Gjest Geitis Skrevet 28. mai 2022 #27921 Del Skrevet 28. mai 2022 Entern skrev (På 24.5.2022 den 7.40): 😀 Med Tennant på veldig sterk andreplass. 😀Fikk ikke helt tak på han etterpå, gikk helt glipp av han etter der igjen, likte det jeg har sett sv Jodie Whittaker. @Geitishar du en favoritt Dr. Who episode? En episode som heter Partners in Crime 😅🙈🙈 Den er absurd herlig og på sett og vis har jeg litt lyst på den pillen der 😅🙈 Men jeg er veldig glad i alle episodene med weeping angels i grunnen👍 @Entern har jeg gått glipp av noe spennene her på kg de siste dagene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. mai 2022 #27922 Del Skrevet 28. mai 2022 Geitis skrev (1 minutt siden): En episode som heter Partners in Crime 😅🙈🙈 Den er absurd herlig og på sett og vis har jeg litt lyst på den pillen der 😅🙈 Men jeg er veldig glad i alle episodene med weeping angels i grunnen👍 @Entern har jeg gått glipp av noe spennene her på kg de siste dagene? Ja den var fin 😊 Veldig glad i den første Weeping Angel episoden, hun som hadde hovedrollen der er jo kjempeflink og har blitt stjerne senere🤩 Du har ikke gått glipp av noe særlig nei. AthenaRavenLuna har byttet navn, det er vel stort sett det som har skjedd. @GeitisVisste du at hun som spiller hovedrollen i første Weeping Angels episoden er samme dame som spiller Leonardo de Caprio sin karakters store kjærlighet i 2013 utgaven av Den Store Gatsby??😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 28. mai 2022 #27923 Del Skrevet 28. mai 2022 Entern skrev (6 minutter siden): Ja den var fin 😊 Veldig glad i den første Weeping Angel episoden, hun som hadde hovedrollen der er jo kjempeflink og har blitt stjerne senere🤩 Du har ikke gått glipp av noe særlig nei. AthenaRavenLuna har byttet navn, det er vel stort sett det som har skjedd. @GeitisVisste du at hun som spiller hovedrollen i første Weeping Angels episoden er samme dame som spiller Leonardo de Caprio sin karakters store kjærlighet i 2013 utgaven av Den Store Gatsby??😀 Jeg liker den filmen🤩 Å hun er Kitty i Stolthet og Fordom fra 2005😅👏 Det er vel de jeg husker best, men jeg er enig, hun er veldig flink👍 @Entern Trekkie eller Star Wars? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. mai 2022 #27924 Del Skrevet 28. mai 2022 Geitis skrev (1 minutt siden): Jeg liker den filmen🤩 Å hun er Kitty i Stolthet og Fordom fra 2005😅👏 Det er vel de jeg husker best, men jeg er enig, hun er veldig flink👍 @Entern Trekkie eller Star Wars? Og der var Rosamund Pike også med 😊 Litt mer Star Wars tror jeg, men liker bare den opprinnelige triologien. Av Trek har jeg ikke sett den originale serien men liker forsåvidt The Next Generation godt da 😊 @Geitisdu da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 28. mai 2022 #27925 Del Skrevet 28. mai 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Og der var Rosamund Pike også med 😊 Litt mer Star Wars tror jeg, men liker bare den opprinnelige triologien. Av Trek har jeg ikke sett den originale serien men liker forsåvidt The Next Generation godt da 😊 @Geitisdu da? Må bli Star Wars her. Har egentlig aller mest lyst til å si jeg er Ewoks fan 😅 @Entern Sett Willow? Å kommer du til å se serien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. mai 2022 #27926 Del Skrevet 28. mai 2022 Geitis skrev (1 minutt siden): Må bli Star Wars her. Har egentlig aller mest lyst til å si jeg er Ewoks fan 😅 @Entern Sett Willow? Å kommer du til å se serien? Elsker Ewoks 😊 Så søte 😊 Likte Willow kjempegodt som barn/ungdom 😀😀😀😀 (leste tegneserieversjonen før jeg så filmen) bra skuespill, kule kostymer (ikke så