Gjest Lillesiren Skrevet 5. februar 2013 #12461 Skrevet 5. februar 2013 Lillesiren: Hvilken jobb valgte du? Jeg gikk for den tilbudt her jeg skriver masteroppgaven min:) Den andre jobben virket også veldig spennende og utfordrende, men, det fagfeltet jeg er utdannet innen er veldig smalt og spesialisert og slike jobber vokser ikke på trær, så tenker at jeg bør teste ut spesialiseringen min først:) I tillegg spilte nok samvittigheten litt inn, da jeg har fått veldig god oppfølging her jeg er plassert:) Lillesiren: hva er den mest "gøyale" turen? Ai, husker aldri navn på disse turene, men liker nå hvertfall best de litt mer avanserte turene:) Lillesiren: hvilken by i Norge kunne du tenkt deg å dra til? (Av byer du ikke har besøkt før) og hvorfor? Hm..Føler egentlig jeg har vært der jeg kunne tenke meg jeg:) Vært i alle større byer her i Norge, eneste jeg kommer på er vel kanskje Bodø, evt gått for noe "eksotisk" oppi Finnmark, som Kirkenes eller noe:P? Lillesiren: Leser du mye? Jeg gjorde det før, leste maaasse, men etter at jeg begynte å studere, så ble pensumbøker litt nok egentlig..Savner det litt, men får ta det igjen til høsten:) Lillesiren: Hører du ofte på radio? Periodevis. Hørte mye å høst, da jeg hverken hadde TV eller internett en lang stund.. Lillesiren: har du egen bil, i så fall hva slags? Hehe, nei har ikke lappen engang.. lillesiren: Hva gav du sist i gave til noen? Klær: Et par jeans, en finstrikket grå ullgenser og tre T-skjorter. Broderen fylte 30 og trengte visst sårt å oppdatere garderoben sin;) lillesiren: har du mange venner? Jajo, vil si det:) Problemet er vel at de er litt spredt over alle vinder nå..Jeg flyttet jo til en ny by for 6 mnd siden og har så smått fått begynt å bygge meg opp et nettverk her nede, men merker at slikt tar tid altså! Noz: Har du mange venninner, eller foretrekker du å henge med kompiser? Kenzi: Hva liker du best med Stavanger? Guybrush: Har du brukbare tegneskills siden du er med på dette D&D greiene:)?
KristineS Skrevet 6. februar 2013 #12462 Skrevet 6. februar 2013 Kristines1990: Konkurrerar du i nokon ridestil? I tilfelle,kva type? Konkurerer nok ikke. Men jeg var ikke langt unna å melde meg på et distanseritt i fjor. Dessverre hadde hesten en dårlig periode. Håper å få meg en egen hest en gang, og da er det nok distanse, evt. kjørekonkurranser som frister mest. Hedvig: Har du noen mindre kjente kafeer/spisesteder i Trondheim å anbefale?(Gjerne Moholt/Tyholt området) Guybrush: Er det mange hobbyer/fritidsaktiviteter du har?
Strange Doll Skrevet 6. februar 2013 #12463 Skrevet 6. februar 2013 Shocker! Du må jo finne på noe kjekt da. Altså jeg burde jo, men er ikke særlig interessert i fotball jeg da... Dolly: Hvorfor er du glad for at du ikke skal jobbe? Fordi jeg da slipper en tonn med stressede fedre med unger på slep som skal kjøpe gave i siste liten det er jo alltid veldig kjekt der og da, men jeg gleder meg aldri til det før jeg står der og oppdager at tiden går kjempefort ooooooog fordi jeg skal på tur Yme: Hvor ofte går du til frisøren? Kenzi: Hva er den verste kunden du har vært ute for? Adele: Er det vanskelig å bli kjent med deg?
Gjest Swarovski Skrevet 6. februar 2013 #12464 Skrevet 6. februar 2013 swarovski: favorittsmågodt ? Jeg er egentlig ikke en smågodt-jente. Annet enn sjokoladene. Og krokodillene.. helst de svarte Nope, England er den 51 staten, opplest og vedtatt, aldri sett filmen med Samuel L. Jackson? Swarovski: Hva jobber du med? Haha, jo, den filmen har jeg jo sett. Kommer til å ta en stund før jeg glemmer å ha sett meat loaf eksplodere Og jeg er innen helsevesenet Anoia: Antar du er flink til å tegne. Har du en spesiell stil? Og har du utgitt noe?
Gjest NozMonster Skrevet 6. februar 2013 #12465 Skrevet 6. februar 2013 Noz: Har du mange venninner, eller foretrekker du å henge med kompiser? nja, så lenge man har noen, så har man jo egentlig mange : Jeg har ihvertfall en bestevenninne og en bestekompis, men hun bor 35 mil unna og han bor 200 mil unna Det er litt for kjipt! Men jeg har fått noen venninner igjennom KG da Spiderpig: Et helt liv uten mascara eller concealer? Calavi: Hvis du kunne reise hvor du vil i morra, hvor ville du dratt, og hvem KG`er får være med?
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 6. februar 2013 #12466 Skrevet 6. februar 2013 calavi: hadde du donert bort benmarg til en ukjent person dersom det av en eller annen snodig grunn viste seg at din matchet? (hvorfor/ hvorfror ikke? ) Ja, det ville jeg gjort. Hva er vel noen timer på sykehuset sammenliknet med et helt liv? Jeg hadde nok hatt mer "problemer" med å gjøre det om jeg ikke fikk vite hvem som var mottakeren, men om jeg hadde fått møtt personen så hadde jeg aldri klart å si nei. Nå vet ikke jeg så alt for mye om benmargstransplantasjon, og om det er noen eventuell risiko, men mener at det ikke er noen store? Jeg synes du er drittøff, Loren! Så du har absolutt grunn til å skryte litt av deg selv. All respekt til deg, og andre alenemødre! Er ikke mange som hadde orket å holde på som du gjør, med studier, jobbing og barn. Du er superflink Calavi: Hvis du kunne reise hvor du vil i morra, hvor ville du dratt, og hvem KG`er får være med? Aller helst ville jeg ha dratt et sted der det var varmt og sool. Ahh, det hadde vært fantastisk! Men, jeg har den helsikes flyskrekken, og lange flyturer er ikke noe for meg. Jeg kan klare kortere turer, men jeg trenger da piller og pillelageret mitt er ganske tomt om dagen Så det hadde nok blitt en tur til Paris tenker jeg. Har så sinnsykt lyst til å dra dit, så selv om det ikke er varmt der er jeg helt sikker å at jeg hadde hatt det helt fantastisk! Når det kommer til hvem jeg hadde tatt med, så hadde det blitt pene sko Noz: Hva tror du folk blir mest overrasket over når de blir ordentlig kjent med deg? Som de ikke hadde trodd da de ble kjent med deg? Lillesiren: Beskriv en vanlig uke for deg. Hva gjør du? Adele: Hvem er den peneste på kg? Swarovski: Hvilken sang forbinder dine venner om deg? Sleng gjerne med link også!
Yme Skrevet 6. februar 2013 #12467 Skrevet 6. februar 2013 Yme: Hvor ofte går du til frisøren? Ikke så mye som hvert tredje år en gang. Det skjer nesten aldri. Yme: mest spesielle hobbyen du har? Jeg tar bilder av hårstrikker jeg finner på bakken. Finner dem over alt, hele tiden, så det er viktig å få dokumentert og kartlagt det. Yme: hvis du vant en kinosal for en kveld, ville du sett en film alene eller delt den? Jeg hadde delt den med så mange som mulig. Yme: Kva er yndlingstråden din her inne? Alle trådene hvor du er <3 Yme: Når skal vi spise is? Når som helst. yme: kan du safety dance? om ikke, er du keen på å lære? Jeg har ikke hørt om den før, men det virker jo som det er noe jeg burde kunne, så jeg vil gjerne lære den, ja. Yme: hva roter du oftest bort i leiligheten - nøklene eller lommeboken? Nøklene mine. Jeg legger dem alltid på sin faste plass, men det hjelper ikke når jeg glemmer å leite der :'( Yme: Det verste folk kan sei til deg? Det veit jeg ikke. Pleier ikke å la ting gå innpå meg, så må være noe som er veldig drøyt isåfall. Yme: Blei du onkel til ei jente eller en gutt? Det blei en gutt. Jeg bygde et fint tårn av taffelost på han, mens han sov. Syns det blei veldig fint! Yme: hvordan klarer du å stappe så mye middag i kroppen din egentlig? Jeg er så glad i å være stappmett hehehe Yme: Når står du opp om morgenen? Mellom 10 og 14. Prøver å ikke la det bli lengre enn 12, men det er ikke så lett. Yme; Gratulerer som onkel! Hva gleder du deg mest til med å være onkel? At jeg kan kjøpe turtles-lego uten at det blir teit. Raindrops: Føler du innimellom at du er mer moden enn folk på din egen alder?
Pene sko... Skrevet 6. februar 2013 #12468 Skrevet 6. februar 2013 Aller helst ville jeg ha dratt et sted der det var varmt og sool. Ahh, det hadde vært fantastisk! Men, jeg har den helsikes flyskrekken, og lange flyturer er ikke noe for meg. Jeg kan klare kortere turer, men jeg trenger da piller og pillelageret mitt er ganske tomt om dagen Så det hadde nok blitt en tur til Paris tenker jeg. Har så sinnsykt lyst til å dra dit, så selv om det ikke er varmt der er jeg helt sikker å at jeg hadde hatt det helt fantastisk! Når det kommer til hvem jeg hadde tatt med, så hadde det blitt pene sko Jeg hadde blitt sjokkert om du hadde nevnt noen andre enn meg. Vi kan se hva vi kan klare å trylle frem. Paris er jo et fint reisemål som jeg også er veldig nysgjerrig på. Adele: Vinter eller sommer? Yme: Har du en favorittkunstner?
Gjest NozMonster Skrevet 6. februar 2013 #12469 Skrevet 6. februar 2013 Noz: Hva tror du folk blir mest overrasket over når de blir ordentlig kjent med deg? Som de ikke hadde trodd da de ble kjent med deg? at jeg kanskje ikke er så flink til å være en venn som det kanskje virker som i utgangspunktet. jeg er fult og helt og enda mer til å stole på og jeg bryr meg oppriktig om vennene mine, så det er ikke noe med det å gjøre. Jeg synes bare ikke at jeg er så flink til å være en venn som jeg ønsker å være. pene sko: er du og calavi på date`ern??? calavi: er du og pene sko på date`ern!? Yme: jeg elsker de bildene med hårstrikker!! og bilde av onkelungen din med taffelosten du burde virkelig ha en stor utstilling med hele kustsamlingen din!! er du ikke enig?
Kenzi Skrevet 6. februar 2013 #12470 Skrevet 6. februar 2013 Kenzi: Hva liker du best med Stavanger? Det jeg liker best er at jeg kan være urban og ta en tur til sentrum hvor jeg har alt jeg trenger. Hvis jeg vil oppleve litt mer natur så trenger jeg ikke å reise langt. Har en nydelig tur sti rett ved havet ca 5 minutter fra der jeg bor. Kenzi: Hva er den verste kunden du har vært ute for? Det er han ene som mener at myndighetene følger med på alt han gjør. Han bruker av og til løsbart og løs nese for at ingen skal kjenne han igjen. Han snakker slik at ingen forstår han og har alltid med seg en liten blokk med rare bokstaver i. Verden består av konspirasjonsteorier.. Han ble også forelsket i den ene kollegaen min og skulle gifte seg med henne, følgte etter henne når hun skulle hjem fra jobb osv. Vi syntes han var litt ubehagelig for å si det mildt.. Adele: Har du en favoritt veske? Hvilken i såfall?
Yme Skrevet 6. februar 2013 #12471 Skrevet 6. februar 2013 Yme: jeg elsker de bildene med hårstrikker!! og bilde av onkelungen din med taffelosten du burde virkelig ha en stor utstilling med hele kustsamlingen din!! er du ikke enig? Jeg har ikke så mye at det kan bli noen utstilling, men en vakker dag kanskje det skjer noe spennende... En veldig vakker dag, når jeg føler at jeg er flink til til å stille ut ting hehe Yme: Har du en favorittkunstner? Ja, det er mange jeg liker ekstra godt, men det var disse som kom fram akkurat nå Salvador Dali Jeff Coons Alex Grey Keith Parkinson Har du noen kunstnere, eller kunstformer, du liker bedre enn andre? Swarovski: Hva syns du er de mest attraktive delene på en kropp?
Guybrush Skrevet 6. februar 2013 #12472 Skrevet 6. februar 2013 Guybrush: Har du brukbare tegneskills siden du er med på dette D&D greiene:)? Naaah, tror ikke jeg skal ta meg vann over hodet og skryte på meg noe der. Jeg suger balle på frihånd men er ok når det gjelder å tegne gjenstander og ting osv som jeg kan fysisk se. Men holder meg mest til tegnebrett og grafisk design Guybrush: Er det mange hobbyer/fritidsaktiviteter du har? Litt av hvert. Hjemmekino/Hifi, musikk, film, foto, skru bil, banekjøring, politikk, salsa, squash, jiu jitsu, brettspill - men grenser for hvor mye jeg kan holde på med samtidig selvsagt Pene Sko: hva var det første antrekket/plagget du kjøpte som ga deg en eurekafølelse i forhold til kvalitet? Lillesiren: ser du hadde kjøpt klær til broren din, hva tror du jeg hadde kledd? Kenzi: hva var det siste du gjorde som fikk deg fysisk sliten?
Pene sko... Skrevet 6. februar 2013 #12473 Skrevet 6. februar 2013 (endret) pene sko: er du og calavi på date`ern??? calavi: er du og pene sko på date`ern!? Ja, vi holder på undertiden. Har du noen kunstnere, eller kunstformer, du liker bedre enn andre? Jeg er jo født og oppvokst med kunst. Fått det gjennom morsmelken med foreldre som begge er kunstsamlere. Har alltid vært fascinert av Munch. Kai Fjell har jeg fått mer og mer sansen for. Han har flere spennende motiver. Ellers er jeg også begeistret for de idylliske sommermotivene til Arne Kavli. Jeg elsker fargene. Av rene motiver har jeg to favoritter. "Syk pike" av Munch og "storegutdrapet" av Harald Kihle. Kan legge ved motivene av fransk elvelandskap av Thaulow. Disse maleriene må jeg alltid studere nøye. Christian Kroghs's motiver av fiskere og sjøfolk i hardt vær, samt "Leiv Eriksson oppdager Amerika". Pene Sko: hva var det første antrekket/plagget du kjøpte som ga deg en eurekafølelse i forhold til kvalitet? Min første skikkelige eurekafølelse må uten tvil være den gangen jeg hadde kjøpt mitt første par håndsydde sko fra Herring Shoes i England for cirka 5-6 år siden. En liten familieeid skofabrikk som lager sko for hånd av høy kvalitet til en overkommelig pris. Aldri før hadde jeg sett en slik kvalitet og en slik finish. Kvalitet fra ende til annen. Med personlig signatur fra engelskmannen som hadde brukt 8 uker(!) på å lage skoparet mitt. Jeg gikk som om jeg var 3 meter høy da jeg for første gang gikk med dem. De skoene turned my swag on. Hahaha! Dernest må det være mine håndsydde hansker av rådyrskinn som er sydd med silketråd og min håndsydde jeans med sølvknapper, min håndflettede panamahatt fra Equador og mine håndsydde slips fra LV og Hermes. Drue: Hva slags antrekk skal du ha på deg i morgen kveld? Endret 7. februar 2013 av Pene sko...
Anoia Skrevet 6. februar 2013 #12474 Skrevet 6. februar 2013 Jeg er egentlig ikke en smågodt-jente. Annet enn sjokoladene. Og krokodillene.. helst de svarte Haha, jo, den filmen har jeg jo sett. Kommer til å ta en stund før jeg glemmer å ha sett meat loaf eksplodere Og jeg er innen helsevesenet Anoia: Antar du er flink til å tegne. Har du en spesiell stil? Og har du utgitt noe? Flink og flink, kanskje litt, men kommer håpløst til kort i forhold til de "ordentlig" flinke Det går mye i tegneserie-aktige greier, med en dæsj surrealisme eller absurd humor. Har en nokså neglisjert og lite besøkt blogg LIllesiren: Har du en guilty pleasure? Kenzi: Hva er din hyppigst besøkte nettside? Swarovski: Nevn 5 ting du har rundt deg nå.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. februar 2013 #12475 Skrevet 7. februar 2013 Hehe, bra svart Evilposelos: Hvilken butikk vil du si at du er mest innom i løpet av en måned og hvorfor? Internett, fordi vil være i fred når jeg handler. Rskre: Klarer du å skrive på bokmål?
Gjest Swarovski Skrevet 7. februar 2013 #12476 Skrevet 7. februar 2013 Swarovski: Hvilken sang forbinder dine venner om deg? Sleng gjerne med link også! Jeg har tenkt litt på denne, og jeg har virkelig ingen aning. Jeg har ikke noen favorittsang som må spilles hele tiden. Eller en sang som jeg gråter til eller danser til eller noe sånt noe. Så da må jeg evt spørre, og tipper jeg vil få forskjellige svar, eller ikke noe svar Swarovski: Hva syns du er de mest attraktive delene på en kropp? Ryggen og armene til en mann er virkelig fantastisk attraktivt Jeg tar bilder av hårstrikker jeg finner på bakken. Finner dem over alt, hele tiden, så det er viktig å få dokumentert og kartlagt det. Det blei en gutt. Jeg bygde et fint tårn av taffelost på han, mens han sov. Syns det blei veldig fint! Gratulerer med en liten gutt. Ser at du allerede utnytter han til kunst. Og har en følelse av at det må være skrekkelig artig å være facebook venn med deg Flink og flink, kanskje litt, men kommer håpløst til kort i forhold til de "ordentlig" flinke Det går mye i tegneserie-aktige greier, med en dæsj surrealisme eller absurd humor. Har en nokså neglisjert og lite besøkt blogg Swarovski: Nevn 5 ting du har rundt deg nå. Lampe, telefon, hudkrem, vannglass, penn og papir. Ja, jeg ligger i senga, og prøver å våkne Anoia: Du har ikke lyst til å linke til bloggen din da? *se på med bedende øyne* Evilposelos: Til min felles netthandler: hvor mye bruker du på nett i løpet av en måned? Nevn gjerne et urealistisk høyt tall, slik at jeg føler meg bedre med egen nettshoppinggalskap Strange Doll: Hvilken hårfarge har du idag? Kristines90: Hva er den nest største hobbien din?
KristineS Skrevet 7. februar 2013 #12477 Skrevet 7. februar 2013 Kristines90: Hva er den nest største hobbien din? Oi. Har aldri tenkt over å rangere hobbyene mine. Hester og ridning er helt klart den største, og så kommer resten ganske likt egentlig. Det inkluderer blant annet: fotografering, kakebaking, strikking og hekling. For øyeblikket er det vel strikkinga som opptar mest tid av dem. Pene sko: Hvilken by i Norge trives du best i, og hvorfor? Strange Doll: Har du noen form for bodymods? (Piercinger, tatoveringer m.m.)
Gjest Lillesiren Skrevet 8. februar 2013 #12478 Skrevet 8. februar 2013 Lillesiren: Beskriv en vanlig uke for deg. Hva gjør du? Tja, har ikke en veldig fast rutine på sakene egentlig, men er på "skolen" mye av tiden, går hjem altifra kl 15 til kl 20. Noen dager bruker jeg litt tid på å lage ordentlig middag som fôr til bloggen, andre dager trener jeg på kvelden. På onsdager er det salsaøvinger, torsdager er en typisk dag jeg muligens treffer f.eks ei venninne på kafè. Fredag er det taconight med Idol, tror det er den mest faste rutinen jeg har faktisk:P Lørdag pleier jeg å finne på noe sosialt av ymse slag(skal ut på byen denne lørdagen f.eks). Søndagen blir ofte brukt til deltidsjobben min, da jeg vanligvis ikke har klart å dille meg til å gjøre den tidligere i uka:P Lillesiren: ser du hadde kjøpt klær til broren din, hva tror du jeg hadde kledd? Jeg tror du ville kledd ganske nøyaktig det samme jeg:) Jeans med god passform(liker f.eks veldig godt Tiger of Sweden sine) kombinert med tynnstrikkede gensere i offwhite, grått eller sort(evt stripet) gjerne med slik scoop neck=) LIllesiren: Har du en guilty pleasure? Jeg har mange:P Men for å nevne èn: Kebab:) Evilposelos: asl:)? kristines1990: Hvilken artist/band hører du mest på for tiden? Pene sko: Hvilken klesstil synes du er finest på jenter/kvinner?
Anoia Skrevet 8. februar 2013 #12479 Skrevet 8. februar 2013 (endret) Anoia: Du har ikke lyst til å linke til bloggen din da? *se på med bedende øyne* Hmmmglrmm.... Vel, jeg har egentlig linket til bloggen min før i en annen tråd uten å være helt anonym, og hvis jeg skal drive å reklamere for Drink & Draw så kreves det nok ikke stort for å finne ut hvem jeg er uansett så ok, her er den (som sagt, veldig neglisjert og med masse uferdigheter): http://sivicious.blogspot.no/ Glemte spørsmål! Evilposelos! Hva gjør du når du føler deg bøllete? Endret 8. februar 2013 av Anoia
Guybrush Skrevet 8. februar 2013 #12480 Skrevet 8. februar 2013 Bergensbosattefolk: tidsfordriv når man venter på toget mellom klokka 21 og 23 ikveld? Sakone: snodigste som har skjedd denne uka ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå