Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dr. Ops skrev (1 time siden):

@Lykke Li sjokolade eller vingummi?

Sjokolade! Uten tvil, kan ikke leve uten sjokolade. Vingummi er digg, men det kan jeg klare meg uten i lange perioder. 

Dr. Ops skrev (1 time siden):

Nå er jeg ingen kløpper i boklesning :sjenert:

Det gjør ikke noe, ikke alle kan være gode på alt 🥰 

@Dr. Ops Hva er du en kløpper på, siden det ikke er boklesing? 😊

Gjest Rosendahl
Skrevet
Strange Doll skrev (16 timer siden):

Sexy and you know it 😂😂😂😂😂

Synger til den sangen som kommer på fra spotifylisten :) 

Rema :) 

Jeg legger fra meg ting «på lure steder» og finner det ikke igjen 😅

Jeg er svært dårlig med tekniske ting, har en kollega som ordner sånt for meg 😂 som med det meste annet 

@SidFernwilter hva savner du? 

@Lykke Li Hva er best med høsten? 

@Dr. Ops Er du glad i typisk høstmat? type fårikål 

@Rosendahl tror du på skjebnen?

Nei det gjør jeg nok ikke 
Tror du det er mer mellom himmel og jord enn det vi ser?

Skrevet
SidFernwilter skrev (21 timer siden):

@Entern ikke på tide å begynne bygge igjen? 

Lego-Conan og Lego-Wallace trenger jo et sted å bo da...noe middelaldersk kanskje...🤔

Skrevet
Lykke Li skrev (15 timer siden):

@Entern Hva er det beste du kan få å spise når du er invitert et sted, og hva serverer du helst hvis du får gjester selv?

Henholdsvis lasagne og pizza, tror jeg 😋

Skrevet

@SidFernwilter hvor stor Ernie-fan er du? Har du alle årgangene eller er det en mer casual greie?

@Lykke Li har du en favorittforfatter?

@Athena79 hvor er avataren din fra? Den er kjempekul!

Skrevet
SidFernwilter skrev (17 timer siden):

deg! og erna i regjering. og bergen. og cosmoen min, den er i bergen. mye fint som er i bergen. 
OG EN FUNGERENDE JÆVLA PRINTER! oi. bannet jeg? 

@Strange Dollfortell om noe positivt med arna. minst tre ting. 

Hehehe… ehm…. 

1. de har ullutsalg 

2. de har lakseelv 

3. De har enkle veier å kjøre (jeg kjørte opp langs den veien) 

Lykke Li skrev (16 timer siden):

Jeg har ikke en spesifikk musikk jeg liker. Liker litt av alt, og mange forskjellige artister. Inkludert Lykke Li 🤩

At det blir mørkt, så man kan tenne lys og sitte inne å lese bok med god samvittighet. Og lukta. Lukta av jorda etter at det har regnet og den kalde, crispe lukta blandet med lukta av noen som fyrer med ved🥰 

@Strange Doll Hva er favoritttingen din å gjøre om høsten?

@Entern Hva er det beste du kan få å spise når du er invitert et sted, og hva serverer du helst hvis du får gjester selv?

Tenne masse lys å fyre i peisen :) 

@Entern Beskriv deg selv med tre ord? 

@SidFernwilter de sier førsteinntrykk er viktig. Hva var det første du tenkte om meg 

@Lykke Li Tror du på kjærlighet ved første blikk? 

@Rosendahl Er du glad i husmannskost?

Skrevet
Strange Doll skrev (14 minutter siden):

@Entern Beskriv deg selv med tre ord? 

Nerdete, grublende, fjollete 😁

@Strange DollEr det noen tegneserier du liker?

Skrevet
Entern skrev (21 minutter siden):

Nerdete, grublende, fjollete 😁

@Strange DollEr det noen tegneserier du liker?

Ja, jeg liker nemi :) Føler meg nokså lik henne på mange punkter. 

@Entern Hva nerder du? om det blir riktig måte å si det på😂

Skrevet
Strange Doll skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg liker nemi :) Føler meg nokså lik henne på mange punkter. 

@Entern Hva nerder du? om det blir riktig måte å si det på😂

Var kjempefan av Nemi før, fikk signatur på første Nemi-albumet av Lise Myhre for 20+ år siden 😁 (albumet er borte nå 😦)

Nerder masse forskjellig, fantasy, sf, grøssere, musikk (metall), historie, mytologi, tegneserier u name it.

Det rareste er muligens at jeg er stor fan av roguelikes, VELDIG retro dataspill basert på/inspirert av et spill som heter Rogue.🤓

(Rogue var vel det første dataspillet jeg var skikkelig fan av for la oss si over 30 år siden - det var gammelt da, det er vel like gammelt som meg)

@Strange DollHva slags musikk liker du? ☺️

Skrevet
Entern skrev (1 minutt siden):

Var kjempefan av Nemi før, fikk signatur på første Nemi-albumet av Lise Myhre for 20+ år siden 😁 (albumet er borte nå 😦)

Nerder masse forskjellig, fantasy, sf, grøssere, musikk (metall), historie, mytologi, tegneserier u name it.

Det rareste er muligens at jeg er stor fan av roguelikes, VELDIG retro dataspill basert på/inspirert av et spill som heter Rogue.🤓

(Rogue var vel det første dataspillet jeg var skikkelig fan av for la oss si over 30 år siden - det var gammelt da, det er vel like gammelt som meg)

@Strange DollHva slags musikk liker du? ☺️

Det er kult! 

Her var det mye jeg må google etter jobb 😂🙊 

Jeg er veldig vg lista 😅 men liker norsk musikk veldig godt. Type Lars Vaular feks. og Kygo liker jeg godt. 

@Entern Om du kan velge kun et spill å spille resten av livet, hvilket velger du?

Skrevet

Det er kult! 

Her var det mye jeg må google etter jobb 😂🙊 

Jeg er veldig vg lista 😅 men liker norsk musikk veldig godt. Type Lars Vaular feks. og Kygo liker jeg godt. 

@Entern Om du kan velge kun et spill å spille resten av livet, hvilket velger du?

(Jeg liker noe pop jeg og da. Susanne Sundfør, noe Shakira, A-ha, masse gammelt 80-talls synth/electro-pop og -rock...)

(Og kommer aldri til å påstå at metall-musikken jeg liker er noe dypere enn VG-pop 😊)

Nå har jeg et spill jeg allerede har spilt i over 10 år, Dungeon Crawl: Stone Soup. Vunnet kanskje 50 ganger. Spiller nesten daglig (man kan greit vinne spillet på 2 1/2 time sammenlagt). Det regnes likevel som et av de enkleste roguelike spillene 😵

Litt juks på en måte, fordi utviklerne oppdaterer spillet et par tre ganger årlig med nytt innhold ☺️

Så det blir nok det.

Med mindre det kommer et eller annet perfekt Civilization type spill, eller ekstremt digert og sandkasse* rollespill eller et enda kulere roguelike 😉

*=altså et spill hvor du kan rote rundt og gjøre hva du vil. Som f.eks. Minecraft (som jeg faktisk ikke har spilt)

Anbefaler faktisk å google roguelikes, mye artig der og de fleste spillene er gratis 😁

@Strange DollHar du en favorittfilm?

Skrevet
Entern skrev (Akkurat nå):

(Jeg liker noe pop jeg og da. Susanne Sundfør, noe Shakira, A-ha, masse gammelt 80-talls synth/electro-pop og -rock...)

(Og kommer aldri til å påstå at metall-musikken jeg liker er noe dypere enn VG-pop 😊)

Nå har jeg et spill jeg allerede har spilt i over 10 år, Dungeon Crawl: Stone Soup. Vunnet kanskje 50 ganger. Spiller nesten daglig (man kan greit vinne spillet på 2 1/2 time sammenlagt). Det regnes likevel som et av de enkleste roguelike spillene 😵

Litt juks på en måte, fordi utviklerne oppdaterer spillet et par tre ganger årlig med nytt innhold ☺️

Så det blir nok det.

Med mindre det kommer et eller annet perfekt Civilization type spill, eller ekstremt digert og sandkasse* rollespill eller et enda kulere roguelike 😉

*=altså et spill hvor du kan rote rundt og gjøre hva du vil. Som f.eks. Minecraft (som jeg faktisk ikke har spilt)

Anbefaler faktisk å google roguelikes, mye artig der og de fleste spillene er gratis 😁

@Strange DollHar du en favorittfilm?

Takk for tips :) har en sønn som elsker å spille ting. Blant annet minecraft 😅 

Ja, min favoritt er et helt halvt år :) og the nightmare before christmas :) 

@Entern Hva er din sterkeste side?

Skrevet

Takk for tips :) har en sønn som elsker å spille ting. Blant annet minecraft 😅 

Ja, min favoritt er et helt halvt år :) og the nightmare before christmas :) 

@Entern Hva er din sterkeste side?

Liker han Minecraft (særlig på vanskelig vanskelighetsgrad) kan det godt hende han hadde likt roguelikes. :) 

Min beste side er min evne til å improvisere frem løsninger på sparket 😅

(Noe som er fint for meg, jeg driver og søker på en rådgiverstilling...😅)

@Strange DollHvordan er det der du bor? Urbant/ruralt/etc?

Skrevet
Entern skrev (Akkurat nå):

Liker han Minecraft (særlig på vanskelig vanskelighetsgrad) kan det godt hende han hadde likt roguelikes. :) 

Min beste side er min evne til å improvisere frem løsninger på sparket 😅

(Noe som er fint for meg, jeg driver og søker på en rådgiverstilling...😅)

@Strange DollHvordan er det der du bor? Urbant/ruralt/etc?

Jeg er kunderådgiver selv faktisk :) 

Jeg bor ca 15 min unna Bergen sentrum. Så det er nokså landlig. 

@Entern er du glad i storbyer? eller frister stranden mest? 

Annonse
Skrevet
Strange Doll skrev (11 minutter siden):

Jeg er kunderådgiver selv faktisk :) 

Jeg bor ca 15 min unna Bergen sentrum. Så det er nokså landlig. 

@Entern er du glad i storbyer? eller frister stranden mest? 

Jeg har bodd i Oslo halve livet, og liker godt å bo i by. Selv om jeg vel kanskje liker dem på en sånn moderat størrelse så man kan gå til fots de fleste steder - Oslo, Bergen, Dublin, Edinburgh. London og Berlin blir veldig svære 😦

Strand og sjø er nydelig ❤️ men jeg er fra Innlandet og  mye mer vant med fjell og særlig skog, sjøen er faktisk fortsatt litt eksotisk og fremmed for meg 🙂 

@Strange DollHvor fikk du ideen til brukernavnet fra?

Skrevet

Jeg har bodd i Oslo halve livet, og liker godt å bo i by. Selv om jeg vel kanskje liker dem på en sånn moderat størrelse så man kan gå til fots de fleste steder - Oslo, Bergen, Dublin, Edinburgh. London og Berlin blir veldig svære 😦

Strand og sjø er nydelig ❤️ men jeg er fra Innlandet og  mye mer vant med fjell og særlig skog, sjøen er faktisk fortsatt litt eksotisk og fremmed for meg 🙂 

@Strange DollHvor fikk du ideen til brukernavnet fra?

Jeg var ung og dum med platinablondt hår😅 følte meg som en dukke men rar 😂 

@Enternditt da?

Skrevet
Strange Doll skrev (Akkurat nå):

Jeg var ung og dum med platinablondt hår😅 følte meg som en dukke men rar 😂 

@Enternditt da?

Mye verre, jeg er stor fan av karakteren Treskjegg i Ringenes Herre, derfor lagde jeg meg brukernavnet "The Ent" på et engelskspråklig forum for over 15 år siden. Liker navnet, tenkte at her er det jo norsk, "Enten" er jo greit nok men "Entern" har mer personlighet 😁 Det spiller jo og på ordet "enter" selvfølgelig og litt "enten eller" 😁

@Strange DollHar du noen "rare" interesser?

Skrevet

Mye verre, jeg er stor fan av karakteren Treskjegg i Ringenes Herre, derfor lagde jeg meg brukernavnet "The Ent" på et engelskspråklig forum for over 15 år siden. Liker navnet, tenkte at her er det jo norsk, "Enten" er jo greit nok men "Entern" har mer personlighet 😁 Det spiller jo og på ordet "enter" selvfølgelig og litt "enten eller" 😁

@Strange DollHar du noen "rare" interesser?

aah! jeg var sikker på det var enterknappen på et tastatur 😅

Hmmm.. jeg elsker å handle klær til ungene.. over gjennomsnittet glad i kule outfits 😂 

@Entern Så 10.000 kronersspørsmålet… apple eller andorid?

Skrevet
Strange Doll skrev (3 minutter siden):

aah! jeg var sikker på det var enterknappen på et tastatur 😅

Hmmm.. jeg elsker å handle klær til ungene.. over gjennomsnittet glad i kule outfits 😂 

@Entern Så 10.000 kronersspørsmålet… apple eller andorid?

(Det var enterknappen OGSÅ 😁)

Tror det blir android men har ikke sterke følelser vedrørende det der altså 😅

@Strange Doll Pleier du å ha med matpakke eller kjøpe lunsj på jobben?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...