ulike kostymene i Conan Barbaren, Val Kilmer hadde forresten vært en bra Conan), bra fektescener og fin musikk og kjempebra med lure måten Willow vant til slutt (varmer et rollespillerhjerte ❤️) så ja 😊 Litt usikker likevel på om jeg skal se serien da 🤔 @Geitismed fare for å bli fantasiløs i spørsmålene mine 😵: har du tenkt å se serien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. mai 2022 #27927 Del Skrevet 28. mai 2022 Frøkenfryden skrev (På 23.5.2022 den 20.42): Bra helg. Eller.. bra lørdag. Litt teit søndag. Og snart er det litt helg igjen! @Entern hva står klart i kjøleskap til paps kommer i morgen?😃 Oioioi glemte å svare 😱😱😱 Brus og juice og masse syltetøy + fløtemysost med kaffe latte smak @FrøkenfrydenHvordan blir helgen? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 28. mai 2022 #27928 Del Skrevet 28. mai 2022 Entern skrev (12 minutter siden): Elsker Ewoks 😊 Så søte 😊 Likte Willow kjempegodt som barn/ungdom 😀😀😀😀 (leste tegneserieversjonen før jeg så filmen) bra skuespill, kule kostymer (ikke så ulike kostymene i Conan Barbaren, Val Kilmer hadde forresten vært en bra Conan), bra fektescener og fin musikk og kjempebra med lure måten Willow vant til slutt (varmer et rollespillerhjerte ❤️) så ja 😊 Litt usikker likevel på om jeg skal se serien da 🤔 @Geitismed fare for å bli fantasiløs i spørsmålene mine 😵: har du tenkt å se serien? Den filmen er jo omtrent så koselig det går ann å få en film😅🥰 men ja, jeg er nok litt skeptisk til serien, det er jo noe med det hvis man liker originalen veldig god så har det som kommer etter en tendens til å skuffe veldig🙈 så vi får se. Jeg liker den gamle måten å lage filmer på jeg, synes dukker og kostymer er bedre enn de dataanimerte som er nå🙈, det skaper liksom en helt annen stemning i filmen. @Entern Hvordan likte du den caffe latte brunosten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. mai 2022 #27929 Del Skrevet 28. mai 2022 (endret) Geitis skrev (2 minutter siden): Den filmen er jo omtrent så koselig det går ann å få en film😅🥰 men ja, jeg er nok litt skeptisk til serien, det er jo noe med det hvis man liker originalen veldig god så har det som kommer etter en tendens til å skuffe veldig🙈 så vi får se. Jeg liker den gamle måten å lage filmer på jeg, synes dukker og kostymer er bedre enn de dataanimerte som er nå🙈, det skaper liksom en helt annen stemning i filmen. @Entern Hvordan likte du den caffe latte brunosten? Den var god. Veldig mild, men veldig god 😊 @GeitisHva skal du finne på i helga (ved siden av søndagsvasken da)?😀 Endret 28. mai 2022 av Entern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 28. mai 2022 #27930 Del Skrevet 28. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Den var god. Veldig mild, men veldig god 😊 @GeitisHva skal du finne på i helga (ved siden av søndagsvasken da)?😀 😅🙈 Tenker å stelle litt i hagen i dag🤩 det gror igjen noen plasser og dauer noen andre 😬🙈 Jeg har så lyst til å bli bedre på de hage greiene🤩 Ellers blir det topptur om været og formen holder seg😅🤞50/50 sjans tenker jeg😬🙈😅 @Entern Hvilken årstid liker du best og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. mai 2022 #27931 Del Skrevet 28. mai 2022 Geitis skrev (Akkurat nå): 😅🙈 Tenker å stelle litt i hagen i dag🤩 det gror igjen noen plasser og dauer noen andre 😬🙈 Jeg har så lyst til å bli bedre på de hage greiene🤩 Ellers blir det topptur om været og formen holder seg😅🤞50/50 sjans tenker jeg😬🙈😅 @Entern Hvilken årstid liker du best og hvorfor? Liker våren veldig godt 😊 det er passe varmt og veldig fint med blomster og fuglesang 😊 Høsten kommer på annenplass, dvs sensommer og tidlig høst da 😀 før bladene faller av 😊 @GeitisHar du masse forskjellige slags planter og blomster i hagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 28. mai 2022 #27932 Del Skrevet 28. mai 2022 Entern skrev (2 timer siden): Liker våren veldig godt 😊 det er passe varmt og veldig fint med blomster og fuglesang 😊 Høsten kommer på annenplass, dvs sensommer og tidlig høst da 😀 før bladene faller av 😊 @GeitisHar du masse forskjellige slags planter og blomster i hagen? Det vil jeg ikke si🙈 15-20 stykk som ikke er ugrass 😬😅🙈 @Entern Hva skal du finne på i helgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. mai 2022 #27933 Del Skrevet 28. mai 2022 Geitis skrev (1 time siden): Det vil jeg ikke si🙈 15-20 stykk som ikke er ugrass 😬😅🙈 @Entern Hva skal du finne på i helgen da? Slappe av og kose meg og tegne litt 😊 @GeitisSå du den serien med de to gamle skuespillerne som elsker kanaler? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 28. mai 2022 #27934 Del Skrevet 28. mai 2022 Entern skrev (12 timer siden): Oioioi glemte å svare 😱😱😱 Brus og juice og masse syltetøy + fløtemysost med kaffe latte smak @FrøkenfrydenHvordan blir helgen? 😊 Kan vi få en review på den osten? Og @Geitis: hvordan traff du mannfolket ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 28. mai 2022 #27935 Del Skrevet 28. mai 2022 Entern skrev (7 timer siden): Slappe av og kose meg og tegne litt 😊 @GeitisSå du den serien med de to gamle skuespillerne som elsker kanaler? 😊 Jeg klarer ikke helt å plukke opp hva du refererer til her så sannsynligvis ikke🤷♀️🙈🤣🤷♀️ Hva tegner du på @Entern? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. mai 2022 #27936 Del Skrevet 28. mai 2022 Geitis skrev (1 minutt siden): Jeg klarer ikke helt å plukke opp hva du refererer til her så sannsynligvis ikke🤷♀️🙈🤣🤷♀️ Hva tegner du på @Entern? I øyeblikket ingenting, har ikke kommet i gang med noe 😐 @GeitisHva gjør du i kveld?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 28. mai 2022 #27937 Del Skrevet 28. mai 2022 DundreMilfin skrev (4 minutter siden): Kan vi få en review på den osten? Og @Geitis: hvordan traff du mannfolket ditt? Ble introdusert av felles venninne, på filmkveld, om jeg ikke husker helt feil😅🤩 men jeg husker ikke filmen🙈 @DundreMilfin Sist sette film? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. mai 2022 #27938 Del Skrevet 28. mai 2022 DundreMilfin skrev (10 minutter siden): Kan vi få en review på den osten? Og @Geitis: hvordan traff du mannfolket ditt? Det kan du, den var mild men kjempegod 😀 @DundreMilfinLiker du Endeavour? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 28. mai 2022 #27939 Del Skrevet 28. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): I øyeblikket ingenting, har ikke kommet i gang med noe 😐 @GeitisHva gjør du i kveld?😊 Har sett Respect filmen om Aretha Franklin. @Entern Fordi du ikke vet hva du skal tegne eller venter du på at den kreative ånden skal komme over deg? (Jeg venter ofte på den flyktige ånden altså😅🙈 får ikke til noe uten han) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. mai 2022 #27940 Del Skrevet 28. mai 2022 Geitis skrev (1 minutt siden): Har sett Respect filmen om Aretha Franklin. @Entern Fordi du ikke vet hva du skal tegne eller venter du på at den kreative ånden skal komme over deg? (Jeg venter ofte på den flyktige ånden altså😅🙈 får ikke til noe uten han) Mest det siste 😐 også blir jeg distrahert av KG og fattern spanderer Madeira som ikke er perfekt for konsentrasjonen😅 @Geitiser Respect bra film? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå