Gjest Geitis Skrevet 15. mai 2022 #27621 Del Skrevet 15. mai 2022 Entern skrev (6 minutter siden): Nei bare dødd et dusin ganger 😱 @GeitisEr det barskog eller mer blanding der du bor? Er mest barskog akkurat rundt huset hvertfall😅 @Entern Hvilke trær liker du best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 15. mai 2022 #27622 Del Skrevet 15. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (11 minutter siden): sett en del, men stort sett i jobbsammenheng. har planlagt litt ferie de neste årene. @Geitis det ultimate feriemålet? Årh, det er vanskelig🙈 Jeg liker meg godt i London, for det er så mye å se på innen for korte avstander, men det er ikke det ultimate tror jeg. Har umåtelig lyst til å reise til Maldivene egentlig, men jeg er ikke sikker på det er det ultimate feriemålet det heller🙈 @TheHairyToothfairy Hva mener du er det ultimate feriemålet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. mai 2022 #27623 Del Skrevet 15. mai 2022 Geitis skrev (20 minutter siden): Er mest barskog akkurat rundt huset hvertfall😅 @Entern Hvilke trær liker du best? Løvtrær, spesielt eik og hassel 🌳🤩 @GeitisHar du et favoritt tre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. mai 2022 #27624 Del Skrevet 15. mai 2022 Frøkenfryden skrev (31 minutter siden): Takk som spør. Litt treig😂 jeg var litt preget av søvnmangel. .. men fikk unna litt og mann fikk tappet øl i fred. 👍 @Entern fornøyd med dataspilldag? Ganske. Sov 5 timer midt på dagen også da 😴 og hadde en tlf samtale med bestekompisen min 😀 @Frøkenfrydenhvordan var kontorsøndagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 15. mai 2022 #27625 Del Skrevet 15. mai 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Løvtrær, spesielt eik og hassel 🌳🤩 @GeitisHar du et favoritt tre? Vrihassel er vel en busk🤔 Kirsebært tre er de jeg liker best, de med sure kirsebær på🥰 De er vakre om våren og så får man verdens beste syltetøy av de. @Entern Hva har du på balkongen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. mai 2022 #27626 Del Skrevet 15. mai 2022 Geitis skrev (25 minutter siden): Vrihassel er vel en busk🤔 Kirsebært tre er de jeg liker best, de med sure kirsebær på🥰 De er vakre om våren og så får man verdens beste syltetøy av de. @Entern Hva har du på balkongen? Et bord og et par stoler (balkongen er liten) 😀 Enig i at kirsebærtrær er så fine 🥰 @GeitisHar du stor hage? 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mai 2022 #27627 Del Skrevet 15. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): liker ikke smash?? dette må vi snakke om. jeg liker nok helst thrilllere siden romantiske filmer har en tendenes til å bli hakket mye søtsukker og sjallabais, men jeg dør ikke av en slik i ny og ne. favoritten min er sannsynligvis Wedding Crashers, og la meg være den første til å innrømme at det kan ha noe med Isla Fisher å gjøre @Frøkenfryden hvor lenge har du tenkt slike tanker om at du ikke liker smash? vet dine nærmeste om dette, eller er det slik at dette er noe du er åpen om? tenker du mye at du ikke liker smash når du er alene? har du noen erindringer om opplevelser som du kanskje forbinder med smash, negative eller positive? trenger du en klem? Isla Fisher er nydelig. Haha du er festlig, er jeg så rar nå?! 😂men… liker ikke at man roter til sjokolade🙃Kan spise en smash men syns ikke det smaker godt. @TheHairyToothfairy favorittsnop? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 15. mai 2022 #27628 Del Skrevet 15. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Isla Fisher er nydelig. Haha du er festlig, er jeg så rar nå?! 😂men… liker ikke at man roter til sjokolade🙃Kan spise en smash men syns ikke det smaker godt. @TheHairyToothfairy favorittsnop? Maarud med ost og løk ♥️ @Frøkenfryden hva er den verste måten å rote til sjokolade på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 15. mai 2022 #27629 Del Skrevet 15. mai 2022 Geitis skrev (4 timer siden): Årh, det er vanskelig🙈 Jeg liker meg godt i London, for det er så mye å se på innen for korte avstander, men det er ikke det ultimate tror jeg. Har umåtelig lyst til å reise til Maldivene egentlig, men jeg er ikke sikker på det er det ultimate feriemålet det heller🙈 @TheHairyToothfairy Hva mener du er det ultimate feriemålet da? Sørøst kysten av Italia. @Geitis i filmen om ditt liv, hvem skulle spilt hovedrollen som deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. mai 2022 #27630 Del Skrevet 16. mai 2022 Entern skrev (9 timer siden): Ganske. Sov 5 timer midt på dagen også da 😴 og hadde en tlf samtale med bestekompisen min 😀 @Frøkenfrydenhvordan var kontorsøndagen? Helt ok. Ikke den mest effektive, var sliten. Nå kaffe og nytt mot, stikker på jobb snart. @Entern Når tar du frem shortsen for sesongen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. mai 2022 #27631 Del Skrevet 16. mai 2022 Frøkenfryden skrev (20 minutter siden): Helt ok. Ikke den mest effektive, var sliten. Nå kaffe og nytt mot, stikker på jobb snart. @Entern Når tar du frem shortsen for sesongen? Når det er skikkelig sommer 😅 @FrøkenfrydenOg du? 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 16. mai 2022 #27632 Del Skrevet 16. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (20 timer siden): Du setter alltid barna først og aktiviserer dem både pedagogisk og i lek, og er med dem når de utvikler og også utforsker sin personlighet. Det er en god start. @FrkSvår hvilken av bilene våre har du likt best? Den røde Mazdaen eller Monedoen, rett og slett fordi jeg er bortskjemt i smak og liker nyere biler, de har en annen form for komfort, men har og vært svak for Suburban'ene på grunn av oversikten det gir å sitte så høyt som man gjør i dem. Entern skrev (18 timer siden): Meeeeget rolig 😆 @FrkSvårhvordan er været der oppe i nord? Jeg ser nysnø fra kontorvinduet, riktignok i høyden, men alt for nært, Jeg vil ikke snakke om det. @Entern Ditt beste sommerminne? @Geitis Ditt beste vinterminne? @TheHairyToothfairy Helt ærlig - liker du bunaden min? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. mai 2022 #27633 Del Skrevet 16. mai 2022 FrkSvår skrev (11 minutter siden): Den røde Mazdaen eller Monedoen, rett og slett fordi jeg er bortskjemt i smak og liker nyere biler, de har en annen form for komfort, men har og vært svak for Suburban'ene på grunn av oversikten det gir å sitte så høyt som man gjør i dem. Jeg ser nysnø fra kontorvinduet, riktignok i høyden, men alt for nært, Jeg vil ikke snakke om det. @Entern Ditt beste sommerminne? @Geitis Ditt beste vinterminne? @TheHairyToothfairy Helt ærlig - liker du bunaden min? En ukes ferie i Dublin med fattern for noen år siden ☺️ @FrkSvårFavorittmiddag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 16. mai 2022 #27634 Del Skrevet 16. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): En ukes ferie i Dublin med fattern for noen år siden ☺️ @FrkSvårFavorittmiddag? Å, Dublin er nydelig, dit vil jeg reise igjen. Hm, der vil jeg si det er forskjell på hverdagsmiddag og festmiddag, til hverdags - Kylling med godt krydder og god saus. Til fest er and kjempegodt, også er jeg programforpliktet til å si at sodd er godt, og det synes jeg, når det ikke er tullet med. Ellers er jeg generelt glad i indrefilet av svin, og det funker jo uansett egentlig @Entern Får du finvær i morgen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. mai 2022 #27635 Del Skrevet 16. mai 2022 FrkSvår skrev (Akkurat nå): Å, Dublin er nydelig, dit vil jeg reise igjen. Hm, der vil jeg si det er forskjell på hverdagsmiddag og festmiddag, til hverdags - Kylling med godt krydder og god saus. Til fest er and kjempegodt, også er jeg programforpliktet til å si at sodd er godt, og det synes jeg, når det ikke er tullet med. Ellers er jeg generelt glad i indrefilet av svin, og det funker jo uansett egentlig @Entern Får du finvær i morgen? Ja sol og 18 grader 🌞 @FrkSvårLiker du å gå på tur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. mai 2022 #27636 Del Skrevet 16. mai 2022 FrkSvår skrev (2 timer siden): Den røde Mazdaen eller Monedoen, rett og slett fordi jeg er bortskjemt i smak og liker nyere biler, de har en annen form for komfort, men har og vært svak for Suburban'ene på grunn av oversikten det gir å sitte så høyt som man gjør i dem. Jeg ser nysnø fra kontorvinduet, riktignok i høyden, men alt for nært, Jeg vil ikke snakke om det. @Entern Ditt beste sommerminne? @Geitis Ditt beste vinterminne? @TheHairyToothfairy Helt ærlig - liker du bunaden min? Jeg liker ikke bunader, period. Enorm mengde tortur-tung og kløende ull. Dyrt og komplisert. Slitsomt å forholde seg til. Jeg liker at du liker din. @FrkSvår har du tenkt på sommerdekk til Hondillacen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 16. mai 2022 #27637 Del Skrevet 16. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden): Jeg liker ikke bunader, period. Enorm mengde tortur-tung og kløende ull. Dyrt og komplisert. Slitsomt å forholde seg til. Jeg liker at du liker din. @FrkSvår har du tenkt på sommerdekk til Hondillacen din? Jeg tenker mer på at jeg nettopp leste på nrk.no at folk nord for Tysfjorden ikke burde skifte til sommerdekk, ja til og med bytte tilbake til vinterdekk om de skulle ut og kjøre det neste døgnet. 🙃 @EnternHvilken Disneyfilm er din favoritt? @TheHairyToothfairy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. mai 2022 #27638 Del Skrevet 16. mai 2022 FrkSvår skrev (Akkurat nå): Jeg tenker mer på at jeg nettopp leste på nrk.no at folk nord for Tysfjorden ikke burde skifte til sommerdekk, ja til og med bytte tilbake til vinterdekk om de skulle ut og kjøre det neste døgnet. 🙃 @EnternHvilken Disneyfilm er din favoritt? @TheHairyToothfairy To Gode Venner (The Fox and the Hound) 🐶🦊 @FrkSvårHva er best på pizzaen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. mai 2022 #27639 Del Skrevet 16. mai 2022 Entern skrev (11 timer siden): Når det er skikkelig sommer 😅 @FrøkenfrydenOg du? 😀 Jeg har ikke! Kun skjørt og kjoler til sommer🤩😃👍 @Entern gjør du noe koselig i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 16. mai 2022 #27640 Del Skrevet 16. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (19 timer siden): Sørøst kysten av Italia. @Geitis i filmen om ditt liv, hvem skulle spilt hovedrollen som deg? Sarah Gadon i følge sånn en hvilken kjendis ligner du på test😅🤷♀️ @TheHairyToothfairy Hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå