Gjest Geitis Skrevet 16. mai 2022 #27641 Skrevet 16. mai 2022 Entern skrev (23 timer siden): Et bord og et par stoler (balkongen er liten) 😀 Enig i at kirsebærtrær er så fine 🥰 @GeitisHar du stor hage? 😀 Tja, ikke så veldig tomta er på ett mål og ca halvparten er vel hage/plen. @Entern klarer du å ta i gulvet når du står oppreist uten å bøye knærne?
Gjest Geitis Skrevet 16. mai 2022 #27642 Skrevet 16. mai 2022 FrkSvår skrev (9 timer siden): Den røde Mazdaen eller Monedoen, rett og slett fordi jeg er bortskjemt i smak og liker nyere biler, de har en annen form for komfort, men har og vært svak for Suburban'ene på grunn av oversikten det gir å sitte så høyt som man gjør i dem. Jeg ser nysnø fra kontorvinduet, riktignok i høyden, men alt for nært, Jeg vil ikke snakke om det. @Entern Ditt beste sommerminne? @Geitis Ditt beste vinterminne? @TheHairyToothfairy Helt ærlig - liker du bunaden min? Da jeg var 5-6 år og sto på slalåm med pappa og hadde kakao i varmebua på toppen av skiheisen🤩 @FrkSvår Hvilken bunad har du?
Entern Skrevet 16. mai 2022 #27643 Skrevet 16. mai 2022 Geitis skrev (12 minutter siden): Tja, ikke så veldig tomta er på ett mål og ca halvparten er vel hage/plen. @Entern klarer du å ta i gulvet når du står oppreist uten å bøye knærne? Ja såvidt 😅 @GeitisHvordan blir morgendagen?😅😀
Entern Skrevet 16. mai 2022 #27644 Skrevet 16. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Jeg har ikke! Kun skjørt og kjoler til sommer🤩😃👍 @Entern gjør du noe koselig i kveld? Ja hører Swing & Sweet på P1+ 😊😊😊😊 @FrøkenfrydenDu da? 😊
Frøkenfryden Skrevet 16. mai 2022 #27645 Skrevet 16. mai 2022 Entern skrev (6 minutter siden): Ja hører Swing & Sweet på P1+ 😊😊😊😊 @FrøkenfrydenDu da? 😊 Aldri hørt på Men hørtes riktig ut for deg! ☺️ Jeg har sitter på veranda og drukket champagne og lest og sett på fugleliv og kost nabohund. Med Mann. Lagt meg nå. Vil opp med fuglene 05☺️❤️ @Entern Hva skal du i morgen? Tog og sentrum?
Entern Skrevet 16. mai 2022 #27646 Skrevet 16. mai 2022 Frøkenfryden skrev (31 minutter siden): Aldri hørt på Men hørtes riktig ut for deg! ☺️ Jeg har sitter på veranda og drukket champagne og lest og sett på fugleliv og kost nabohund. Med Mann. Lagt meg nå. Vil opp med fuglene 05☺️❤️ @Entern Hva skal du i morgen? Tog og sentrum? Å så koselig 😊😊😊😊😊😊 Blir hjemme jeg, Oslo sentrum 17. Mai er….intenst😅 @FrøkenfrydenDu da? Fullt kjør?😅
Frøkenfryden Skrevet 17. mai 2022 #27647 Skrevet 17. mai 2022 Entern skrev (8 timer siden): Å så koselig 😊😊😊😊😊😊 Blir hjemme jeg, Oslo sentrum 17. Mai er….intenst😅 @FrøkenfrydenDu da? Fullt kjør?😅 Står også alltid over sentrum. Skal til venner midt på dagen for grilling. Han har visst ny fancy grill. Blir bare der sånn 10-12 folk. Så hjem. Rolig og koselig, @Entern men får du pølse og is selv om du er hjemme? 😯
Entern Skrevet 17. mai 2022 #27648 Skrevet 17. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Står også alltid over sentrum. Skal til venner midt på dagen for grilling. Han har visst ny fancy grill. Blir bare der sånn 10-12 folk. Så hjem. Rolig og koselig, @Entern men får du pølse og is selv om du er hjemme? 😯 Høres veldig koselig ut 😊 Får is men ikke pølse 😅 passet på å kjøpe en pakke sandwich is i går, det har vært favoritten i 40 år☺️ @FrøkenfrydenBlir det mest pølser på grillen eller blir det amerikansk barbecue på den fancy grillen tror du? 😄
Frøkenfryden Skrevet 17. mai 2022 #27649 Skrevet 17. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Høres veldig koselig ut 😊 Får is men ikke pølse 😅 passet på å kjøpe en pakke sandwich is i går, det har vært favoritten i 40 år☺️ @FrøkenfrydenBlir det mest pølser på grillen eller blir det amerikansk barbecue på den fancy grillen tror du? 😄 Han er litt gourmettype så tipper det blir det ene og det andre. 🥰Mann skal lage sitronkake med valmuefrø og bringe med. 🙂 @Entern Har du smakt nye royal pistasjis på pinne? Hører så mye bra om den.
Entern Skrevet 17. mai 2022 #27650 Skrevet 17. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Han er litt gourmettype så tipper det blir det ene og det andre. 🥰Mann skal lage sitronkake med valmuefrø og bringe med. 🙂 @Entern Har du smakt nye royal pistasjis på pinne? Hører så mye bra om den. Tror ikke det men Royal er alltid godt og det er jo pistasj is også 😋 Pistasj is har jeg også vært glad i i sikkert 40 år 😋(ditto lime is, merkelig nok 😅😋 @FrøkenfrydenHva gjør du i øyeblikket?😀
Frøkenfryden Skrevet 17. mai 2022 #27651 Skrevet 17. mai 2022 (endret) Entern skrev (4 minutter siden): Tror ikke det men Royal er alltid godt og det er jo pistasj is også 😋 Pistasj is har jeg også vært glad i i sikkert 40 år 😋(ditto lime is, merkelig nok 😅😋 @FrøkenfrydenHva gjør du i øyeblikket?😀 Nå har jeg funnet frem Vera på nrk og skal kose meg med det og Mann har laget til en skål mango her jeg kan spise til frokost🤩 @Entern Enn du? Kaffe og fugler? Endret 17. mai 2022 av Frøkenfryden 1
Entern Skrevet 17. mai 2022 #27652 Skrevet 17. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Nå har jeg funnet frem Vera på nrk og skal kose meg med det og Mann har laget til en skål mango her jeg kan spise til frokost🤩 @Entern Enn du? Kaffe og fugler? Kaffe, fugler og nrk 😄 er vel omtrent en time til 17. Mai programmet starter da 😄 @FrøkenfrydenEr du enig i at Veras første assistent var best? Han andre er også kul altså men savner kona og barna til han første 🥹 1
Gjest Geitis Skrevet 17. mai 2022 #27653 Skrevet 17. mai 2022 Entern skrev (10 timer siden): Ja såvidt 😅 @GeitisHvordan blir morgendagen?😅😀 Travel😅🥳🇳🇴 Er med i 17.mai komiteen i år så det nok å gjøre, men er oppe i god tid så håper🤞 at det ikke blir så mye stress å styr med å få på bunadene og komme seg ut døra i år som det pleier å være😅 vanligvis står jeg å stryker skjorter i full panikk nå😬😅🙈 Så blir det levering av kaker, tog, is, leker, natursti og grilling hos svigers, avslutter så dagen med å rydde opp etter festen👍 Regner med å bli sliten i føttene i dag kan du si😅 så bunads skoa får stå igjen hjemme, satser på bunadspolitiet ikke ser jeg fusker med fottøyet 😅🙈 @Entern Hva likte du best med 17. mai da du var liten?
Entern Skrevet 17. mai 2022 #27654 Skrevet 17. mai 2022 Geitis skrev (1 minutt siden): Travel😅🥳🇳🇴 Er med i 17.mai komiteen i år så det nok å gjøre, men er oppe i god tid så håper🤞 at det ikke blir så mye stress å styr med å få på bunadene og komme seg ut døra i år som det pleier å være😅 vanligvis står jeg å stryker skjorter i full panikk nå😬😅🙈 Så blir det levering av kaker, tog, is, leker, natursti og grilling hos svigers, avslutter så dagen med å rydde opp etter festen👍 Regner med å bli sliten i føttene i dag kan du si😅 så bunads skoa får stå igjen hjemme, satser på bunadspolitiet ikke ser jeg fusker med fottøyet 😅🙈 @Entern Hva likte du best med 17. mai da du var liten? Når jeg var bitteliten og i barnehage var det toget for vi hadde vårt eget lille tog som bl.a. gikk rundt sykehuset og der sto mor på balkong og vinket til meg ☺️☺️☺️😊😊😊 Og årets første is så klart 😊 @GeitisHva er ditt?😊
Gjest Geitis Skrevet 17. mai 2022 #27655 Skrevet 17. mai 2022 Entern skrev (48 minutter siden): Når jeg var bitteliten og i barnehage var det toget for vi hadde vårt eget lille tog som bl.a. gikk rundt sykehuset og der sto mor på balkong og vinket til meg ☺️☺️☺️😊😊😊 Og årets første is så klart 😊 @GeitisHva er ditt?😊 Bilrebusen😅 Jeg synes fortsatt at naturstein er noe av det triveligste med hele 17.mai. Litt mer miljøvennlig og trafikksikkert nå da som man ikke behøver å kjøre rundt hele nærområdet, men det var mer morsomt før når man måtte løse gåter for å vite hvor neste post var, så gjalt det om å lure de bak, så de ikke visste hvor vi skulle 🙈😅🤩 @Entern Hvilken is var den ultimate isen i barndommen?
Entern Skrevet 17. mai 2022 #27656 Skrevet 17. mai 2022 Geitis skrev (4 minutter siden): Bilrebusen😅 Jeg synes fortsatt at naturstein er noe av det triveligste med hele 17.mai. Litt mer miljøvennlig og trafikksikkert nå da som man ikke behøver å kjøre rundt hele nærområdet, men det var mer morsomt før når man måtte løse gåter for å vite hvor neste post var, så gjalt det om å lure de bak, så de ikke visste hvor vi skulle 🙈😅🤩 @Entern Hvilken is var den ultimate isen i barndommen? Softis med sjokoladelokk 🥰 @GeitisHva var din? 😊
Frøkenfryden Skrevet 17. mai 2022 #27657 Skrevet 17. mai 2022 Entern skrev (3 timer siden): Kaffe, fugler og nrk 😄 er vel omtrent en time til 17. Mai programmet starter da 😄 @FrøkenfrydenEr du enig i at Veras første assistent var best? Han andre er også kul altså men savner kona og barna til han første 🥹 Måtte google! Har glemt😯 ikke tenkt over det faktisk. Kjekkas han nå da 😘 men jeg likte nok den forrige også! @EnternSett Lewis? Liker du han lange smale blonde assistenten? Jeg har alltid likt den karakteren så godt.. ble oppriktig lei meg da han viste seg å ha gått ut offentlig med litt sånn koko antivaksinegreier😢
Entern Skrevet 17. mai 2022 #27658 Skrevet 17. mai 2022 Frøkenfryden skrev (14 minutter siden): Måtte google! Har glemt😯 ikke tenkt over det faktisk. Kjekkas han nå da 😘 men jeg likte nok den forrige også! @EnternSett Lewis? Liker du han lange smale blonde assistenten? Jeg har alltid likt den karakteren så godt.. ble oppriktig lei meg da han viste seg å ha gått ut offentlig med litt sånn koko antivaksinegreier😢 Ja likte han bedre enn Lewis faktisk 😅 har spilt bra andre steder og, har spilt skurk et par ganger bl.a. i Foyle. Synd når folk vi liker er koko 😩 Husker ikke eksakt Foyle episode men han spiller en av de verste skurkene 😱 til og med Charles Dance var ikke så fæl og han er god til å være fæl!!!😱 @Frøkenfrydenhadde det vært gøy hvis Lewis som barn/fjortis dukker opp i Endeavour? I aller siste episode eller noe?
Frøkenfryden Skrevet 17. mai 2022 #27659 Skrevet 17. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (På 16.5.2022 den 1.36): Maarud med ost og løk ♥️ @Frøkenfryden hva er den verste måten å rote til sjokolade på? Herreguuud så godt potetgull det er! Klassikar! chili! Altså.. kva i helvete!? @TheHairyToothfairy Is og pølser i dag? Eller annen meny? God 17.mai!❤️🥰
TheHairyToothfairy Skrevet 17. mai 2022 #27660 Skrevet 17. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Herreguuud så godt potetgull det er! Klassikar! chili! Altså.. kva i helvete!? @TheHairyToothfairy Is og pølser i dag? Eller annen meny? God 17.mai!❤️🥰 Blir vel oksesteik, og litt addons. Men skal snike med en og annen pylse. @Frøkenfryden har du mye fotografier på veggene dine?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå