nummer for liten etter en litt hard vinter🙈😅 men jeg har blitt for gammel til å bry meg om at jeg blender naboene med litt for mye blåhvit hud 🤣🤣 @Entern Den beste sommerlåta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. juni 2022 #28012 Del Skrevet 4. juni 2022 Geitis skrev (Akkurat nå): Yess 🤩 Jeg har ikke Hawaii skjorte da😅 mannen som står for det her i huset😅👏👍 Jeg skal ta fram solsengen i dag og bikinien som garantert er blitt ett nummer for liten etter en litt hard vinter🙈😅 men jeg har blitt for gammel til å bry meg om at jeg blender naboene med litt for mye blåhvit hud 🤣🤣 @Entern Den beste sommerlåta? «Sitting On The Dock Of The Bay» med Otis Redding 😎 @Geitishva er din favoritt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 4. juni 2022 #28013 Del Skrevet 4. juni 2022 Entern skrev (16 minutter siden): «Sitting On The Dock Of The Bay» med Otis Redding 😎 @Geitishva er din favoritt? Could You be loved av Bob Marly & The Wailers 🌼 Det er sånn en herlig kjøre bil i sola sang🤩 @Entern Hvor mange kopper kaffe så langt i dag😬😅? Er det alltid 2-3 før frokost? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. juni 2022 #28014 Del Skrevet 4. juni 2022 Geitis skrev (4 timer siden): Could You be loved av Bob Marly & The Wailers 🌼 Det er sånn en herlig kjøre bil i sola sang🤩 @Entern Hvor mange kopper kaffe så langt i dag😬😅? Er det alltid 2-3 før frokost? Ja det ble vel 2 1/2 kopp før frokost tenker jeg ☕️😊 Ja stort sett 😀 @Geitisbegynner du å komme i sommermodus? 🌞😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 4. juni 2022 #28015 Del Skrevet 4. juni 2022 Entern skrev (2 timer siden): Ja det ble vel 2 1/2 kopp før frokost tenker jeg ☕️😊 Ja stort sett 😀 @Geitisbegynner du å komme i sommermodus? 🌞😀 Uten tvil🤩 ligger i sola på plenen i sommerkjole med en litt for stor stråhatt 🤩 altså🤩 det blir ikke stort herligere enn det😅 @EnternHva gleder du deg mest til i sommer? Eller er det noe du har veldig lyst til å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. juni 2022 #28016 Del Skrevet 4. juni 2022 Entern skrev (8 timer siden): «Sitting On The Dock Of The Bay» med Otis Redding 😎 @Geitishva er din favoritt? Gjett hva pizzastedet jeg er på nå spiller! 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. juni 2022 #28017 Del Skrevet 4. juni 2022 Geitis skrev (2 timer siden): Uten tvil🤩 ligger i sola på plenen i sommerkjole med en litt for stor stråhatt 🤩 altså🤩 det blir ikke stort herligere enn det😅 @EnternHva gleder du deg mest til i sommer? Eller er det noe du har veldig lyst til å gjøre? Blir fint å treffe slekt 😊 og slappe av 😊 @GeitisBle det god lørdagsmiddag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 4. juni 2022 #28018 Del Skrevet 4. juni 2022 Entern skrev (21 minutter siden): Blir fint å treffe slekt 😊 og slappe av 😊 @GeitisBle det god lørdagsmiddag? Grillet burgere og søtpotet pomfri👍 @Entern skal du ha noe godt i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. juni 2022 #28019 Del Skrevet 4. juni 2022 Geitis skrev (12 minutter siden): Grillet burgere og søtpotet pomfri👍 @Entern skal du ha noe godt i kveld? Har spist hjemmelagd pizza 😀 Spørs om jeg orker mye mer 😅 @Geitisplaner for pinsen? 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 4. juni 2022 #28020 Del Skrevet 4. juni 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Har spist hjemmelagd pizza 😀 Spørs om jeg orker mye mer 😅 @Geitisplaner for pinsen? 😀 Ikke egentlig. Gå en topptur eller to og sove i hengekøye. Kanskje rydde litt i garasjen om jeg finner ånden til det😅 @Entern sett noen gode filmer i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå