mia83 Skrevet 23. oktober 2021 #20921 Del Skrevet 23. oktober 2021 SidFernwilter skrev (1 time siden): bah, glemte sprsml. @mia83 kan du danse? liker du å danse? @Dr. Ops har De noen gang blitt kastet ut av en bar eller nattklubb? Er ikke flink så liker det heller ikke så godt Hva er din guilty pleasure? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 24. oktober 2021 #20922 Del Skrevet 24. oktober 2021 Dr. Ops skrev (12 timer siden): @SidFernwilter hva vil du bli servert på middagsselskap? @mia83 løpe marathon eller klatre i fjell? @Strange Doll har du orden i klesskapet? @NonJuan alt bra? Håper du returnerer til tråden snart. @Daryl Dixon celebrity crush? @Rosendahl hvordan tar du kaffen din? @Athena79 hva slags dessert foretrekker du? @Lykke Li frisk(ere)? Med sjokolade og melkeskum takk. 😋 Liker du kaffe mokka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 24. oktober 2021 #20923 Del Skrevet 24. oktober 2021 Dr. Ops skrev (På 22.10.2021 den 21.32): Enig! Sjokolade er vinner her også. Oi, ehm... trening! Pluss rydding og vasking. Ta vare på en bukett med mennesker rundt meg, noen små og et par eldre. @Lykke Li hva er du flink til? @Strange Doll dine 3 sterkeste sider? @Athena79 liker du å dra på konsert? omsorgsfull, rettferdig og perfeksjonistisk Lykke Li skrev (På 22.10.2021 den 23.21): Nei, jeg har mange. Det finnes så mange gode forfattere, og de skriver så utrolig forskjellig, selv innenfor sine egne sjangere. Jeg leser det meste jeg kommer over, ikke nødvendigvis med en gang, men etterhvert. Jeg har liste. Samboeren min blir sprø av alle bøkene mine og påstår at vi snart må flytte ellers drukner vi i dem Nei, jeg tror at det kan være tiltrekning, men jeg tror at kjærlighet må jobbes for. Og det må jobbes for så lenge man er kjærester. Prioritere det. Oi, jeg vet ikke! Jeg er ganske flink til å spise sjokolade.. @Strange Doll Hytte ved sjøen, eller hytte på fjellet? @SidFernwilter Har du et "fyllord" som du bruker? (For eks. Ehm, hmm, jaa, liksom, faktisk) @Dr. Ops Hva slags trening liker du best? @Daryl Dixon Liker du å pynte deg i hverdagen? @NonJuan Klarer du å være glad på andres vegne? @mia83 Hvilken farge har du på kjøkkenet ditt? Altså, veggene, ikke kjøkkeninnredningen. @Entern Hva ved entene i Ringenes Herre er det som fanger deg? Sjøen! jeg elsker havet. Hater snø og ski så har ingenting på fjellet å gjøre SidFernwilter skrev (På 23.10.2021 den 4.29): jeg er en slags lærer og mellomleder, og så jobber også en del i døren på utesteder samt arrangementer. dessuten har jeg litt penger trøkket inn i et bilbergings-firma som en kompis driver østpå. neh, ikke som jeg kommer på. tror ikke jeg driver med sånt, men jeg måtte tenke etter, gitt. @Lykke Li hytte, campingvogn eller hotell? hva er best ferie? @Strange Doll det der førsteinntrykket du snakket om. fortell om ditt førsteinntrykk av meg, du! @Dr. Opslutefisk eller rakfisk? @NonJuan Mercedes-Benz eller BMW? @Entern skriver du helst med kulepenn eller blyant? @Daryl Dixon neste fredag kommer jeg på besøk og du skal diske opp med elleville matretter for å sikre at jeg gir deg lederjobb i eventfirmaet mitt Objektivt Z. hva serverer du meg? @mia83 hvilken frossenpizza er egentlig best? du må velge en. @Athena79 huden din skifter farge. du kan velge mellom blå, mørkegrønn eller orange. hva går du for? Første gang jeg møtte deg sjekket du leg på meg og jeg tenkte du var fryktelig irriterende siden du ikke svarte på hvorfor du stirret på meg😂 Dr. Ops skrev (21 timer siden): @SidFernwilter hva vil du bli servert på middagsselskap? @mia83 løpe marathon eller klatre i fjell? @Strange Doll har du orden i klesskapet? @NonJuan alt bra? Håper du returnerer til tråden snart. @Daryl Dixon celebrity crush? @Rosendahl hvordan tar du kaffen din? @Athena79 hva slags dessert foretrekker du? @Lykke Li frisk(ere)? Ja det har jeg @SidFernwilter Er du sjalu av deg? @Lykke Li I kjærligheten, tenker du at alder bare er et tall? @Athena79 apple eller andorid? @Rosendahl Har du god hukommelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 24. oktober 2021 #20924 Del Skrevet 24. oktober 2021 Strange Doll skrev (5 minutter siden): omsorgsfull, rettferdig og perfeksjonistisk Sjøen! jeg elsker havet. Hater snø og ski så har ingenting på fjellet å gjøre Første gang jeg møtte deg sjekket du leg på meg og jeg tenkte du var fryktelig irriterende siden du ikke svarte på hvorfor du stirret på meg😂 Ja det har jeg @SidFernwilter Er du sjalu av deg? @Lykke Li I kjærligheten, tenker du at alder bare er et tall? @Athena79 apple eller andorid? @Rosendahl Har du god hukommelse? Andorid Mercedes eller Audi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 24. oktober 2021 #20925 Del Skrevet 24. oktober 2021 Athena79 skrev (4 minutter siden): Andorid Mercedes eller Audi? Audi 😍 Liker du biler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 24. oktober 2021 #20926 Del Skrevet 24. oktober 2021 Strange Doll skrev (20 minutter siden): Audi 😍 Liker du biler? Greie fremkomst midler det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 24. oktober 2021 #20927 Del Skrevet 24. oktober 2021 Daryl Dixon skrev (21 timer siden): @SidFernwilter topp 5 ingredienser på pizza? foruten en god saus, ost, sopp, skinke, pepperoni og scampi. mia83 skrev (20 timer siden): Hva er din guilty pleasure? jeg har ærlig talt ingen spesielle. er ikke av den typen som egentlig er noe flau over ting jeg liker. Strange Doll skrev (43 minutter siden): @SidFernwilter Er du sjalu av deg? hah, har du det inntrykket? OK, av og til kan jeg være det, la oss bryte sammen og tilstå. av og til! men det er ikke min vane. jeg unner folk å vinne vanvittige mengder penger, tjene dritfett, ha kule biler, pule fotomodeller, eie en million fete klokker etc etc. de lager jo bare mål for oss andre! MEN! jeg kan bli sjalu om noen har noe som egentlig skulle vært mitt! noe jeg faktisk hadde rett på eller faktisk forsøkte oppnå og fortjente mer. folk med fungerende Cosmoer feks. herregud jeg misunner dem. @Strange Doll sex på første date. yay or nay? @Daryl Dixon sex med ex? yay or nay? (jobben er forøvrig din, velkommen til Objektivt Z) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. oktober 2021 #20928 Del Skrevet 24. oktober 2021 SidFernwilter skrev (1 time siden): @Daryl Dixon sex med ex? yay or nay? (jobben er forøvrig din, velkommen til Objektivt Z) For meg er det utvilsomt nay. @SidFernwilter Samtykkelov, helt på tide med en slik lov, eller hysteri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 24. oktober 2021 #20929 Del Skrevet 24. oktober 2021 Daryl Dixon skrev (25 minutter siden): @SidFernwilter Samtykkelov, helt på tide med en slik lov, eller hysteri? både og. jeg forstår at det kom nå etter metoo og diverse politiske appeller. og der er problemet for meg, fordi det er egentlig ikke noe mer som trengs enn en skjerping i straffeprosessloven og en bedre opprusting av politiet for å kunne etterforske bedre slik at man unngår henleggelse. vold og sedelighet er ikke noe bedre stilt i de forskjellige politikammerene, og da hjelper det ærlig talt ikke med noen ny lov. så synes jeg også man skal begynne se heller mer på hva som faktisk skjer rundt holdninger og ikke minst rus. det ER et holdningsproblem og det kommer ikke til å forandre seg bare fordi man setter et nytt lovsavsnitt til, det stopper ikke handlingen. derimot må vi begynne forske mer, blant annet på hvor voldtektsmannen/kvinnen faktisk kommer fra familiemessig. hvilke verdier er det som strømmer gjennom, for setter vi det dette på spissen så har alle barn en mor - mødre er kvinner - hva er det som feiler som lar sønner føle at dette er greit? puh, det ble langt. @Daryl Dixon verdens beste livealbum? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. oktober 2021 #20930 Del Skrevet 24. oktober 2021 SidFernwilter skrev (11 minutter siden): både og. jeg forstår at det kom nå etter metoo og diverse politiske appeller. og der er problemet for meg, fordi det er egentlig ikke noe mer som trengs enn en skjerping i straffeprosessloven og en bedre opprusting av politiet for å kunne etterforske bedre slik at man unngår henleggelse. vold og sedelighet er ikke noe bedre stilt i de forskjellige politikammerene, og da hjelper det ærlig talt ikke med noen ny lov. så synes jeg også man skal begynne se heller mer på hva som faktisk skjer rundt holdninger og ikke minst rus. det ER et holdningsproblem og det kommer ikke til å forandre seg bare fordi man setter et nytt lovsavsnitt til, det stopper ikke handlingen. derimot må vi begynne forske mer, blant annet på hvor voldtektsmannen/kvinnen faktisk kommer fra familiemessig. hvilke verdier er det som strømmer gjennom, for setter vi det dette på spissen så har alle barn en mor - mødre er kvinner - hva er det som feiler som lar sønner føle at dette er greit? puh, det ble langt. @Daryl Dixon verdens beste livealbum? Bra svart. Jeg er ikke god på live album, men jeg hadde noen av Metallica og Iron Maiden.. @SidFernwilter Hvilket forhold har du til dine naboer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 24. oktober 2021 #20931 Del Skrevet 24. oktober 2021 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): @SidFernwilter Hvilket forhold har du til dine naboer? bor ganske landelig til, og min nærmeste nabo er en campingplass. det kan vær ganske utfordrende. i sommer så jeg tilfeldigvis ut i hagen at en fremmed dame prøvde stikke av med den helt nye kattungen vår. jeg løp ut og grisetaklet henne på plenen min, noe sånt har jeg aldri vært med på der jeg har bodd før. for ikke å snakke om x antall campingvogner og campingbiler som kjører feil og snur inne på tunet vårt. ene gangen rygget en sånn caravane rett i ene bilen min og skulle til å kjøre videre, jeg var IGJEN heldigvis ute og fikk med meg det hele. løper langs siden av bilen som forsøker stikke av og roper JEG KNUSER RUTA DI OM DU IKKE STOPPER! han stoppet da, skjønte alvoret og ga meg 2500 for å ha bulket støtfangeren. .....på den bilen jeg egentlig skal kaste. *plystre uskyldig* @Daryl Dixon frister det å besøke oss om sommeren nå etter denne beretningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. oktober 2021 #20932 Del Skrevet 24. oktober 2021 SidFernwilter skrev (3 minutter siden): bor ganske landelig til, og min nærmeste nabo er en campingplass. det kan vær ganske utfordrende. i sommer så jeg tilfeldigvis ut i hagen at en fremmed dame prøvde stikke av med den helt nye kattungen vår. jeg løp ut og grisetaklet henne på plenen min, noe sånt har jeg aldri vært med på der jeg har bodd før. for ikke å snakke om x antall campingvogner og campingbiler som kjører feil og snur inne på tunet vårt. ene gangen rygget en sånn caravane rett i ene bilen min og skulle til å kjøre videre, jeg var IGJEN heldigvis ute og fikk med meg det hele. løper langs siden av bilen som forsøker stikke av og roper JEG KNUSER RUTA DI OM DU IKKE STOPPER! han stoppet da, skjønte alvoret og ga meg 2500 for å ha bulket støtfangeren. .....på den bilen jeg egentlig skal kaste. *plystre uskyldig* @Daryl Dixon frister det å besøke oss om sommeren nå etter denne beretningen? Jeg vil gjerne komme og være tilskuer en helg i fellesferien. @SidFernwilter Storbyferie eller en rolig badeferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 24. oktober 2021 #20933 Del Skrevet 24. oktober 2021 Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): @SidFernwilter Storbyferie eller en rolig badeferie? ferie...? iso404 does not exist. jeg har en lei tendens til å jobbe.... prøver for kidsa sin skyld å ha litt fri, men i år har det ikke vært noe som helst. hatt en helgtur til Mjøndalen i år, og det er det. begge gangene jeg skulle med ned til svigers så ble jeg stuck i jobb på noe vis. nå har jeg vært tre uker hjemmefra på jobb, og helgene gikk rett i dass med plan om hjemtur. premien kommer etterpå, DA blir det ferie. @Daryl Dixon hva jobber du med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. oktober 2021 #20934 Del Skrevet 24. oktober 2021 SidFernwilter skrev (3 minutter siden): ferie...? iso404 does not exist. jeg har en lei tendens til å jobbe.... prøver for kidsa sin skyld å ha litt fri, men i år har det ikke vært noe som helst. hatt en helgtur til Mjøndalen i år, og det er det. begge gangene jeg skulle med ned til svigers så ble jeg stuck i jobb på noe vis. nå har jeg vært tre uker hjemmefra på jobb, og helgene gikk rett i dass med plan om hjemtur. premien kommer etterpå, DA blir det ferie. @Daryl Dixon hva jobber du med? Akkurat nå, kun med meg selv. Er ikke i jobb. @SidFernwilter Hvor mange barn er for mange barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 24. oktober 2021 #20935 Del Skrevet 24. oktober 2021 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Akkurat nå, kun med meg selv. Er ikke i jobb. @SidFernwilter Hvor mange barn er for mange barn? viktigste jobben av alle, det. jeg tipper på hatten min for den. livsstilen min legger ikke mye rom for flere barn enn det jeg har, så akkurat nå er 4 akkurat passe. men hjertet har rom for flere om det skulle bli nødvendig. @Daryl Dixonom du skulle mestre et instrument helt perfekt, så perfekt at knapt ingen var bedre enn deg og du var berømt for dine evner med dette instrumentet - hvilket ville det bli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. oktober 2021 #20936 Del Skrevet 25. oktober 2021 Strange Doll skrev (På 22.10.2021 den 19.43): oooo hva tegner du? En perfekt dag for meg er en dag i en storby med familien. Late dager med god mat, shopping og aktiviteter. @Entern liker du å kjøre bil? Beklager at det tok så lang tid å svare 😳 Tegner mest fantasy-relaterte ting, prøver å holde ting litt nede på jorda så det blir kanskje litt alternativ historie aktig. Høres ut som en fin dag 😊 Har ikke lappen 😳 Sånn går det når man bor i Oslo 😳 @Strange DollHar du en favorittbil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. oktober 2021 #20937 Del Skrevet 25. oktober 2021 Dr. Ops skrev (På 22.10.2021 den 21.37): @Entern tror ikke vi har hilst på hverandre før, hyggelig å hilse på deg! Monterer du ting med eller uten bruksanvisning? Hei! Det var hyggelig 😊 Monterer stort sett alltid med bruksanvisning, er dårlig handyman 😳 @Dr. OpsHar du en favorittforfatter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. oktober 2021 #20938 Del Skrevet 25. oktober 2021 (endret) Lykke Li skrev (På 22.10.2021 den 23.21): @Entern Hva ved entene i Ringenes Herre er det som fanger deg? De er vandrende trær og jeg har alltid vært usedvanlig glad i trær 😀 Pluss at personligheten og måten de snakker på osv. er veldig kul 😀 @Lykke LiHar du katt? Endret 25. oktober 2021 av Entern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. oktober 2021 #20939 Del Skrevet 25. oktober 2021 SidFernwilter skrev (På 23.10.2021 den 4.29): @Entern skriver du helst med kulepenn eller blyant? Blyant. Tegner mye så jeg har alltid masse blyanter liggende rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. oktober 2021 #20940 Del Skrevet 25. oktober 2021 @SidFernwilterHar du vurdert å skrive en selvbiografi? 😀 @Daryl DixonHører du fortsatt på metal? 🤘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå