Entern Skrevet 9. mai 2022 #27261 Skrevet 9. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): En ting.hmmm.. Snill. Litt kjedelig svar. Men sånn i et dagligliv er det faktisk gull! Ellers er jeg veldig glad han syns jeg er morsom. Jeg gikk rundt mye i 20-åra og trodde jeg måtte ha morsom kjæreste, men ville jo ha en blid fyr som syns jeg var morsom egentlig😂 @Entern Lager du middag selv ofte? Æh...definer "lage middag"...🙈 Jeg er dårlig til å lage mat men ja 😅 @FrøkenfrydenLikte du How I Met Your Mother?
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #27262 Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Æh...definer "lage middag"...🙈 Jeg er dårlig til å lage mat men ja 😅 @FrøkenfrydenLikte du How I Met Your Mother? Karbonade på skive er middag😅 lurte på om du kjøpte ute eller take away mye. ja skikkelig godt!! enn du?
Entern Skrevet 9. mai 2022 #27263 Skrevet 9. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Karbonade på skive er middag😅 lurte på om du kjøpte ute eller take away mye. ja skikkelig godt!! enn du? Ja likte den kjempegodt 😄 Har du sett Forgetting Sarah Marshall?
-Missi- Skrevet 9. mai 2022 #27264 Skrevet 9. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 timer siden): @-Missi- beste norske sanger? hmm akkurat nå kom jeg på delillos med " idyll" bare fordi jeg hadde sommer følelse. Glad i Halvdan Sivertsen da han representerer barndom. Plumbo og DDE. Tror mye norsk musikk representerer ulike faser i livet man har hørt det, hvor man har bodd, relasjoner feks. DDE er jeg og vokst opp med og da kommer jeg og på de årene vi bodde i Namsos og bodde i blokk da så jeg og søstra mi jeg Bjarne Brøndbo dritings i parken nedenfor. Så kommer jeg på sangen om " klumpen" som var fjellet jeg så fra leiligheten. Osv osv. Musikk er mye historie og følelser for meg som mye minner er knyttet til😊 har ekstremt lang og variert " liker " liste på spotify😂 @TheHairyToothfairy Liker du kanel?
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #27265 Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (15 minutter siden): Ja likte den kjempegodt 😄 Har du sett Forgetting Sarah Marshall? Nei men ser ut som noe for meg. Ja? @Cid Favorittleke som barn?
TheHairyToothfairy Skrevet 9. mai 2022 #27266 Skrevet 9. mai 2022 -Missi- skrev (Akkurat nå): @TheHairyToothfairy Liker du kanel? ain't it funny how a melody can bring back a memory kanel er et undervurdert krydder i dag, men legg merke til at jeg spiser aldri grøt @-Missi- verdens beste chickflick, hva heter den?
TheHairyToothfairy Skrevet 9. mai 2022 #27267 Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (1 time siden): Benjamin Disraeli. Første britiske PM som brydde seg nevneverdig om vanlige folk. @TheHairyToothfairyHvilket av disse gamle håndvåpnene fra Antikken eller deromkring hadde du foretrukket og hvorfor?: sica falcata seax ? SIca, fordi det bøyde bladet gjør den perfekt å svinge med. den vil også være best i fart, og jeg beveger meg alltid i kamp - men liker holde ting på avstand. den andre fordelen med det bøyde bladet er at det vil skade uten å hekte seg opp og bremse deg fra å være i bevegelse. @Entern studerer du mye våpen?
Entern Skrevet 9. mai 2022 #27268 Skrevet 9. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): SIca, fordi det bøyde bladet gjør den perfekt å svinge med. den vil også være best i fart, og jeg beveger meg alltid i kamp - men liker holde ting på avstand. den andre fordelen med det bøyde bladet er at det vil skade uten å hekte seg opp og bremse deg fra å være i bevegelse. @Entern studerer du mye våpen? Ja 👍 Mest førmoderne våpen da. @TheHairyToothfairyHvilken av disse soldattypene tror du du hadde egnet deg best som: hoplitt thureophoroi eller thorakitai eller peltast ?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. mai 2022 #27269 Skrevet 9. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 timer siden): barna mine. musikk. det jeg er i nå, 9 år. yep, bor sammen med kona, kjæresten bor noen timer unna med fly. @Kvakkekyllingen beste sted å være turist i Norge? @-Missi- beste norske sanger? @Entern løper du naken gjennom Karl Johan for 10.000 kroner? @lurven blir du med på et spleiselag for en "god" sak? Haha 😂👍 Jeg liker sørlandet 🥰 Der er det sabla fint. Lindesnes feks. Beste dessert er??
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. mai 2022 #27270 Skrevet 9. mai 2022 Frøkenfryden skrev (42 minutter siden): En ting.hmmm.. Snill. Litt kjedelig svar. Men sånn i et dagligliv er det faktisk gull! Ellers er jeg veldig glad han syns jeg er morsom. Jeg gikk rundt mye i 20-åra og trodde jeg måtte ha morsom kjæreste, men ville jo ha en blid fyr som syns jeg var morsom egentlig😂 @Entern Lager du middag selv ofte? Helt enig! Snill er på topp. Det har han fått! Du er kjempemorsom 😂 Her inne iallefall, og det tror jeg du er ellers også 😆
Entern Skrevet 9. mai 2022 #27271 Skrevet 9. mai 2022 Frøkenfryden skrev (17 minutter siden): Nei men ser ut som noe for meg. Ja? @Cid Favorittleke som barn? En bamse (Senere lego. Men bamsen var med overalt) @FrøkenfrydenOg du?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. mai 2022 #27272 Skrevet 9. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Hadde syns det var storveis om du og Cid var gift , ville håpet det var nylig og et slags after party i vente jeg kunne komme på🥳 Tinder kom etter min singeltid, vart opptatt snart 11 år. Var på blink.no og sukker. @Kvakkekyllingen Noen dyr i sofaen i dag med nese opp eller ned? Fantorangen ligger her 😂 Skal se om jeg finner flere dyr etterhvert. Hos søster og passer litt kids. Nå skal jeg spise pølse 😁 Hvilken pølse er best?
Entern Skrevet 9. mai 2022 #27273 Skrevet 9. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (13 minutter siden): Fantorangen ligger her 😂 Skal se om jeg finner flere dyr etterhvert. Hos søster og passer litt kids. Nå skal jeg spise pølse 😁 Hvilken pølse er best? Er du enig eller uenig med Med All Respekt gutta i at "oooga boooga boooga vil du være vennen min" kan oppfattes støtende?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. mai 2022 #27274 Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (8 minutter siden): Er du enig eller uenig med Med All Respekt gutta i at "oooga boooga boooga vil du være vennen min" kan oppfattes støtende? Den er meget spesiell 😂 Jeg ler titt og ofte av den 🤣 Så enig! Du da? 😁
Entern Skrevet 9. mai 2022 #27275 Skrevet 9. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Den er meget spesiell 😂 Jeg ler titt og ofte av den 🤣 Så enig! Du da? 😁 Bare gøy 😄 De synes den snabelgreia er meget tvilsom også. Enig? 😄
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. mai 2022 #27276 Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Bare gøy 😄 De synes den snabelgreia er meget tvilsom også. Enig? 😄 Jeg tenker ikke så mye på det egentlig 😂 Det er jo en fantasiskapning så det er helt greit for meg 😆🤣
Gjest lurven Skrevet 9. mai 2022 #27277 Skrevet 9. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (29 minutter siden): Fantorangen ligger her 😂 Skal se om jeg finner flere dyr etterhvert. Hos søster og passer litt kids. Nå skal jeg spise pølse 😁 Hvilken pølse er best? Erigert nese, fæl fyr
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. mai 2022 #27278 Skrevet 9. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Erigert nese, fæl fyr Haha, han er bare en fantasiskapning lurven 😂
Gjest lurven Skrevet 9. mai 2022 #27279 Skrevet 9. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Haha, han er bare en fantasiskapning lurven 😂 Det er det han vil du skal tro.
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. mai 2022 #27280 Skrevet 9. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Det er det han vil du skal tro. 😆😆
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå