mia83 Skrevet 4. november 2021 #21621 Skrevet 4. november 2021 Strange Doll skrev (17 minutter siden): Hvitt Nei @mia83 Sier du ifra om du syns noen er ufin mot deg eller andre? @SidFernwilter Hva var det første du tenkte på når du våknet i dag? Jeg prøver, men er litt konfliktsky av meg. Kommer litt an på hvor sterk personlighet den andre har.. er du konfliktsky?
mia83 Skrevet 4. november 2021 #21622 Skrevet 4. november 2021 SidFernwilter skrev (24 minutter siden): det er det, menneskers adferd spesielt i affekt og aggresjon er noe av det mest spennende jeg vet av! yep, det hender en og annen gang i min rolle som dørvakt. det har hendt en gang som frekkas på sjekkern. av typen hennes.... @mia83 fortell om det dårligste forsøket på å sjekke deg opp hittil! "Jeg ser du har ring på fingeren, men må bare spørre likevel... er du gift?" Er du gift?
TheHairyToothfairy Skrevet 4. november 2021 #21623 Skrevet 4. november 2021 mia83 skrev (5 minutter siden): "Jeg ser du har ring på fingeren, men må bare spørre likevel... er du gift?" Er du gift? yep! @mia83 hvor møtte du partneren din for første gang?
mia83 Skrevet 4. november 2021 #21624 Skrevet 4. november 2021 SidFernwilter skrev (3 minutter siden): yep! @mia83 hvor møtte du partneren din for første gang? På nett. Du da?
TheHairyToothfairy Skrevet 4. november 2021 #21625 Skrevet 4. november 2021 mia83 skrev (6 minutter siden): På nett. Du da? egentlig det samme, vår delvis første kontakt var på kg. av alle ting. @mia83 hva er det beste med mannen din?
mia83 Skrevet 4. november 2021 #21626 Skrevet 4. november 2021 SidFernwilter skrev (Akkurat nå): egentlig det samme, vår delvis første kontakt var på kg. av alle ting. @mia83 hva er det beste med mannen din? Oi så gøy da Det er så mye. Bryr seg virkelig, trofast, kjærlig, veldig flink med sønnen vår... Hvor mange år har du vært gift?
TheHairyToothfairy Skrevet 4. november 2021 #21627 Skrevet 4. november 2021 mia83 skrev (Akkurat nå): Oi så gøy da Det er så mye. Bryr seg virkelig, trofast, kjærlig, veldig flink med sønnen vår... Hvor mange år har du vært gift? 8 år. tiden har fløyet fort. @mia83 bruker du laptop, stasjonær pc eller mobil til kg-surfing?
mia83 Skrevet 4. november 2021 #21628 Skrevet 4. november 2021 SidFernwilter skrev (15 minutter siden): 8 år. tiden har fløyet fort. @mia83 bruker du laptop, stasjonær pc eller mobil til kg-surfing? Mobil. Hvor mange land har du besøkt?
TheHairyToothfairy Skrevet 4. november 2021 #21629 Skrevet 4. november 2021 mia83 skrev (2 minutter siden): Mobil. Hvor mange land har du besøkt? det ble litt vanskelig å telle sammen, men det var en del. @mia83 drømme-reisemålet?
mia83 Skrevet 4. november 2021 #21630 Skrevet 4. november 2021 SidFernwilter skrev (27 minutter siden): det ble litt vanskelig å telle sammen, men det var en del. @mia83 drømme-reisemålet? Australia og New Zealand, men orker ikke fly så langt Hva spiste du til middag i dag?
TheHairyToothfairy Skrevet 4. november 2021 #21631 Skrevet 4. november 2021 mia83 skrev (1 minutt siden): Australia og New Zealand, men orker ikke fly så langt Hva spiste du til middag i dag? ytrefilet i pepper og urter med røsti-potedes og smørbakte gulrøtter. yep, fruen skjemmer meg bort. @mia83 hva er det lengste du har fløyet?
mia83 Skrevet 4. november 2021 #21632 Skrevet 4. november 2021 SidFernwilter skrev (2 minutter siden): ytrefilet i pepper og urter med røsti-potedes og smørbakte gulrøtter. yep, fruen skjemmer meg bort. @mia83 hva er det lengste du har fløyet? Oi såpass Det var vel en av Canadaturene om Minneapolis. Hva med deg?
TheHairyToothfairy Skrevet 4. november 2021 #21633 Skrevet 4. november 2021 mia83 skrev (1 minutt siden): Oi såpass Det var vel en av Canadaturene om Minneapolis. Hva med deg? Cælifornia, definitivt lengste samlede flytur. @mia83 på ungdomskolen, var dere mange elever i klassen?
Strange Doll Skrevet 4. november 2021 #21634 Skrevet 4. november 2021 mia83 skrev (1 time siden): Jeg prøver, men er litt konfliktsky av meg. Kommer litt an på hvor sterk personlighet den andre har.. er du konfliktsky? Nei det er jeg ikke men jeg er skikkelig langsur SidFernwilter skrev (1 time siden): jeg lover å kjøre saktere enn vanlig! litt i alle fall.. det første jeg tenkte på var "hvorfor har vi et av barna i sengen og nårtid kom hun?". deretter var tanken "shit, hva er klokken?" @Strange Doll men seriøst, du skal få hjelm og hele pakka! det er kjempespennende! jeg drifter heller aldri, høres det ikke litt spennende ut? pittelittelitt? Nei punktum. Og ja. Jeg er staere enn deg. @mia83 hva er det verste med kg? @SidFernwilter hva burde du egentlig gjort nå?
Lykke Li Skrevet 4. november 2021 #21635 Skrevet 4. november 2021 Entern skrev (14 timer siden): Innimellom, spesielt når jeg skal sove. @Lykke LiHar du prøvd de lettmelk typene med smakstilsetning? Nei, men har veldig lyst til å prøve den med vanilje. Også gidder jeg ikke kjøpe en hel liter med en melk jeg kanskje ikke liker. For jeg liker jo ikke melk sånn egentlig. Bare på frokostblanding og i mat. Aldri å drikke (med unntak av sjokolademelk!) SidFernwilter skrev (13 timer siden): jeg må ha kidsa mine. alt annet er ikke så utrolig viktig. ok, greit å ha fruen også, men kidsa er alfa. @Lykke Li har du noen gang skutt med pistol? Det har jeg! Både 9 mm og revolver! mia83 skrev (13 timer siden): Må ha julemat-lukt, julesylte... 3 nøtter til Askepott Ja.. noe sånt Er du tante til noen? Jeg er tante til 2. Ei på 7 år, og en på 4 😊 Strange Doll skrev (11 timer siden): Klype nederst på tacolefsen til ungene 😅 Jeg bruker lite sminke, som oftest kun på øynene og en enkel gloss eller leppestift Ja det vil jeg si @Dr. Ops Er du opptatt av at folk skal like deg? @Lykke Li Hvor liker du best å handle barneklær? Jeg har ikke en preferanse egentlig. Kjøper det jeg trenger hos de som har det. Rosendahl skrev (10 timer siden): @Lykke Lieggerøre Stearinlys eller på batterier? Stearinlys! Jeg vet at det gir dårligere inneklima, men det blir ikke det samme med de på batteri. Dessuten så bidrar stearinlys til å varme opp rommet. SidFernwilter skrev (2 timer siden): tilbake til paradis, kanskje lengre ut i fana? men ikke i klettevegen igjen, det var jævlig veldig utti skauen! @Strange Doll kunne du hatt småbruk? @Entern fem gode grunner for å ikke ha sex i kveld? @Lykke Li har du noen gang tenkt på hvorfor vi egentlig lærer alfabetet? har det i grunnen noen som helst nytte? @mia83 tenk på den smarteste i vennegjengen du omgås med hvor du er sentrum. stemmer det at det ofte er den smarteste og/eller den minst smarte som starter eller er årsak til konflikter mellom venner? @Daryl Dixon har du hatt? eller har du noen gang hatt en hatt? hvilken hatt ville du hatt om du ikke har hatt? Det har jeg tenkt på, for ikke så lenge siden til og med. Jeg leste en bok som handler om et land der hvor alle bokstavene i alfabetet blir forbudt etterhvert som de raser ned fra den hellige skriften. Den fortalte meg noe om hvor viktig bokstavene er for oss, både skriftlig, men også muntlig. Det å kunne kommunisere med ord. Jeg likte den veldig godt. @SidFernwilter Hva spiser du helst av godteri? @Strange Doll Hvilket merke bruker du mest på yttertøy til barna dine? @mia83 Har du lest Harry Potter? @Entern Hvel i Harry Potter identifiserer du deg mest med, som ikke er en av hovedrollene.
TheHairyToothfairy Skrevet 4. november 2021 #21636 Skrevet 4. november 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Nei punktum. Og ja. Jeg er staere enn deg. @SidFernwilter hva burde du egentlig gjort nå? det finnes ingen som er staere enn meg. for det har sjefen min sagt. nemlig. jeg burde egentlig bygget noe og slappet av. og hengt noen klær til tørk. @Strange Doll topp fem sanger for dagen.
mia83 Skrevet 4. november 2021 #21637 Skrevet 4. november 2021 Strange Doll skrev (3 minutter siden): Nei det er jeg ikke men jeg er skikkelig langsur Nei punktum. Og ja. Jeg er staere enn deg. @mia83 hva er det verste med kg? @SidFernwilter hva burde du egentlig gjort nå? Alle trollene Når pleier du å legge deg om kvelden?
Strange Doll Skrevet 4. november 2021 #21638 Skrevet 4. november 2021 Lykke Li skrev (Akkurat nå): Nei, men har veldig lyst til å prøve den med vanilje. Også gidder jeg ikke kjøpe en hel liter med en melk jeg kanskje ikke liker. For jeg liker jo ikke melk sånn egentlig. Bare på frokostblanding og i mat. Aldri å drikke (med unntak av sjokolademelk!) Det har jeg! Både 9 mm og revolver! Jeg er tante til 2. Ei på 7 år, og en på 4 😊 Jeg har ikke en preferanse egentlig. Kjøper det jeg trenger hos de som har det. Stearinlys! Jeg vet at det gir dårligere inneklima, men det blir ikke det samme med de på batteri. Dessuten så bidrar stearinlys til å varme opp rommet. Det har jeg tenkt på, for ikke så lenge siden til og med. Jeg leste en bok som handler om et land der hvor alle bokstavene i alfabetet blir forbudt etterhvert som de raser ned fra den hellige skriften. Den fortalte meg noe om hvor viktig bokstavene er for oss, både skriftlig, men også muntlig. Det å kunne kommunisere med ord. Jeg likte den veldig godt. @SidFernwilter Hva spiser du helst av godteri? @Strange Doll Hvilket merke bruker du mest på yttertøy til barna dine? @mia83 Har du lest Harry Potter? @Entern Hvel i Harry Potter identifiserer du deg mest med, som ikke er en av hovedrollene. Miniature på jakker, reima på vinterdresser og tinytrolls på vår/høstdresser. Svir av noen tusenlapper på vintertøy hvert år 🤭 @Lykke Li hvilken merker liker du best?
mia83 Skrevet 4. november 2021 #21639 Skrevet 4. november 2021 Lykke Li skrev (1 minutt siden): Nei, men har veldig lyst til å prøve den med vanilje. Også gidder jeg ikke kjøpe en hel liter med en melk jeg kanskje ikke liker. For jeg liker jo ikke melk sånn egentlig. Bare på frokostblanding og i mat. Aldri å drikke (med unntak av sjokolademelk!) Det har jeg! Både 9 mm og revolver! Jeg er tante til 2. Ei på 7 år, og en på 4 😊 Jeg har ikke en preferanse egentlig. Kjøper det jeg trenger hos de som har det. Stearinlys! Jeg vet at det gir dårligere inneklima, men det blir ikke det samme med de på batteri. Dessuten så bidrar stearinlys til å varme opp rommet. Det har jeg tenkt på, for ikke så lenge siden til og med. Jeg leste en bok som handler om et land der hvor alle bokstavene i alfabetet blir forbudt etterhvert som de raser ned fra den hellige skriften. Den fortalte meg noe om hvor viktig bokstavene er for oss, både skriftlig, men også muntlig. Det å kunne kommunisere med ord. Jeg likte den veldig godt. @SidFernwilter Hva spiser du helst av godteri? @Strange Doll Hvilket merke bruker du mest på yttertøy til barna dine? @mia83 Har du lest Harry Potter? @Entern Hvel i Harry Potter identifiserer du deg mest med, som ikke er en av hovedrollene. Har lest Harry Potter ja Ser du på Kongen befaler?
Strange Doll Skrevet 4. november 2021 #21640 Skrevet 4. november 2021 SidFernwilter skrev (1 minutt siden): det finnes ingen som er staere enn meg. for det har sjefen min sagt. nemlig. jeg burde egentlig bygget noe og slappet av. og hengt noen klær til tørk. @Strange Doll topp fem sanger for dagen. Sjefen har ikke alltid riktig FEM sanger for en dag?? da må du gi meg tenketid mister. mia83 skrev (Akkurat nå): Alle trollene Når pleier du å legge deg om kvelden? Alt for seint, rundt midnatt @mia83 trenger du mye søvn? @SidFernwilter bør jeg ha blondt eller brunt hår?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå