Cindi Skrevet 23. desember 2012 #10701 Skrevet 23. desember 2012 jag mår rätt underbart, snälla Swarovski: hur är det med din egen romantiska scen förr tiden? nån därute som hvilar i ditt öga? Cindi: topp fem julsångar? Let it snow, my grown up christmas list, nordnorsk julesalme, all I want for christmas is you, oh helga natt. I tilfeldig rekkefølge. Klarer ikke rangere de. Niennas: hva slags musikksmak har du? Beklager at det ble mange innlegg her, men sitter på mobilen.
KristineS Skrevet 23. desember 2012 #10702 Skrevet 23. desember 2012 Kristines1990: Gleder du deg til jul? Ja ^^, Er vel hjemme hos foreldrene mine nå og i dag har virkelig julestemninga kommet på plass med grøt med mandel og "kvelden før kvelden". Cindi: Hva står øverst på ønskelista i år? JackCrews: Har du planlagt noen nyttårsforsetter?
Gjest NozMonster Skrevet 23. desember 2012 #10703 Skrevet 23. desember 2012 Noz: hvor mange er dere samlet på julaften? dette blir den første julen uten storebroren min, så det blir skikkelig rart! så i år så blir det bare pappa, mamma og meg, men kjenner jeg pappa rett så kommer han til å dra hjem i 20 tiden fordi han alltid måå ta seg en skitur det er nemlig viktigere enn det meste må vi vel skjønne.. jeg får heller krysse fingrene for at broren min og dama hans skal feire jul hjemme hos oss neste år, for da har de nok med en liten bebis med seg cindi: hvis du får barn, hva skal du nekte barnet å gjøre som tenåring som du selv gjorde'?
TheHairyToothfairy Skrevet 23. desember 2012 #10704 Skrevet 23. desember 2012 JackCrews: Har du planlagt noen nyttårsforsetter? for en gangs skyld, så har jeg det! #1. begynne ha det gøy #2. gjøre ferdig ALLE mine nåværende mekanisk prosjekter, uanz hvor lenge/kort tid de har stått #3. slutte gi faen i ting som irriterer meg, og tvert imot begynne røske tak i ting/personer som burde røskes tak i. #4. komme meg til tomorrowland!!! #5. viktigst av alt - skaffe gordon setter. Swarovski: hvor stor er sannsynligheten for at jeg klarer unngå at gordon setteren blir en sofagris i vårt hus? Gunfreak: hva håper du mest på at nissen har lagt under treet i morgen?
pinar Skrevet 23. desember 2012 #10705 Skrevet 23. desember 2012 Karpuzi: Planlegger du og pus å ta en flytur ? Ja.. Karpuzi: Blir du flau nå? Nei burde jeg? Drue 3 norske filmer du liker?
Gjest Drue Skrevet 24. desember 2012 #10706 Skrevet 24. desember 2012 Drue 3 norske filmer du liker? Uno, Oslo 31. august og Bare Bea. Siste er guilty p. swarovsky: hvorfor er du deppa ? Kom igjen, fortell onkel, så skal han trøste deg. lillesiren: hvor ofte skriver du blogginnlegg?
Adele Skrevet 24. desember 2012 #10707 Skrevet 24. desember 2012 Adele: Hva er din drømmejobb? Få en god lederjobb Jeg er lite kreativ nå, så nestemann: hva skal du spise i kveld?
Cindi Skrevet 24. desember 2012 #10708 Skrevet 24. desember 2012 Ja ^^, Er vel hjemme hos foreldrene mine nå og i dag har virkelig julestemninga kommet på plass med grøt med mandel og "kvelden før kvelden". Cindi: Hva står øverst på ønskelista i år? JackCrews: Har du planlagt noen nyttårsforsetter? Øverst på ønskelista er graviditet. Men det kan ikke kjøpes :-P Så etter det så er det en reise. Men i all ærlighets navn hsr jeg ønsket meg noe så kjedelig som en støvsuger i år. Adele: hva som helst ledelse, eller innenfor et spesielt felt?
Cindi Skrevet 24. desember 2012 #10709 Skrevet 24. desember 2012 dette blir den første julen uten storebroren min, så det blir skikkelig rart! så i år så blir det bare pappa, mamma og meg, men kjenner jeg pappa rett så kommer han til å dra hjem i 20 tiden fordi han alltid måå ta seg en skitur det er nemlig viktigere enn det meste må vi vel skjønne.. jeg får heller krysse fingrene for at broren min og dama hans skal feire jul hjemme hos oss neste år, for da har de nok med en liten bebis med seg cindi: hvis du får barn, hva skal du nekte barnet å gjøre som tenåring som du selv gjorde'? Vanskelig spørsmål... Jeg kommer nok til å ha en god og lang prat om sex og alkohol. Selv om det blir pinlig for ungen. Jeg vet at å nekte tenåringer ting bare kan gjøre vondt verre, så jeg vil nok heller satse på å prate mye med de, og appelere til deres egen fornuft. Skulle ønske noen hadde turt å ta opp problemstillingen med meg før jeg mistet jomfrudommen min. Jack: Hva MÅ du se på tv i dag?
Gjest Swarovski Skrevet 24. desember 2012 #10710 Skrevet 24. desember 2012 Swarovski: hvor stor er sannsynligheten for at jeg klarer unngå at gordon setteren blir en sofagris i vårt hus? Alle bildene jeg har sett av deg med en bikkje, så ligger dere i en sofa. Så jeg vil si at den sannsynligheten er ganske liten. swarovsky: hvorfor er du deppa ? Kom igjen, fortell onkel, så skal han trøste deg. Jeg er på vei ut av en ganske alvorlig depresjon. Men jeg får god hjelp av en psykolog, så du skal slippe å trøste meg der Men onkel Drue kan gjerne trøste meg med å si at KG kommer til å bli et bedre sted i 2013 enn det var i 2012. Si at det kommer til å bli slutt på rykter, baksnakking, stalking og ufyseligheter. Og at ledelsen faktisk kommer til å ta tak i de viktige tingene, i stedet for å utestenge folk "fordi" de skriver på riksmål og andre ubetydeligheter. Gorgonzola: Blir det en fin jul i år? Drue: Blir det ikke litt rart å kalle deg onkel når du er yngre enn meg? NozMonster: Pleier du å få mange sjiraffting til jul?
Gjest Drue Skrevet 24. desember 2012 #10711 Skrevet 24. desember 2012 Drue: Blir det ikke litt rart å kalle deg onkel når du er yngre enn meg? Nei, jeg føler meg som onkelen din, og som onkelen til mange andre her. Kall meg onkel! Swarovski: hvordan hadde du reagert hvis du tok med en fyr hjem, dro av ham trusa, og så at han hadde en blå swarovskikrystall pierca under penishodet? Adele: røyker du og/eller samboeren din?
TheHairyToothfairy Skrevet 24. desember 2012 #10712 Skrevet 24. desember 2012 Jack: Hva MÅ du se på tv i dag? nyheter og været Adele: menn med diamantdob i øret - svett eller sexxeh?
Gjest Steve Cook Skrevet 24. desember 2012 #10713 Skrevet 24. desember 2012 Jack-off: hvilken julesang liker du best? Og hvilken liker du dårligst?
TheHairyToothfairy Skrevet 24. desember 2012 #10714 Skrevet 24. desember 2012 Jack-off: hvilken julesang liker du best? Og hvilken liker du dårligst? de beste julesangene er Ac/Dc - Mistress for x-mas og Ac/dc - Hells Bells. (hey, de synger om bjeller, de kimer med dem; julesang. haters gonna hate) De jævligste julesangene er alle disse forbannede overkristne pompøse sukkersøte fittesangene sunget av norske kjendiser som skal melke desember-salget med sine album laget i norske kirker med de samme jævla sangene omat og omat igjen. Kurt Nilsen, Rein, Elisabeth Andreasson og alle dere andre norske penissuttende popularitets-ridende artister - føl dere truffet. Og, jeg begynner smått å hate Chris Reas Driving Home For Christmas. Ikke fordi det er en dårlig sang, for det er den ikke - men P4 og Radio Norge dreper den sangen totalt med å spille den hver time. http://www.youtube.com/watch?v=RAEqsnOQrxY og så liker jeg denne da. to fyllasvin som gauler om marshmallows, det blir ikke bedre. Stiv Kokk: Enn du da? hva hører man på i det Kokkske hjem på julaften? follow up spørsmål: beste julesang å ha sex til? Drue: husker du sangen du mistet jomfrudommen til? fortell oss om dette vidunderlige nummeret (sangen altså. resten trenger vi ikke vite)
Gjest Drue Skrevet 24. desember 2012 #10715 Skrevet 24. desember 2012 (endret) Drue: husker du sangen du mistet jomfrudommen til? fortell oss om dette vidunderlige nummeret (sangen altså. resten trenger vi ikke vite) Min første gang var uten musikk. Nå i dag synes jeg ikke musikk og sex har noe med hverandre å gjøre, men hele det første året etter at jeg mista jomfrudommen, daska jeg til steve vai - the 7th song på kasett. Jævli cheesy. Stiv Kokk: Kan du posjere egg? Endret 24. desember 2012 av Drue
Gjest NozMonster Skrevet 24. desember 2012 #10716 Skrevet 24. desember 2012 NozMonster: Pleier du å få mange sjiraffting til jul? ja, jeg har vel fått minst en ting- nesten hvert år ihvertfall. I år fikk jeg et superstilig skjerf!! skal få lagt ut bilde av det i sjiraff-tråden minsin/mortem sin! det er ikke så ofte man ser ting med sjiraffer på i butikkene, så når venner og familie først ser det så er det veldig ofte at de kjøper det til meg, så jeg er veldig bortskjemt sånn sett jeg får stort sett sjiraff-ting ellers i året utenom bursdag og jul. onkel drue: er du onkel på ekte? kristine: hva har dagens høydepunkt vært? calavi: har du og familien din noen juletradisjoner som er litt utenom det vanlige? (hva da?)
KristineS Skrevet 24. desember 2012 #10717 Skrevet 24. desember 2012 (endret) kristine: hva har dagens høydepunkt vært? Egentlig kan vel hele dagen sies å ha vært et høydepunkt i seg selv. Elsker jula^^, Men det kjekkeste var nok at jeg hadde truffet blink med gavene jeg hadde kjøpt/laget til andre. Nesten artigere det enn gavene jeg fikk selv. Swarovski: Hvem feirer du jul med i år? Adele: Beste (og evt. verste) julegaven du fikk? Endret 24. desember 2012 av kristines1990
Adele Skrevet 24. desember 2012 #10718 Skrevet 24. desember 2012 Adele: røyker du og/eller samboeren din? Ingen av oss røyker! Veldig herlig.. Adele: hva som helst ledelse, eller innenfor et spesielt felt? Per nå er alle felt likesågreie. Men håper jo på å få utnyttet noe innenfor mitt fagbrev i kontor- og administrasjonsfag. Men det er vel egentlig strengt talt mulig uansett. Adele: menn med diamantdob i øret - svett eller sexxeh? Kommer så ann på stilen ellers. Dette for eksempel. Det er så no no. Dessverre er det disse gutta jeg tenker først på når jeg hører diamant i øreflippen på menn. Eller David Beckham da! Så jeg konkluderer med at det er svett. Kristines1990: Hva har du fått i kveld? Noz: Noen nye giraffer i samlingen?
Adele Skrevet 24. desember 2012 #10719 Skrevet 24. desember 2012 Adele: Beste (og evt. verste) julegaven du fikk? Jeg begynner å bli så gammeldags, at jeg setter stor pris på alle gaver jeg får. Spørsmålene stilte jeg rett over her.
KristineS Skrevet 24. desember 2012 #10720 Skrevet 24. desember 2012 (endret) Kristines1990: Hva har du fått i kveld? Skal vi se om jeg får med alt. - Et håndkle og to kluter - Votter og skjerf - Ei stoooor pute med tilhørende putetrekk(hadde klaga ei stund på at puta mi begynte å bli ekkel) - Parfyme - Smykke - Dusjsåpe - Vannkaraffel - Serveringsfat i glass - Skål og to krus til et juleservise jeg samler på - To strømpebukser - Et sett med transjeringskniv og serveringsgaffel og to forskjellige kryddermixer - Pose Anton Berg marsipan - To kakeformer (Rummy og Kortskalle - som var til hele familien) Cindi: Hva besto julematen av? Endret 24. desember 2012 av kristines1990 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå