Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Gjest Geitis
Skrevet
Entern skrev (23 timer siden):

Et bord og et par stoler (balkongen er liten) 😀

Enig i at kirsebærtrær er så fine 🥰

@GeitisHar du stor hage? 😀

Tja, ikke så veldig tomta er på ett mål og ca halvparten er vel hage/plen. 

@Entern klarer du å ta i gulvet når du står oppreist uten å bøye knærne? 

Gjest Geitis
Skrevet
FrkSvår skrev (9 timer siden):

Den røde Mazdaen eller Monedoen, rett og slett fordi jeg er bortskjemt i smak og liker nyere biler, de har en annen form for komfort, men har og vært svak for Suburban'ene på grunn av oversikten det gir å sitte så høyt som man gjør i dem. 

Jeg ser nysnø fra kontorvinduet, riktignok i høyden, men alt for nært, Jeg vil ikke snakke om det. :P

@Entern Ditt beste sommerminne?

@Geitis Ditt beste vinterminne?

@TheHairyToothfairy Helt ærlig - liker du bunaden min?

Da jeg var 5-6 år og sto på slalåm med pappa og hadde kakao i varmebua på toppen av skiheisen🤩 

@FrkSvår Hvilken bunad har du? 

Skrevet
Geitis skrev (12 minutter siden):

Tja, ikke så veldig tomta er på ett mål og ca halvparten er vel hage/plen. 

@Entern klarer du å ta i gulvet når du står oppreist uten å bøye knærne? 

Ja såvidt 😅

@GeitisHvordan blir morgendagen?😅😀

Skrevet
Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Jeg har ikke! Kun skjørt og kjoler til sommer🤩😃👍

@Entern gjør du noe koselig i kveld?

Ja hører Swing & Sweet på P1+ 😊😊😊😊

@FrøkenfrydenDu da? 😊

Skrevet
Entern skrev (6 minutter siden):

Ja hører Swing & Sweet på P1+ 😊😊😊😊

@FrøkenfrydenDu da? 😊

Aldri hørt på Men hørtes riktig ut for deg! ☺️ Jeg har sitter på veranda og drukket champagne og lest og sett på fugleliv og kost nabohund. Med Mann. Lagt meg nå. Vil opp med fuglene 05☺️❤️

@Entern Hva skal du i morgen? Tog og sentrum?

Skrevet
Frøkenfryden skrev (31 minutter siden):

Aldri hørt på Men hørtes riktig ut for deg! ☺️ Jeg har sitter på veranda og drukket champagne og lest og sett på fugleliv og kost nabohund. Med Mann. Lagt meg nå. Vil opp med fuglene 05☺️❤️

@Entern Hva skal du i morgen? Tog og sentrum?

Å så koselig 😊😊😊😊😊😊

Blir hjemme jeg, Oslo sentrum 17. Mai er….intenst😅

@FrøkenfrydenDu da? Fullt kjør?😅

Skrevet
Entern skrev (8 timer siden):

Å så koselig 😊😊😊😊😊😊

Blir hjemme jeg, Oslo sentrum 17. Mai er….intenst😅

@FrøkenfrydenDu da? Fullt kjør?😅

Står også alltid over sentrum. Skal til venner midt på dagen for grilling. Han har visst ny fancy grill. Blir bare der sånn 10-12 folk. Så hjem. Rolig og koselig, 

@Entern men får du pølse og is selv om du er hjemme? 😯

Skrevet
Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Står også alltid over sentrum. Skal til venner midt på dagen for grilling. Han har visst ny fancy grill. Blir bare der sånn 10-12 folk. Så hjem. Rolig og koselig, 

@Entern men får du pølse og is selv om du er hjemme? 😯

Høres veldig koselig ut 😊

Får is men ikke pølse 😅 passet på å kjøpe en pakke sandwich is i går, det har vært favoritten i 40 år☺️

@FrøkenfrydenBlir det mest pølser på grillen eller blir det amerikansk barbecue på den fancy grillen tror du? 😄

Skrevet
Entern skrev (1 minutt siden):

Høres veldig koselig ut 😊

Får is men ikke pølse 😅 passet på å kjøpe en pakke sandwich is i går, det har vært favoritten i 40 år☺️

@FrøkenfrydenBlir det mest pølser på grillen eller blir det amerikansk barbecue på den fancy grillen tror du? 😄

Han er litt gourmettype så tipper det blir det ene og det andre. 🥰Mann skal lage sitronkake med valmuefrø og bringe med. 🙂

@Entern Har du smakt nye royal pistasjis på pinne? Hører så mye bra om den. 

Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Han er litt gourmettype så tipper det blir det ene og det andre. 🥰Mann skal lage sitronkake med valmuefrø og bringe med. 🙂

@Entern Har du smakt nye royal pistasjis på pinne? Hører så mye bra om den. 

Tror ikke det men Royal er alltid godt og det er jo pistasj is også 😋 Pistasj is har jeg også vært glad i i sikkert 40 år 😋(ditto lime is, merkelig nok 😅😋

@FrøkenfrydenHva gjør du i øyeblikket?😀

Skrevet (endret)
Entern skrev (4 minutter siden):

Tror ikke det men Royal er alltid godt og det er jo pistasj is også 😋 Pistasj is har jeg også vært glad i i sikkert 40 år 😋(ditto lime is, merkelig nok 😅😋

@FrøkenfrydenHva gjør du i øyeblikket?😀

Nå har jeg funnet frem Vera på nrk og skal kose meg med det og Mann har laget til en skål mango her jeg kan spise til frokost🤩

@Entern Enn du? Kaffe og fugler?

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Nå har jeg funnet frem Vera på nrk og skal kose meg med det og Mann har laget til en skål mango her jeg kan spise til frokost🤩

@Entern Enn du? Kaffe og fugler?

Kaffe, fugler og nrk 😄 er vel omtrent en time til 17. Mai programmet starter da 😄

@FrøkenfrydenEr du enig i at Veras første assistent var best? Han andre er også kul altså men savner kona og barna til han første 🥹

• Liker 1
Gjest Geitis
Skrevet
Entern skrev (10 timer siden):

Ja såvidt 😅

@GeitisHvordan blir morgendagen?😅😀

Travel😅🥳🇳🇴

Er med i 17.mai komiteen i år så det nok å gjøre, men er oppe i god tid så håper🤞 at det ikke blir så mye stress å styr med å få på bunadene og komme seg ut døra i år som det pleier å være😅 vanligvis står jeg å stryker skjorter i full panikk nå😬😅🙈 

Så blir det levering av kaker, tog, is, leker, natursti og grilling hos svigers, avslutter så dagen med å rydde opp etter festen👍 Regner med å bli sliten i føttene i dag kan du si😅 så bunads skoa får stå igjen hjemme, satser på bunadspolitiet ikke ser jeg fusker med fottøyet 😅🙈 

@Entern Hva likte du best med 17. mai da du var liten? 

Skrevet
Geitis skrev (1 minutt siden):

Travel😅🥳🇳🇴

Er med i 17.mai komiteen i år så det nok å gjøre, men er oppe i god tid så håper🤞 at det ikke blir så mye stress å styr med å få på bunadene og komme seg ut døra i år som det pleier å være😅 vanligvis står jeg å stryker skjorter i full panikk nå😬😅🙈 

Så blir det levering av kaker, tog, is, leker, natursti og grilling hos svigers, avslutter så dagen med å rydde opp etter festen👍 Regner med å bli sliten i føttene i dag kan du si😅 så bunads skoa får stå igjen hjemme, satser på bunadspolitiet ikke ser jeg fusker med fottøyet 😅🙈 

@Entern Hva likte du best med 17. mai da du var liten? 

Når jeg var bitteliten og i barnehage var det toget for vi hadde vårt eget lille tog som bl.a. gikk rundt sykehuset og der sto mor på balkong og vinket til meg ☺️☺️☺️😊😊😊

Og årets første is så klart 😊

@GeitisHva er ditt?😊

Gjest Geitis
Skrevet
Entern skrev (48 minutter siden):

Når jeg var bitteliten og i barnehage var det toget for vi hadde vårt eget lille tog som bl.a. gikk rundt sykehuset og der sto mor på balkong og vinket til meg ☺️☺️☺️😊😊😊

Og årets første is så klart 😊

@GeitisHva er ditt?😊

Bilrebusen😅 Jeg synes fortsatt at naturstein er noe av det triveligste med hele 17.mai. Litt mer miljøvennlig og trafikksikkert nå da som man ikke behøver å kjøre rundt hele nærområdet, men det var mer morsomt før når man måtte løse gåter for å vite hvor neste post var, så gjalt det om å lure de bak, så de ikke visste hvor vi skulle 🙈😅🤩

@Entern Hvilken is var den ultimate isen i barndommen? 

Skrevet
Geitis skrev (4 minutter siden):

Bilrebusen😅 Jeg synes fortsatt at naturstein er noe av det triveligste med hele 17.mai. Litt mer miljøvennlig og trafikksikkert nå da som man ikke behøver å kjøre rundt hele nærområdet, men det var mer morsomt før når man måtte løse gåter for å vite hvor neste post var, så gjalt det om å lure de bak, så de ikke visste hvor vi skulle 🙈😅🤩

@Entern Hvilken is var den ultimate isen i barndommen? 

Softis med sjokoladelokk 🥰 

@GeitisHva var din? 😊

Skrevet
Entern skrev (3 timer siden):

Kaffe, fugler og nrk 😄 er vel omtrent en time til 17. Mai programmet starter da 😄

@FrøkenfrydenEr du enig i at Veras første assistent var best? Han andre er også kul altså men savner kona og barna til han første 🥹

Måtte google! Har glemt😯 ikke tenkt over det faktisk. Kjekkas han nå da 😘 men jeg likte nok den forrige også!

@EnternSett Lewis? Liker du han lange smale blonde assistenten? Jeg har alltid likt den karakteren så godt.. ble oppriktig lei meg da han viste seg å ha gått ut offentlig med litt sånn koko antivaksinegreier😢

Skrevet
Frøkenfryden skrev (14 minutter siden):

Måtte google! Har glemt😯 ikke tenkt over det faktisk. Kjekkas han nå da 😘 men jeg likte nok den forrige også!

@EnternSett Lewis? Liker du han lange smale blonde assistenten? Jeg har alltid likt den karakteren så godt.. ble oppriktig lei meg da han viste seg å ha gått ut offentlig med litt sånn koko antivaksinegreier😢

Ja likte han bedre enn Lewis faktisk 😅 har spilt bra andre steder og, har spilt skurk et par ganger bl.a. i Foyle.

Synd når folk vi liker er koko 😩

Husker ikke eksakt Foyle episode men han spiller en av de verste skurkene 😱 til og med Charles Dance var ikke så fæl og han er god til å være fæl!!!😱

@Frøkenfrydenhadde det vært gøy hvis Lewis som barn/fjortis dukker opp i Endeavour? I aller siste episode eller noe?

Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (På 16.5.2022 den 1.36):

Maarud med ost og løk ♥️

@Frøkenfryden hva er den verste måten å rote til sjokolade på?

Herreguuud så godt potetgull det er! Klassikar!

chili! Altså.. kva i helvete!?

@TheHairyToothfairy Is og pølser i dag? Eller annen meny? God 17.mai!❤️🥰

Skrevet
Frøkenfryden skrev (3 timer siden):

Herreguuud så godt potetgull det er! Klassikar!

chili! Altså.. kva i helvete!?

@TheHairyToothfairy Is og pølser i dag? Eller annen meny? God 17.mai!❤️🥰

Blir vel oksesteik, og litt addons. Men skal snike med en og annen pylse. 

@Frøkenfryden har du mye fotografier på veggene dine? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...