-Missi- Skrevet 9. mai 2022 #27301 Skrevet 9. mai 2022 Cid skrev (1 time siden): Soverommet mitt @-Missi- Har du likt noen som ikke liker deg tilbake før? Nja usikker 😊men er folk jeg har likt men ikke prøvd meg på. Bare fordi det ikke har passet der og da av ulike grunner 😊 @Cid Liker du smelta ost?
Gjest Cid Skrevet 9. mai 2022 #27302 Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Elsket som barn 😊 @Ciddu og? Ikke sett den @Entern Liker du Charlie Chaplin? -Missi- skrev (3 minutter siden): Nja usikker 😊men er folk jeg har likt men ikke prøvd meg på. Bare fordi det ikke har passet der og da av ulike grunner 😊 @Cid Liker du smelta ost? Liker ikke noe ost :P @-Missi- Hva er en perfekt date for deg? Ikke personen altså men hva dere gjør på daten
-Missi- Skrevet 9. mai 2022 #27303 Skrevet 9. mai 2022 Cid skrev (4 minutter siden): I Liker ikke noe ost @-Missi- Hva er en perfekt date for deg? Ikke personen altså men hva dere gjør på daten Hehe hmm da fikk jeg to scenarioer i hodet og velger bare å fortelle om det mest stuerene🙈😂 Tur i skogen på en ny plass jeg ikke har gått før, han har ordnet mat osv og har med. Vi kommer til en liten lysning hvor det er et lite tjern å bade i og er der resten av kvelden. Kanskje vi har med telt også. Så bruker man bare dagen sammen og koser seg, bader, prater og har det fint i hverandres selskap 😊 @Cid Hvis du skulle reist et sted akkurat nå, hvor ville du reist?
Gjest Geitis Skrevet 9. mai 2022 #27304 Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (1 time siden): Jeg putter dem i pappmapper (viktig å bruke papp, ikke plast. Plast skader papiret). @GeitisHvor gammel er datteren din?☺️ Uuups, tror mine ligger i plast🙈😅🙈 Datteren min er fjortis🤩👏 @Entern Gråt du av brødrene Løvehjerte?
Gjest Cid Skrevet 9. mai 2022 #27305 Skrevet 9. mai 2022 -Missi- skrev (5 minutter siden): Hehe hmm da fikk jeg to scenarioer i hodet og velger bare å fortelle om det mest stuerene🙈😂 Tur i skogen på en ny plass jeg ikke har gått før, han har ordnet mat osv og har med. Vi kommer til en liten lysning hvor det er et lite tjern å bade i og er der resten av kvelden. Kanskje vi har med telt også. Så bruker man bare dagen sammen og koser seg, bader, prater og har det fint i hverandres selskap 😊 @Cid Hvis du skulle reist et sted akkurat nå, hvor ville du reist? Høres ut som en kjekk date 😄 For å være ærlig så vil jeg helst ikke reise nå 😅 Men om jeg måtte ville jeg valgt til Australia og Palm Beach, hvor de spiller inn Home and Away @-Missi- Har du sett Home and Away før?
Gjest Geitis Skrevet 9. mai 2022 #27306 Skrevet 9. mai 2022 Cid skrev (1 time siden): Soverommet mitt @-Missi- Har du likt noen som ikke liker deg tilbake før? Alltid vært @Entern Liker du Snoppy? Litt @Frøkenfryden du da? Jeg tiltrekkes bare damer Fredag Vet du hva favoritt krydderet til Gaston er? Gastronmat 😝 @Geitis Kunne du tenkt å bli gjenfødt i ditt neste liv som en geit? Julius bamsen min var stor og mjuk Nå tror vel folk at jeg og du er samme person Nei! Jeg er så ustø i fjellet jeg hadde ikke overlevd en uke🤣🙈 @Cid Har du runnet super mario bros 3?
Gjest Cid Skrevet 9. mai 2022 #27307 Skrevet 9. mai 2022 Geitis skrev (Akkurat nå): Nei! Jeg er så ustø i fjellet jeg hadde ikke overlevd en uke🤣🙈 @Cid Har du runnet super mario bros 3? Ja elsker det spillet 😃 @Geitis Har du rundet Super Mario 64?
Gjest Geitis Skrevet 9. mai 2022 #27308 Skrevet 9. mai 2022 Cid skrev (5 minutter siden): Ja elsker det spillet 😃 @Geitis Har du rundet Super Mario 64? Nei🙈 Var så fornøyd med SNES at jeg ikke gikk over til 64 når den kom, så det har jeg bare spilt hos andre. @Cid spiller du fortsatt på de gamle spillkonsollene?
-Missi- Skrevet 9. mai 2022 #27309 Skrevet 9. mai 2022 Cid skrev (10 minutter siden): Høres ut som en kjekk date 😄 For å være ærlig så vil jeg helst ikke reise nå 😅 Men om jeg måtte ville jeg valgt til Australia og Palm Beach, hvor de spiller inn Home and Away @-Missi- Har du sett Home and Away før? Ja i " gamle dager" en eller annen gang har jeg sett det i sidesynet 🤔 @Cid Har du noen gang prøvd drag?
Gjest Cid Skrevet 9. mai 2022 #27310 Skrevet 9. mai 2022 -Missi- skrev (3 minutter siden): Ja i " gamle dager" en eller annen gang har jeg sett det i sidesynet 🤔 @Cid Har du noen gang prøvd drag? Drag hva? Geitis skrev (4 minutter siden): Nei🙈 Var så fornøyd med SNES at jeg ikke gikk over til 64 når den kom, så det har jeg bare spilt hos andre. @Cid spiller du fortsatt på de gamle spillkonsollene? Spiller spillene men fra nyere maskiner @Geitis Så du har ikke eid andre konsoller?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. mai 2022 #27311 Skrevet 9. mai 2022 Frøkenfryden skrev (56 minutter siden): Trailergrillen hans ass… hvilken pølse er best? Den kortreiste?🙈😂 Haha 🤣🤣 Ja den pleier å være god 😆😂
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. mai 2022 #27312 Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (50 minutter siden): @KvakkekyllingenTror du Fantorangen ble skapt av samme gærning som satte sammen Edward Saksehånd?🤔 Det hadde ikke forundret meg 🤣 Eller jo, kanskje litt 😂 Noen skrullinger må det være iallefall 😆 Hadde du kosedyr da du var barn?
Gjest Geitis Skrevet 9. mai 2022 #27313 Skrevet 9. mai 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Drag hva? Spiller spillene men fra nyere maskiner @Geitis Så du har ikke eid andre konsoller? Drag race eller Drag Queen 😬 kan gå i vegge retninger det spørsmålet😅👍 Jo, har hatt et par PlayStationer og en sega, fra slutten av 90 tallet gikk jeg egentlig mest over til PC. Sluttet helt med gaming da jeg fikk barn. @Cid Har du spilt ett av tidenes beste spill😬 monkey Island? Det kommer snart ett nytt har jeg hørt🤩 da skal jeg jaggu spille litt igjen tror jeg😅
Entern Skrevet 9. mai 2022 #27314 Skrevet 9. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (9 minutter siden): Det hadde ikke forundret meg 🤣 Eller jo, kanskje litt 😂 Noen skrullinger må det være iallefall 😆 Hadde du kosedyr da du var barn? Favoritten var bamsen Ole Martin som jeg fikk til jul da jeg var 3 eller 4 🐻🤗😊 Han var med meg overalt til jeg var 7-8 i alle fall. Husker da jeg var med på første hyttetur som 7-8, fikk så vidt plass til han i sekken ☺️ Hadde du en sånn kosedyrvenn?😊
Entern Skrevet 9. mai 2022 #27315 Skrevet 9. mai 2022 Geitis skrev (37 minutter siden): Uuups, tror mine ligger i plast🙈😅🙈 Datteren min er fjortis🤩👏 @Entern Gråt du av brødrene Løvehjerte? Gråter ekstremt lite 😅 @GeitisGjorde du?
Entern Skrevet 9. mai 2022 #27316 Skrevet 9. mai 2022 Cid skrev (50 minutter siden): Ikke sett den @Entern Liker du Charlie Chaplin? Liker ikke noe ost @-Missi- Hva er en perfekt date for deg? Ikke personen altså men hva dere gjør på daten Seffern 😀 @CidLiker du Harald Heide Steen Jr?
Gjest Geitis Skrevet 9. mai 2022 #27317 Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Gråter ekstremt lite 😅 @GeitisGjorde du? 🤣 gråt sååå mye🙈 Blir helt utslitt av å se filmen, gråter fra begynnelsen til slutten🙈 Går litt lettere med bøkene😅 @Entern Hva tror du hadde gjort verden til en bedre plass?
Entern Skrevet 9. mai 2022 #27318 Skrevet 9. mai 2022 Geitis skrev (Akkurat nå): 🤣 gråt sååå mye🙈 Blir helt utslitt av å se filmen, gråter fra begynnelsen til slutten🙈 Går litt lettere med bøkene😅 @Entern Hva tror du hadde gjort verden til en bedre plass? 1) alle har minst en plate med Darkthrone og hører på den minst en gang i uka, så får de ut alt grumset 2) alle leser Ole Brumm for barna sine når de er bitte små 3) alle går en tur i skogen med familien innimellom 4) alle spiser pannekaker minst en gang i måneden 5) alle voksne følger med på Norsken, Svensken og Dansken 6) KG kutter ut AB funksjonen @GeitisHar du lest Sunnaneng? Lindgrens aller sørgeligste bok 😅
Gjest Adobyen Skrevet 9. mai 2022 #27319 Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (1 time siden): Jepp, 44 😀 Hvor i landet bor du? Jeg er telemarking og trives med det 😀 Fylket strekker seg fra hav til hei og fra by til bygd.
-Missi- Skrevet 9. mai 2022 #27320 Skrevet 9. mai 2022 Cid skrev (28 minutter siden): Drag hva? Hehe vet du ikke det? Lett å Google seg til da😊 men se feks på programmet " drag me out" på TV Norge så skjønner du hva det er😊 men da er jo svaret nei når du ikke vet det da😉 @Cid Gleder du deg til 17. Mai?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå