Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (9 minutter siden):

Pynte og pynte.. vet ikke om menn kan kalle det å pynte seg jeg. Jeg liker å bruke skikkelige klær. Noen dager, som i dag, orker jeg ikke, da er det enten pysjbukse eller så stjeler jeg joggebuksa til samboeren min. 

@Lykke Li Hva er den absolutte favoritt lukten din? 

Menn kan også pynte seg! Og noen dager er det lov å la være. Det viktigste er at du føler deg komfortabel i det du går i, enten det er dress (som i mitt hode er å pynte seg), eller i pysjbukse. 

Regn. Eller. Våt jord er det vel egentlig, men lukta av regn. Ikke vinterregn, men vår, sommer og høst. 

@Daryl Dixon Liker du å gå på loppemarked?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke Li skrev (19 minutter siden):

Menn kan også pynte seg! Og noen dager er det lov å la være. Det viktigste er at du føler deg komfortabel i det du går i, enten det er dress (som i mitt hode er å pynte seg), eller i pysjbukse. 

Regn. Eller. Våt jord er det vel egentlig, men lukta av regn. Ikke vinterregn, men vår, sommer og høst. 

@Daryl Dixon Liker du å gå på loppemarked?

Egentlig ikke.. kan være gøy i utlandet, men i Norge synes jeg det bare er rusk og rask.. :ninja:

Hva får deg til å rødme? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (14 timer siden):

@SidFernwilter hvor stor Ernie-fan er du? Har du alle årgangene eller er det en mer casual greie?

jeg har sannsynligvis en komplett samling av de norske tegneseriene, men mangler de første som ble utgitt i norge via Tommy & Tigern. har alle bøkene, og de er alle signert av Bud Grace selv; ja jeg har møtt ham i Bergen for noen år siden under raptusfestivalen hvor jeg også var delaktig. (ja, jeg er litt tegneserie-nerd) Ernie er nok den serien jeg noensinne har hatt mest glede av og definitivt har hatt mest høy latter til, men jeg er ganske svak for Spirou, Gaston Lagaffe og Asterix også. 
 

Strange Doll skrev (14 timer siden):

@SidFernwilter de sier førsteinntrykk er viktig. Hva var det første du tenkte om meg 

at du var ufattelig lik noen jeg en gang kjente veldig godt, men allikevel veldig spesiell og deg selv, og forbløffende sjarmerende. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Ops skrev (6 timer siden):

@SidFernwilter hva jobber du som?

jeg er en slags lærer og mellomleder, og så jobber også en del i døren på utesteder samt arrangementer. dessuten har jeg litt penger trøkket inn i et bilbergings-firma som en kompis driver østpå.

Lykke Li skrev (4 timer siden):

@SidFernwilter Har du et "fyllord" som du bruker? (For eks. Ehm, hmm, jaa, liksom, faktisk)

neh, ikke som jeg kommer på. tror ikke jeg driver med sånt, men jeg måtte tenke etter, gitt. 

@Lykke Li hytte, campingvogn eller hotell? hva er best ferie? 
@Strange Doll det der førsteinntrykket du snakket om. fortell om ditt førsteinntrykk av meg, du! 
@Dr. Opslutefisk eller rakfisk? 
@NonJuan Mercedes-Benz eller BMW? 
@Entern skriver du helst med kulepenn eller blyant? 
@Daryl Dixon neste fredag kommer jeg på besøk og du skal diske opp med elleville matretter for å sikre at jeg gir deg lederjobb i eventfirmaet mitt Objektivt Z. hva serverer du meg? 
@mia83 hvilken frossenpizza er egentlig best? du må velge en.
@Athena79 huden din skifter farge. du kan velge mellom blå, mørkegrønn eller orange. hva går du for?
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (9 timer siden):

Jeg syns quiz er gøy, men er ikke nødvendigvis god. Kommer an på temaet. 

@mia83 Hva gjør du helst en fredagskveld? 

Det kommer veldig an på formen der og da. Noen ganger synes jeg det er best med pledd, sofa og en god serie/god bok og en kopp te. Muligens litt snacks ettersom det er fredag. 

Noen ganger trives jeg best på farten og at det skjer ting :jepp:

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@SidFernwilter tja.. har ikke smakt så veldig mange typer frossenpizza. Har egentlig bare smakt diverse varianter av Grandiosa og Big One. Må nok si at en litt "oppsprita" vanlig Grandiosa er best for min del. Slenge på litt ekstra ost om ikke annet.

Hva er den siste drømmen du husker at du hadde?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna
SidFernwilter skrev (4 timer siden):

jeg er en slags lærer og mellomleder, og så jobber også en del i døren på utesteder samt arrangementer. dessuten har jeg litt penger trøkket inn i et bilbergings-firma som en kompis driver østpå.

neh, ikke som jeg kommer på. tror ikke jeg driver med sånt, men jeg måtte tenke etter, gitt. 

@Lykke Li hytte, campingvogn eller hotell? hva er best ferie? 
@Strange Doll det der førsteinntrykket du snakket om. fortell om ditt førsteinntrykk av meg, du! 
@Dr. Opslutefisk eller rakfisk? 
@NonJuan Mercedes-Benz eller BMW? 
@Entern skriver du helst med kulepenn eller blyant? 
@Daryl Dixon neste fredag kommer jeg på besøk og du skal diske opp med elleville matretter for å sikre at jeg gir deg lederjobb i eventfirmaet mitt Objektivt Z. hva serverer du meg? 
@mia83 hvilken frossenpizza er egentlig best? du må velge en.
@Athena79 huden din skifter farge. du kan velge mellom blå, mørkegrønn eller orange. hva går du for?
 

Hmmm, da velger jeg mørkegrønn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosendahl
Strange Doll skrev (20 timer siden):

Hehehe… ehm…. 

1. de har ullutsalg 

2. de har lakseelv 

3. De har enkle veier å kjøre (jeg kjørte opp langs den veien) 

Tenne masse lys å fyre i peisen :) 

@Entern Beskriv deg selv med tre ord? 

@SidFernwilter de sier førsteinntrykk er viktig. Hva var det første du tenkte om meg 

@Lykke Li Tror du på kjærlighet ved første blikk? 

@Rosendahl Er du glad i husmannskost?

Ja liker det 😋 spesielt grøt.
Spiser du grøt ofte? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mia83 skrev (8 timer siden):

Hva er den siste drømmen du husker at du hadde?

jeg drømte egentlig om noe relatert til jobben timer i forveien hvor jeg måtte sloss med en bajas. og så var det en jente der som før brukte henge med meg i døren for en del år siden. i drømmen altså. husker ikke så veldig detaljert, men jeg husker jenta! 

@mia83kjøttdeig som base til middag - yay or nay? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SidFernwilter skrev (4 timer siden):

jeg drømte egentlig om noe relatert til jobben timer i forveien hvor jeg måtte sloss med en bajas. og så var det en jente der som før brukte henge med meg i døren for en del år siden. i drømmen altså. husker ikke så veldig detaljert, men jeg husker jenta! 

@mia83kjøttdeig som base til middag - yay or nay? 

Yay for min del :jepp: liker at middager er lette og raske å lage. 

Hvilken klesstil har du til hverdags?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (22 timer siden):

Nei, jeg har mange. Det finnes så mange gode forfattere, og de skriver så utrolig forskjellig, selv innenfor sine egne sjangere. Jeg leser det meste jeg kommer over, ikke nødvendigvis med en gang, men etterhvert. Jeg har liste. Samboeren min blir sprø av alle bøkene mine og påstår at vi snart må flytte ellers drukner vi i dem :fnise:

Nei, jeg tror at det kan være tiltrekning, men jeg tror at kjærlighet må jobbes for. Og det må jobbes for så lenge man er kjærester. Prioritere det. 

Oi, jeg vet ikke! Jeg er ganske flink til å spise sjokolade..:sjenert:

@Strange Doll Hytte ved sjøen, eller hytte på fjellet?

@SidFernwilter Har du et "fyllord" som du bruker? (For eks. Ehm, hmm, jaa, liksom, faktisk)

@Dr. Ops Hva slags trening liker du best?

@Daryl Dixon Liker du å pynte deg i hverdagen? 

@NonJuan Klarer du å være glad på andres vegne? 

@mia83 Hvilken farge har du på kjøkkenet ditt? Altså, veggene, ikke kjøkkeninnredningen. 

@Entern Hva ved entene i Ringenes Herre er det som fanger deg?

Gruppetimer, step, kick box, spinning.

SidFernwilter skrev (16 timer siden):

jeg er en slags lærer og mellomleder, og så jobber også en del i døren på utesteder samt arrangementer. dessuten har jeg litt penger trøkket inn i et bilbergings-firma som en kompis driver østpå.

neh, ikke som jeg kommer på. tror ikke jeg driver med sånt, men jeg måtte tenke etter, gitt. 

@Lykke Li hytte, campingvogn eller hotell? hva er best ferie? 
@Strange Doll det der førsteinntrykket du snakket om. fortell om ditt førsteinntrykk av meg, du! 
@Dr. Opslutefisk eller rakfisk? 
@NonJuan Mercedes-Benz eller BMW? 
@Entern skriver du helst med kulepenn eller blyant? 
@Daryl Dixon neste fredag kommer jeg på besøk og du skal diske opp med elleville matretter for å sikre at jeg gir deg lederjobb i eventfirmaet mitt Objektivt Z. hva serverer du meg? 
@mia83 hvilken frossenpizza er egentlig best? du må velge en.
@Athena79 huden din skifter farge. du kan velge mellom blå, mørkegrønn eller orange. hva går du for?
 

Nei takk begge deler. Rakfisk om jeg må velge.

Rosendahl skrev (11 timer siden):

Mamma sine strikkede ullsokker.  😊Går med dem året rundt. Har du noen som strikker til deg?

Ja :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@SidFernwilter hva vil du bli servert på middagsselskap?

@mia83 løpe marathon eller klatre i fjell?

@Strange Doll har du orden i klesskapet?

@NonJuan alt bra? Håper du returnerer til tråden snart.

@Daryl Dixon celebrity crush?

@Rosendahl hvordan tar du kaffen din?

@Athena79 hva slags dessert foretrekker du?

@Lykke Li frisk(ere)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna
Dr. Ops skrev (7 minutter siden):

@SidFernwilter hva vil du bli servert på middagsselskap?

@mia83 løpe marathon eller klatre i fjell?

@Strange Doll har du orden i klesskapet?

@NonJuan alt bra? Håper du returnerer til tråden snart.

@Daryl Dixon celebrity crush?

@Rosendahl hvordan tar du kaffen din?

@Athena79 hva slags dessert foretrekker du?

@Lykke Li frisk(ere)?

Iskrem eller ostekake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

mia83 skrev (1 time siden):

Yay for min del :jepp: liker at middager er lette og raske å lage. 

Hvilken klesstil har du til hverdags?

nå for tiden går det mye i sliten-pappa stilen og tidsklemma-look, hehe ;)
men sånn i utgangspunktet så er jeg fra gammelt av en greaser med sans for rockabilly og cadillacs

Dr. Ops skrev (47 minutter siden):

@SidFernwilter hva vil du bli servert på middagsselskap?

jeg er en sucker for laks og ørret. og skalldyr. men jeg er ikke lei meg om jeg får servert selvplukket rein eller elg, heller.
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SidFernwilter skrev (18 timer siden):


@Daryl Dixon neste fredag kommer jeg på besøk og du skal diske opp med elleville matretter for å sikre at jeg gir deg lederjobb i eventfirmaet mitt Objektivt Z. hva serverer du meg? 

 

Må bli viltkjøtt. Elgebiff perfekt stekt, reinsdyr stek, hjortegryte og elgkarbonader. 

@SidFernwilter topp 5 ingredienser på pizza? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Ops skrev (2 timer siden):

@SidFernwilter hva vil du bli servert på middagsselskap?

@mia83 løpe marathon eller klatre i fjell?

@Strange Doll har du orden i klesskapet?

@NonJuan alt bra? Håper du returnerer til tråden snart.

@Daryl Dixon celebrity crush?

@Rosendahl hvordan tar du kaffen din?

@Athena79 hva slags dessert foretrekker du?

@Lykke Li frisk(ere)?

Løpe maraton 

Rollerblades eller skøyter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...