Entern Skrevet 9. mai 2022 #27241 Skrevet 9. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Som Støres assistent får jeg uante muligheter til å snyte meg i dressen hans og sende rare meldinger på hans Twitter. Og spenne bein på Hadja. @Entern fortell om din flaueste opplevelse på date? Har hatt så få dates og de jeg har hatt skjedde det ikke noe flaut på 😃 @TheHairyToothfairyVerste du har sett i trafikken?
TheHairyToothfairy Skrevet 9. mai 2022 #27242 Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Har hatt så få dates og de jeg har hatt skjedde det ikke noe flaut på 😃 @TheHairyToothfairyVerste du har sett i trafikken? Der vinner en ulykke for en del år siden hvor en personbil påbegynte forbikjøring av et 19 meter vogntog. Halvveis i forbikjøringen har det dukket opp en annen bil i motgående kjørefelt så han har valgt å dreie inn i vogntoget, sannsynligvis refleks i panikk. Resultatet er at han greier havne mellom lastebil og trailer slik at traileren ender opp med alle hjulsett gjennom bilen hans. Hele familien drept på stedet. Lastebilsjåføren hadde det ikke særlig greit han heller. @Entern har du hatt noen ulykker hjemme? 1
Entern Skrevet 9. mai 2022 #27243 Skrevet 9. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Der vinner en ulykke for en del år siden hvor en personbil påbegynte forbikjøring av et 19 meter vogntog. Halvveis i forbikjøringen har det dukket opp en annen bil i motgående kjørefelt så han har valgt å dreie inn i vogntoget, sannsynligvis refleks i panikk. Resultatet er at han greier havne mellom lastebil og trailer slik at traileren ender opp med alle hjulsett gjennom bilen hans. Hele familien drept på stedet. Lastebilsjåføren hadde det ikke særlig greit han heller. @Entern har du hatt noen ulykker hjemme? Huff ☹️ Bare småtteri 😅 @TheHairyToothfairyHvilken av disse to liker du best?: eller ?
TheHairyToothfairy Skrevet 9. mai 2022 #27244 Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Huff ☹️ Bare småtteri 😅 @TheHairyToothfairyHvilken av disse to liker du best?: eller ? Conan. Mer melodiøs. Men de må skru opp monitor så de hører hva de selv synger istedet for å rope. @Entern liker du druer? @Fittekuksmellen jeg må bare spørre. Er det en historie bak brukernavnet ditt? 1
Entern Skrevet 9. mai 2022 #27245 Skrevet 9. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): Conan. Mer melodiøs. Men de må skru opp monitor så de hører hva de selv synger istedet for å rope. @Entern liker du druer? @Fittekuksmellen jeg må bare spørre. Er det en historie bak brukernavnet ditt? Veldig glad i druer Men kjøper sjelden, glemmer å spise de 😮 Heldigvis kjøper fattern også druer og de blir spist opp. @TheHairyToothfairyHva synes du om den her?:
TheHairyToothfairy Skrevet 9. mai 2022 #27246 Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (10 minutter siden): Veldig glad i druer Men kjøper sjelden, glemmer å spise de 😮 Heldigvis kjøper fattern også druer og de blir spist opp. @TheHairyToothfairyHva synes du om den her?: Blir ikke helt min greie, men det er ikke helt borti natta. Litt for dramatisk for meg, selv om deler av refrenget er innom noe. For å sette litt ord på det, jeg er guitarded og liker når instrumentene får uttrykke seg tydelig og bygge hverandre opp. Her er så mye kontraster at det blir vanskelig å følge med, det blir for pompøst og voldsomt. Jeg klarer å høre at det er teknisk godt gjennomført, men det bommer helt for min del i den skalaen om hvor gjerne jeg hadde hørt på det igjen. Jeg kan dog skjønne at andre liker det! @Entern verdens fineste kjærlighetssang? 1
Entern Skrevet 9. mai 2022 #27247 Skrevet 9. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Blir ikke helt min greie, men det er ikke helt borti natta. Litt for dramatisk for meg, selv om deler av refrenget er innom noe. For å sette litt ord på det, jeg er guitarded og liker når instrumentene får uttrykke seg tydelig og bygge hverandre opp. Her er så mye kontraster at det blir vanskelig å følge med, det blir for pompøst og voldsomt. Jeg klarer å høre at det er teknisk godt gjennomført, men det bommer helt for min del i den skalaen om hvor gjerne jeg hadde hørt på det igjen. Jeg kan dog skjønne at andre liker det! @Entern verdens fineste kjærlighetssang? Unchained melody @TheHairyToothfairyBeste Rolling Stones sang?
TheHairyToothfairy Skrevet 9. mai 2022 #27248 Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Unchained melody @TheHairyToothfairyBeste Rolling Stones sang? dead flowers! den er så utrolig utypisk dem. og det ironiske er at country musikeren Steve Earle greide gjøre den mer rocka enn dem @Entern den beste britiske statsministeren? hvorfor?
AprilLudgate Skrevet 9. mai 2022 #27249 Skrevet 9. mai 2022 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Mørkbrent her også. Trakter. NB kopp for kopp. 😂 trakter 1 så en til. Fransk kontinental fra Kaffebrenneriet er min faste kaffe. Gjerne iskaffe hjemme om sommeren. Da med mokkakanne på komfyr. Cafe: americano, cortado eller islatte😍 Mmm kaffe. @Fløff Er uka i gang? Tøff mandag? Mandager er favoritten og pesten samtidig. Da er det tid for behandling av krystallsyke, og jeg blant annet blir dunket og vibrert med en rosa dildo bak øret mens jeg rulles rundt. Det er sant 😂😂😂😂😂 Men jeg fikk meg iscortado etterpå 🥰☕️ Entern skrev (15 timer siden): Er ganske altdrikkende når det gjelder kaffe egentlig. Kaffe er kaffe liksom 🤗 Enig i at kapselkaffe ikke smaker noe særlig godt, da drikker jeg heller pulverkaffe egentlig😅 på cafe blir det ofte americano 🤠 @Fløffhva er favorittmiddagen din? Aaaaaah hva er best….. Man skal faktisk ikke undervurdere noe så enkelt som husmannskost. Lagd ordentlig altså. Men jeg lurer på - om vi ser bort fra stuffing til kalkun - kanskje laks/poteter/rømme/agurksalat? Men jeg elsker også linsesuppe av røde linser. Det er en sånn lun og varm følelse. @AttilaTheHun For meg som er gammel og grå 40åring: hvordan ser du for deg at din optimale forelder ville vært i den alderen du er i nå? lurven skrev (15 timer siden): Hmmm brunetter blir det da Entern skrev (15 timer siden): Brunetter Takker 🥰😂 Men ikke redheads på damer? Det ER så fint!!!😍😍😍 1
Gjest Geitis Skrevet 9. mai 2022 #27250 Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (21 timer siden): Egentlig ikke, bortsett fra lønn da 😅 @GeitisDu da?😀 Gleder meg til regnvær😅🤞 håper det kommer som planlagt @Entern Marvel eller DC?
Gjest Geitis Skrevet 9. mai 2022 #27251 Skrevet 9. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (19 timer siden): musiker. angret mye på at jeg ikke fulgte det sporet. jeg skulle vært mye flinkere på å sove. det hadde gjort seg! @Kvakkekyllingen kan du ri? for å pressisere; på hest. @Geitis fortell oss en flau fun fact om deg selv? Flaut🤔 Jeg klarte og «miste» hus nøklene mine, jeg turde ikke si det til gubben så jeg brøt meg inn i huset i ett halvt år istedenfor å innrømme at jeg hadde mistet de🙈 fant de til slutt i en tursekk🤣🙈 så ja, jeg har en lei tendens til å miste alt av nøkler og mobiltelefoner og lignende😬 men bare midlertidig @TheHairyToothfairy Hvorfor sover du ikke mer da?
Gjest Geitis Skrevet 9. mai 2022 #27252 Skrevet 9. mai 2022 Cid skrev (16 timer siden): Kongen av Queens @Entern Liker du matrix? Vaske/støvsuge @Geitis Hvilken Disney skurk kunne du så absolutt ikke tenke deg å ha som stefar? Brukte mye som barn @Kvakkekyllingen Har du prøvd el sykkel? Er mulig jeg het Jacklost da om ikke Wnza, jeg begynte å bruke Winza nicket i tidlig 2017 men før det var jeg mest kjent som Jacklost (før andre tok over den æren 😝) Det samme som alle andre dager, slappe av 😄 @-Missi- Sovner du lett? 🤔 Gaston kanskje, for en klyse😅 @Cid Hva er den beste dagen i uka?
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #27253 Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (1 time siden): Unchained melody @TheHairyToothfairyBeste Rolling Stones sang? ❤️❤️❤️❤️er så fin!! 1
Entern Skrevet 9. mai 2022 #27254 Skrevet 9. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): dead flowers! den er så utrolig utypisk dem. og det ironiske er at country musikeren Steve Earle greide gjøre den mer rocka enn dem @Entern den beste britiske statsministeren? hvorfor? Benjamin Disraeli. Første britiske PM som brydde seg nevneverdig om vanlige folk. @TheHairyToothfairyHvilket av disse gamle håndvåpnene fra Antikken eller deromkring hadde du foretrukket og hvorfor?: sica falcata seax ?
Entern Skrevet 9. mai 2022 #27255 Skrevet 9. mai 2022 Geitis skrev (15 minutter siden): Gleder meg til regnvær😅🤞 håper det kommer som planlagt @Entern Marvel eller DC? Liker DCs karakterer best men Marvel har det kuleste universet. @GeitisOg du?
Gjest Geitis Skrevet 9. mai 2022 #27256 Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (9 minutter siden): Liker DCs karakterer best men Marvel har det kuleste universet. @GeitisOg du? Må bli Marvel for min del, når man legger filmene på vektskåla. @Entern Du blir strandet på en øde øy resten av livet, hvem ville du hatt med deg?
Entern Skrevet 9. mai 2022 #27257 Skrevet 9. mai 2022 Geitis skrev (7 minutter siden): Må bli Marvel for min del, når man legger filmene på vektskåla. @Entern Du blir strandet på en øde øy resten av livet, hvem ville du hatt med deg? Min beste venninne fra studietiden @GeitisFavoritt superhelt?
Gjest Geitis Skrevet 9. mai 2022 #27258 Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Min beste venninne fra studietiden @GeitisFavoritt superhelt? Squirrel girl😁 @Entern Favoritt skurk da?
Entern Skrevet 9. mai 2022 #27259 Skrevet 9. mai 2022 Geitis skrev (5 minutter siden): Squirrel girl😁 @Entern Favoritt skurk da? Darkseid Thanos er basert på han men Darkseid er kulere (og attpåtil funnet opp av Jack Kirby) Et par quotes: Glorious Godfrey: On your knees for the master! The hour has come! HE has come! Who is beyond good and evil? Who is the Prophet of Anti-Life? Who is the Rock, the Chain, and the Lightning? All-powerful! All unforgiving! All-conquering! WHO IS YOUR NEW GOD NOW AND FOREVER? Darkseid: Darkseid is. “I. Am. The. New. God. All is one in Darkseid. This mighty body is my church. When I command your surrender, I speak with three billion voices. When I make a fist to crush your resistance. It is with three billion hands! When I stare into your eyes and shatter your dreams. And break your heart. It is with six billion eyes! Nothing like Darkseid has ever come among you. Nothing will again. I will take you to a hell without exit or end. And there I will murder your souls! And make you crawl and beg! And die! Die! DIE FOR DARKSEID!” —Darkseid, Final Crisis #5 Sitatene er hentet fra TVTropes men har seriene de er fra hjemme Han er den absolutt ondeste og farligste karakteren i DC universet, og veldig underholdende Den store forskjellen på han og Thanos er at Thanos vil drepe alt liv (eller der omkring) mens Darkseid vil fjerne fri vilje fra alle bortsett fra seg selv. Så han er faktisk verre 😮 Men Squirrel Girl hadde banket han, da, så klart 😄 @GeitisHar du lest noe av de gamle Marvel seriene med Lee & Kirby?
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #27260 Skrevet 9. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (På 8.5.2022 den 0.54): Han krangler ikke. Er flink til å finne løsninger og lage ting, snill, morsom, flott 🥰 Jeg klarer ikke velge en ting 😱 Hva med din mann? En ting.hmmm.. Snill. Litt kjedelig svar. Men sånn i et dagligliv er det faktisk gull! Ellers er jeg veldig glad han syns jeg er morsom. Jeg gikk rundt mye i 20-åra og trodde jeg måtte ha morsom kjæreste, men ville jo ha en blid fyr som syns jeg var morsom egentlig😂 @Entern Lager du middag selv ofte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå