Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Gjest Geitis
Entern skrev (På 24.5.2022 den 7.40):

😀

Med Tennant på veldig sterk andreplass. 😀Fikk ikke helt tak på han etterpå, gikk helt glipp av han etter der igjen, likte det jeg har sett sv Jodie Whittaker.

@Geitishar du en favoritt Dr. Who episode?

En episode som heter Partners in Crime 😅🙈🙈 Den er absurd herlig og på sett og vis har jeg litt lyst på den pillen der 😅🙈 Men jeg er veldig glad i alle episodene med weeping angels i grunnen👍

@Entern har jeg gått glipp av noe spennene her på kg de siste dagene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Geitis skrev (1 minutt siden):

En episode som heter Partners in Crime 😅🙈🙈 Den er absurd herlig og på sett og vis har jeg litt lyst på den pillen der 😅🙈 Men jeg er veldig glad i alle episodene med weeping angels i grunnen👍

@Entern har jeg gått glipp av noe spennene her på kg de siste dagene? 

Ja den var fin 😊

Veldig glad i den første Weeping Angel episoden, hun som hadde hovedrollen der er jo kjempeflink og har blitt stjerne senere🤩

Du har ikke gått glipp av noe særlig nei. AthenaRavenLuna har byttet navn, det er vel stort sett det som har skjedd.

@GeitisVisste du at hun som spiller hovedrollen i første Weeping Angels episoden er samme dame som spiller Leonardo de Caprio sin karakters store kjærlighet i 2013 utgaven av Den Store Gatsby??😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geitis
Entern skrev (6 minutter siden):

Ja den var fin 😊

Veldig glad i den første Weeping Angel episoden, hun som hadde hovedrollen der er jo kjempeflink og har blitt stjerne senere🤩

Du har ikke gått glipp av noe særlig nei. AthenaRavenLuna har byttet navn, det er vel stort sett det som har skjedd.

@GeitisVisste du at hun som spiller hovedrollen i første Weeping Angels episoden er samme dame som spiller Leonardo de Caprio sin karakters store kjærlighet i 2013 utgaven av Den Store Gatsby??😀

Jeg liker den filmen🤩 Å hun er Kitty i Stolthet og Fordom fra 2005😅👏  Det er vel de jeg husker best, men jeg er enig, hun er veldig flink👍

@Entern Trekkie eller Star Wars?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker den filmen🤩 Å hun er Kitty i Stolthet og Fordom fra 2005😅👏  Det er vel de jeg husker best, men jeg er enig, hun er veldig flink👍

@Entern Trekkie eller Star Wars?

Og der var Rosamund Pike også med 😊

Litt mer Star Wars tror jeg, men liker bare den opprinnelige triologien. Av Trek har jeg ikke sett den originale serien men liker forsåvidt The Next Generation godt da 😊

@Geitisdu da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geitis
Entern skrev (4 minutter siden):

Og der var Rosamund Pike også med 😊

Litt mer Star Wars tror jeg, men liker bare den opprinnelige triologien. Av Trek har jeg ikke sett den originale serien men liker forsåvidt The Next Generation godt da 😊

@Geitisdu da?

Må bli Star Wars her. Har egentlig aller mest lyst til å si jeg er Ewoks fan 😅 

@Entern Sett Willow? Å kommer du til å se serien? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bli Star Wars her. Har egentlig aller mest lyst til å si jeg er Ewoks fan 😅 

@Entern Sett Willow? Å kommer du til å se serien? 

Elsker Ewoks 😊 Så søte 😊

Likte Willow kjempegodt som barn/ungdom 😀😀😀😀 (leste tegneserieversjonen før jeg så filmen) bra skuespill, kule kostymer (ikke så ulike kostymene i Conan Barbaren, Val Kilmer hadde forresten vært en bra Conan), bra fektescener og fin musikk og kjempebra med lure måten Willow vant til slutt (varmer et rollespillerhjerte ❤️) så ja 😊

Litt usikker likevel på om jeg skal se serien da 🤔

@Geitismed fare for å bli fantasiløs i spørsmålene mine 😵: har du tenkt å se serien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (På 23.5.2022 den 20.42):

Bra helg. Eller.. bra lørdag. Litt teit søndag. Og snart er det litt helg igjen!

@Entern hva står klart i kjøleskap til paps kommer i morgen?😃

Oioioi glemte å svare 😱😱😱

Brus og juice og masse syltetøy + fløtemysost med kaffe latte smak

@FrøkenfrydenHvordan blir helgen? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geitis
Entern skrev (12 minutter siden):

Elsker Ewoks 😊 Så søte 😊

Likte Willow kjempegodt som barn/ungdom 😀😀😀😀 (leste tegneserieversjonen før jeg så filmen) bra skuespill, kule kostymer (ikke så ulike kostymene i Conan Barbaren, Val Kilmer hadde forresten vært en bra Conan), bra fektescener og fin musikk og kjempebra med lure måten Willow vant til slutt (varmer et rollespillerhjerte ❤️) så ja 😊

Litt usikker likevel på om jeg skal se serien da 🤔

@Geitismed fare for å bli fantasiløs i spørsmålene mine 😵: har du tenkt å se serien?

Den filmen er jo omtrent så koselig det går ann å få en film😅🥰 men ja, jeg er nok litt skeptisk til serien, det er jo noe med det hvis man liker originalen veldig god så har det som kommer etter en tendens til å skuffe veldig🙈 så vi får se. 

Jeg liker den gamle måten å lage filmer på jeg, synes dukker og kostymer er bedre enn de dataanimerte som er nå🙈, det skaper liksom en helt annen stemning i filmen. 

@Entern Hvordan likte du den caffe latte brunosten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geitis skrev (2 minutter siden):

Den filmen er jo omtrent så koselig det går ann å få en film😅🥰 men ja, jeg er nok litt skeptisk til serien, det er jo noe med det hvis man liker originalen veldig god så har det som kommer etter en tendens til å skuffe veldig🙈 så vi får se. 

Jeg liker den gamle måten å lage filmer på jeg, synes dukker og kostymer er bedre enn de dataanimerte som er nå🙈, det skaper liksom en helt annen stemning i filmen. 

@Entern Hvordan likte du den caffe latte brunosten? 

Den var god. Veldig mild, men veldig god 😊

@GeitisHva skal du finne på i helga (ved siden av søndagsvasken da)?😀

Endret av Entern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geitis
Entern skrev (1 minutt siden):

Den var god. Veldig mild, men veldig god 😊

@GeitisHva skal du finne på i helga (ved siden av søndagsvasken da)?😀

😅🙈 Tenker å stelle litt i hagen i dag🤩 det gror igjen noen plasser og dauer noen andre 😬🙈 Jeg har så lyst til å bli bedre på de hage greiene🤩 

Ellers blir det topptur om været og formen holder seg😅🤞50/50 sjans tenker jeg😬🙈😅 

@Entern Hvilken årstid liker du best og hvorfor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geitis skrev (Akkurat nå):

😅🙈 Tenker å stelle litt i hagen i dag🤩 det gror igjen noen plasser og dauer noen andre 😬🙈 Jeg har så lyst til å bli bedre på de hage greiene🤩 

Ellers blir det topptur om været og formen holder seg😅🤞50/50 sjans tenker jeg😬🙈😅 

@Entern Hvilken årstid liker du best og hvorfor? 

Liker våren veldig godt 😊 det er passe varmt og veldig fint med blomster og fuglesang 😊

Høsten kommer på annenplass, dvs sensommer og tidlig høst da 😀 før bladene faller av 😊

@GeitisHar du masse forskjellige slags planter og blomster i hagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geitis
Entern skrev (2 timer siden):

Liker våren veldig godt 😊 det er passe varmt og veldig fint med blomster og fuglesang 😊

Høsten kommer på annenplass, dvs sensommer og tidlig høst da 😀 før bladene faller av 😊

@GeitisHar du masse forskjellige slags planter og blomster i hagen?

Det vil jeg ikke si🙈 15-20 stykk som ikke er ugrass 😬😅🙈 

@Entern Hva skal du finne på i helgen da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geitis skrev (1 time siden):

Det vil jeg ikke si🙈 15-20 stykk som ikke er ugrass 😬😅🙈 

@Entern Hva skal du finne på i helgen da? 

Slappe av og kose meg og tegne litt 😊

@GeitisSå du den serien med de to gamle skuespillerne som elsker kanaler? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (12 timer siden):

Oioioi glemte å svare 😱😱😱

Brus og juice og masse syltetøy + fløtemysost med kaffe latte smak

@FrøkenfrydenHvordan blir helgen? 😊

Kan vi få en review på den osten?

Og @Geitis: hvordan traff du mannfolket ditt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geitis
Entern skrev (7 timer siden):

Slappe av og kose meg og tegne litt 😊

@GeitisSå du den serien med de to gamle skuespillerne som elsker kanaler? 😊

Jeg klarer ikke helt å plukke opp hva du refererer til her så sannsynligvis ikke🤷‍♀️🙈🤣🤷‍♀️

Hva tegner du på @Entern?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke helt å plukke opp hva du refererer til her så sannsynligvis ikke🤷‍♀️🙈🤣🤷‍♀️

Hva tegner du på @Entern?

I øyeblikket ingenting, har ikke kommet i gang med noe 😐

@GeitisHva gjør du i kveld?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Geitis
DundreMilfin skrev (4 minutter siden):

Ble introdusert av felles venninne, på filmkveld, om jeg ikke husker helt feil😅🤩 men jeg husker ikke filmen🙈 

@DundreMilfin Sist sette film? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DundreMilfin skrev (10 minutter siden):

Det kan du, den var mild men kjempegod 😀

@DundreMilfinLiker du Endeavour?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geitis
Entern skrev (1 minutt siden):

I øyeblikket ingenting, har ikke kommet i gang med noe 😐

@GeitisHva gjør du i kveld?😊

Har sett Respect filmen om Aretha Franklin. 

@Entern Fordi du ikke vet hva du skal tegne eller venter du på at den kreative ånden skal komme over deg? (Jeg venter ofte på den flyktige ånden altså😅🙈 får ikke til noe uten han)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett Respect filmen om Aretha Franklin. 

@Entern Fordi du ikke vet hva du skal tegne eller venter du på at den kreative ånden skal komme over deg? (Jeg venter ofte på den flyktige ånden altså😅🙈 får ikke til noe uten han)

Mest det siste 😐 også blir jeg distrahert av KG og fattern spanderer Madeira som ikke er perfekt for konsentrasjonen😅

@Geitiser Respect bra film?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...