Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. mai 2022 #27221 Skrevet 9. mai 2022 AttilaTheHun skrev (8 timer siden): Tja, går an på vekten din og batteri tilstanden. Kjører fram og tilbake inn til sentrum uten noe problem. 👍😄 Jeg skal nok forsøke meg igjen når jeg ser en 😆
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #27222 Skrevet 9. mai 2022 lurven skrev (12 timer siden): Bra han ikke spurte tøsetherese altså 😂 @Cid så, døgnet i natt?
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #27223 Skrevet 9. mai 2022 Fløff skrev (10 timer siden): Jeg drikker aller helst: Espresso med litt melk så det blir cortado. Aller helst med isbiter. Alltid mørkbrent! Helst Bialetti eller Aeropress om det ikke kjøpes på Kaffebrenneriet - men siden det tar tid blir det dessverre kaffekapsler. Jeg sier dessverre fordi det smaker ufattelig kjipt. Hva med deg @Frøkenfryden og @Entern Mørkbrent her også. Trakter. NB kopp for kopp. 😂 trakter 1 så en til. Fransk kontinental fra Kaffebrenneriet er min faste kaffe. Gjerne iskaffe hjemme om sommeren. Da med mokkakanne på komfyr. Cafe: americano, cortado eller islatte😍 Mmm kaffe. @Fløff Er uka i gang? Tøff mandag?
TheHairyToothfairy Skrevet 9. mai 2022 #27224 Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (10 timer siden): @TheHairyToothfairy@CidHva gjør deg skikkelig glad?😀 barna mine. musikk. -Missi- skrev (10 timer siden): @TheHairyToothfairy Hva er ditt lengste forhold? det jeg er i nå, 9 år. Kvakkekyllingen skrev (3 timer siden): Har du samboer/kone/kjæreste? yep, bor sammen med kona, kjæresten bor noen timer unna med fly. @Kvakkekyllingen beste sted å være turist i Norge? @-Missi- beste norske sanger? @Entern løper du naken gjennom Karl Johan for 10.000 kroner? @lurven blir du med på et spleiselag for en "god" sak? 1
Entern Skrevet 9. mai 2022 #27225 Skrevet 9. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): barna mine. musikk. det jeg er i nå, 9 år. yep, bor sammen med kona, kjæresten bor noen timer unna med fly. @Kvakkekyllingen beste sted å være turist i Norge? @-Missi- beste norske sanger? @Entern løper du naken gjennom Karl Johan for 10.000 kroner? @lurven blir du med på et spleiselag for en "god" sak? Aldri i verden!!! @TheHairyToothfairyBeste svenske musiker?
Gjest lurven Skrevet 9. mai 2022 #27226 Skrevet 9. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): barna mine. musikk. det jeg er i nå, 9 år. yep, bor sammen med kona, kjæresten bor noen timer unna med fly. @Kvakkekyllingen beste sted å være turist i Norge? @-Missi- beste norske sanger? @Entern løper du naken gjennom Karl Johan for 10.000 kroner? @lurven blir du med på et spleiselag for en "god" sak? Sjelden, kommer an på saken
TheHairyToothfairy Skrevet 9. mai 2022 #27227 Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Aldri i verden!!! @TheHairyToothfairyBeste svenske musiker? Marie Fredriksson ❤️ @Entern 30.000?
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #27228 Skrevet 9. mai 2022 Cid skrev (På 8.5.2022 den 7.06): Forfatter, jeg suger på å tegne og har en fæl sangstemme @Entern Bli styrtrik men aldri noensinne kunne ha noe form for intim kontakt med en dame igjen? Tviler, kjører ikke en gang @TheHairyToothfairy Har du kjørt en monstertruck eller firhjuling før? På slutten når vi tror Diego er dau? Trist scene og med babyen @Frøkenfryden Samme til deg bare 31 og 41 Hm,.. jeg tror jeg er mer stabil og harmonisk nå enn ved 31. @TheHairyToothfairy største forskjell på deg ved 25 og deg nå?
Entern Skrevet 9. mai 2022 #27229 Skrevet 9. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (6 minutter siden): Marie Fredriksson ❤️ @Entern 30.000? ??? @TheHairyToothfairyHva mente du 😅
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #27230 Skrevet 9. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (På 8.5.2022 den 8.50): Yep, gift med en annen KG'er. Nei, det er ikke Entern eller Cid. @Frøkenfryden har du drevet med noe nettdating eller Tinder? Hadde syns det var storveis om du og Cid var gift , ville håpet det var nylig og et slags after party i vente jeg kunne komme på🥳 Tinder kom etter min singeltid, vart opptatt snart 11 år. Var på blink.no og sukker. @Kvakkekyllingen Noen dyr i sofaen i dag med nese opp eller ned?
TheHairyToothfairy Skrevet 9. mai 2022 #27231 Skrevet 9. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Hm,.. jeg tror jeg er mer stabil og harmonisk nå enn ved 31. @TheHairyToothfairy største forskjell på deg ved 25 og deg nå? den forskjellen er enorm. den gangen trente jeg flere ganger i uken, var beinhard og i mitt ess. og med en villt voksende PTSD. helt fullstendig overbevist om at jeg ikke var mulig å være glad i, og alltid på rømmen. nå er jeg en del lysere i hyssingen, trener absolutt ikke flere ganger i uken og har en del rare fysiske skader som alltid er morsomme å pleie. myk pga barn, men vesentlig mer i harmoni med meg selv - og veldig klar over at jeg ikke "er" diagnosen min. og ubrukelig på følelser. og savner å være på rømmen. @Frøkenfryden kjenner du mange veteraner?
TheHairyToothfairy Skrevet 9. mai 2022 #27232 Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (2 minutter siden): ??? @TheHairyToothfairyHva mente du 😅 løper du naken nedover Karl Johan for 30.000?
Entern Skrevet 9. mai 2022 #27233 Skrevet 9. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): løper du naken nedover Karl Johan for 30.000? Å nå, sorry 😅 Nei 😂 @TheHairyToothfairyHvor mye måtte du fått for å være med i "Grenseløst Forelsket"? 🤣
TheHairyToothfairy Skrevet 9. mai 2022 #27234 Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Å nå, sorry 😅 Nei 😂 @TheHairyToothfairyHvor mye måtte du fått for å være med i "Grenseløst Forelsket"? 🤣 En bj. Jeg er ganske billig. Unnskyld, rimelig i drift heter det. @Entern 80.000? 1
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #27235 Skrevet 9. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (4 minutter siden): den forskjellen er enorm. den gangen trente jeg flere ganger i uken, var beinhard og i mitt ess. og med en villt voksende PTSD. helt fullstendig overbevist om at jeg ikke var mulig å være glad i, og alltid på rømmen. nå er jeg en del lysere i hyssingen, trener absolutt ikke flere ganger i uken og har en del rare fysiske skader som alltid er morsomme å pleie. myk pga barn, men vesentlig mer i harmoni med meg selv - og veldig klar over at jeg ikke "er" diagnosen min. og ubrukelig på følelser. og savner å være på rømmen. @Frøkenfryden kjenner du mange veteraner? Ingen! Men må si jeg har enorm respekt for det du forteller. Og vet en del om hva du snakker om. 🙂 glad for å høre det er bedre meg deg. @Entern Går du ofte tur i Oslo?
Entern Skrevet 9. mai 2022 #27236 Skrevet 9. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): En bj. Jeg er ganske billig. Unnskyld, rimelig i drift heter det. @Entern 80.000? Aldri!!!😂 Tro du meg psykiatrisk hadde blitt sprengt "herreGUD tjukk hårete bleik middelaldrende mann løp NAKEN opp Carl Johan HERREGUD LALLALLAAAAAAA🤪🤪🥴😵🤯🤕" @TheHairyToothfairyHvor mye skulle du hatt for å ha 1-manns-demonstrasjon foran Stortinget der du går rundt i ring splitter naken med en plakat der det står ""NUDISTISK STORTING NÅ!!!" og roper nudistiske slagord hele dagen? 1
TheHairyToothfairy Skrevet 9. mai 2022 #27237 Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Aldri!!!😂 Tro du meg psykiatrisk hadde blitt sprengt "herreGUD tjukk hårete bleik middelaldrende mann løp NAKEN opp Carl Johan HERREGUD LALLALLAAAAAAA🤪🤪🥴😵🤯🤕" @TheHairyToothfairyHvor mye skulle du hatt for å ha 1-manns-demonstrasjon foran Stortinget der du går rundt i ring splitter naken med en plakat der det står ""NUDISTISK STORTING NÅ!!!" og roper nudistiske slagord hele dagen? En bj. Ok, tre. @Entern 300.000? Nå begynner det vel telle litt?
Entern Skrevet 9. mai 2022 #27238 Skrevet 9. mai 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Ingen! Men må si jeg har enorm respekt for det du forteller. Og vet en del om hva du snakker om. 🙂 glad for å høre det er bedre meg deg. @Entern Går du ofte tur i Oslo? Det er stort sett der jeg går på tur, bortsett fra når jeg besøker fattern (da går vi korte spaserturer litt utenfor Lillehammer☺️) @FrøkenfrydenLiker du å spasere i by?
Entern Skrevet 9. mai 2022 #27239 Skrevet 9. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): En bj. Ok, tre. @Entern 300.000? Nå begynner det vel telle litt? Næh 😝 @TheHairyToothfairyENTEN jobbe som Støres personlige assistent et år ELLER gi ut plata "Hadja" som består 100% av kjærlighetssanger til/om Hadja Tajik?
TheHairyToothfairy Skrevet 9. mai 2022 #27240 Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Næh 😝 @TheHairyToothfairyENTEN jobbe som Støres personlige assistent et år ELLER gi ut plata "Hadja" som består 100% av kjærlighetssanger til/om Hadja Tajik? Som Støres assistent får jeg uante muligheter til å snyte meg i dressen hans og sende rare meldinger på hans Twitter. Og spenne bein på Hadja. @Entern fortell om din flaueste opplevelse på date?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå