TheHairyToothfairy Skrevet 22. mai 2022 #27861 Del Skrevet 22. mai 2022 Geitis skrev (1 time siden): Haha, nei. Har ikke datet så mye, men ville uansett ikke gått på date med noen som jeg ikke hadde lyst til å gå på date med. @TheHairyToothfairy Leser du tegneserier? Har flere hyller med tegneserier, Både leser og samler @Geitis kan du mange språk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 22. mai 2022 #27862 Del Skrevet 22. mai 2022 Entern skrev (5 timer siden): Countrymusikkens historie 👍👍👍 @TheHairyToothfairyAnbefal en film? The Brothers Grimsby! @Entern gi meg middagsinspirasjon! Hva er en perfekt søndagsmiddag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. mai 2022 #27863 Del Skrevet 22. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): The Brothers Grimsby! @Entern gi meg middagsinspirasjon! Hva er en perfekt søndagsmiddag? Koteletter med poteter, sjysaus, tyttebærsyltetøy og makaroni 🤤🤤🤤🤤🤤🤤 @TheHairyToothfairyHva skal du se på TV i dag?😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 22. mai 2022 #27864 Del Skrevet 22. mai 2022 Entern skrev (27 minutter siden): Nei har vært en totalt slapp helg 😅 Dette blir den store rydde og vaskedagen viste det seg 😅 så nei 😅 @GeitisHar du vært på tur eller skal du på tur?😀 Nei, har vert sjuk denne helga så har ikke kommet meg lengre enn ut på verandaen 😅 @Entern Liker du å reise på stranden på sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 22. mai 2022 #27865 Del Skrevet 22. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (29 minutter siden): Har flere hyller med tegneserier, Både leser og samler @Geitis kan du mange språk? Nei, det står det heller dårlig til med. Er rimelig habil i engelsk, men der går liksom grensen😅 @TheHairyToothfairy Hvis du skulle lære deg ett språk nå, hva skulle det vert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. mai 2022 #27866 Del Skrevet 22. mai 2022 Geitis skrev (1 time siden): Nei, har vert sjuk denne helga så har ikke kommet meg lengre enn ut på verandaen 😅 @Entern Liker du å reise på stranden på sommeren? Ikke så veldig egentlig 😅 @GeitisHva liker du best å gjøre i sommerferien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #27867 Del Skrevet 22. mai 2022 Geitis skrev (3 timer siden): Jeg prøver å ukeshandle og planlegge middager slik at ting i utgangspunktet ikke går ut på dato før det blir brukt. Så kanskje å ikke handle mer enn man trenger kan være mitt tips da. @Frøkenfryden Favoritt program som liten? Samme her, prøvet handle klokt og basere middager på det jeg finner og som må brukes. Så planlegger godt. oi.. vanskelig. Om du tenker barne-tv likte jeg lokomotivet Thomas og portveien 2 og Tøydokke Anna i alle fall😃 @Geitis så du barne-tv? Hva likte du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 22. mai 2022 #27868 Del Skrevet 22. mai 2022 Entern skrev (1 time siden): Ikke så veldig egentlig 😅 @GeitisHva liker du best å gjøre i sommerferien? Besøke diverse museum og spise is 😅 @Entern Drikker du mye brus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #27869 Del Skrevet 22. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (6 timer siden): Det har jeg aldri smakt 😄 Sikkert godt alt sammen ja Vi satte ut båten i går og tok en runde rundt for å se om den var i orden. Den blir brukt som kos. Fiske og kjører rundt og nyter været 😄 Vi trenger ikke båt her vi bor så er bare for moro Jeg elsker å ut å fiske! Har du planer for dagen? Avslapping etter gårsdagens kos? 😀 Å så artig, @Kvakkekyllingen tilbereder du fisket fisk også? 😃 Rolig her, vi slentret til innvandrerbutikken og kjøpte litt billig grønt og sånn. Jeg har teite muskelknuter som jeg skal prøve å blidgjøre med litt trim. Ellers rolig her. Har outsourcet middag til Mann😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 22. mai 2022 #27870 Del Skrevet 22. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Samme her, prøvet handle klokt og basere middager på det jeg finner og som må brukes. Så planlegger godt. oi.. vanskelig. Om du tenker barne-tv likte jeg lokomotivet Thomas og portveien 2 og Tøydokke Anna i alle fall😃 @Geitis så du barne-tv? Hva likte du? Så ikke så mye på barne-TV på nrk tror jeg, husker kalle klovn da😅. Likte care bears og my little pony, men de tror jeg vi leide på VHS. @Frøkenfryden Profilbildet ditt, hvorfor valgte du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 22. mai 2022 #27871 Del Skrevet 22. mai 2022 Geitis skrev (3 timer siden): Nei, det står det heller dårlig til med. Er rimelig habil i engelsk, men der går liksom grensen😅 @TheHairyToothfairy Hvis du skulle lære deg ett språk nå, hva skulle det vert? Jeg hadde likt å kunne japansk, må jeg innrømme. @Geitis verdens beste spill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 22. mai 2022 #27872 Del Skrevet 22. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Jeg hadde likt å kunne japansk, må jeg innrømme. @Geitis verdens beste spill? Monkey Island 🤩😅 og så er jeg veldig glad i fire på rad av en eller annen merkelig grunn🤷♀️ @TheHairyToothfairy Hvilke spill liker du best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. mai 2022 #27873 Del Skrevet 22. mai 2022 Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Å så artig, @Kvakkekyllingen tilbereder du fisket fisk også? 😃 Rolig her, vi slentret til innvandrerbutikken og kjøpte litt billig grønt og sånn. Jeg har teite muskelknuter som jeg skal prøve å blidgjøre med litt trim. Ellers rolig her. Har outsourcet middag til Mann😃 Det er mest samboer som gjør. Han er vant til sånn 😄 Koselig Hva blir det å spise? 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #27874 Del Skrevet 22. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Det er mest samboer som gjør. Han er vant til sånn 😄 Koselig Hva blir det å spise? 😀 Mann gjør også det her. Flår flyndra. 🙈🤣 Litt baconrisotto som skal severes inni en giga portobellosopp. Med bAkt gresskar og noen ferdige falafler ved siden av👌 @Kvakkekyllingen Er det ferie på deg snart? Lang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. mai 2022 #27875 Del Skrevet 22. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Mann gjør også det her. Flår flyndra. 🙈🤣 Litt baconrisotto som skal severes inni en giga portobellosopp. Med bAkt gresskar og noen ferdige falafler ved siden av👌 @Kvakkekyllingen Er det ferie på deg snart? Lang? Kjekt med menn som ordner opp 😀 Der høres veldig godt ut 🤩 Gjett hva det blir her 😄 Har 4 uker fra 18 juli 😀 Gleder meg! Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #27876 Del Skrevet 22. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (8 minutter siden): Kjekt med menn som ordner opp 😀 Der høres veldig godt ut 🤩 Gjett hva det blir her 😄 Har 4 uker fra 18 juli 😀 Gleder meg! Du da? Pizza?😃 åå deilig! Faktisk om en måned bare ca, 24 juni🙂👍🏻 Tar ikke så lenge, drøye to uker, så jobb og en bonusuke i aug. Litt roligere på jobb om sommeren, så helt ok å jobbe litt mens mann tar sin sykkelferie. @Kvakkekyllingen Har du langt eller kort hår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. mai 2022 #27877 Del Skrevet 22. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Pizza?😃 åå deilig! Faktisk om en måned bare ca, 24 juni🙂👍🏻 Tar ikke så lenge, drøye to uker, så jobb og en bonusuke i aug. Litt roligere på jobb om sommeren, så helt ok å jobbe litt mens mann tar sin sykkelferie. @Kvakkekyllingen Har du langt eller kort hår? Pølse 😆 Er og griller, men hadde ikke annen grillmat. Men pølser er greit det. Sånn av og til 😄 Det blir nok godt 😀 Skal du noe morsomt i ferien? Jeg har langt tror jeg 😆 Sånn ca 40 cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. mai 2022 #27878 Del Skrevet 22. mai 2022 Geitis skrev (1 time siden): Besøke diverse museum og spise is 😅 @Entern Drikker du mye brus? Altfor mye 😅 @GeitisGjør du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 22. mai 2022 #27879 Del Skrevet 22. mai 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Altfor mye 😅 @GeitisGjør du? Kanskje ett glass til middag, men egentlig ikke så veldig mye mer, foretrekker kaffe eller te. @Entern Liker du puslespill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. mai 2022 #27880 Del Skrevet 22. mai 2022 Geitis skrev (1 minutt siden): Kanskje ett glass til middag, men egentlig ikke så veldig mye mer, foretrekker kaffe eller te. @Entern Liker du puslespill? Likte veldig godt som barn men har ikke drevet med siden da, men det var veldig fristende under korona😅😅 @GeitisDriver du med puslespill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå