Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. mai 2022 #27841 Del Skrevet 21. mai 2022 Frøkenfryden skrev (6 timer siden): Det går sikkert bra, men husk at han må få frokost servert 6.30 og ha polarbrød med brunost til niste. 😃 Du liker nok vennene våre, de er blide og liker vin og ler mye. 👍🏻 Og har ikke barn de må hjem til så de tar seg tid. @Entern håper du får noe god mat etter husvask? Det skal jeg nok få til ☺️💪 Så bra 😄 Maten god så langt? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. mai 2022 #27842 Del Skrevet 21. mai 2022 Entern skrev (4 timer siden): Vi får se 😅 @FrøkenfrydenKan vi regne med detaljert beskrivelse av middagen etterpå?😀 Heisann sveisann! Jeg var på fancybaren først og drakk drinken som er en representasjon av operahuset. Så restaurant. Kamskjell med smørsaus og diverse. Villkveite med skalldyrsaus. Noe sjokomousse med bær og sorbet. Mye god cava til. Og neida. Jeg er ingen jet setter egentlig😃🙈 @Entern Har jeg missa noe moro her? Hva skjer hos deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. mai 2022 #27843 Del Skrevet 21. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 timer siden): Det skal jeg nok få til ☺️💪 Så bra 😄 Maten god så langt? 😁 Siden du ikke kom så tok jeg bare rollen i eget liv. For meny se innlegg over😃 @Kvakkekyllingen håper du fikk noe mat selv om du ikke møtte til bytting av liv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. mai 2022 #27844 Del Skrevet 21. mai 2022 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Siden du ikke kom så tok jeg bare rollen i eget liv. For meny se innlegg over😃 @Kvakkekyllingen håper du fikk noe mat selv om du ikke møtte til bytting av liv? Det gjorde du rett i 😆 Hørtes fantastisk ut! Jeg har spist god mat Ikke fancy men helt ok 😁 Hva smakte best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. mai 2022 #27845 Del Skrevet 21. mai 2022 Entern skrev (16 timer siden): Ja men ikke sånn voldsomt 😅 Selv om det var en gang når jeg var 19 jeg la på sprang ut av utestedet 😂 @TheHairyToothfairypissregner det der du er også?🌧😅 Neh, fint og vakkert her. For en gangs skyld. @Entern anbefal en god dokumentar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. mai 2022 #27846 Del Skrevet 21. mai 2022 Frøkenfryden skrev (16 timer siden): Hmm. Nå må jeg tenke.. jeg føler det nærmeste jeg har kommet noe slikt er en jeg datet, og da er man jo personlig og sånn når det blir en del møter, som viste seg å bli veldig ubehagelig. Men sitter ikke igjen med en redsel for å dele og være personlig, tenker mer at vi alle kan bli lurt av andre og feilbedømme. @TheHairyToothfairy har du noen gang sagt usannheter i datefase? (Tenker også da på de mer uskyldige som å late som man liker noe f eks) Hah, det har alle menn! En periode var jeg ikke særlig ivrig på å fortelle hva jeg jobbet med, noe som ledet til relativt dumme situasjoner når det faktisk ble forhold utav det. @Frøkenfryden drømmeferien, hvor går den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #27847 Del Skrevet 22. mai 2022 Geitis skrev (På 19.5.2022 den 18.17): Rundt klokka 22:30 er målet. Ikke alltid jeg kommer i mål🙈 @Frøkenfryden Hva er ditt beste matsvinn tips? Bedre å svare seint enn aldri! 😬 Måtte tenke litt.. har jeg god tid liker jeg google «middag med *ingrediens jeg vil bli kvitt*» Men det mest brukte tipset mitt er nok ovnsomelett. Schmakker bakepapir i en ildfast form. Vi har mange størrelser og sånn. Pisker sammen høvelig mengde egg og så starter restefesten. Litt slapp vårløk. Skinkepålegg som dør, osteskalker. Noen pastarør. Litt creme fraiche eller matfløte. Steker ting som pålegg og løk og sånnførst, og hiver i forma og tømmer eggestand over. Inn i ovn. Løfter ut når ferdig og skjærer opp ruter og har på skive eller inni lomper. @Geitis ditt beste matsvinntips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #27848 Del Skrevet 22. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (5 timer siden): Hah, det har alle menn! En periode var jeg ikke særlig ivrig på å fortelle hva jeg jobbet med, noe som ledet til relativt dumme situasjoner når det faktisk ble forhold utav det. @Frøkenfryden drømmeferien, hvor går den? 😂👍 hmmm.. jeg er kanskje litt rar for jeg er ikke så opptatt av sted så lenge det har fasilitetene jeg vil ha. Jeg liker kanskjr best å leie hus med basseng privat i hage. Og stabilt vær med sol. Og kaffested og matbutikk og restauranter i gåavstand. Da kan vi opp tidlig og drikke kaffe. Ta morgensvøm. Mekke frokost selv på kjøkken og sånn. Gjort dette i Karibien tre ganger og det har vært nydelige ferier😎 @TheHairyToothfairy er du ofte på utenlandsferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #27849 Del Skrevet 22. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (8 timer siden): Det gjorde du rett i 😆 Hørtes fantastisk ut! Jeg har spist god mat Ikke fancy men helt ok 😁 Hva smakte best? Hmm.. kamskjell kanskje. Veldig svak for det☺️ Men alt var digg! Ingen restauranter på en stund nå.. eller om et par uker i Sverige er det jo..😆 @Kvakkekyllingen Hva gjorde dere på båttur? Eller var det for kos? Eller bor dere sånn at båt brukes mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. mai 2022 #27850 Del Skrevet 22. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (5 timer siden): Neh, fint og vakkert her. For en gangs skyld. @Entern anbefal en god dokumentar? Countrymusikkens historie 👍👍👍 @TheHairyToothfairyAnbefal en film? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. mai 2022 #27851 Del Skrevet 22. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Hmm.. kamskjell kanskje. Veldig svak for det☺️ Men alt var digg! Ingen restauranter på en stund nå.. eller om et par uker i Sverige er det jo..😆 @Kvakkekyllingen Hva gjorde dere på båttur? Eller var det for kos? Eller bor dere sånn at båt brukes mye? Det har jeg aldri smakt 😄 Sikkert godt alt sammen ja Vi satte ut båten i går og tok en runde rundt for å se om den var i orden. Den blir brukt som kos. Fiske og kjører rundt og nyter været 😄 Vi trenger ikke båt her vi bor så er bare for moro Jeg elsker å ut å fiske! Har du planer for dagen? Avslapping etter gårsdagens kos? 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 22. mai 2022 #27852 Del Skrevet 22. mai 2022 Entern skrev (På 20.5.2022 den 21.44): Tix, den typen ting. (Kan tolerere Staysman i veldig små doser siden han virker såpass ålreit som person og han vet sjøl at musikken hans er dårlig) Jeg får også diller, og noen går aldri over 🥹😆 @Geitishar du noen favoritt guder/monstre/sagn fra mytologien? Liker veldig godt historien der Tor besøker Utgards-Loke. Eros og Psyke fortellingen er også fin. Det er i grunnen hvor menneskelige og fulle av feil de gamle gudene var som appellerer mest til meg. Ja forresten hvem liker ikke Medusa og Minotauros🤩 @Entern Hva er den siste dillen du har fått da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 22. mai 2022 #27853 Del Skrevet 22. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (På 21.5.2022 den 3.15): Barna mine. Alt annet er juggel og fjas, men akkurat de gjorde jeg ordentlig. @Geitis@Geitis har du gått på date med noen for å slippe maset om date fra vedkommende? Haha, nei. Har ikke datet så mye, men ville uansett ikke gått på date med noen som jeg ikke hadde lyst til å gå på date med. @TheHairyToothfairy Leser du tegneserier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. mai 2022 #27854 Del Skrevet 22. mai 2022 Geitis skrev (12 minutter siden): Liker veldig godt historien der Tor besøker Utgards-Loke. Eros og Psyke fortellingen er også fin. Det er i grunnen hvor menneskelige og fulle av feil de gamle gudene var som appellerer mest til meg. Ja forresten hvem liker ikke Medusa og Minotauros🤩 @Entern Hva er den siste dillen du har fått da? Jeg får diller på band hele tiden men oftest band jeg liker fra før (Amorphis, Paradise Lost, Opeth osv) .og noen ganger tegneserier…men tror den siste er Tanith Lee men har hatt dille på henne før da 😅 veldig bra og dessverre ikke veldig kjent fantasyforfatterinne. Har også nylig hatt dille på ukjente sword & sorcery forfattere men med litt blandet resultat så den dillen er over 😀 Er også veldig glad i mytologi, leste (og hørte på radio) veldig bra barnevennlige (!!!) versjoner av norrøn og gresk (!!!) mytologi 😀 har forsåvidt en pågående dille på gamle Midt-Østens mytologi 🤓 og gammel jødisk/hebraisk mytologi 🤓 @GeitisHar du lest Gilgamesj-eposet?🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 22. mai 2022 #27855 Del Skrevet 22. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Bedre å svare seint enn aldri! 😬 Måtte tenke litt.. har jeg god tid liker jeg google «middag med *ingrediens jeg vil bli kvitt*» Men det mest brukte tipset mitt er nok ovnsomelett. Schmakker bakepapir i en ildfast form. Vi har mange størrelser og sånn. Pisker sammen høvelig mengde egg og så starter restefesten. Litt slapp vårløk. Skinkepålegg som dør, osteskalker. Noen pastarør. Litt creme fraiche eller matfløte. Steker ting som pålegg og løk og sånnførst, og hiver i forma og tømmer eggestand over. Inn i ovn. Løfter ut når ferdig og skjærer opp ruter og har på skive eller inni lomper. @Geitis ditt beste matsvinntips? Jeg prøver å ukeshandle og planlegge middager slik at ting i utgangspunktet ikke går ut på dato før det blir brukt. Så kanskje å ikke handle mer enn man trenger kan være mitt tips da. @Frøkenfryden Favoritt program som liten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 22. mai 2022 #27856 Del Skrevet 22. mai 2022 Entern skrev (7 minutter siden): Jeg får diller på band hele tiden men oftest band jeg liker fra før (Amorphis, Paradise Lost, Opeth osv) .og noen ganger tegneserier…men tror den siste er Tanith Lee men har hatt dille på henne før da 😅 veldig bra og dessverre ikke veldig kjent fantasyforfatterinne. Har også nylig hatt dille på ukjente sword & sorcery forfattere men med litt blandet resultat så den dillen er over 😀 Er også veldig glad i mytologi, leste (og hørte på radio) veldig bra barnevennlige (!!!) versjoner av norrøn og gresk (!!!) mytologi 😀 har forsåvidt en pågående dille på gamle Midt-Østens mytologi 🤓 og gammel jødisk/hebraisk mytologi 🤓 @GeitisHar du lest Gilgamesj-eposet?🤓 Tror ikke jeg har lest det i sin helhet, litt usikkert, men tviler. Jeg husker jo Gilgamesh og Hulupputreet i grove trekk, men kan i grunnen ikke ta igjen nøyaktig hvor jeg har lest det🙈 Begynner å bli noen år siden jeg hadde denne dillen😅🙈 @Entern Har du hørt podcasten Greeking out?😅 Den hører jeg på for tiden😄 Den er vel også egentlig for barn, men jeg liker den😅🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. mai 2022 #27857 Del Skrevet 22. mai 2022 Geitis skrev (1 time siden): Tror ikke jeg har lest det i sin helhet, litt usikkert, men tviler. Jeg husker jo Gilgamesh og Hulupputreet i grove trekk, men kan i grunnen ikke ta igjen nøyaktig hvor jeg har lest det🙈 Begynner å bli noen år siden jeg hadde denne dillen😅🙈 @Entern Har du hørt podcasten Greeking out?😅 Den hører jeg på for tiden😄 Den er vel også egentlig for barn, men jeg liker den😅🙈 Nei men høres artig ut 😀 @Geitishvilken dille har du nå?😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 22. mai 2022 #27858 Del Skrevet 22. mai 2022 Entern skrev (6 minutter siden): Nei men høres artig ut 😀 @Geitishvilken dille har du nå?😀 Har vert så travelt den siste tiden og jeg er litt sliten egentlig🙈 så har ikke hatt overskudd til så mye nye diller egentlig😅 Får si KG og Sene Queen😅. @Entern Gått noen fine turer i helga da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 22. mai 2022 #27859 Del Skrevet 22. mai 2022 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): 😂👍 hmmm.. jeg er kanskje litt rar for jeg er ikke så opptatt av sted så lenge det har fasilitetene jeg vil ha. Jeg liker kanskjr best å leie hus med basseng privat i hage. Og stabilt vær med sol. Og kaffested og matbutikk og restauranter i gåavstand. Da kan vi opp tidlig og drikke kaffe. Ta morgensvøm. Mekke frokost selv på kjøkken og sånn. Gjort dette i Karibien tre ganger og det har vært nydelige ferier😎 @TheHairyToothfairy er du ofte på utenlandsferie? Jeg er ganske elendig på det der med ferie i det hele tatt. Prøver bli bedre. @Frøkenfryden hvordan serveres kaffe best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. mai 2022 #27860 Del Skrevet 22. mai 2022 Geitis skrev (Akkurat nå): Har vert så travelt den siste tiden og jeg er litt sliten egentlig🙈 så har ikke hatt overskudd til så mye nye diller egentlig😅 Får si KG og Sene Queen😅. @Entern Gått noen fine turer i helga da? Nei har vært en totalt slapp helg 😅 Dette blir den store rydde og vaskedagen viste det seg 😅 så nei 😅 @GeitisHar du vært på tur eller skal du på tur?😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå