Entern Skrevet 9. mai 2022 #27281 Skrevet 9. mai 2022 lurven skrev (11 minutter siden): Erigert nese, fæl fyr Så du er enig med Med All Respekt gutta i at Fantorangen må bli cancelled? 😆
Gjest lurven Skrevet 9. mai 2022 #27282 Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Så du er enig med Med All Respekt gutta i at Fantorangen må bli cancelled? 😆 Ja, han er en tvilsom type. Men har ikke hørt podcasten
Gjest Geitis Skrevet 9. mai 2022 #27283 Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (1 time siden): Darkseid Thanos er basert på han men Darkseid er kulere (og attpåtil funnet opp av Jack Kirby) Et par quotes: Glorious Godfrey: On your knees for the master! The hour has come! HE has come! Who is beyond good and evil? Who is the Prophet of Anti-Life? Who is the Rock, the Chain, and the Lightning? All-powerful! All unforgiving! All-conquering! WHO IS YOUR NEW GOD NOW AND FOREVER? Darkseid: Darkseid is. “I. Am. The. New. God. All is one in Darkseid. This mighty body is my church. When I command your surrender, I speak with three billion voices. When I make a fist to crush your resistance. It is with three billion hands! When I stare into your eyes and shatter your dreams. And break your heart. It is with six billion eyes! Nothing like Darkseid has ever come among you. Nothing will again. I will take you to a hell without exit or end. And there I will murder your souls! And make you crawl and beg! And die! Die! DIE FOR DARKSEID!” —Darkseid, Final Crisis #5 Sitatene er hentet fra TVTropes men har seriene de er fra hjemme Han er den absolutt ondeste og farligste karakteren i DC universet, og veldig underholdende Den store forskjellen på han og Thanos er at Thanos vil drepe alt liv (eller der omkring) mens Darkseid vil fjerne fri vilje fra alle bortsett fra seg selv. Så han er faktisk verre 😮 Men Squirrel Girl hadde banket han, da, så klart 😄 @GeitisHar du lest noe av de gamle Marvel seriene med Lee & Kirby? Nei, kan ikke skryte så mye av det. Er mannen i huset som har mest peiling på gamle tegneserier egentlig. Squirrel girl vinner alltid, fordi Squrrel girl 😅 Man kan jo argumentere at Thanos egentlig ikke er badguy😬 bare en misforstått ekstremist😅🙈 Jeg tror man kunne fått Thanos over på riktig side, men ikke Darkseid. @Entern Du som tegner, tegner du noen gang dine egne tegneserier?
Entern Skrevet 9. mai 2022 #27284 Skrevet 9. mai 2022 Geitis skrev (24 minutter siden): Nei, kan ikke skryte så mye av det. Er mannen i huset som har mest peiling på gamle tegneserier egentlig. Squirrel girl vinner alltid, fordi Squrrel girl 😅 Man kan jo argumentere at Thanos egentlig ikke er badguy😬 bare en misforstått ekstremist😅🙈 Jeg tror man kunne fått Thanos over på riktig side, men ikke Darkseid. @Entern Du som tegner, tegner du noen gang dine egne tegneserier? Darkseid har 0 gode sider og 0 gode unnskyldninger, som han sier selv, han «er».😉 Når det er sagt så er han ikke en ekkel skurk. Han torturerer ikke. Avskyelig tanke! Han har da undersåtter til å gjøre sånne ting! Har ikke tålmodighet eller tid eller energi i alle fall ikke nå, ender jeg opp arbeidsledig så kanskje 😅😅😅 Men hadde vært kult da 😀 @GeitisTegner du? 😀
Gjest Geitis Skrevet 9. mai 2022 #27285 Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (14 minutter siden): Darkseid har 0 gode sider og 0 gode unnskyldninger, som han sier selv, han «er».😉 Når det er sagt så er han ikke en ekkel skurk. Han torturerer ikke. Avskyelig tanke! Han har da undersåtter til å gjøre sånne ting! Har ikke tålmodighet eller tid eller energi i alle fall ikke nå, ender jeg opp arbeidsledig så kanskje 😅😅😅 Men hadde vært kult da 😀 @GeitisTegner du? 😀 Jeg tegnet litt før i tiden, men det er mange år siden jeg tegnet noe verdt å ta vare på nå🙈 dessuten er jentungen min så mye flinkere😅 så jeg føler jeg har gitt stafettpinnen litt videre😅 @Entern Hvordan tar du vare på tegningene dine?
Entern Skrevet 9. mai 2022 #27286 Skrevet 9. mai 2022 Geitis skrev (21 minutter siden): Jeg tegnet litt før i tiden, men det er mange år siden jeg tegnet noe verdt å ta vare på nå🙈 dessuten er jentungen min så mye flinkere😅 så jeg føler jeg har gitt stafettpinnen litt videre😅 @Entern Hvordan tar du vare på tegningene dine? Jeg putter dem i pappmapper (viktig å bruke papp, ikke plast. Plast skader papiret). @GeitisHvor gammel er datteren din?☺️
Gjest Cid Skrevet 9. mai 2022 #27287 Skrevet 9. mai 2022 -Missi- skrev (16 timer siden): Ja absolutt omtrent hele tiden 😁var ganske så villkatt 😉 @Cid Hva ser du rundt deg akkurat nå? Soverommet mitt @-Missi- Har du likt noen som ikke liker deg tilbake før? Entern skrev (11 timer siden): Nei men burde 😅 @CidEr du pokemon fan? 😊 Alltid vært @Entern Liker du Snoppy? Frøkenfryden skrev (10 timer siden): 😂 @Cid så, døgnet i natt? Litt @Frøkenfryden du da? Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Hadde syns det var storveis om du og Cid var gift , ville håpet det var nylig og et slags after party i vente jeg kunne komme på🥳 Tinder kom etter min singeltid, vart opptatt snart 11 år. Var på blink.no og sukker. @Kvakkekyllingen Noen dyr i sofaen i dag med nese opp eller ned? Jeg tiltrekkes bare damer Geitis skrev (3 timer siden): 🤔 Gaston kanskje, for en klyse😅 @Cid Hva er den beste dagen i uka? Fredag Vet du hva favoritt krydderet til Gaston er? Gastronmat 😝 @Geitis Kunne du tenkt å bli gjenfødt i ditt neste liv som en geit? Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Nei men ser ut som noe for meg. Ja? @Cid Favorittleke som barn? Julius bamsen min var stor og mjuk Entern skrev (2 timer siden): En bamse (Senere lego. Men bamsen var med overalt) @FrøkenfrydenOg du? Nå tror vel folk at jeg og du er samme person
Entern Skrevet 9. mai 2022 #27288 Skrevet 9. mai 2022 Cid skrev (38 minutter siden): Soverommet mitt @-Missi- Har du likt noen som ikke liker deg tilbake før? Alltid vært @Entern Liker du Snoppy? Litt @Frøkenfryden du da? Jeg tiltrekkes bare damer Fredag Vet du hva favoritt krydderet til Gaston er? Gastronmat 😝 @Geitis Kunne du tenkt å bli gjenfødt i ditt neste liv som en geit? Julius bamsen min var stor og mjuk Nå tror vel folk at jeg og du er samme person Min bamse het Ole Martin så vi er VELDIG forskjellige 😆 Veldig glad i Snoopy 😊😊😊😊 @Cider det noe fra barndommen du har tatt vare på og alltid vil ha?
Gjest Cid Skrevet 9. mai 2022 #27290 Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (6 minutter siden): Min bamse het Ole Martin så vi er VELDIG forskjellige 😆 Veldig glad i Snoopy 😊😊😊😊 @Cider det noe fra barndommen du har tatt vare på og alltid vil ha? Tenkte mer på siden du svarte på spørsmålet til meg 😅 Super Nintendoen min @Entern Der da?
Entern Skrevet 9. mai 2022 #27291 Skrevet 9. mai 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Tenkte mer på siden du svarte på spørsmålet til meg 😅 Super Nintendoen min @Entern Der da? Ole Martin, vel 😊 Og Ole Brumm bøkene mine 😊 Og Brødrene Løvehjerte 😊 @Cidhar du mange spill til super nintendoen?
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #27292 Skrevet 9. mai 2022 (endret) Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden): Fantorangen ligger her 😂 Skal se om jeg finner flere dyr etterhvert. Hos søster og passer litt kids. Nå skal jeg spise pølse 😁 Hvilken pølse er best? Trailergrillen hans ass… hvilken pølse er best? Den kortreiste?🙈😂 Endret 9. mai 2022 av Frøkenfryden
Gjest Adobyen Skrevet 9. mai 2022 #27293 Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): @AdobyenLiker du countrymusikk? Ja, det har jeg alltid likt 🎶 men jeg liker det meste fra rock til klassisk og har ingen spesielle favoritter. Jeg lyttet mye mer til musikk før, og er ikke flink til å følge med på nye trender. Synes det er mye dritt. Hva med deg?
Entern Skrevet 9. mai 2022 #27294 Skrevet 9. mai 2022 Adobyen skrev (1 minutt siden): Ja, det har jeg alltid likt 🎶 men jeg liker det meste fra rock til klassisk og har ingen spesielle favoritter. Jeg lyttet mye mer til musikk før, og er ikke flink til å følge med på nye trender. Synes det er mye dritt. Hva med deg? Er mest heavy fan men liker folk og prog og blues og jazz og mye klassisk og masse rart 😀 Ca hvor gammel er du?
Entern Skrevet 9. mai 2022 #27295 Skrevet 9. mai 2022 @KvakkekyllingenTror du Fantorangen ble skapt av samme gærning som satte sammen Edward Saksehånd?🤔
Gjest Adobyen Skrevet 9. mai 2022 #27296 Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Er mest heavy fan men liker folk og prog og blues og jazz og mye klassisk og masse rart 😀 Ca hvor gammel er du? Høres veldig ok ut 😀 Jeg er dessuten glad i norske artister og grupper, Hellbillies, DDE, jeg har forresten nettopp fylt 49. Er ikke du ca omtrent det samme?
Gjest Cid Skrevet 9. mai 2022 #27297 Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (8 minutter siden): Ole Martin, vel 😊 Og Ole Brumm bøkene mine 😊 Og Brødrene Løvehjerte 😊 @Cidhar du mange spill til super nintendoen? Har en del @Entern Løvehjerte filmen?
-Missi- Skrevet 9. mai 2022 #27298 Skrevet 9. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 timer siden): ain't it funny how a melody can bring back a memory kanel er et undervurdert krydder i dag, men legg merke til at jeg spiser aldri grøt @-Missi- verdens beste chickflick, hva heter den? Hmm tja twilight? Aner ikke 😂tar heller en god grøsser, krim eller historisk film o.l 😊 @TheHairyToothfairy Hva er din favoritt ost?
Entern Skrevet 9. mai 2022 #27299 Skrevet 9. mai 2022 Adobyen skrev (5 minutter siden): Høres veldig ok ut 😀 Jeg er dessuten glad i norske artister og grupper, Hellbillies, DDE, jeg har forresten nettopp fylt 49. Er ikke du ca omtrent det samme? Jepp, 44 😀 Hvor i landet bor du?
Entern Skrevet 9. mai 2022 #27300 Skrevet 9. mai 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Har en del @Entern Løvehjerte filmen? Elsket som barn 😊 @Ciddu og?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå