Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. mai 2022 #27161 Skrevet 8. mai 2022 lurven skrev (7 minutter siden): Bra han ikke spurte tøsetherese altså Ja 😄 Huff, vil ikke tenke på det 😛
Entern Skrevet 8. mai 2022 #27162 Skrevet 8. mai 2022 @KvakkekyllingenSynes du Lene Kongsvik er morsom? 😜
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. mai 2022 #27163 Skrevet 8. mai 2022 Entern skrev (1 time siden): Stua såklart 😆 Badet er lite og nett men skulle vært oppussa, kjøkkenet bittelite, soverommet et sted jeg sover og gangen teller ikke 😆 Hva er favorittrommet ditt? Du har jo hus hvis jeg husker rett så litt mer spennende sånn sett 😊 Hehe, så stua er stedet 😆 Ja, lite hus, sikkert ikke større enn leiligheten din 😂 Liker stua best, alt annet trenger en oppussing 😛 Eller gangen er ikke så verst, men den bruker jeg jo ikke så mye 😆 Er du handy?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. mai 2022 #27164 Skrevet 8. mai 2022 Entern skrev (8 minutter siden): @KvakkekyllingenSynes du Lene Kongsvik er morsom? 😜 Ja! Likte henne i Alle mot Alle. Men har sett lite på annet hun har laget egentlig. Hun er morsom men det er ikke helt min type humor 😆
Entern Skrevet 8. mai 2022 #27165 Skrevet 8. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (15 minutter siden): Hehe, så stua er stedet 😆 Ja, lite hus, sikkert ikke større enn leiligheten din 😂 Liker stua best, alt annet trenger en oppussing 😛 Eller gangen er ikke så verst, men den bruker jeg jo ikke så mye 😆 Er du handy? Dessverre 😕 Likte du Jul i Blodfjell?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. mai 2022 #27166 Skrevet 8. mai 2022 Entern skrev (7 minutter siden): Dessverre 😕 Likte du Jul i Blodfjell? Kun den første sesongen. Ikke den andre, kjedelig 😂 Hvilken film så du sist?
-Missi- Skrevet 8. mai 2022 #27167 Skrevet 8. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden): @-Missi- kan du 7-gangen sånn på sparket om noen spør? Nei absolutt ikke 😊gangetabellen har jeg alltid vært utrolig svak i 🙈matte var det jeg likte minst på skolen😊 @TheHairyToothfairy Hvis du skulle vært et dyr for en dag, hvilket dyr hadde du vært og hva ville du brukt dagen til?
Entern Skrevet 8. mai 2022 #27168 Skrevet 8. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Kun den første sesongen. Ikke den andre, kjedelig 😂 Hvilken film så du sist? Enig 😆 Cinema Paradiso 😊 Og du?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. mai 2022 #27169 Skrevet 8. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Enig 😆 Cinema Paradiso 😊 Og du? Aldri hørt om 🙈 Måtte sjekke. Ser ut som den er godt likt 😀 Room. Lenge siden jeg har sett film så ble en i dag 😛 Har du en favorittfilm?
Entern Skrevet 8. mai 2022 #27170 Skrevet 8. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (22 minutter siden): Aldri hørt om 🙈 Måtte sjekke. Ser ut som den er godt likt 😀 Room. Lenge siden jeg har sett film så ble en i dag 😛 Har du en favorittfilm? Egentlig ikke, liker så mange filmer 🤗 Har du?
AprilLudgate Skrevet 8. mai 2022 #27171 Skrevet 8. mai 2022 Frøkenfryden skrev (På 5.5.2022 den 12.40): Jeg drikket det innimellom på jobb. Ute kjøper jeg gjerne americano, så jeg liker den nok med litt mer vann. Meeeen affogato!😍😍😍 en kule vaniljeis med espressoshot tømt over. Åå det er godt!! @Entern smakt affogato? @Fløff Hva foretrekker du av vanlig kaffe? Når du ikke drikker iskaffe? Traktekaffe? Mørkbrent? Floral? Hvis du er såpass spesifikk av deg da 🙂 Jeg drikker aller helst: Espresso med litt melk så det blir cortado. Aller helst med isbiter. Alltid mørkbrent! Helst Bialetti eller Aeropress om det ikke kjøpes på Kaffebrenneriet - men siden det tar tid blir det dessverre kaffekapsler. Jeg sier dessverre fordi det smaker ufattelig kjipt. Hva med deg @Frøkenfryden og @Entern
Entern Skrevet 8. mai 2022 #27172 Skrevet 8. mai 2022 Fløff skrev (5 minutter siden): Jeg drikker aller helst: Espresso med litt melk så det blir cortado. Aller helst med isbiter. Alltid mørkbrent! Helst Bialetti eller Aeropress om det ikke kjøpes på Kaffebrenneriet - men siden det tar tid blir det dessverre kaffekapsler. Jeg sier dessverre fordi det smaker ufattelig kjipt. Hva med deg @Frøkenfryden og @Entern Er ganske altdrikkende når det gjelder kaffe egentlig. Kaffe er kaffe liksom 🤗 Enig i at kapselkaffe ikke smaker noe særlig godt, da drikker jeg heller pulverkaffe egentlig😅 på cafe blir det ofte americano 🤠 @Fløffhva er favorittmiddagen din?
Gjest Cid Skrevet 8. mai 2022 #27173 Skrevet 8. mai 2022 Frøkenfryden skrev (13 timer siden): Niks! Litt brus😁 @Cid Ber du mammaen din på middag i blant? Entern skrev (14 timer siden): Program på P3 der Live Nelvik + 3 kjendiser som varierer fra gang til gang hjelper folk med problemene deres 😀 Det er humor men hjelpen er ordentlig og ærlig. De fleste problemene er ikke veldig alvorlige da 😂 Jeg pleier å høre podkast versjonen så jeg slipper P3 musikken 😅 Hører på nå, denne gangen med Silje Nordnes, Henriette Steenstrup og Ahmed Mamow, forrige gang var med Einar Tørnquist, Torbjørn Røe Isachsen og Rima Iraki. Karl og Co var morsomst men Mot i Brøstet var koseligere 🤔 Tror kanskje jeg likte best Karl og Co men bare såvidt 😅 @CidFavoritt humorserie gjennom tidene? Kongen av Queens @Entern Liker du matrix? Geitis skrev (12 timer siden): Jeg tok feil @Cid, det var toeren jeg tenkte på🙈 Det var når Diego redder Sid fra å drukne. Hvilken Disney prinesse jeg ville reist ut med, det må være Merida tror jeg. Kjapp vittig humor og ikke så veldig høytidelig😅👍 Det er min type👍 @Cid hva er det verste du vet å gjøre av husarbeid? Vaske/støvsuge @Geitis Hvilken Disney skurk kunne du så absolutt ikke tenke deg å ha som stefar? Kvakkekyllingen skrev (11 timer siden): Aldri. Jeg hadde nok tryna 😑😂 Du da? Brukte mye som barn @Kvakkekyllingen Har du prøvd el sykkel? -Missi- skrev (10 timer siden): @Cid Nja nei ikke helt😊koselig det da😊noe kjent med det navnet 🤔😊får se i innboksen om det er noen gamle pm der så kanskje jeg husker 😊 @Cid Hva liker du best å gjøre på søndager? Er mulig jeg het Jacklost da om ikke Wnza, jeg begynte å bruke Winza nicket i tidlig 2017 men før det var jeg mest kjent som Jacklost (før andre tok over den æren 😝) Det samme som alle andre dager, slappe av 😄 @-Missi- Sovner du lett?
Entern Skrevet 8. mai 2022 #27174 Skrevet 8. mai 2022 Hei @Cid Har bare sett første Matrix filmen. Liker den såklart 😊 @CidHar du sett alle Matrix filmene?
-Missi- Skrevet 8. mai 2022 #27175 Skrevet 8. mai 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Er mulig jeg het Jacklost da om ikke Wnza, jeg begynte å bruke Winza nicket i tidlig 2017 men før det var jeg mest kjent som Jacklost (før andre tok over den æren 😝) Det samme som alle andre dager, slappe av 😄 @-Missi- Sovner du lett? Aha ja det brukernavnet hørtes mer kjent ut. Hadde helt glemt av innbox og sånn jeg. Men takk for påminnelsen for vær mye rare samtaler der😂 Nja både og, stort sett litt lakenskrekk og blir mye podcast før jeg sovner. @Cid Liker du jordbær?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. mai 2022 #27176 Skrevet 8. mai 2022 Cid skrev (5 minutter siden): Kongen av Queens @Entern Liker du matrix? Vaske/støvsuge @Geitis Hvilken Disney skurk kunne du så absolutt ikke tenke deg å ha som stefar? Brukte mye som barn @Kvakkekyllingen Har du prøvd el sykkel? Er mulig jeg het Jacklost da om ikke Wnza, jeg begynte å bruke Winza nicket i tidlig 2017 men før det var jeg mest kjent som Jacklost (før andre tok over den æren 😝) Det samme som alle andre dager, slappe av 😄 @-Missi- Sovner du lett? Ja. Men ikke så mye. Jeg er ikke helt komfortabel med el sykkel, eller sykkel i seg selv 😂 Dårlig balanse 😆 Kanskje jeg må prøve støttehjul 😛 Har du planer for morgendagen?
AttilaTheHun Skrevet 8. mai 2022 #27177 Skrevet 8. mai 2022 (endret) har du prøvd el sparkesykkel da?@Kvakkekyllingen Endret 8. mai 2022 av AttilaTheHun
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. mai 2022 #27178 Skrevet 8. mai 2022 AttilaTheHun skrev (Akkurat nå): har du prøvd el sparkesykkel da?@Kvakkekyllingen Ja! Og jeg var skikkelig redd 😂 Hva med deg?
AttilaTheHun Skrevet 8. mai 2022 #27179 Skrevet 8. mai 2022 (endret) Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Ja! Og jeg var skikkelig redd 😂 Hva med deg? Jeg har en, jeg. Syns det er veldig artig og man utforsker steder man aldri har sett før. Drar ut med mine vennene ofte. Syns jeg har blitt mye mer sosial med den! Endret 8. mai 2022 av AttilaTheHun 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. mai 2022 #27180 Skrevet 8. mai 2022 AttilaTheHun skrev (8 minutter siden): Jeg har en, jeg. Syns det er veldig artig og man utforsker steder man aldri har sett før. Drar ut med mine vennene ofte. Syns jeg har blitt mye mer sosial med den! Så kult Jeg synes det er vanskelig å bruke den, så er jeg redd for å falle og slå meg ihjel 😆 Hvor langt kan du kjøre med den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå