Gjest Cid Skrevet 8. mai 2022 #27201 Skrevet 8. mai 2022 Entern skrev (9 minutter siden): Det er det du får hvis du tar inspirasjon fra intromusikken i gamle black metal og death metal plater, og musikken fra gamle data/TV-spill type fantasy, og lager hele plater av det 😅 det er enkelt og ganske monotont men beroligende å høre på😊 gir veldig 80-talls/tidlig 90-talls fantasyspill følelse 🧙🏻♂️🧝🏻♀️🧝🏻♂️🧚♀️ Nei 🥲 @Cidhar du spilt gjennom Breath Of The Wild? Trodde du skulle si intromusikken til gamle såpeserier Ja når det først kom ut, har du? @Entern Er du trist over å ikke ha ps? Siden du la til trist emoji TheHairyToothfairy skrev (9 minutter siden): nei, er ikke min sjanger. jeg spiller mer rock/rockabilly/outlaw country det kunne ikke falle meg inn, jeg har ingenting på et slikt show å gjøre @Cid har du noen gang tenkt at du ikke orker mer av KG? hva er det verste du vet med forumet? og, hva er det beste? Ja og da ble jeg vekke i 2 år Folk som er stygg og ekkel Det beste er sosial prat @TheHairyToothfairy Hva var ditt førsteinntrykk av kg? Hvis du husker
Entern Skrevet 8. mai 2022 #27202 Skrevet 8. mai 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Trodde du skulle si intromusikken til gamle såpeserier Ja når det først kom ut, har du? @Entern Er du trist over å ikke ha ps? Siden du la til trist emoji Ja og da ble jeg vekke i 2 år Folk som er stygg og ekkel Det beste er sosial prat @TheHairyToothfairy Hva var ditt førsteinntrykk av kg? Hvis du husker Aldri spilt Neida men som barn og fjortis var jeg lei for at jeg ikke hadde det 😅 @Cidhva liker du best av amerikanske og japanske rpg spill? 😀
TheHairyToothfairy Skrevet 8. mai 2022 #27203 Skrevet 8. mai 2022 Entern skrev (23 minutter siden): @TheHairyToothfairyHvilken Fast & Furious film liker du best?😆 jeg hater dem alle. de har ingenting med bil å gjøre hater spesielt den hvor de kuker til en NYDELIG challenger. @Entern Beste bilfilm?
TheHairyToothfairy Skrevet 8. mai 2022 #27204 Skrevet 8. mai 2022 Cid skrev (14 minutter siden): @TheHairyToothfairy Hva var ditt førsteinntrykk av kg? Hvis du husker galskap! 😄 @Cid når husker du at du observerte meg først på kg?
Gjest Cid Skrevet 8. mai 2022 #27205 Skrevet 8. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): galskap! 😄 @Cid når husker du at du observerte meg først på kg? Må ha vært i 2014, husker jeg leste noen gamle innlegg hvor du het Gunvald, har skjedd så mye vilt på kg i løpet av årene at det er vanskelig å huske alt 😅 @TheHairyToothfairy Er du fan av såpeserier? Som hotel cæsar eller home and away
Gjest Cid Skrevet 8. mai 2022 #27206 Skrevet 8. mai 2022 Entern skrev (17 minutter siden): Aldri spilt Neida men som barn og fjortis var jeg lei for at jeg ikke hadde det 😅 @Cidhva liker du best av amerikanske og japanske rpg spill? 😀 Går for det samme så lenge det er bra @Entern Liker du anime?
Entern Skrevet 8. mai 2022 #27207 Skrevet 8. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (36 minutter siden): jeg hater dem alle. de har ingenting med bil å gjøre hater spesielt den hvor de kuker til en NYDELIG challenger. @Entern Beste bilfilm? Delt førsteplass mellom Fast & Furious 7 og Fast & Furious 8 @TheHairyToothfairyBle du provosert nå??😜
Entern Skrevet 8. mai 2022 #27208 Skrevet 8. mai 2022 Cid skrev (31 minutter siden): Går for det samme så lenge det er bra @Entern Liker du anime? Ja @CidDu og?
TheHairyToothfairy Skrevet 8. mai 2022 #27209 Skrevet 8. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Delt førsteplass mellom Fast & Furious 7 og Fast & Furious 8 @TheHairyToothfairyBle du provosert nå??😜 neh, blir ikke så fort provosert. for gammel til denslags. @Entern hva provoserer deg mest her i verden?
TheHairyToothfairy Skrevet 8. mai 2022 #27210 Skrevet 8. mai 2022 Cid skrev (34 minutter siden): @TheHairyToothfairy Er du fan av såpeserier? Som hotel cæsar eller home and away ser ikke så mye seriet, sjeldent jeg liker serier i det hele tatt. er mer glad i film. @Cid hva er favoritt-temaet i dokumentarer?
Gjest Cid Skrevet 8. mai 2022 #27211 Skrevet 8. mai 2022 Entern skrev (25 minutter siden): Ja @CidDu og? Liker Pokémon @Entern Har du noe forhold til Pokémon? TheHairyToothfairy skrev (22 minutter siden): ser ikke så mye seriet, sjeldent jeg liker serier i det hele tatt. er mer glad i film. @Cid hva er favoritt-temaet i dokumentarer? Likte godt den med snåsamannen men er usikker på hvilket tema det blir 🧐 @TheHairyToothfairy Er du fan av Liam Neeson filmer?
Entern Skrevet 8. mai 2022 #27212 Skrevet 8. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (37 minutter siden): neh, blir ikke så fort provosert. for gammel til denslags. @Entern hva provoserer deg mest her i verden? Drittsekker, stort sett, og urettferdighet @TheHairyToothfairy@CidHva gjør deg skikkelig glad?😀
Entern Skrevet 8. mai 2022 #27213 Skrevet 8. mai 2022 Cid skrev (13 minutter siden): Liker Pokémon @Entern Har du noe forhold til Pokémon? Likte godt den med snåsamannen men er usikker på hvilket tema det blir 🧐 @TheHairyToothfairy Er du fan av Liam Neeson filmer? Er litt for gammel tror jeg 😅
-Missi- Skrevet 8. mai 2022 #27214 Skrevet 8. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden): spiller egentlig mye rart, men gitar har alltid vært min ting. kamel. da hadde jeg hatt to runde pukkler som sitter akkurat der de skal! (uh, skrev jeg det der...?) @Entern blondiner, brunetter eller redheads? @Kvakkekyllingen blode, mørke eller ginger menn? @-Missi- blode, mørke eller ginger menn? @lurven blondiner, brunetter eller redheads? Tar alt 😉neida joda😁er nok ekstra glad i mørke men vært sammen med både blonde og ginger også 😊 @TheHairyToothfairy Hva er ditt lengste forhold?
-Missi- Skrevet 8. mai 2022 #27215 Skrevet 8. mai 2022 Cid skrev (2 timer siden): @-Missi- Har du datet noen fra kg før? Virker som at det har hendt med mange opp igjennom årene her, der er til og med kg barn 😄 Nei det har jeg ikke😊 @Cid Når var du sist forelska?
Gjest Cid Skrevet 8. mai 2022 #27216 Skrevet 8. mai 2022 Entern skrev (22 minutter siden): Er litt for gammel tror jeg 😅 Man er aldri for gammel til å like noe @Entern Bruker du ansiktskrem? -Missi- skrev (Akkurat nå): Nei det har jeg ikke😊 @Cid Når var du sist forelska? På ungdomsskolen @-Missi- Hadde du crush på noen i tenårene?
-Missi- Skrevet 8. mai 2022 #27217 Skrevet 8. mai 2022 Cid skrev (Akkurat nå): @-Missi- Hadde du crush på noen i tenårene? Ja absolutt omtrent hele tiden 😁var ganske så villkatt 😉 @Cid Hva ser du rundt deg akkurat nå?
Entern Skrevet 9. mai 2022 #27218 Skrevet 9. mai 2022 Cid skrev (5 timer siden): Man er aldri for gammel til å like noe @Entern Bruker du ansiktskrem? På ungdomsskolen @-Missi- Hadde du crush på noen i tenårene? Nei men burde 😅 @CidEr du pokemon fan? 😊
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. mai 2022 #27219 Skrevet 9. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (9 timer siden): spiller egentlig mye rart, men gitar har alltid vært min ting. kamel. da hadde jeg hatt to runde pukkler som sitter akkurat der de skal! (uh, skrev jeg det der...?) @Entern blondiner, brunetter eller redheads? @Kvakkekyllingen blode, mørke eller ginger menn? @-Missi- blode, mørke eller ginger menn? @lurven blondiner, brunetter eller redheads? Mørke Men alt er fint. 🤩 Har du samboer/kone/kjæreste?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. mai 2022 #27220 Skrevet 9. mai 2022 Cid skrev (9 timer siden): Bare den første men husker lite @Entern Har du spilt Enter The Matrix? Kom til ps2 osv for sånn 20 år siden Er greit men spiser det svært sjeldent @-Missi- Har du datet noen fra kg før? Virker som at det har hendt med mange opp igjennom årene her, der er til og med kg barn 😄 Besøke mamma @Kvakkekyllingen Du da? @TheHairyToothfairy Liker du black metal? Slipknot osv @AttilaTheHun Gleder du deg til å bli ferdig med ungdomsskolen? Ikke noe spesielt utenom jobb tror jeg. Kos deg hos mamma ☺️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå