Entern Skrevet 20. mai 2022 #27821 Skrevet 20. mai 2022 Geitis skrev (11 minutter siden): 🤩👏👏 Nice! Har hatt dilla på: alt Tim Burton, frimerker, postkort, gamle bilder, gamle bøker, norrøn mytologi, gresk mytologi, amerikanske presidenter og kompostering 😅 jeg kunne fortsatt i evigheten🙈 @Entern Er det en sang/type musikk du blir gretten av å høre på? Tix, den typen ting. (Kan tolerere Staysman i veldig små doser siden han virker såpass ålreit som person og han vet sjøl at musikken hans er dårlig) Jeg får også diller, og noen går aldri over 🥹😆 @Geitishar du noen favoritt guder/monstre/sagn fra mytologien?
Entern Skrevet 20. mai 2022 #27822 Skrevet 20. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Kunne vært bedre. Vært mye stress lately, men gidder ikke sutre. @Entern lest de nye reglene til kg? Ikke grundig, men siden jeg generelt har bestemt meg for å være konfliktsky her etter siste utestenging vet jeg ikke om det er nødvendig. @TheHairyToothfairyhar reglene blitt strengere!?😱😱😱😱
AprilLudgate Skrevet 20. mai 2022 #27823 Skrevet 20. mai 2022 (endret) @Entern: (Fløffi her, har bare bytta navn) Er det nå jeg skal si jeg har vært på nach med Anathema etter konsert? Hva synes du om at de har lagt opp? Og har du vært på konsert med Opeth? Edit - følger Anathema på FB og de er nå åpne om at Dan (jeg går utfra de mener Daniel Cavanagh?) har vært veldig syk lenge og har overlevd selvmordsforsøk ❤️❤️❤️ Forklarer jo mye av hvorfor de la opp. Endret 20. mai 2022 av DundreMilfin
Entern Skrevet 20. mai 2022 #27824 Skrevet 20. mai 2022 DundreMilfin skrev (29 minutter siden): @Entern: (Fløffi her, har bare bytta navn) Er det nå jeg skal si jeg har vært på nach med Anathema etter konsert? Hva synes du om at de har lagt opp? Og har du vært på konsert med Opeth? Edit - følger Anathema på FB og de er nå åpne om at Dan (jeg går utfra de mener Daniel Cavanagh?) har vært veldig syk lenge og har overlevd selvmordsforsøk ❤️❤️❤️ Forklarer jo mye av hvorfor de la opp. Å hei Fløff 😀 Kult at du har vært på nach med de😀var de hyggelige?😀 Aldri vært på Opeth konsert 😞 @DundreMilfinhar du vært på Opeth konsert? 😀
TheHairyToothfairy Skrevet 21. mai 2022 #27825 Skrevet 21. mai 2022 Geitis skrev (5 timer siden): Nja, har vel egentlig litt resting bitch face 😬 men jeg smiler litt sånn forsiktig mange ganger hver dag så jeg er i grunnen fornøyd☺️ Smiler nå😅 @TheHairyToothfairy Hva med deg selv er du mest fornøyd med? Barna mine. Alt annet er juggel og fjas, men akkurat de gjorde jeg ordentlig. @Geitis@Geitis har du gått på date med noen for å slippe maset om date fra vedkommende?
TheHairyToothfairy Skrevet 21. mai 2022 #27826 Skrevet 21. mai 2022 Entern skrev (5 timer siden): Ikke grundig, men siden jeg generelt har bestemt meg for å være konfliktsky her etter siste utestenging vet jeg ikke om det er nødvendig. @TheHairyToothfairyhar reglene blitt strengere!?😱😱😱😱 Ofc. Greier man ikke håndheve så endrer man spillereglene. @Entern har du blitt hevet ut av et utested noen gang? 1
Entern Skrevet 21. mai 2022 #27827 Skrevet 21. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (5 timer siden): Ofc. Greier man ikke håndheve så endrer man spillereglene. @Entern har du blitt hevet ut av et utested noen gang? Ja men ikke sånn voldsomt 😅 Selv om det var en gang når jeg var 19 jeg la på sprang ut av utestedet 😂 @TheHairyToothfairypissregner det der du er også?🌧😅
Frøkenfryden Skrevet 21. mai 2022 #27828 Skrevet 21. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (På 19.5.2022 den 16.51): Ja Bra dere kan dele litt av interessen i allefall Jeg har flere venner men ingen bestevenner. Egentlig mest bekjente men folk jeg liker å være med av og til Er ikke supersosial så blir mest familie egentlig, den er så stor 😆 Du da? Hyggelig å se noe sammen! Ser the voice sammen da👍😃 og Norge Rundt😂 Vet ikke om jeg har en bestevenn, tror det er flere nære, men møter mindre venner nå enn før. Savner det litt. @Kvakkekyllingen hvilken dessert skal jeg booke inn på deg i kveld?
Frøkenfryden Skrevet 21. mai 2022 #27829 Skrevet 21. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (12 timer siden): Manner meg opp til jobbnatt, som ikke var planlagt. @Frøkenfryden har du noen gang fortalt en privat hemlighet og hvor ille ble resultatet? Hmm. Nå må jeg tenke.. jeg føler det nærmeste jeg har kommet noe slikt er en jeg datet, og da er man jo personlig og sånn når det blir en del møter, som viste seg å bli veldig ubehagelig. Men sitter ikke igjen med en redsel for å dele og være personlig, tenker mer at vi alle kan bli lurt av andre og feilbedømme. @TheHairyToothfairy har du noen gang sagt usannheter i datefase? (Tenker også da på de mer uskyldige som å late som man liker noe f eks)
Frøkenfryden Skrevet 21. mai 2022 #27830 Skrevet 21. mai 2022 Entern skrev (12 timer siden): Blir på lørdag og søndag 😅 @Frøkenfrydenhar du en verandakveld? 😀 Hadde litt! Drakk vin og så på måkene som hadde fredag.. og skrev såpe her😀 Så innekveld med voice og Manns bolognese, som var meget god i går, noe røkt paprikapulver som gjorde susen🥰 @Entern Jeg skal vaske dass og vask i dag.. og vi har to. Hvordan motiverer du deg til å vaske?
AprilLudgate Skrevet 21. mai 2022 #27831 Skrevet 21. mai 2022 (endret) Entern skrev (10 timer siden): Å hei Fløff 😀 Kult at du har vært på nach med de😀var de hyggelige?😀 Aldri vært på Opeth konsert 😞 @DundreMilfinhar du vært på Opeth konsert? 😀 Opethkonsert MÅ du på. (Og jada, de var veldig hyggelige de - ikke noe tull og fjas). Opethkonsert er bare kvalitet, bra - og vokalisten er jo en festlig fyr innimellom låtene 😅 Man får liksom det man forventer. Og de er vel relativt «jevnlig» i Oslo. Men den aller beste konserten var Meshuggah, holdt på å bli slått i bakken av hvor JÆSKLA BRA det var. Det var helt sånn 😳 Men hva er din topp 1 konsertopplevelse? Og den dårligste? (Kan røpe at min dårligste er vanskelig å velge, men Theatre of Tragedy har en solid pallplass der). Endret 21. mai 2022 av DundreMilfin 1
Entern Skrevet 21. mai 2022 #27832 Skrevet 21. mai 2022 DundreMilfin skrev (12 minutter siden): Opethkonsert MÅ du på. (Og jada, de var veldig hyggelige de - ikke noe tull og fjas). Opethkonsert er bare kvalitet, bra - og vokalisten er jo en festlig fyr innimellom låtene 😅 Man får liksom det man forventer. Og de er vel relativt «jevnlig» i Oslo. Men den aller beste konserten var Meshuggah, holdt på å bli slått i bakken av hvor JÆSKLA BRA det var. Det var helt sånn 😳 Men hva er din topp 1 konsertopplevelse? Og den dårligste? (Kan røpe at min dårligste er vanskelig å velge, men Theatre of Tragedy har en solid pallplass der). Beste: Iron Maiden!!!😀😀😀 Cannibal Corpse var også gøy 😀 Har ikke vært på noen dårlige konserter og ingen dårlige opplevelser heller. Men kanskje en Slayer konsert fordi jeg ikke fulgte så veldig med og ikke drakk for å være solidarisk med (den veldig snille og gode) kompisen jeg var på konsert med, som hadde kuttet alko 😅 Liker du best gamle eller nye Opeth, eller begge? 😀
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. mai 2022 #27833 Skrevet 21. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Hyggelig å se noe sammen! Ser the voice sammen da👍😃 og Norge Rundt😂 Vet ikke om jeg har en bestevenn, tror det er flere nære, men møter mindre venner nå enn før. Savner det litt. @Kvakkekyllingen hvilken dessert skal jeg booke inn på deg i kveld? Jeg velger rabara og iskrem 🌞😁 Når skal jeg komme?
Frøkenfryden Skrevet 21. mai 2022 #27834 Skrevet 21. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (26 minutter siden): Jeg velger rabara og iskrem 🌞😁 Når skal jeg komme? Vi har bord 19.15, det er med er par da, de er gøyale. Håper du liker dem🥰👍🏻
Entern Skrevet 21. mai 2022 #27835 Skrevet 21. mai 2022 Skal @Kvakkekyllingen bli med @Frøkenfryden på middag??? 😀😀😀😀😀 1
Frøkenfryden Skrevet 21. mai 2022 #27836 Skrevet 21. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Skal @Kvakkekyllingen bli med @Frøkenfryden på middag??? 😀😀😀😀😀 Vi skal bytte liv. Hun får Franzen og kult vennepar.. jeg må pusse opp bad. Jeg angrer😬 That said, jeg tror jeg hadde kost med mye med @Kvakkekyllingen på middag! 🙂👍🏻 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. mai 2022 #27837 Skrevet 21. mai 2022 Frøkenfryden skrev (16 minutter siden): Vi har bord 19.15, det er med er par da, de er gøyale. Håper du liker dem🥰👍🏻 Jeg liker alle 😄 Nesten iallefall. Blir nok hyggelig ☺️ Håper Franzen er enig om at vi skal bytte liv da 😄
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. mai 2022 #27838 Skrevet 21. mai 2022 Entern skrev (10 minutter siden): Skal @Kvakkekyllingen bli med @Frøkenfryden på middag??? 😀😀😀😀😀 Nei, bare bytte liv 😁 Men det hadde også vært koselig 🤩
Frøkenfryden Skrevet 21. mai 2022 #27839 Skrevet 21. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (23 minutter siden): Jeg liker alle 😄 Nesten iallefall. Blir nok hyggelig ☺️ Håper Franzen er enig om at vi skal bytte liv da 😄 Det går sikkert bra, men husk at han må få frokost servert 6.30 og ha polarbrød med brunost til niste. 😃 Du liker nok vennene våre, de er blide og liker vin og ler mye. 👍🏻 Og har ikke barn de må hjem til så de tar seg tid. @Entern håper du får noe god mat etter husvask?
Entern Skrevet 21. mai 2022 #27840 Skrevet 21. mai 2022 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Det går sikkert bra, men husk at han må få frokost servert 6.30 og ha polarbrød med brunost til niste. 😃 Du liker nok vennene våre, de er blide og liker vin og ler mye. 👍🏻 Og har ikke barn de må hjem til så de tar seg tid. @Entern håper du får noe god mat etter husvask? Vi får se 😅 @FrøkenfrydenKan vi regne med detaljert beskrivelse av middagen etterpå?😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå